Sari la conținut

BMW K1600 GT/GTL


KHK
 Share

Postări Recomandate

Acum 7 minute, l.u.v a spus:

Bmw zice 5w40.

Eu aș schimba vâscozitatea cu un alt brand 10w40

Cu ce ajută o vâscozitate mai mare LA RECE dacă motorul consumă când "se dă" la el?!? 

Cel mult aș umbla la al 2-lea număr, în nici un caz la primul. Pe site la molia lichidă era o chestie mișto cu un ceas care ilustra timpul în care se încarcă sistemul de ungere funcție de vâscozitatea la rece, cu una mai mare nu faci decât să lungești timpul cât merge "pe uscat" la pornire, atunci când oricum ai uzura maximă. 

Dar la un motor nou - sau ăsta e deja uzat pt un bmw? - aș respecta prescripțiile, cu atât mai mult dacă e și vreo garanție în discuție. 

Nu mai zic de ronghiul meu care mai are de vreo 2 Lepșa până la suta de mii și la care nu completez nimic între schimburi? 🤔 Sau poate nu mă dau suficient la el, încărcat de multe ori peste prescripții și cu viteze despre care 🤫

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 411
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 3 minute, GoodKat a spus:

Un proprietar de BMW este fericit de doua ori: cand o cumpara si cand o vinde

Greșit, asta se întâmplă cu orice marcă! La bmw ești fericit și când pleci din service cu ambii rinichi la tine, deci poți fi chiar și de mai multe ori. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, GoodKat a spus:


Vezi ca nu e japoneza...parca vad ca daca ii pune 10w40 ii crapa ceva senzor de presiune sau ii arunca o biela prin carter pentru ca BMW... Dar degeaba pune 10w40...prima cifra este vascozitatea la rece, iar lui ii ia in sarcina, cand motorul este la temperatura de functionare.

Un proprietar de BMW este fericit de doua ori: cand o cumpara si cand o vinde. @SenorPink ai fost fericit cand ai cumparat-o, este timpul sa devii fericit din nou.

 

Nu-mi vine sa dau TGV-ul , 6-le e muzica pentru suflet ❤️

Acum 14 minute, ENEOS a spus:

Numa' condens cât face, n-apucă să ajungă motorul la o temperatură la care să-l elimine. Mai sunt niște parametri autoadaptivi pe care-i învață ecu, și cu mersul în gol pe cric + parcare învață mai ceva ca la școala online. Posibil de aia a și început să se oprească. 

Hmm dubios, având în vedere că în manual daca vrei sa verifici uleiul îți zice sa îl lași pe cric da pornești motorul , să-l lași să meargă până pornește ventilatorul, după care lăsat să meargă însă un minut, după care oprit, lăsat 1 minut sa se scurge uleiul in baia de ulei și după se verifica nivelul. Pai ECU e dat peste cap de fiecare data când se verifica nivelul de ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, pt că nu verifici uleiul de 2 ori pe săptămână fără să și mergi normal cu moto! Sau poate îl verifici dacă e așa flămând... 

Mie pe vremea asta îmi pornește ventilatorul după hăt timp, asta la 13-15° din garaj (nu sunt pervers, am făcut niște reglaje, altfel o las să doarmă liniștită și o pornesc doar dacă plec cu ea). 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, ENEOS a spus:

Nu, pt că nu verifici uleiul de 2 ori pe săptămână fără să și mergi normal cu moto! Sau poate îl verifici dacă e așa flămând... 

La japoneze nu am verificat, dar la asta deja incepe sa fie reflex 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, ENEOS a spus:

Dar dacă vii cu ea caldă, o oprești, pui pe cric și aștepți 1 min nu e corect să verifici? 🤔

Ba da merge și așa făcut 👍

Acum 2 minute, l.u.v a spus:

Așa este, am încurcat valorile. 

Pe diverse grupuri de deținători citesc că pun uleiuri între 10w40, 50, 15w50 etc. 

Oricum, absolut toate BMW urile consumă ulei. 

