Sari la conținut

ij 49


Lolo_ID
 Share

Postări Recomandate

Da.

Si asta e doar una din operatiile de ciopartire ale altor piese pentru a-mi completa piesele lipsa de la IJ.

M-ai uitat cu butonul ala si cu placile de ambreiaj ?



Inca vreo cateva piese (rama farului am uitat s-o fotografiez - ii vine si ei randu'), cateva chei si cauciucurile (Victoria, 3,25/19 , Fabricat In RPR) pentru motocicleta. Ramane sa mai gasesc inca unul (in aceeasi stare) pentru roata atasului.

post-47416-0-61970500-1360884045_thumb.jpg

post-47416-0-53765900-1360884106_thumb.jpg

post-47416-0-89015400-1360884120_thumb.jpg

post-47416-0-20188700-1360884154_thumb.jpg

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 445
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Din cate inteleg eu, sudura "ciobaneasca" exista inainte de reparatie, in a treia poza de la stanga la dreapta se observa ca Lolo a taiat teava care era sudata pe bascula si a pregatit zona ( polizare sudura + gaurire ) pentru sudarea boltului recuperat din bascula rosie.

Asadar reparatia e corecta, si da, adevarata valoare a acestor motociclete consta in originalitate si completitudine plus, bineinteles, functionalitate cel putin la parametrii la care era atunci cand a iesit din uzina, meritul este acela de a merge cat se poate de departe in sensul asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te supara, dar sa feliezi o bascula pt o bucata de teava si dupa aia s-o sudezi in modul ala ciobanesc, este criminal. In locul moderatorului eu te-as suspenda. Puteai macar sa dai 10 lei sa ti-o sudeze la un WIG. Nu o lua in nume de rau, dar nici la o Mobra nu cred ca i s-ar cuveni asa ceva.

 

Am feliat bascula respectiva pentru ca nu mai era recuperabila.
1. ghidajele suportilor de la ambele telescoape nu mai pot fi refacute;
2. era descentrata;
3. locasurile axului basculei erau atat de uzate incat "fluiera" axul (ma refer la axul cu cotele din fabrica nu la cel ce era montat pe bascula) prin ele;
4. uzura mare pe ambele fete, la ambele capete ale ei (a se vedea in poza nr. 5).
IJ-ul 49 nu are nici un fel de sudura WIG pe cadru, din fabrica. Eu de ce as face asta ? Poza cu boltul sudat este facuta inainte de a-i curata zgura, inainte de a poliza sudura. In poza nr. 4 (in locul unde se vede taietura pe bolt) se vede exact ce fel de sudura s-a dat in fabrica, cat de grosolana e. Chiar daca sudura data de mine arata exact ca cea din poza, crede-ma ca, nu era nici o diferenta intre sudura data din fabrica si cea data de mine.
Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Anvelopele, fapricatie RPR, nu sunt strambe/"bosulcate"/cu taloanele indoite/taiate/rupte s.a.m.d (au fost rulate circa 100 km. pe rotile IJ-ului 56 SOLO, "senzatiile" neexistand). Cele doua cauciucuri le pot monta pe orice motocicleta ce a fost dotata cu astfel de dimensiuni si garantez un rulaj de aproximativ 5000 km (drum de categoria 1 - sosea, fara gropi). Daca reusesc sa gasesc inca unul , la fel ca cele doua ...... la IJ-ul 49 n-o sa mai am nevoie de anvelope foarte multa vreme.

 

Multumesc pentru urare.

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Inca, cateva piese :


- piston cota 0 NOS;

- cheie de contact, originala, NOS (multumesc @edyvkv);

- inca o cutie electrica;

- capacul acumulatorului (multumesc @mpc);

- rama farului.


Cat de curand o sa se "infrateasca" cheia de contact si o sa apara si cheia de la capacul torpedoului, bineinteles ambele originale.

post-47416-0-01613000-1365731935_thumb.jpg

post-47416-0-69747000-1365731966_thumb.jpg

post-47416-0-06089000-1365731992_thumb.jpg

post-47416-0-15284100-1365732020_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Din cate cuti ai te poti desparti de una? Am lipsa pe ij 49 meu. Zi-mi cum ma pot revansa pt ea. Mersi ,toate cele bune

 

Inca, cateva piese :
- piston cota 0 NOS;
- cheie de contact, originala, NOS (multumesc @edyvkv);
- inca o cutie electrica;
- capacul acumulatorului (multumesc @mpc);
- rama farului.
Cat de curand o sa se "infrateasca" cheia de contact si o sa apara si cheia de la capacul torpedoului, bineinteles ambele originale.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incet, incet adun cam tot ce-mi lipseste. Aparatori de lant , cumparate ieri.

