Carturaru' Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 (editat) ce zgomote bre, la mine nu se aude niciun zgomot de incarcare a niciunei instalatii de xenon, si sunt 4. E liniste si pace. Cumparati niste balasturi mai competente, nu toate chinezariile ieftine, ca puteti lua foc in trafic sau mai rau, o descarcare electrica precum numai in filme mai vezi, cu lumina si tot tacamul Editat August 20, 2010 de Carturaru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Am un amic cu o motocicleta destul de noua, caruia, din cauza montajului prost de xenon, i-a intrat apa si i-a ars bord (cu explozie chiar), CDI, si senzor de viteza. Acum suntem la a doua runda de cumparaturi, pentru ca ar fi trebuit sa schimbe si releul de incarcare din prima. Oh well ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 De-aia nu-mi plac mie inventiile astea.. Ba' nene.. daca moto au facut-o japonejii cu bec las-o dracu cu bec, daca e cu icsnon din fabrica las-o cu icsnon.. atata va dati noaptea ca reisarii de padure, sa moara bibi daca nu. Am mai zis undeva, daca esti chior noaptea chior mori, poti sa-ti pui si faru de la constanta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 De-aia nu-mi plac mie inventiile astea.. Ba' nene.. daca moto au facut-o japonejii cu bec las-o dracu cu bec, daca e cu icsnon din fabrica las-o cu icsnon.. atata va dati noaptea ca reisarii de padure, sa moara bibi daca nu. Am mai zis undeva, daca esti chior noaptea chior mori, poti sa-ti pui si faru de la constanta.. si daca tocmai datorita acelor bling blinguri te vede unu in oglinda tocmai cand vroia sa intoarca in momentul in care tu treceai pe langa el si se razgandeste! ce zici merita sa pui xenonu? care arde retina sau sa lasi becul ala galben care nu supara retina dobitocului care a intors in fata ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Daca voi inca sunteti la stadiul la care credeti ca xenonul te salvează de la poc... mă las de motociclism.ro Âşi m-apuc de scris pe forumul cu si despre MoÂş Crăciun.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Daca voi inca sunteti la stadiul la care credeti ca xenonul te salvează de la poc... mă las de motociclism.ro Âşi m-apuc de scris pe forumul cu si despre MoÂş Crăciun.. Atunci e cazul sa te lasi de scris pe forum aici si tot ce ai mai enumerat tu acolo. Nu e placebo, dupa ce am inlocuit chiorania de bec cu un xenon nu am mai patit ca o masina din sens opus sa se mai bage in depasiri riscante (am jumatate de an de cand l-am pus si de mers te asigur ca merg destul, mai ales extraurban). Deasemenea, cand vin din spate am patit foarte des sa mi se fac loc (masina trage dreapta). Ultimul drum de la servici acasa (36 de km) au fost 6 masini care au pus semnal dreapta sa-mi faca semnal sa trec - inainte nu am patit niciodata asta (in doi ani). Si toate astea pe celebrele drumuri din moldova si cu soferi moldoveni pe care vad ca multi ii injura. E logic, cand vezi asa lumina si crede-ma ca e ca farul din Constanta acum, nimeni nu te mai confunda cu un scuter. P.S. Cu becul vechi de doua ori am muscat din sant, doar conduita preventiva salvandu-mi pielea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Bine, zici ca de 6 luni.. nu ai mai facut poc, dar cum iti explici ca eu merg de vreo 3 ani cu becul ala chior si nu ma confunda nimeni cu un scuter? (ca sofer tre sa fii un pic retardat sa-ti inchipui ca la 100 la ora sta in coasta ta un scuter ) N-am facut poc niciodata din cauza de nevazut.. pentru ca eu conduc preventiv, nu pentru ca am bec.. Ce vreau sa zic este ca nu xenonul iti salveaza pielea ci creierul si condusul preventiv. Si