Sari la conținut

2011 Kawasaki Z1000S


The Mentalist
 Share

Postări Recomandate

Am revazut-o aseara. Si pe cea touring (probabil niste Givi cu sigla Kawa). Incredibil cum Honda s-a pishat pe segmentul asta moto. Ma bucur ca cei de la Kawa au observat golul lasat si s-au avantat acolo. Mobra mi se pare mai frumoasa ca VFR800 insa mi se pare si mai fragila. Ghidonul este sus,nu e deloc o sportiva. Ce mi-a placut este ca nu au facut niciun compromis la aspect. Evacuare pe ambele parti. De departe vedeta inceputului de an in mobrism.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 137
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Desi nu sunt fan japoneze, imi place motocicleta asta. Sa te bucuri de ea!

 

De ce nu ai ce face cu gentile laterale? Nu mergi mai mult de o zi?

Pt mine este de neinteles de ce nu ofera si topcase si sidecases impreuna, multa lume face touring. Si nici 200 euro pt topcase (cu tot cu ornamentul in culoarea moto) e un pret rezonabil. N-am insa dubii ca Givi nu va rata ocazia...

 

Ce nu inteleg, cu preturile... cum adica se adauga TVA? Si preturile alea din Germania il contin... inteleg diferenta de la 16 la 25% si eventual alte diferente; dar sa zica asa pur si smplu pretul ala + TVA e cam dubios.

 

Chiar nu imi dau seama de ce nu au dorit sa incarce motocicleta cu toate gentile. O fi vreo speculatie de marketing, pentru ca observ ca se creaza foarte multe opinii si controverse in aceasta privinta. Poate putem sa ii intrebam direct la sursa. Eu am nevoie de top-case pentru ca folosesc motocicleta 95% in oras, am nevoie sa fie cat mai supla si in rest o folosesc la drumuri la care nu am nevoie de bagaje, doar stictul necesar.

Vis-a-vis de costuri, este firesc ca la un pret de baza sa se adauge cota de TVA specificata de legea tarii in care se face vanzarea. Deci de la pretul de germania se scade tva-ul si se adauga dulcele tva mioritic, nu se adauga nicicum peste cel de germania, nu am spus eu asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul este derivat din z1000, unde a primat designul....am vazut undeva cadrul posterior si este de fapt o tabla ceva mai groasa de duraluminiu (cel putin ca aspect asa arata)... Probabil ca si doar cu coburi laterali incarcati si pasager se cam intinde coarda in ce priveste rezistenta... de asta nu este disponibil cu set complet de 3 coburi.

P.S. am gasit si poza.....

post-843-1298841796_thumb.jpg

Editat de Claw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul este derivat din z1000, unde a primat designul....am vazut undeva cadrul posterior si este de fapt o tabla ceva mai groasa de duraluminiu (cel putin ca aspect asa arata)... Probabil ca si doar cu coburi laterali incarcati si pasager se cam intinde coarda in ce priveste rezistenta... de asta nu este disponibil cu set complet de 3 coburi.

P.S. am gasit si poza.....

S-ar putea sa fie asa.... nu stiu insa daca o diferenta de 5-6 kg maxim (greutate acceptata de sistemul de sustinere al top-case-ului) ar pune in pericol rezistenta bicicletei...eu tot cred ca este altceva.... :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se adauga nicicum peste cel de germania, nu am spus eu asa ceva.

 

OK, am gresit io! :blink:

 

 

Daca o foloesti 95% in oras, de ce nu iei un scuter mai smeker? Nu te mai chinui sa schimbi vitezele ca la balamuc... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, am gresit io! :blink:

 

 

Daca o foloesti 95% in oras, de ce nu iei un scuter mai smeker? Nu te mai chinui sa schimbi vitezele ca la balamuc... ;)

 

Scuterist = Cocalar , asta e prejudecata cea mai mare cu care ne confruntam, prejudecata alimentata si de un deceniu de dezvoltare haotica a pietei moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, am gresit io! :blink:

 

 

Daca o foloesti 95% in oras, de ce nu iei un scuter mai smeker? Nu te mai chinui sa schimbi vitezele ca la balamuc... ;)

