Sari la conținut

Bumblebee


Budd
 Share

Postări Recomandate

Meet Bumblebee.K1200S - 2006/12.000km

 

dsc0072qq.jpg

 

Ultimele doua mobre au fost boxere deci sunt obisnuit cu cai avand centrul de greutate foarte jos,foarte manevrabile la orice viteza. Din experienta precedenta pe carenate tocmai chestia asta imi lipsea insa acolo compensa greutatea mobrei foarte mult iar la viteze mari, un SS este clar ca sarpele pe curbe.Aveam putin emotii deci la K12S pentru ca fiind mai lunga si mai grea chestiile astea o sa se vada. Deci nu e deloc asa! Nu e mai greu deloc sa o manevrezi pe loc ca (sa zicem) fostul meu GSR iar odata plecata de pe loc este sublima.

 

dsc0076ty.jpg

 

La GSA scosesem CAT-ul iar o miscare din incheietura smucea calul instantaneu. Ma dadusem cu SS si inainte, e drept 600cc si mi s-au parut moi pana la 8000 rpm,chiar pisicute. Bumblebee a tinut sa-mi arate ca daca dublezi capacitatea cilindrica poti avea cosmaruri.Deci sfat : daca vreodata va suiti pe K1200S si sunteti de voie, in a 2-a ori a 3-a sau chiar prima treapta si smuciti mansonul pentru a auzi motorul,aplecati-va inainte peste rezorvor! Nu glumesc. Atata rautate n-am mai vazut nici la Sabre ce l-am avut acum doi ani. Nu sunt obisnuit cu SS si chestia este ca nici nu o sa am cum. K12S nu este un SS,e mai lunga,mult mai comfortabila decat un SS. E drept ca la viteza mai mica trebuie sa o tii mai bine intre picioare tocmai din cauza wheelbase (ampatament?) mai mare insa am avut cruiser iar aici nici nu se compara.

 

dsc0077f.jpg

 

Sa scriu cum se comporta K12S pe drum e un pic dificil pentru ca ar fi multe lucruri de spus. Nici nu stiu de unde sa incep, de la suspensia incredibila pe fata care este o placere sa o urmaresti la treaba (nu,nu e telelever) sau cum se ajusteaza ea din mers? Sau poate sa vorbesc despre motor,care se comporta ca orice lucru nemtesc dar care are tupeul sa traga ca un portavion nuclear pe mare grea? Sau despre ergonomia ansamblului in general pentru ca desi pozitia este "sportiva" cand m-am dat jos de pe mobra m-am simtit la fel de fresh ca la urcare? Habar n-am.

Cum se simte?Fata de ce? Pai fata de toate beemerele ce le-am avut se simte ... altceva. Cand o pornesti te astepti la sunetul ala de hala industriala cand nea Ghita ridica heblul,ca doar e BMW. De unde! Un fasait d-ala desfundat,cam cum suna o starleta porno germana cu state vechi in meserie. Wtf!?! Asta e un BMW? Ori m-am dat io pe BMW reconditionate pana acum? Evident,glumesc insa diferenta este uriasa fata de K1200RS/GT (cel fabricat pana in 2006) cu motorul pus longitudinal.Ala suna teutonic,razboinic,iritant chiar.Aici,la K12S aud doar cum la fiecare blip ce-l dau din manson caii necheaza sanatos inauntru. E si asta o chestie,sa te faci auzit. Cand pui contactul suspensia se regleaza si e misto sa simti cum te plimba pe arcuri pana isi stabileste preloadul.Cool!