daca iti pui xenon nu trebuie sa te astepti ca de atunci inainte sa te vada toti chorii.. cam asta se intelege din ce spun ridicatorii in slavi ai xenonului. Si ontopic - nu xenonul nu afecteaza instalatia electrica a motocicletei ci prostia celor care il instaleaza prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Xenoanele se pisha pe tobe. Se stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Bine, zici ca de 6 luni.. nu ai mai facut poc, dar cum iti explici ca eu merg de vreo 3 ani cu becul ala chior si nu ma confunda nimeni cu un scuter? (ca sofer tre sa fii un pic retardat sa-ti inchipui ca la 100 la ora sta in coasta ta un scuter ) N-am facut poc niciodata din cauza de nevazut.. pentru ca eu conduc preventiv, nu pentru ca am bec.. Ce vreau sa zic este ca nu xenonul iti salveaza pielea ci creierul si condusul preventiv. Si daca iti pui xenon nu trebuie sa te astepti ca de atunci inainte sa te vada toti chorii.. cam asta se intelege din ce spun ridicatorii in slavi ai xenonului. Si ontopic - nu xenonul nu afecteaza instalatia electrica a motocicletei ci prostia celor care il instaleaza prost. Ma refeream ca poti fi confundat cu un scuter cand vii din sens opus conservei. Cum mai apreciezi viteza atunci? Doar am vb. de la inceput de depasiri riscante pe care le fac consrvarii care vin din sensul opus mie. Partea a doua a postului deja exagerezi mult. Nu am spus nimic despre faptul ca drau drumul la far si dupa aia ma culc cu capul pe ghidon asteptand motocicleta sa mearga singura si conservarii sa sara in santuri la vederea mea. Am spus doar ca ajuta foarte mult si asta din experienta si nu din articole citite pe peretele de la WC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 toata comanda dr am cumparat-o second cu 130 de lei.un releu este 5 lei. cred ca se justifica folosirea unui releu, nu? Un releu iti va rezolva problema incalzirii comutatorului..dar iti va muta incalzirea in alta parte..(este foarte posibil ca si releul sa fie distrus in timp..) Problema ta este consumul excesiv de curent datora xenonului...nu lipsa releului.. Consulta totusi un electrician auto ...ar putea fi mult mai simplu si mai ieftin (dispozitivele electronice de pe motor nu prea agreeaza socurile de curent ,eventual impulsurile de inalta tensiune ,datorate functionarii defectuase a xenonului ) ...sau inlocuieste-l .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 +1 pentru xenon! Si eu numa pareri de bine am avut despre dansu dupa ce l-am montat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Daca voi inca sunteti la stadiul la care credeti ca xenonul te salvează de la poc... mă las de motociclism.ro Âşi m-apuc de scris pe forumul cu si despre MoÂş Crăciun.. Te sfatuiesc sa iti pui un xenon si, ca sa iti intaresti ideea ca trebuie sa te lasi de motociclism.ro si sa te apuci de scris pe forumul cu si despre Mos Craciun, sa mergi cu el aprins ZIUA! ...iti garantez ca o sa te trezesti ca Moise in fata Marii Rosii! Din punctul meu de vedere e cel mai important accesoriu after market pe care trebuie sa il ai pe motocicleta! Nicusor Mesaj completat Xenoanele se pisha pe tobe. Se stie. subscriu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 ok ok, ma predau.. nu mai zic nimic! ICSENON R u l e s! