Sari la conținut

KTM LC4 Adv vs BMW F650gs Dakar


Postări Recomandate

Salutare, in principiu aceasta e intrebarea care ma roade, si o sa fiu la obiect incercand sa creez un context pe baza caruia sa ma sfatuiti.

 

Am facut enduro cam 2 ani hobby (cam de 3 ori pe luna). Iar de un an mi-am luat supersport cu care m-am dat pe circuit.

Fiind in Piatra Neamt iar facultatea fiind la Cluj, e foarte obositor drumul pe supersport cu genti, plus unele portiuni ce nu corespund motorului: Praidul si Cheile Bicazului, de aceea vreau sa trec pe enduro-touring. Alte asteptari de la viitoarea motocicleta:

 

- vreau sa aiba capabilitati enduro bune

- confortabila la drum lung

- confortul pasagerului cu tot cu genti

- mentenanta/consum

- inaltime, manevrabilitate si alte detalii

- pe viitor vreau sa trec fie pe 1200gs fie pe 990 adv, insa am considerat ca ar fi potrivit sa incep pe versiunile mai mici.

 

Va multumesc anticipat ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, pentru ce vrei tu e greu de gasit la categoria monocilindru. Acolo as recomanda si optiuni precum XT660z (ala nou).

 

In fine, dintre ce vrei tu LC4 e spartan, deci confortul e cam exclus, iar BMWul... nu e extraordinar pe aratura. Eu unul as inclina spre BMW datorita capabilitatilor touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dakar, normal!

 

E BMW, e superfiabil, consum 4.5, centru greutate jos, sa foarte confortabila...

 

De ce crezi ca-si iau toti riderii BMW?

A, pretul...

 

Salutare, in principiu aceasta e intrebarea care ma roade, si o sa fiu la obiect incercand sa creez un context pe baza caruia sa ma sfatuiti.

 

Am facut enduro cam 2 ani hobby (cam de 3 ori pe luna). Iar de un an mi-am luat supersport cu care m-am dat pe circuit.

Fiind in Piatra Neamt iar facultatea fiind la Cluj, e foarte obositor drumul pe supersport cu genti, plus unele portiuni ce nu corespund motorului: Praidul si Cheile Bicazului, de aceea vreau sa trec pe enduro-touring. Alte asteptari de la viitoarea motocicleta:

 

- vreau sa aiba capabilitati enduro bune

- confortabila la drum lung

- confortul pasagerului cu tot cu genti

- mentenanta/consum

- inaltime, manevrabilitate si alte detalii

- pe viitor vreau sa trec fie pe 1200gs fie pe 990 adv, insa am considerat ca ar fi potrivit sa incep pe versiunile mai mici.

 

Va multumesc anticipat ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, in principiu aceasta e intrebarea care ma roade, si o sa fiu la obiect incercand sa creez un context pe baza caruia sa ma sfatuiti.

 

Am facut enduro cam 2 ani hobby (cam de 3 ori pe luna). Iar de un an mi-am luat supersport cu care m-am dat pe circuit.

Fiind in Piatra Neamt iar facultatea fiind la Cluj, e foarte obositor drumul pe supersport cu genti, plus unele portiuni ce nu corespund motorului: Praidul si Cheile Bicazului, de aceea vreau sa trec pe enduro-touring. Alte asteptari de la viitoarea motocicleta:

 

- vreau sa aiba capabilitati enduro bune

- confortabila la drum lung

- confortul pasagerului cu tot cu genti

- mentenanta/consum

- inaltime, manevrabilitate si alte detalii

- pe viitor vreau sa trec fie pe 1200gs fie pe 990 adv, insa am considerat ca ar fi potrivit sa incep pe versiunile mai mici.

 

Va multumesc anticipat ! ;)

 

Daca nu vrei neaparat "dakar" poti sa arunci un ochi si spre un GS simplu... Nu are roata de 21 pe fata dar e mai agila in viraje si consuma ridicol de putin. Ia legatura cu @Monsteristu, el e fan GS, andacava evidet...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dakar, normal!

 

E BMW, e superfiabil, consum 4.5, centru greutate jos, sa foarte confortabila...

 

De ce crezi ca-si iau toti riderii BMW?

A, pretul...