 

M-am uitat și eu pe forumurile de k1600. Mai sunt lămâi care într-adevăr consuma mai mult decât norma și au nu știu ce buba care trebuie remediata. Oricum la primăvară sunt la bembe sa vadă ce are.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, SenorPink a spus:

Oricum la primăvară sunt la bembe sa vadă ce are

Bag seama că vrei să petreci sezonul moto 2022 în service! 

De ce naiba nu te duci acum, teoretic e iarnă... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îi pun Castrol power 1 racing 10W-50. 

https://m.louis.eu/artikel/castrol-power1-racing-10w-50-hc-synthetic-4t-engine-oil/10038396

Cumpăr 7 litri. 

Vara când este fierbinte afară, pare o soluție excelentă. 

5l din prima, la fiecare 10000km cu filtru schimbat, apoi când zice Check oil, 500ml, automat. 

Ăia 2l îmi ajung fix pentru 10000km. 

Oricât m-aș da la ea. 

Motul nu. Îmi pare că motorul este zgomotos cu el. 

 

O țin în garaj la 15°C, stă cu un redresor de la BMW pe ea, care-i face cicluri de încărcare descărcare și asta este. 

Zilele astea cât este cald ies cu ea, când nu, o "uit" acolo cu lunile stând pe cricul central. 

Nici o problemă. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, ENEOS a spus:

Bag seama că vrei să petreci sezonul moto 2022 în service! 

De ce naiba nu te duci acum, teoretic e iarnă... 

Daca mai e cald zilele astea o sa ma duc

 

Acum 2 ore, September a spus:

Îi pun Castrol power 1 racing 10W-50. 

https://m.louis.eu/artikel/castrol-power1-racing-10w-50-hc-synthetic-4t-engine-oil/10038396

Cumpăr 7 litri. 

Vara când este fierbinte afară, pare o soluție excelentă. 

5l din prima, la fiecare 10000km cu filtru schimbat, apoi când zice Check oil, 500ml, automat. 

Ăia 2l îmi ajung fix pentru 10000km. 

Oricât m-aș da la ea. 

Motul nu. Îmi pare că motorul este zgomotos cu el. 

 

O țin în garaj la 15°C, stă cu un redresor de la BMW pe ea, care-i face cicluri de încărcare descărcare și asta este. 

Zilele astea cât este cald ies cu ea, când nu, o "uit" acolo cu lunile stând pe cricul central. 

Nici o problemă. 

 

Merci 👍 - ce baterie ai pus pe ea? Aia de zice la manual cu gel sau litiu?

 

Acum 1 oră, patrick1 a spus:

 

Cifră Warmewert 240 înseamnă timpul (în secunde) în care bujia poate ajunge la temperatura de lucru normală, sub sarcină medie.

2 minute = 120 secunde, deci ...

ZK_Betriebstemperaturen.thumb.jpg.ee2156137533dd7ee51c7c776f6c9287.jpg

 

... vor fi negre.

Nah' ... dacă în mod repetat doar o gâdili un pic şi gata ... :D

 

Daca nu am stare, o gadil. Las ca i-am dat ieri fo 150 de km sa isi revina

Cum nu am avut stare si dupa cum zice @ENEOS BMW = Brings Me Worries - am fost azi cu dansa la service sa reclam toate problemele.

 

Dupa ce au pus pe tester, diagnoze, bla bla cica vinovat s-ar putea sa fi fost bornele de la baterie, care nu erau prinse/stranse cum trebuie => cica de aici ar fi venit si erori false la ABS, marsarier si de baterie. Teste la baterie si cica e 100% health, Hill Hold Assist merge,

ulei cica era fix pe mijloc deci martorul de check engine oil a dat alarma falsa.

Ca sa ii citez: "e in perfecta stare, n-are nimic".