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 ...iti garantez ca o sa te trezesti ca Moise in fata Marii Rosii! "in fata Marelui Rossi", vrei sa zici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 (editat) eu vreau kripton ca imi place superman Editat August 20, 2010 de metoxil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Nu stie nimeni ca la pornire, pe amorsare, balastul consuma si 10A? Citeva secunde, 1-2-3 sec.Poate si 15A. Aici e buba.Cine e curios, sa puna un ampermetru profi, mai mare de 10A, si sa masoare curentul la pornire, o sa aibe o mare surpriza. Acesta e motivul pt care bateriile moto de pina in 10A se uzeaza mai repede cind au legate instalatii de Xenon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Un bec halogen H7 de 55/65W consuma cam 5,4A pe faza lunga.. in continuu.. unde e buba? O baterie cu capacitate de 10Ah.. poate genera curent de 10A timp de 1 ora.. sau 20A timp de 30min.. sau orice produs Amperi x timp care sa faca 10... Daca o enervezi genereaza si 200A timp de 3 min... Asa ca problema ta e... falsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Asa ca problema ta e... falsa. Eu ieri am pornit masina (motor 3000cmc benzina) cu baterie de la mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 te-ai gandit mult sa poti debita asta? stii ce e o baterie de 10Ah adica mai mult de 10amperi nu vei scoate de la ea. nu vei scoate nici 20Ah 30min nici 200Ah 3minute. vezi ca mai erau 2 tipi pe aici HD si Tsunami. debitarile lor pe la accidente sunt cam indentice cu ce spui tu aici. cu Xenon si o toba mai galagioasa iti va scade riscul de accident si te face mult mai vizibil in trafic. recomandarea mea e sa incerci si tu Mergi mai copil la scoala, mai citeste legea lui ohm care zice ca I = U/R... si vezi cat face I cand R tinde la 0.... daca cumva ai studiat limite la viata ta. Legat de trafic nu cred ca esti in masura sa-mi spui cum sa ma comport si cate neoane sa-mi pun in cap.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Ia baga un ochi aici: http://adalmotors.ro/baterie-moto-nitro-yt12b-p-752.html Si vezi bateria aia de 10Ah cati 120A are curentul de start - adica cat ii da demarorului ca sa invarta motorul.. Of viata mea.. Mesaj completat de studiat nu prea am studiat, am numai o diploma legat de ce tine curentul electric. Vai de capul tau, ai studiat cu femeia de serviciu si ti-a dat diploma tanti geta! Mesaj completat vezi ca mai erau 2 tipi pe aici HD si Tsunami. debitarile lor pe la accidente sunt cam indentice cu ce spui tu aici. Vezi ca eu sunt mai rau decat ei doi la un loc, nu-ti recomand sa-ti pui muschii cu mine ca sa lasa cu warn/ban.. ok? mai ales cand amesteci legile curentului electric. Mesaj completat nu te atac prin a te face incult(cum ai facut tu), ci doar te invit sau iti recomand sa faci tu testu(preferabil acasa si sa taci din gura pentru a nu te face de rusine) Ce test fratica??? Sa masor intensitatea maxima a curentului electric pe care il poate genera o baterie de 10 Ah? Cum? Asa cum ai invatat tu acolo pentru diploma aia de curent electric cu tanti geta? Asa masori si tu intensitatea cu ampermetrul il pui pe baterie si vezi cum face bum, presupun ca asta ai avut proiect de diploma si te-a trecut tanti geta, femeia de serviciu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Mai tu acum te contrazici singur si-n plus ma faci si pe mine nebun. Mai devreme ai zis ca nu ai cum sa scoti mai mult de 10A dintr-o baterie de 10Ah si-mi spui ca aberez, eu iti scriu legea lui ohm, iti aduc aminte ca sunt 10 amperi ora si nu amperi.. iti spun ca poate debita 200A timp de 3 minute dupa care o poti arunca la gunoi si acum zici si tu acelasi lucru. Acele 5 secunde de care zici tu sunt pentru a proteja bateria, dar asta nu inseamna ca nu poti sa o tii 6 minute in continuu invartind la demaror. Despre asta era vorba.. Si despre asta era vorba si la inceputul discutiei noastre, omul ala a zis ca balastul de la xenon "suge" 10A pentru cateva secunde la