Scuze, am crezut ca este o discutie despre noul Z1000sx nu despre must-ul de a avea genti laterale, scutere, interpretari gresite si sfaturi pentru achizitionarea unei motociclete. Am luat-o pentru ca mi-a placut, asa cu dotarile pe care am crezut eu ca le vreau, cu o cutie in care sa imi pun casca si manusile si alte maruntisuri. Mi se pare ca e a doua postare in care ma judeci si sincer nu cred ca ai de ce. Hai sa discutam despre altceva si sa lasam intrebari de genul "dar de nu ti-ai lut BMW daca vroiai touring, dar de ce nu ti-ai luat Honda, ca e mai buna, de ce nu scuter, de ce fara genti, de ce motocicletai, tu nu stii ca e periculoasa....????" Asta a fost optiunea mea si cu asta, basta. Cat despre scuteristi daca sunt cocalari sau nu, nu mi-am pus niciodata problema. Am motocicleta de aproape 14 ani si nu m-am gandit sa ma deplasez cu scuterul pentru ca nu este cazul. Este doar un alt mijloc de transport in opinia mea si atat. Hai sa trecem cu discutiile in alt registru, mai apropiat de tema initiala. Multumesc.

Andrei.

Editat de AndreiShadow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare ca e a doua postare in care ma judeci si sincer nu cred ca ai de ce.

 

Stai omule linistit ca nu te-a judecat nimeni! In legatura cu scuterul intrebarea a fost mai mult in gluma, in nici un caz sa te judec... iar daca asta e a doua postare, de prima chiar nu-mi inchipui cu ce te-as fi judecat.

 

M-am bagat in seama pe topicul asta pur si simplu ca sunt fan BMW si foarte rar o motocicleta de la alta marca imi atrage atentia dar asta chiar mi-a placut ca idee...

 

Nu stiu ce te astepti sa se discute aici, strict despre motor in sine, dupa 10 pagini; nu stiu cati au apucat sa mearga cu el deja, nu mai zic sa-l si posede, ca sa existe asa multe pareri direct de la sursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa fie asa.... nu stiu insa daca o diferenta de 5-6 kg maxim (greutate acceptata de sistemul de sustinere al top-case-ului) ar pune in pericol rezistenta bicicletei...eu tot cred ca este altceva.... :blink:

5-6 kg in plus pe langa 60 kg (o pasagera "medie"), si alte 5-6 kg x 2 coburi laterali.... vad un brat de parghie si niste forte cam mari. Sa nu ma intelegi gresit .. asta probabil ca va fi urmatorul motor pentru mine, dar ii vad limitele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Iaca venit si primavara. SX-ul trebuia sa ajunga la sfarsitul lui Februarie, a mai intarziat o saptamana, si inca una.......si poate inca una, poate il voi vedea direct la Salon... :laugh: ......dar sa privim optimisti. Speram ca cei de la United Motors isi vor respecta promisiunea ca de obicei......in final. Dorinta de a o vedea in ograda creste, incordarea la fel......trebuie sa vina momentul. Mai e putin. :D

Editat de AndreiShadow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o mobra pe cinste, am citit numai de bine de ea.

Pentru mine a aparut cam tarziu, ca am imbatranit si ma gandesc sa trec la cruisere de la anul. Dar e vb numai de mine! Tu sa-l vezi mai repede in ograda si mai ales la drum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit broscutza!!!!!!!!!......saptamana viitoare va fi pe asfalt.....A venit PRIMAVARA....

 

 

 

:laugh: ;)

 

 

 

 

s-o stapanesti sanatos ,fara incidente sau alte probleme

Editat de claman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari, sunt sigur ca te vei distra de minune cu noua motoreta.

 

Cred ca te innebunesc intarzierile cu livrarea!

 

LE: Imi place articolul asta http://www.motorcycle.com/shoot-outs/the-b...reet-90566.html cu precizarea ca nu prea vad de ce au numit Banditul de 1200 sport tourer. Acel motor mi se pare un standard bike de cilindree mare in cel mai bun caz...

Editat de mistery
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...