 

dsc0079fa.jpg

 

Am mers cam 200 km iar indicatorul imi arata inca 80 km,adica un mers linistit,rar trecand de 120 (viteza legala aici) si cu ceva smucituri la plecarile de pe loc (niste marocani cu un Swift de pe care cadea tabla au zis ca o liniuta ar inviora dimineata). Nici nu are rost sa insist pe drumul de pe autostrada,inghite asfalt.Si inghite serios. M-a interesat mai mult cum se comporta pe DN-uri,curbe si diguri. Si mi-a placut.Mi-a placut la fel de mult ca si GSA-ul. Era sa o iau in bot de la ceva nisip pe dig insa per ansamblu m-a uns pe suflet.Pe drumul de intoarcere am mers langa un batranel pe un ... K12S albastru,cu cufere. Ne-am facut semne de dragoste dupa care el a disparut spre Utrecht pe banda nelimitata la 80. Eu am iesit de pe autostrada si am mers spre dealer doar pe DN-uri. Era dimineata si cam toate drumurile mai mult libere.Vantul batea destul de tare insa pana la 100-120 kmph nu se simte. De aici incolo cam trebuie sa te apleci peste rezervor daca vrei sa nu-ti rupa capul.

 

dsc0080e.jpg

 

Vizual vorbind,K12S pare o putoare.O mobra care iti face clar impresia ca nu vrea sa se miste de pe loc decat daca o duci tu in brate. Evident, nu a fost niciodata vorba ca ea sa fie un CBR-RR sau gixxer sau bestia R1. Lungimea si greutatea nu o recomanda. Nici macar Busa sau ZZR14 pentru ca astea vin cu mult mai multa putere. Este ceva intre ele ca sa zic asa.De fapt nici asta nu e corect,mai degraba as zice ca este ceva intre Busa/ZZR si FJR/GTR14/K12GT. Nici prea touring dar nici bestie. Si ca tot sunt la capitolul vizual evident ca BMW vrea sa ramana ... BMW. Care BMW e renumit in fabricarea chestiilor care arata ciudat.Tot la capitolul vizual,niste chestii care irita la o mobra atat de scumpa : rezervorul de frana arata ca si cum mecanicii au uitat de el iar la livrare s-a trezit Fritz : Bah! Unde-i rezervorul de lichid de frana?Hans : plm,nu l-ai pus tu? Fritz: nu bah,ce dreq?Adu-l repede sa-l lipim de ghidon ca ne omoara Max! Apoi vopseaua neagra este nici lucioasa dar nici mata. Adica cheap.Sper macar ca e rezistenta la intemperii.Si apoi surubaraia. Bine,aici toti producatorii de mobre sunt magari. De prin 2004 au inceput sa faca economie si la suruburi.Materialul si fabricatia lor in fapt sunt absolut de (cuvant urat). Zici ca sunt luate direct din Praktiker si puse cu Loctite pe oala ambreiajului.Dati-o dreq de treaba!

 

dsc0082js.jpg

 

Problema este ca cu o astfel de mobra, toata lumea crede ca esti hooligan. Toata lumea crede ca-i dai 200 de fiecare data cand te urci pe ea. Nici macar cei ce ma cunosc nu ma cred.Ai ba', de-te dreacu'! Adica ti-ai luat cal care baga 300 si tu mergi cu 120? S-o spui lu' mutu'! Nu am ce sa comentez,cum sa arat? Sa ma filmez cum nu trec de 140? Zilnic? Nah,nici vorba! Am constatat ca toata situatia asta ma pune intr-o alta liga. Pana acum eram cel batran si linistit. La fel sunt si acum insa cei din jur ma vad magar,satanist,spaima codului rutier si regele contrasensului. Si cu asta vine si o doza de tinerete nesabuita.Si-mi place sentimentul...