Doamnele ajuta sa fie asa, dar e acolo pe fundal un brings me worries care ma macina 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 05.01.2022 la 7:43, SenorPink a spus:

e in perfecta stare, n-are nimic

Ca să scape de tine, specialiștii lor moto probabil sunt în vacanță. 😜

Baremi ai reclamat în scris? Ai pus acolo toate worries pe fișa service? Ajută mult dacă vor apărea ulterior probleme similare (defect repetat, netratat de service la sesizarea clientului, îi mai strângi de oo). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, ENEOS a spus:

Ca să scape de tine, specialiștii lor moto probabil sunt în vacanță. 😜

 

Erau 2 din 4 🤣

 

Acum 18 minute, ENEOS a spus:

Baremi ai reclamat în scris? Ai pus acolo toate worries pe fișa service? Ajută mult dacă vor apărea ulterior probleme similare (defect repetat, netratat de service la sesizarea clientului, îi mai strângi de oo). 

 

Bineînțeles că totul în scris. Pe vorbe e fix canci .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 21.06.2020 la 16:33, September a spus:

Peste iarnă i-am schimbat amortizoarele, cu Wilbers.

644 WESA Dynamic Comfort. Arcuri portocalii. 

Dacă era după mine, nu le schimbam încă. 

Dar într-o dimineață prin ianuarie, o lăsasem în curte, văd ceva brumă pe jos.

Zic, hai s-o bag în garaj. 

Când i-am dat o cheie, aud un fâsâit de depresare. Dau cu spatele să o bag în garaj și lasă o dâră de picaturi de lichid transparent. 

Mă uit, curgea amortizorul față. 

Atunci. Pe loc. 

Asta este. Cu vreo săptămână înainte venisem repejor de la Constanța și luasem o groapă. 

Chestia asta m-a hotărât. 

A durat vreo 4 săptămâni și chiar înainte de pandemie a fost gata. La Tibi. 

La primul contact după, senzația a fost de cauciucuri lipicioase și upgrade de ABS... 😅 

Salut, te rog imi poti da contactul lui Tibi, am aceeasi  problema cu amortizorul fata. Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

2022

Week 10 – BMW – K 1600 GT, K 1600 GTL, K 1600 Bagger. Production dates: 19 july 2018 – 29 june 2020. The rear strut link may have insufficient strength due to a part that does not meet the specifications and may deteriorate over time. This could affect rider handling and control, increasing the risk of an accident

 

https://ec.europa.eu/safety-gate-alerts/screen/webReport/alertDetail/10005675

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimabililior cu venirea primaverii si a sezonului moto, nu ne organizam si noi sa facem o intalnire a posesorilor? Un drum, o bere, un mic, o migdala ceva?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Salutare,

Vad ca nu a mai postat nimeni nimic... Bag eu usor batul in ... gard sau la roata, cum doriti!!🤨: am gasit sa cumpar un K 1600GT din ianuarie 2017 prima inmatriculare, 75k, un proprietar. Cam la ce ar trebui sa ma astept pentru urmatorii 20k? Inca nu am avut acces la caietul de revizii, motorul arata foarte bine, nu zgariat, nu atins, impecabil, am dat si un tur scurt cu el, vreo 2 km ca a inceput ploaia si am preferat sa ma intorc din drum, nu imi place sa risc inutil. A, pretul final ar fi undeva la 13k....ce spuneti/ce pareri aveti?

image.thumb.png.d62e6c1c0e700364d6a77a8cd879f1f0.png

image.thumb.png.466342558da67a53665b569c6a1b2ac8.png

Untitled.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, Lup69 a spus:

Salutare,

Vad ca nu a mai postat nimeni nimic... Bag eu usor batul in ... gard sau la roata, cum doriti!!🤨: am gasit sa cumpar un K 1600GT din ianuarie 2017 prima inmatriculare, 75k, un proprietar. Cam la ce ar trebui sa ma astept pentru urmatorii 20k? Inca nu am avut acces la caietul de revizii, motorul arata foarte bine, nu zgariat, nu atins, impecabil, am dat si un tur scurt cu el, vreo 2 km ca a inceput ploaia si am preferat sa ma intorc din drum, nu imi place sa risc inutil. A, pretul final ar fi undeva la 13k....ce spuneti/ce pareri aveti?

image.thumb.png.d62e6c1c0e700364d6a77a8cd879f1f0.png

image.thumb.png.466342558da67a53665b569c6a1b2ac8.png

Untitled.jpg

 

Verifica consum de ulei (cat i-a consumat actualului proprietar), daca este "umed" pe la garnitura de chiulasa, nivelul de antigel (vara cica se mai evapora), pus un tester si vazut daca are ceva erori, daca a fost facut recall-ul la cutia de viteze, parbrizul electric sa mearga bine, daca are quickshifter sa schimbe cum trebuie, verifica si bornele de la baterie daca sunt cum trebuie (altfel da erori in bord).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc amandorura pentru sfaturi si mai ales pentru viteza de reactie... serios.