Asta e o prostie. Superfiabil NU e; iti gasesc eu hibe cate vrei la alea pana in 2004-2005 asa. Shaua nu-i foarte confortabila, iar vibratiile sunt enervante grav. Intreaba-l pe Mihai care a facut mongolia de unu singur pe-un Dakar cum e cu touringu pe BMW.

 

La LC4, iti permiti sa te bagi pe aratura de parca ai avea o caprita ;)

 

Iar faza cu toti riderii... multi isi iau de prosti -- pentru ca inghit tot rahatu aruncat de marketingu BMW (gen LWR sau LWD). Sau ca sa aiba BMW. Nu multi isi iau BMW pentru ALTE considerente. Asta e ca aia cu "imi iau Honda ca Honda e Honda".

Mesaj completat

...in fine, BMW F650GS Dakar, dupa 2002 musai, este recomandarea mea.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspunsuri. Imi cer scuze ca nu m-am bagat sa caut topic-uri insa nu am conexiune la internet sa imi permita, momentan scriu de la un birou de contabilitate.

 

Asadar balanta e oarecum in echilibru insa gandurile mele sunt:

BMW imi pare mai fiabil (poate fi din cauza marketingului), KTM-ul e off-road mai desavarsit insa pierde din capacitatea de touring; consum KTM-ului cum e ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"- vreau sa aiba capabilitati enduro bune

- confortabila la drum lung

- confortul pasagerului cu tot cu genti

- mentenanta/consum

- inaltime, manevrabilitate si alte detalii"

 

1.transalp, africa twin, super tenere asta ptr confort si fiabilitate, in conditiile in care mobreta e in firea ei

2. monocilindre (aici sunt o gramada) daca vrei mai spre coclau, dar pierzi la confort drum lung/fiabilitate

 

parerea mea

 

 

ai uitat sa preciziezi bugetu, ca in functie de bani se schimba si calimera ;)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau monocilindru ca sa fie mai enduro, in ciuda vibratiilor.

Bugetul e undeva la maxim 4000 euro.

 

O motocicleta geniala este noul Tenere, dar costa ceva mai mult.

 

La 4000 pt drum lung si ocazionale "rataciri" in natura un GS dupa 04-05 e super. Incearca totusi sa iei o mobra de maxim 3500 eu, restul de bani iti vor fi foarte utili dupa achizitie pt ca, vb aia, nu exista sh perfect ! Pe mine m-a provocat Monsteristu la o tura de "Trei caldari - Garcina" ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, m-am hotarat asupra unui BMW dakar din cel putin 2003, eventual prind si un ABS. KTM-ul e prea hard, si asa nu o sa imi permita timpul la prea multe iesiri prin natura.

Multumesc mult pentru opinii ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, m-am hotarat asupra unui BMW dakar din cel putin 2003, eventual prind si un ABS.

 

As inlocui "eventual" cu "neaparat"... dupa ce o sa-l ai, sigur o sa te bucuri.

In plus, cand "te faci mare" si o sa iei 12GS, iti va fi mult mai usor sa-l vinzi (cu ABS). ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut KTM LC4 640 Enduro, F650GS modelul "simplu" si acum am Dakar. Pe coclauri, ktm-ul este net superior. In rest, bmw-ul castiga la toate. Deasemenea, ABS-ul face toti banii.

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A zis omu deja ca vrea Dakar asa ca subiectu redevine valabil doar dupa ce renunta la ideea asta. ;)

 

Tenere e mai nou si mai cool dar este cu 1500 euro peste buget...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general unde gasesti F650 Dakar 2005 la 4000e gasesti si XT660z 2007 la aceiasi bani.

 

XT660Z 2007? Eu as baga mana in foc ca in 2008 a fost lansat.

Mesaj completat

yup,

 

2008 in culori alb, desert si albastru

2009 in culori negru, albastru, rosu

2010 doar negru sau albastru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as inclina spre Tenere deoarece e mai sportiv si din cauza pretului pieselor de schimb la Bmw.

Asta e un mit. Preturile la BMW nu sunt cu nimic mai scumpe decat la japoneze, manopera in reprezentanta e cea care te rupe. De asemenea, in, sa zicem, 90% din cazuri, timpul in care vine piesa la bavareza e mai mic decat la japoneza.

 

All that aside, daca ar fi facut Tenereu' ala bicilindric (indiferent daca paralel sau V) ca sa-i mai taie din vibratii, m-as fi gandit serios sa-mi iau unul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...