Cand ajungi la o varsta te retragi linistit pe un Mertzan sau un BMW plin cu piele si alte accesorii care-ti maseaza bucile si conduc pentru tine. Mobra de circuit clar nu este! E un fel de gentleman rocket,ergonomica,comfortabila si utilizabila la orice viteza cu niste frane de-ti vine sa-ti tragi palme. Nu stiu exact care-i distanta de franare (am sa fac ceva teste) insa E SCURTA ! Infricosator de scurta. Fac pariu ca opresc in mai putin de 5m (sau in zona asta) de la 60 kmph.Oricum,concluzia mea este asa : daca vreai o mobra SS,forget it! Asta nu e SS. Vezi de un gixer,R1 samd. Atitudine? Nici vorba! Pune-o langa un R1 si fac pariu ca hotii se pisa pe ea si sutesc R1 cu tot cu betonul de sub ea. E doar civilizata,fara simtul umorului,ca orice neamt. Insa nene, pe ea bagi kilometrii mult mai rapid si mult mai comfortabil. Eu am luat-o pentru touring (GT era prea scumpa si prea mare iar RT e boxer,boxerul de care nu mai vroiam sa aud) si commuting. Commuting face bine,sa vedem touring. Am comandat deja un parbriz mai inalt si sunt cu ochii ca pe butelie pentru niste handlebar risers insa costa enorm (300 EUR). De analizat,de vazut,insa cred ca am gasit mobra perfecta.Cel putin pentru moment :laugh: Service e clar sub BMW auto insa mai bun SI MAI IEFTIN ca la Suzuki.

 

dsc0083oc.jpg

 

Despre ESA.ESA e clar mai buna ca la RT si prin prisma faptului ca, compresia eset ajustata nu numai la damping ci si la rebound.La RT,doar la damping. Majoritatea motociclistilor nu-si schimba setarile suspensiei. Eu sunt unul dintre ei. D-aia gasesc foarte faina ESA. Fara greturi ai instantaneu acces la 9 setari. Evident,cei care se pricep cu adevarat la suspensie (astia-s de obicei raceri profi) isi pot ajusta suspensia perfect penru nevoile lor si nu au nevoie de niciun gizmo d-asta. Pentru un lenes ca mine,asta e mana cereasca. Mai corect sus, ESA nu e neaparat pentru 100% dintre rideri insa pentru majoritate ... pur si simplu functioneaza.

 

dsc0084q.jpg

 

Nu stiu cat vom sta impreuna (sper eu cat mai mult cu putinta) insa deja mi-a intrat acul ei pe sub piele. Momentan se odihneste sub prelata ce o luasem acum trei ani pentru GSR. Si io care vroiam s-o dau pentru ca era prea mica pentru Murgu. Murgu! Il doare-n banana acum,nu mai sta in ploaie sub gaina aia de prelata de la Louis!

 

dsc0086x.jpg

 

dsc0088fg.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 173
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@zaelu : in principiu nu as veni pe mobra in Romania,oricare ar fi ea :laugh:

 

Pai din mai multe motive:

- am constatat ca in 25.000 km doar vreo 1000 i-am facut pe macadam si doar vreo 50 off road

- 90% din distanta ii fac pe autostrada unde regula e 120-140 kmph

- latime si inaltime mare in ambuteiaje. Acum trec cu oglinzile pe sub oglinzile dubelor.Alta viata!

- GSA e minunat insa e mai putin practic ca GS-ul (1150 si 1200). Multa poza.

- pozitia pe mobra e mai relaxanta la S (pentru spinare). Mereu dupa ce ma dadeam jos de pe GSA ma cam durea cocoasa si nu intelegeam. Insa la S ai si dezavantaje : stai in maini mai ales pe franare. Insa asta voi rezolva (sper eu rapid) cu risers

- vroiam GT care era perfect pentru autostrada insa inutilizabil in ambuteiaje din cauza latimii si a inaltimii oglinzilor. Eram obisnuit oricum cu astea insa l-am adus acasa si m-am chinuit putin sa-l bag in curte (poarta are 95 cm). Deh,Olanda e mica.

- ca sa ajung oriunde in Europa trebuie mai intai sa scap de vreo 400 km de autostrada care sunt extraordinar de boring. Pe un RT n ai greturi , insa pe un GS/GSA devin ca-s iritanti.Cel putin pentru mine. Evident,pe serpentine GS e minunat.Insa pana acolo ...