Inca nu sunt 100% hotarat sa il iau, mi-a placut motorul in sine, rafinamentul si senzatia data de raspunsul acceleratiei, foarte smooth, ma gandesc daca merita efortul, nu de a-l cumpara ci de a-l avea in batatura langa un pian V4, raspunsurile voastre la aceasta problema ar fi desigur pur subiective...Inca o data multumesc frumos! 

In privinta GTR-ului, m-ar atrage mai degraba un Vaquero...sau de ce nu un alt pian, Venture Transcontinental, dar nu sunt pentru piata noastra ....

Editat de Lup69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Lup69 a spus:

Multumesc amandorura pentru sfaturi si mai ales pentru viteza de reactie... serios.

Inca nu sunt 100% hotarat sa il iau, mi-a placut motorul in sine, rafinamentul si senzatia data de raspunsul acceleratiei, foarte smooth, ma gandesc daca merita efortul, nu de a-l cumpara ci de a-l avea in batatura langa un pian V4, raspunsurile voastre la aceasta problema ar fi desigur pur subiective...Inca o data multumesc frumos! 

Raspunsul e simplu: daca iti permiti mentenanta (revizii) ia-ti K1600 fara sa stai pe ganduri, dotari, motor, sunet, ciclistica nu prea se compara cu altele. Doar Goldwing e in clasa cu asta dar e mai "batraneasca" pe cand K-ul e mult mai sportiva si chiar si mai practica (gentile laterale se pot da jos). Cand situatia imi va permite voi mai avea un K1600 in garaj (pe langa astea de acum).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Lup69 a spus:

 

Salut,

citeste cateva pagini mai sus, sunt 2 colegi care au avut k1600 de la zero la 120.000 km cred. SI pe la 100. 000 sa te astepti la de alde ambreiaj sau cutie-postasera ei niste costuri de reparatii sau revizii de mii de euro. Eu te-as intreba direct-nu ti se pare interesant ca e plin internetul de anunturi cu moto bmw de astea premium, si mai toate cu cca 70 80.000 km, si cca 5 ani?  O revizie de supape la k ul asta te usuca grav. ASa ca pana sa cumperi, ia si citeste TOTATE CELE 15 pagini de aici, ai informatii foarte utile. Eu am cochetat cu ideea de k1600, fjr1300, GTR1400. Cu primele 2 am mers, pe gtr doar am stat si mi-a fost de ajuns. K ul e ceva deosebit, cu 6 cilindrii. Putere peste tot, de departe cea mai confortabila. GRea pe loc, si usor greoaie in mers. Fjrul face cam 85% din ce face K ul, dar cu simplicatatea si eleganta unei japoneze. Ai ultimul model, cu suspensie ES-reglabila electronic, moto e aproape la fel de confortabila, si aproape la fel de puternica. Da , nu e in 6, e in 4 cilindrii. Dar cu 13k cred ca gasesti una cu 20.000 km, nu 75.000. Si e o idee mai usoara decat K ul. Da, nu e la acelasi nivel suspensia si motorul. Gtrul este mai aproape de bmw ca si specificatii-putere si greutate. Fjr e cel mai usor dintre ele. Gtrul este mare, cel mai mare dintre toate-mie nu mi-a placut pozitia,respectiv e prea lat, prea mare, prea mult. Apoi, honda nu l-a prea tehnologizat-imbunatatit. Asta poate fi ceva bun, sau nu-depinde ce cauti de la o astfel de moto. Nu am mers cu el, fiindca nu m-a mai interesat datorita gabaritului si pozitiei. Per ansamblu, toate sunt pentru mers....turul Europei :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...