pornire si ca asta reduce viata bateriei, si eu am zis ca asta e o problema falsa, demarorul suge sute de amperi pentru cateva secunde si nu se mai strica bateria si ai aparut tu ca musca in lapte si ai zis ca aberez. Acuma tot tu imi zici ca o baterie poate genera cateva sute de amperi chiar daca ea e de 80Ah.. deci care din noi a incurcat borcanele la inceput fara sa stie ce vorbeste? Vrei sa te citez? Mesaj completat te-ai gandit mult sa poti debita asta? stii ce e o baterie de 10Ah adica mai mult de 10amperi nu vei scoate de la ea. Ai scris asta. nu? Mesaj completat sursa aici la pagina 2 http://www.matix-power.ro/spaw2/uploads/fi...nual%20THOR.pdf Cand deschid un manual in care primul cuvant citit e "autovehicOl" imi dau seama ca e scris/tradus de niste analfabeti si nu mai pot lua de bun ce ce scris in el. E adevarat ca trebuie reprize scurte, dar asta pentru a proteja beteria de o descarcare prea rapida si a nu o duce spre partea in care reactia chimica interna devine ireversibila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Hai lasa vrajeala ca ai dat cu mucii in fasole si acum o dregi.. mergi si te culca si mai mediteaza cat da lim(x/0) unde x!=0. Ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 Un bec halogen H7 de 55/65W consuma cam 5,4A pe faza lunga.. in continuu.. unde e buba?O baterie cu capacitate de 10Ah.. poate genera curent de 10A timp de 1 ora.. sau 20A timp de 30min.. sau orice produs Amperi x timp care sa faca 10... Daca o enervezi genereaza si 200A timp de 3 min... Asa ca problema ta e... falsa. My mistake, e valabil ce-am spus la motoretele noi, cele la care faza scurta este aprinsa non stop. E adevarat ca atunci cind se invirte electromotorul se taie alimentarea becului, dar, pornirea balastului in momentul in care rasucim cheia in contact va solicita in plus bateria. Inainte sa spun asta am verificat in timp si la mine si la 2-3 prieteni care au instalatii xenon. Bateriile care au fost cumparate noi(Varta) au tinut un sezon, in al 2-lea au trebuit inlocuite. Nimeni nu are montate redresoare pe motorete sa incarce 100% bateria. Majoritatea sint incarcate la max 80% din capacitate (se accelereaza distrugerea ei prin sulfatare), mai ales cei ce umbla prin oras si fac multe porniri opriri.Plus uzura in timp a bateriei, din 10A ramin maxim 4-5. E suficient sa nu va mai porneasca mobra cu toate ca electromotorul se invirte dar nu are viteza suficienta. Va rog, nu va mai balacariti, de cele mai multe ori practica bate teoria. Belbody, daca locuiesti in Cehia, arata-ne efectiv ca i-ti schimbi si naravurile de roman. Daca apare vreun meltean iritat, nu-l baga in seama reactionind la fel. Forumul asta e plin de oameni frustrati. Eu daca as cere referintze despre un om la angajare, as cauta posturi de-ale lui pe forumuri sa-mi fac o parere despre psihicul lui. Problema pusa in acest topic e corecta, depinde cum o priviti in ansamblu. Daca supasoliciti in mod repetat o baterie i-i scurtezi drastic durata de viatza, care in mod normal e de 2 ani. Acolo unde bateria sta incarcata full ajunge si la 4 ani. Cine e curios citi A mai are bateria lui face urmatorul experiment: o descarca, o pune la incarcat la 1 A. De multe ori apare surpriza ca la 1A dupa 2-3 ore e full, nu mai trage nici un miliamper( la 14.4V), deci maxim 3A. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 Bateria prin constructia ei e facuta sa dea un curent mare pentru o perioada scurta de timp. Cam ca si cazul in care trebuie sa pornesti o mobra, cand dai la demaror, trece curent de ~ 200A prin fire pana ce o pornesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.