- boxerul nu mai imi face cu ochiul.M-am saturat sa ma laud cu am reglat io supapele si cum am refacut finala. Fuck it! Vreau sa ma plimb. Cine isi ia mobra ca s-o bibileasca mai bine isi deschide firma de intretinere. Hmmmmm... poate nu e o idee atat de rea.

-cuferele de la S mi se par extraordinar de porno. Sunt pe lista de achizitii.

-asfalt si atat. Mobra asta e facuta pentru asa ceva. Poate ca 1300 ar fi un pas logic insa momentan ma obisnuiesc cu asta.Mai incolo,sa ajung eu cu asta la 100.000 ;)

 

K12S255.jpg

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La stanga : sus e avaria,ala cu TRIP e ... trip/odometer,apoi sub e claxon si semnalizatorul stanga.ESA e pentru ajustarea suspensiei. Ala mare e faza mare si passing lights (adeca flash :P ) . Pe dreapta ala mare este incalzitorul de manere,sub este semnalizatorul dreapta si cancel signal lights.Ala rotund e ignition + dead man's switch.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha... mi se par ciudate semnalele... si MyG se plingea de unele similare la nu'sce mobra vazuse si dead man switchul parca e nitele prea... complicat/fragil?

 

Cu semnalele te obisnuiesti.Iar dead man switchul nu l-am folosit niciodata :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa, asteptam topicul tau. Felicitari si sa va stapaniti unul pe celalalt fara incidente.

 

Cand ti-am citit argumentatia GS vs. S, parca ma vedeam pe mine. Si stiu ce fel de motor ai sub tine acum, am avut si eu placerea sa calaresc un R. E fix asa cum il vrei tu sa fie: docil si plictisitor sau nervos si huliganic. Si complet diferit de tot ce m-am dat pana acum venit de la nemti. Pacat ca nu am suficienti bani pentru racheta asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos, Florine!

 

K1200S, prezentat in toamna 2004, a fost primul model K cu motorul pozitionat transversal si din motive de montaj, si primul model BMW cu cardanul pe partea stanga. A fost si primul model cu ESA din cate stiu.

 

Productia a cam debutat cu stangul, primele modele avand probleme cu supapele, motiv pt. care a fost sistata pana in ianuarie 2005. Modelele 2005 au mai avut ceva probleme, "boli ale copilariei", ex. la ambreiaj, discurile de frana sau articulatia sferica de la duolever; toate problemele rezolvate insa fara nicio retinere de BMW in garantie.

In 2006 s-a trecut la normele Euro3 si modificari ale instalatiei ABS.

In 2007 s-a trecut la ABS-Integral genratia a II-a, modificari la cutia de viteze si motormanagement.

 

Despre calitatile ei nu mai are rost sa vorbesc, ai facut-o tu.

 

K1200S am condus o data in 2007 si nu mai am mare lucru in minte dar anul asta m-am dat 2h cu K1300S (care nu a adus chiar schimbari majore). Am vazut ca tu te-ai cam plans de protectia la vant (parbriz); mie mi s-a parut ideala, adica nu-mi trimitea curenti in casca si ma proteja bine pana la gat. (am mers max. 180 km/h)

Pozitia, desi este o moto destul de sportiva, nu este chinuitoare deloc, insa unghiul picioarelor mi s-a parut cam strans pt. distante ceva mai lungi.

Am simtit-o de asemenea greoaie pe curbe stranse si ace de par, din cauza ampatamentului f. mare; deci pt. mine in Alpi nu este cea mai indicata; in schimb pe autostrada si drumuri "judetene" pe unde tu umbli cel mai mult, este excelenta.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad,salut!

