Sari la conținut

Dublu schimb ulei, engine flush, dura lube


opuin
 Share

Postări Recomandate

A incercat cineva un dublu schimb de ulei (unul dupa altul + 2 filtre) pentru a curata motorul? Uleiurile sa fie de acelasi coeficient de ungere ( de exemplu 10 w40), dar primul mai ieftin si al doilea cel pe care il folosesti in mod normal.unii zic, sa lasi motorul sa mearga 1 ora intre schimburi.

 

La engine flush, se aplica o substanta speciala in primul schimb care spala motorul(daca stie cineva care este sa-mi spuna si mie) si apoi se pune uleiul "bun" + filtrul nou.

 

Dura Lube stie toata lumea ce este. vroiam sa stiu dc a folosit cineva + rezultate.

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 68
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am pus eu engine flush si n-am avut treaba cu ambreiajul. Pe un XJ600, deci cu ambreiaj umed.

In uleiul vechi am pus engine flush, l-am lasat sa mearga 5min, am scos uleiul, am pus unul ieftin si m-am dat cu motorul 10min si dupa l-am scos si am pus tura finala de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus eu engine flush si n-am avut treaba cu ambreiajul. Pe un XJ600, deci cu ambreiaj umed.

In uleiul vechi am pus engine flush, l-am lasat sa mearga 5min, am scos uleiul, am pus unul ieftin si m-am dat cu motorul 10min si dupa l-am scos si am pus tura finala de ulei.

Felicitari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam ce sperati voi sa realizati cu spalarea asta? eu as putea sa pariez ca scoti lejer 80000 km dintr-un motor daca ii schimbi uleiul la timp si nu-ti bati joc de el.

 

La un motor nou, da. Eu am facut operatia dupa ce am cumparat un motor second. Stiu ca engine flush-ul mare lucru nu face, dar nici nu cred ca a stricat sa-l pun. In cel mai rau caz am pierdut cat am dat pe el, adica 18 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cateva ori la V-Strom am facut schimbul de ulei astfel. Am luat un bidon de ulei de 4L care era ceva mai ieftin decat acelasi cantitate de ulei, dar in bidoane de 1L. Am scurs uleiul vechi si fara sa schimb filtrul am bagat in motor numai 1L si ceva de ulei, l-am pornit si l-am lasat sa mearga bagat in viteza 5-10 min actionand din cand in cand si ambreiajul. Am scurs din nou uleiul , am schimbat filtrul si am pus restul uleiului nou, atat cat trebuia. Rezultatul imediat, a fost ca uleiul nou s-a inegrit dupa 2000 de km si nu imediat cum se intampla cand schimbam normal. 80000 km merge un motor si daca nu schimbi uleiul niciodata ci doar il completezi. Oricum cifra este prea mica dupa standardele mele. Un motor bun, intretinut normal, nu excesiv, ar trebui sa reziste minim 12-150000 km.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus in motor si masina.Am 3000km de cand merg cu motorul si e ok-ambreiajul nu patineaza,dar ventilatorul porneste mai rar acum.Reduce un pic frecarea.Am pus insa un Duralube adus din State de un amic marinar.Scria pe el ca este si pentru motoare de motocicleta cu ambreiaj umed.Azi am pus in Busa si aditiv de benzina de la duralube.Scrie ca iti curata injectoarele,supapele,pistoanele in partea de sus si sistemul de alimentare.Am pus mai mult sa se mai combine cu apa din benzina si sa arda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un motor nou, da. Eu am facut operatia dupa ce am cumparat un motor second. Stiu ca engine flush-ul mare lucru nu face, dar nici nu cred ca a stricat sa-l pun. In cel mai rau caz am pierdut cat am dat pe el, adica 18 lei.

sint convins ca daca ti-ar explica cineva calificat (nu eu) ca in motor iti ramine destul de mult din uleiul vechi dupa ce-l scurgi, iar acum acel ulei vechi ramas in motor e combinat si cu porcaria aia de engine flush n-o sa-l crezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu ma complic pentru ca nu tin motorul o viata. Nu am avut niciun motor mai mult de un an. Acum nevasta-mea mi-a promis ca nu il mai schimb la anul pe noul K1600GT :P, deci va trebui sa schimb uleiul mai des :cheers: :laugh:

 

Dar si asa, mai mult de 4 ani TOT nu il tin, deci schimb de ulei normal la 10.000 km sau 6 luni nu ma va deranja deloc.

 

De aceea zic ca un engine flush cu duralube nu merita. Cel putin in cazul meu.

