Jump to content
KHK

BMW K1600 GT/GTL

Recommended Posts

Multumesc frumos de raspuns ....o seara buna

Share this post


Link to post
Share on other sites

La niciuna. La kilometri ăștia este nouă.

Ia-o.

 

Salut!

 

Am citit topicul de-a fir a par, cochetez si eu de ceva timp cu hardughia...

Pana la urma consumul de ulei care este? 100ml la 1000 de km ca nota generala, exceptand tura ta de Viena de mai sus? Si peripetia din Turcia cu uleiul vechi?

 

Multam fain,

Geo

Edited by AWD

Share this post


Link to post
Share on other sites

50ml/1000km de nouă.

Posibil datorită rodajului, nițel greșit, în sensul că ar fi trebuit făcut prin oraș, cu schimbări dese de regim și trepte ale cutiei de viteze, sub 4000de ture cum recomandă fabricantul, cat timp aveam uleiul mineral.

 

Apoi adaugi câte 50ml pentru fiecare 50000km făcuți.

La 90000 cât am acum înseamnă 100ml/1000km.

 

Mai adaugi 50ml pe căldură în mers susținut, dar sub 150km/h.

Rezultă un consum total maxim de 200ml/1000km.

 

Viena a fost un caz special, am ținut-o la +200 km/h ore întregi, la 6-7000 de ture.

Ulei 10W-50.

Share this post


Link to post
Share on other sites

50ml/1000km de nouă.

Posibil datorită rodajului, nițel greșit, în sensul că ar fi trebuit făcut prin oraș, cu schimbări dese de regim și trepte ale cutiei de viteze, sub 4000de ture cum recomandă fabricantul, cat timp aveam uleiul mineral.

 

Apoi adaugi câte 50ml pentru fiecare 50000km făcuți.

La 90000 cât am acum înseamnă 100ml/1000km.

 

Mai adaugi 50ml pe căldură în mers susținut, dar sub 150km/h.

Rezultă un consum total maxim de 200ml/1000km.

 

Viena a fost un caz special, am ținut-o la +200 km/h ore întregi, la 6-7000 de ture.

Ulei 10W-50.

 

Pentru ca ai niste kilometri deja cu ea, ce presupun reviziile la motoreta asta si ce costuri au ele? Daca iti aduci aminte despre ele, evident.

» Post actualizat in 20 Nov 2017 19:57

Ma alatur si eu grupului. Faceti va rog abstractie de tenesii rosii.

Acum sunt la capitolul achizitii (crash bars fata si spate de la Wunderlich, top case). Apoi inscris, si apoi kilometri cati mai multi.

Motoreta e din 2010, are 74.000 de km facuti in Nemtia, revizii anuale din care inteleg ca s-a verificat in fiecare an "valve clearence" si ca acum e 0.18 (fata de maxim 0.3 admis).

 

 

Bine v-am gasit!

post-5649-0-99130300-1511207552_thumb.jpg

Edited by AWD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum avem în plan un drum lung, pe la Tarifa, în sud, Cabo da Roca în vest și Aiguille du Midi în sus, 3842m, am zis să-i mai verific consumul de ulei, la 95000km.

Să știu ce iau la mine pentru 10000km.

(Vom sărbători suta pe la Cabo da Roca)

Așa ca am profitat de un drum în Thassos.

Dus-întors prin Makaza, 3 ture de insulă, mers vioi, 1500km.

Când zic mers vioi, am pus contoarele pe zero și a ieșit:

Petrom Giurgiu-vamă-OMV Veliko Tarnovo, 101 km, 55 minute.

OMV Veliko-OMV Nova Zagora, 108km, o oră.

OMV Nova-OMV Kardzhali, 141km, o oră și 20.

OMV Kardzhali-Makaza-Keramoti, 165km, cu 70 de autostradă, tot o oră 20.

Greutatea, motor-bagaje-pasageră, 500kg, 160CP şi cupluu! :)

Deci mers vioi în traficul normal 1500km, 280 ml de ulei.

Sub 200ml/1000km.

E bine.

Îi fac plinul și iau 2l cu mine.

Edited by September

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motocicleta este senzationala, am testat-o si eu mai serios si am lasat un review aici

Te inteleg ca nu vrei sa te mai dai jos din saua ei!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La modelul 2017, am avut un consum de 400 ml in primii 10000 de km, iar acum cred ca s-a linistit de tot. Este exclus sa car bidon dupa mine si nu cred ca va trebui completat intre schimburi. Am facut rodajul ca la carte, asa cum m-ai sfatuit, September.