Mersi pentru urari,poate ne-om vedea cand o fi vremea mai frumoasa :P. Deci©, parbrizul este OK fata de un SS doar ca sunt eu obisnuit cu protectie la vant ceva mai mare. Iar dupa cum ziceam,vreau sa pun risers pentru a-mi descarca mainile mai mult pe timpul franarii. Scaritele se pot ajusta,poti sa le dai inainte sau inapoi.Momentan pozitia asta imi place. Singura chestie ce nu o pot lua acum (deh,alte prioritati) este setul de cufere in rest deja am comandat de la bagster tank cover + tank bag (ala de la BMW nu ma satisface) si parbriz MRA (cel BMW e calitativ peste MRA insa din pacate BMW nu face barbrize mai inalte de 350 mm). Despre probleme: ma documentasem si eu inainte insa nu mai am de gand sa ma uit la asa ceva cand imi iau o mobra. Asta este,se strica,repar. Trebuie sa ma uit pe frame sa vad exact anul de fabricatie pentru ca aici pe talon e scrisa data primei inmatriculari nicidecum anul fabricatiei (banuiesc ca e 2005 din moment ce inmatricularea a fost in 2006 insa asta nu-mi afecteaza deloc metabolismul). In rest,astept sa se duca ploaia si sa-i dau putin gaz. Cine stie, poate dau o tura la Intermot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de parbriz, eu am observat ca vreau protectie completa la vant cand stau drept (GS, RT, naked), dar pe vitezana prefer sa ma bata curentul undeva la nivelul pieptului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e problema pe care vreau sa o remediez. Parbrizul asta e mai inalt ca la vitezane si drept urmare loveste in gat,nu in casca sau in piept. Solutia? Un parbriz mai mic sau ... mai mare. Am optat pentru mai mare tocmai din cauza ca la un moment dat voi pune risers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Budd: foarte faina jucaria si excelenta povestea, suculenta chiar !

 

Arata absolut demential Beemerul tau, mi-a mers la suflet bine de tot, chiar daca favoritul meu de la BMW ramane bestia naked K1300R. Dar deh, probabil ca maturizarea poate aduce si o mica schimbare de preferinte :P

 

Distractie faina cu Bumblebee !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parbriz MRA (cel BMW e calitativ peste MRA insa din pacate BMW nu face barbrize mai inalte de 350 mm)

 

Protectia la a mea (RS) mi s-a parut similara cu a ta, excat pe gustul meu... pot merge cu mandibula ridicata si nu simt curenti deloc in ochi/fata. Dupa parerea mea, ca sa nu ai probleme de zgomot sau turbulete in ochi, trebuie ori capul sa fie expus total, ori ascuns total dupa un parbriz. Varianta a 2-a nu-mi place deloc.

Mi-am luat si eu la a mea un MRA mai mare la un moment dat... la corp/umeri imi era mai bine dar la fata era catastrofa, indiferent cum il reglam. Am avut senzatia ca imi si vibra ghidonul la viteze mari asa ca dupa 2 zile si cca 500km l-am dus inapoi.

Cristi (Ianachim) are MRA cu deflector reglabil pt. R-ul lui si parea multumit; la el insa clar era nevoie :P

 

Da, cutiile de la seria K sunt frumoase, pacat ca sunt cam mici, chiar si extinse. Avantajul este ca nefiind prea mari le poti purta mai mereu cu tine fara sa te deranjeze. Oricum, altele arata cam de cacao pe motorul ala. In caz de necesitate compensezi cu un rollbag de 50L.

Mesaj completat

Despre probleme: ma documentasem si eu inainte insa nu mai am de gand sa ma uit la asa ceva cand imi iau o mobra. Asta este,se strica,repar.

 

Corect... eu doar ti-am enumerat ce-ti promisesem referitor la suplimentul Motorrad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MRA cu deflector vreau sa iau si eu. Pana la urma cred ca deflectorul are un scop si el.Destul de insemnat. Uite aici un exemplu:

 

MRA00003.jpg

Mesaj completat

Am facut azi 90 km pe autostrada pana la munca asa ca revin cu ceva chestiuni mai tehnice,poate cineva se va fi uitat la mobra asta si ar vrea s-o cumpere dar nu stie destule.