 

La SH-uri este ideal sa schimbati uleiul in momentul cumpararii pentru ca nu se stie fostul proprietar cum s-a purtat cu mobra. Dupa aia ... la intervale de 6000-10000km

Editat de Baiazid
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cateva ori la V-Strom am facut schimbul de ulei astfel. Am luat un bidon de ulei de 4L care era ceva mai ieftin decat acelasi cantitate de ulei, dar in bidoane de 1L. Am scurs uleiul vechi si fara sa schimb filtrul am bagat in motor numai 1L si ceva de ulei, l-am pornit si l-am lasat sa mearga bagat in viteza 5-10 min actionand din cand in cand si ambreiajul. Am scurs din nou uleiul , am schimbat filtrul si am pus restul uleiului nou, atat cat trebuia. Rezultatul imediat, a fost ca uleiul nou s-a inegrit dupa 2000 de km si nu imediat cum se intampla cand schimbam normal. 80000 km merge un motor si daca nu schimbi uleiul niciodata ci doar il completezi. Oricum cifra este prea mica dupa standardele mele. Un motor bun, intretinut normal, nu excesiv, ar trebui sa reziste minim 12-150000 km.

Mai practici si acum treaba asta?

Sa inteleg ca a meritat treaba asta la V-storm, nu?

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat cineva un dublu schimb de ulei (unul dupa altul + 2 filtre) pentru a curata motorul? Uleiurile sa fie de acelasi coeficient de ungere ( de exemplu 10 w40), dar primul mai ieftin si al doilea cel pe care il folosesti in mod normal.unii zic, sa lasi motorul sa mearga 1 ora intre schimburi.

un ulei de calitate se "murdareste" mai repede pentru ca antreneaza depunerile ... probabil din cauza aditivilor

Daca vrei sa se curete bine cred ca motorul trebuie incalzit bine, altfel nu vei obtine decat o diluare a uleiului ramas pe "peretii" motorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai practici si acum treaba asta?

Sa inteleg ca a meritat treaba asta la V-storm, nu?

Merci.

Motorul actual este nou, schimbul de ulei il fac in garantie la service, dar dupa 30000-40000 km voi face schimbul de ulei asa cum am spus, dar evident nu de fiecare data ci din cand in cand functie si de solicitarile la care-l supun in perioada respectiva. V-Stromul de 650 este o super motocicleta, valoarea ei fiind mult peste pretul de achizitie, fie noua fie SH. Merita toata grija chiar daca nu o tii toata viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am bagat ceva solutie minune de vreo 30 de lei parca din Rompetrol luata, cand am facut un plin. Parca scria pe ea ca curata de toate, injectie, carburatie, supape, aripa spate de noroi, contactele de la far :cheers:

 

Dupa ce am facut "amestecu" (o sticla la 50 L de gaz, dar daca pui prima data, bagi toata sticla la 25L), parca am simtit ceva ceva imbunatatire, dar nu stiu sigur daca solutia isi facea efectu sau mintea mea incerca sa justifice aia 30 de lei cheltuiti :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am ceva la fazer dimineata cand este la prima cheie, incerc sa o ambalez in primele 10 minute dar cand accelerez imi ramane 2-3 sec pe la 2000 de ture (cu acceleratia la max ) si apoi se duce la 10 000 rpm.dupa ce se incalzeste motorul face o acceleratie continua de la 0 la max.

Am fost la service am verificat tot (senzori ambreiaj, schimbat bujii si baterie si nimic) mi-au dat o sticluta de curatat injectoare ( " Castle fuel injector cleaner" si completam la fiecare plin) si nimic , aceleasi simptome.

deci nu prea am avut rezultate de la substantele d curatat injectoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am asta la al meu. Pornesc mobra, imi trag casca pe cap, pana ma urc pe ea, nush ce, iaca e cam 1 minut. Ma gandesc ca a fi ceva condens pe senzoru de la acceleratie, de vreme ce mi se intampla doar o data, dupa aia nu mai face. Altceva nu stiu ce poate fi. Tot zic ca incerc, da poate o faci tu ca eu uit, sa pun contactu, tragi de cateva ori de gaz, pornesti motoru si sa vezi daca mai face. Daca ar fi ce am zis eu, cu condens pe senzor, asta ar trebui sa rezolve problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am asta la al meu. Pornesc mobra, imi trag casca pe cap, pana ma urc pe ea, nush ce, iaca e cam 1 minut. Ma gandesc ca a fi ceva condens pe senzoru de la acceleratie, de vreme ce mi se intampla doar o data, dupa aia nu mai face. Altceva nu stiu ce poate fi. Tot zic ca incerc, da poate o faci tu ca eu uit, sa pun contactu, tragi de cateva ori de gaz, pornesti motoru si sa vezi daca mai face. Daca ar fi ce am zis eu, cu condens pe senzor, asta ar trebui sa rezolve problema.

 

Am facut asta si a pornit, dar cand am accelerat (ca sa vad dc urca in turatii ,si dc se opreste la 2000 de rpm) s-a oprit motorul la 1800-2000 rpm.apoi , cred ca dupa ce a consumat benzina in plus nu a murit la 2000 dar facea "macar" ca inainte.Normal ca dupa 10 min a inceput sa merga normal(fara pierderi de putere la accelerari puternice).

Parca are prea multa benzina in primele 5 minute cand este motorul rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...