Si eu am fost in Halkidiki de 1 Mai, cred ca te-am vazut la unul din ghiseele de plata de la autostrada greceasca, eram oprit in parcajul alaturat, la sters parbrizul de muste.

Edited by textex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca ai niste kilometri deja cu ea, ce presupun reviziile la motoreta asta si ce costuri au ele? Daca iti aduci aminte despre ele, evident.

» Post actualizat in 20 Nov 2017 19:57

Ma alatur si eu grupului. Faceti va rog abstractie de tenesii rosii.

Acum sunt la capitolul achizitii (crash bars fata si spate de la Wunderlich, top case). Apoi inscris, si apoi kilometri cati mai multi.

Motoreta e din 2010, are 74.000 de km facuti in Nemtia, revizii anuale din care inteleg ca s-a verificat in fiecare an "valve clearence" si ca acum e 0.18 (fata de maxim 0.3 admis).

 

 

Bine v-am gasit!

 

nu face nimeni verificarea jocului la supape in fiecare an.

aia se face la fiecare 30.000km. si se demonteaza destul de mult ca sa ajungi sa faci masuratorile.

iar motocicleta are 4 supape pe fiecare cilindru. nu ai cum sa ai o singura valoare pt 24 de supape :) in plus fiecare supapa are un minim si un maxim al jocului ca sa se considere in parametri.

ori te-a mintit frumos ori nu ai inteles tu corect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are niste linii 1600-le asta.. de vis.

 

In toamna vine un prieten bun din Austria cu ea, abia astept sa o testez :D

 

In alta ordine de idei, in mainile baiatului de mai jos zici ca e bicicleta:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

In alta ordine de idei, in mainile baiatului de mai jos zici ca e bicicleta:

 

Garmisch 2012... eram si eu acolo si nu-mi venea sa cred ce facea cu dihania...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata, am dus-o în Gibraltar, Tarifa și Cabo da Roca.

3 săptămâni.

100000 de kilometri a facut-o în Santiago de Compostela. :)

 

Am transformat-o în fată mare.

(Din față și din spate se aude superb. Stând pe ea, auzi hârjiitul/ronțăitul cutiei de viteze la viteze și turații mici, la cald)

Eh, cu dopuri nu le mai auzi.

Rămâne doar covorul zburator!

» Post actualizat in 06 Jun 2018 23:05

:)

Edited by September

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multi inainte!

Cat ai de gand sa o tii, nu o vinzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum să o dau, o știu de când era mică! :)

Nu.

Când va apărea o schimbare semnificativă, îi mai aduc o prietenă...

» Post actualizat in 10 Jun 2018 15:15

Despre consumul de ulei.

Mi-a cerut să verific uleiul la 3500km făcuți. Cred ca Tibi, a indesat vreo 100ml peste joja. :)

Am pus direct 500ml si am mers mai departe. La 5500, din motive de spațiu, am facut ordine in bagaje, am pus și restul, să fie.

La 7600km iar a cerut să verific. Am pus 500ml din al 2-lea litru si am ajuns acasă dupa 9600km.

In medie 250ml/1000km la 100000km făcuți.

 

Consumul de benzină:

Am mers in paralel cu un BMW K1200GT.

Amândoi pe autostradă, cu parbrizul coborât la maxim,140km/h fixat din tempomat, verificat pe GPS.

GT-ul 1200: 5,6l/100km.

GTL-ul 1600: 6.6l/100km.

 

Am ridicat parbrizul (cât o ușă de catedrală): 7.6l/100km. Un litru in plus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iata ceea ce este nou pentru modelele 2019:

 

 

BMW K 1600 GT.

  • Hill Start Control Pro (HSC Pro) as standard: automatic activation when brakes are activated for approx. one second beyond standstill on a gradient of at least +/- 5% --> improved hillside set-off convenience.
  • New Style Sport: paint finish Black storm metallic / Glacier silver metallic, black drivetrain, windshield Sport version, golden brake calipers at front and rider/passenger seat with seams in a contrasting colour.
  • The paint finishes Mars red metallic and Lupine blue metallic / Black storm metallic (Style Sport) are no longer available.


BMW K 1600 GTL.

  • Hill Start Control Pro (HSC Pro) as standard: automatic activation when brakes are activated for approx. one second beyond standstill on a gradient of at least +/- 5% --> improved hillside set-off convenience.
  • New Style Elegance: paint finish Pollux metallic, chrome brackets at the front mudguard, chrome slipstream deflectors and storage compartment lid finished in Monolith metallic matt.
  • The paint finishes Thunder grey metallic and Ebony metallic (Style Elegance) are no longer available.