Injectia : cei ce au motoare noi sunt obisnuiti probabil cu economia asta de carburant la ture mici. Practic se simte cum motorului i se taie macaroana si i se prezinta iarasi aceeasi macaroana cand e aproape sa moara. Am constatat-o si la GSR si pe S1000RR sau pe R6. Probabil ca se poate modifica mappingul insa pe mine nu ma deranjeaza.

Gizmos : mobra asta are o tona de motorase,senzori si alte prostii. Pune cheia in contact fara sa pornesti motorul si ciupeste frana. Auzi numai bazaituri de la mecanisme ce se misca vesel si cu folos. Ca-i ESA,ca-i ABS,ca-i servo toate se bucura la vederea curentului electric.

Mentenanta : pare complicat insa nu este un capat de tara. Dupa cum se vede in poze, bateria sta la doua suruburi de libertate.

 

batterykm.jpg

 

Alarma are bateria proprie deci nu e o problema decuplarea bateriei si surubareala aferenta.Franele se aerisesc ca orice frane cu servo. Placutele de frana se inlocuiesc ca orice placute pe frane marcate cu firma BMW (attention, nu Brembo!) in sensul ca etrierii nu trebe dati jos. Uleiul se schimba la fel de usor insa nu-mi place pozitia filtrului care este orizontala. Cei ce si-au facut mentenanta singuri stiu care este problema. Completarea uleiului se face iarasi usor,sub sa. Uleiurile folosite sunt (conform BMW) 10-50 si 15-40.

 

oili.jpg

 

Becurile la far sunt iarasi usor de inlocuit,spatele e cu leduri deci probabil ca acolo nu o sa fie asa mare bai. Rotile se scot la fel de usor ca la oricare BMW. Pentru ca nu ma dau pe circuit, ma gandesc serios la un cric central. Am gaurile pentru asa ceva pe blocul motor deci tot ce mai am nevoie sunt bani.Si o taietura sub carena. Lichidul de racire este iarasi usor de completat,problemele aparute acolo fiind afisate pe bord.

Functionare : desi ambreiajul nu mai este uscat si cutia serveste o capodopera de motor sunetele agricole nu lipsesc. Bagat in prima treapta este relativ OK insa a 2-a si a 3-a au sunet de motocositoare care loveste pietrele cu lama. Insa din a 4-a se simte ca un lucru high tech.Adica asa cum ar trebui sa fie. Smucind maneta initial se simt vibratii (pana in 2000 ture) dupa care motorul se trezeste si incepe sa bobineze muncitoreste fara sa se planga ca a fost sculat din amorteala. Pentru conformitate ar trebui sa scriu ca rareori am depasit 4500 rpm. Hai 5000. Asta la o mobra unde rosul este 11.000. Ce dreq sa fac daca la 130 kmph in a 6-a sunt la 4000? Dap,sunt hopeless. Asta e, o sa-mi treaca.

Dupa cum am spus,franele sunt dementiale. Pana acum nu a intrat ABS sa-l vad cum da drumul la roata insa am sa fac un test pe nisip/iarba.Acolo doar ciupesti un pic si se simte imediat ABS-ul. O alta chestie ce am observat-o este senzatia de slack asemanatoare cu cea a mobrelor cu lant. Suna ca o cretinitate insa la cuplare mi se pare mereu ca atunci cand aveam mobra cu lant. Or poate pentru ca ultimul cardan cupla cu un zgomot de moara si acum mi se pare mie mai altfel? Este posibil si asta. Oricum in transmisie este un joc, la fel ca la lant. Banuiesc ca nu se poate altfel.Asa era si la GSA.