Multumesc @Scafbikes.

 

 

@sorinmoto - deocamdata nu ma gandesc sa dau din piesele de la partea electrica a IJ-ului 49. Dupa ce voi face instalatia electrica poate ma mai gandesc daca dau ceva. Prefer sa am piese de schimb cand voi avea probleme - sper sa nu se intample. Vezi bine cat de greu e sa gasesti o cutie electrica pentru IJ 49.

post-47416-0-70400400-1368036223_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, daca o sa mai gasesti vre-o cutie electrica sau te gandesti ca ai prea multe te astept cu un semnal. Si eu am nevoie de aparatoare lant si telescoape spate (camasile cel putin) daca mai sti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

@Fishy86 - o rezolvam noi, cumva, saptamana viitoare.



Ok, daca o sa mai gasesti vre-o cutie electrica sau te gandesti ca ai prea multe te astept cu un semnal. Si eu am nevoie de aparatoare lant si telescoape spate (camasile cel putin) daca mai sti

 

Aparatoare de lant de IJ 49 gasesti la topicul de licitatii, post-ul 848, de la "Coltul comunistelor". Link : /index.php?/topic/609517-licitatie-piese-comunisteclasice/page-43

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un motor vechi, ingrijit si in functiune are valoare! ...dar sa ceri 850€ pe un gunoi pentru care nu ai avut nici bunul simt sa-l conservi?

 

....mai mult decat corect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

Inca, cateva piese :
- piston cota 0 NOS;
- cheie de contact, originala, NOS (multumesc @edyvkv);
- inca o cutie electrica;
- capacul acumulatorului (multumesc @mpc);
- rama farului.
Cat de curand o sa se "infrateasca" cheia de contact si o sa apara si cheia de la capacul torpedoului, bineinteles ambele originale.

 

Am gasit un piston nou la un mosulica care este identic cu asta postat de tine aici. Diametrul boltului este mai mic decit la IJ 56, nu are taietura aia pe lateral si pistonul aluneca lejer prin cilindrul de ij56 care il avea ala pe acolo. E de ij 49 sau de IJ 56?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

http://www.anunturi-moto.ro/detalii-anunt_11701.html

 

e mai vechi anuntul, dar nu foarte...starea aproximativ similara (mi-e ca e aceeasi motocicleta). se mai apropie de adevar, asta daca nu are o gramada de modificari fata de original...dar sa zicem ca ar fi un pret corect pentru un ij49 nerestaurat. desi omul zice in anuntul de pe bikeshop ca e restaurat, trebuie sa recunosti ca nu este asa si, stim bine despre ce sume vorbim daca e sa faci o restaurare corecta. din cauza asta imi pare pretul un pic marisor. altfel, se prezinta onorabil motocicleta. daca merge si bine, merita atentia unui pasionat de clasice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.anunturi-moto.ro/detalii-anunt_11701.html

 

e mai vechi anuntul, dar nu foarte...starea aproximativ similara (mi-e ca e aceeasi motocicleta). se mai apropie de adevar, asta daca nu are o gramada de modificari fata de original...dar sa zicem ca ar fi un pret corect pentru un ij49 nerestaurat. desi omul zice in anuntul de pe bikeshop ca e restaurat, trebuie sa recunosti ca nu este asa si, stim bine despre ce sume vorbim daca e sa faci o restaurare corecta. din cauza asta imi pare pretul un pic marisor. altfel, se prezinta onorabil motocicleta. daca merge si bine, merita atentia unui pasionat de clasice.

 

Motocicleta este vanduta de mult timp.

 

 

Motocicleta asta o vezi de vreo 3 ori, aici, pe topic si inainte de revopsire si dupa revopsire, cu preturi diferite. E la vanzare de vreun an si ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...