Electrica functioneaza asa cum ar trebui. Instrumentele sunt luminate automat iar acul vitezometrului , luminat cu rosu, se distinge rapid chiar daca doar arunci o privire pe bord. Am avut o problema (reparata instantaneu la dealer) cu cititorul cantitatii de benzina. Aici cititorul nu este un plutitor ci este o panglica lipita de rezervor cu senzori pe ea. Very cheap, cam 15 EUR.

Reparatii : nu am de gand sa le fac eu. Dealerul a zis ca checkurile se fac gratis si update la software este iarasi gratis. Am de gand doar sa ma plimb si eventual sa schimb ceva consumabile. Tocmai am vazut ca mobra asta are doua filtre de aer.Asta e.Mai multi bani. Faza misto a fost cand mi-au livrat mobra. Se uita ala in cartea tehnica si vede ca nu e stampila de check la lichide (frana,ulei etc). Zice la mecanic de ce nu ai pus stampila? Ala zice pentru ca poate checkul nu a fost facut? Bine,bine,da' in carte zice sa faci check la 12000. Facem,vine sambata si facem refresh la fluids. Gratis :P . Mi-a placut ca desi nu aveau nicio obligatie sa verifice asta au sarit ca schnitzelele sa rezolve. Cateodata dealerii BMW pot fi atat de obositori cu amabilitatea lor :P

 

Inca o chestie,nu am fost deloc deranjat de vant azi. Ori nu a batut vantul prea tare ori am mers eu prea incet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Delicios de frumos animalul! Sa il porti sanatos si sa aveti grija unul de celalalt! Totusi, bavarezii stiu sa faca lucrurile intr-un mare fel iar clasa ramane clasa.

 

Thumbs up!

 

PS - Ce anvelope incalta bidiviul in pozele de pe prima pagina? Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bridgestone (din pacate). Sunt noi deci le va purta un timp. Spun din pacate pentru ca se incalzesc mai greu ca Michelin sau Continental. Cu BT-uri am luat o tranta serioasa (la dreapta :P ) tocmai din cauza cu nu mi-am adaptat mersul la temperatura. Adauga si ceva gheata pe drum si ai tabloul complet. Din fericire aveam un naked pe vremea aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de asta... La Tourance-uri (sau orice alta guma de adventure for that matter) nu m-am gandit niciodata sa le incalzesc and stuff si totusi n-am avut decat o singura data probleme de aderenta. Iar atunci erau -5 si eu inca nu ma obisnuisem cu 100Nm sub roata spate. In rest se lipeau de ziceam ca-s pe superglue, nu pe cauciuc. Eh, la vitezana trebuie sa stau, sa crosetez, mai citesc o carte, abia dupa ce cred ca s-au incalzit minunatiile pot sa incep sa ma dau la ea. O fi doar psihologic sau gumele de strada chiar sunt mai... proaste? Cel putin la Ducati am ContiSportAttack pe fata si Metzeler Z6 pe spate, dar am mers si cu Pilot Power, si cu 2CT, si cu Pirelli ceva. Toate au acelasi comportament pe care nu l-am simtit niciodata la Tourance.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitări de achiziție, e tare mișto! Am mers pe K 1200 R Sport o vreme (aceeași Mărie cu altă pălărie ;) ) și pot să zic că m-a impresionat. Vână cât cuprinde, confort, suspensii deștepte... foarte tare, ce să mai.

Două observații, totuși: nu pune pariu că oprești în 6 metri de la 60 km/h, că pierzi. Știu că așa pare de la ghidon, dar în realitate sunt semnificativ peste 10 m. :)

Și ai încurcat un pic compresiile, damping-urile și rebound-urile. Damping înseamnă amortizare, care are două faze, cea de compresie (când suspensia se comprimă, evident) și cea de revenire (sau rebound), când suspensia se extinde la loc.

Să fie într-un ceas bun, s-o stăpânești sănătos și să te bucuri de ea! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...