BMW K 1600 B.

  • Hill Start Control Pro (HSC Pro) as standard: automatic activation when brakes are activated for approx. one second beyond standstill on a gradient of at least +/- 5% --> improved hillside set-off convenience.
  • Reduction of standard seat height by 30 mm to 750 mm (the existing low seat is no longer available).
  • High seat available as optional equipment or optional accessory (seat height 780 mm).
  • New paint finish Imperial blue metallic.


BMW K 1600 Grand America.

  • Hill Start Control Pro (HSC Pro) as standard: automatic activation when brakes are activated for approx. one second beyond standstill on a gradient of at least +/- 5% --> improved hillside set-off convenience.
  • Reduction of standard seat height by 30 mm to 750 mm (the existing optional equipment item low seat is no longer available).
  • High seat available as optional equipment or optional accessory (seat height 780 mm).
  • New: Additional speaker with amplifier for rear audio system in topcase, controllable with fader function (regulation of volume distribution between front and rear) as optional equipment.
  • New paint finish Imperial blue metallic.
  • The paint finish Austin yellow metallic / Black storm metallic is no longer available.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sper sa aflu si eu diferentele intre gt si gtl

daca ma poate ajuta cineva

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

rotita ajutatoare... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ma intereseaza sa imi iau si eu un K1600 GT am gasit ceva pe la 60.000 km cu service la zii .La ce trebuie sa ma astept ?

stima

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Sunt foarte solid lucrate. 

La 70000km am schimbat pivotul inferior de la jugul față, iar la 100000 rulmenții față, atât. În 8 ani. Consumul de ulei este sub control.

Arată ca nouă. 

Sunt la Mugello și plecăm prin alpii francezi luni. 

N-a stat... :)

Nu încercați Col d'Iseran, mai devreme de 15 iunie... 

Mai precis: Col de l'Iseran. 

Dincolo, spre Bonneval-sur-Arc, zăpada are încă 5m. Și l-au închis și pe partea cu Val d'Isère, după ce am ocolit 400km să ajungem... 😬

Edited by September

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Verificarea de 120000km: 

Schimbat pompa de benzină.

Se fisurase corpul la un cot în exterior, defect individual, mă stropea pe gamba dreaptă...

Mirosea a benzină de trăsnea. Asta m-a făcut să o duc și la verificarea cea mare, mai devreme.

Pivoții, amândoi de la jugul față. 

2 rulmenti la cardan. Căpătaseră un mic joc. 

Verificat compresia, perfectă. 

Verificat pastile, 0.20/admisie cu 0.25-0.30/evacuare la toate cele 24 de supape. 

Schimbat: 

Discuri față/limită, spate/un pic sub limită, plăcuțe de frână, bujii, filtre ulei-aer, lichid frână, ulei motor, transmisie, antigel.

Butonul demarorului, mi-a facut figuri de 2 ori, când a stat în soare prin Italia, comandat-venit altul cu alte mufe, trimis înapoi. 

Amortizoarele, față-spate, cu urme de ulei. 

Nu știu dacă de la ele, sau de la uleiul curs pe la buşonul de umplere. Comportamentul motorului perfect încă.

Le-am spălat, le verific peste 5000km, la toamnă. 

Vin doar piesă complexă, cu arc-amortizor-mecatronică.

2000€ spatele, 1000€ fața, originalele.

Dacă va fi cazul, la toamnă, le demontează Tibi, le trimite la Wilbers, schimbă ei doar amortizorul, le setează, tot ansamblul pentru greutatea noastră 100-130-180, diferită de standard 85-115-200 și le punem. 

1000€ cu totul și 3 săptămâni. 

Gata. Am pregătit-o pentru următorii 120000km... :)

Sper.

Edited by September

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, September a spus:

 ansamblul pentru greutatea noastră 100-130-180, diferită de standard 85-115-200 

Ce reprezintă cifrele? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

La K-uri ai 6 presetări la suspensie.

3 pe greutate, 3 pe dinamica amortizării.

3x3=9 combinații. 

Pe greutate: 

Unu pe motor 85kg. 

Unu plus bagaj 85+30=115

Doi plus bagaj 85+85+30=200 

Mecatronica învârte de piulițele alea și reglează înălțimea motocicletei. 

Apoi în funcție de celălalt reglaj:

Confort, normal, sport, reglează caracteristica de oscilație a amortizoarelor și frecvențele proprii pe aceste greutăți, astfel încât fața și spatele motocicletei să lucreze ca un ansamblu. 

Ăștia de la Wilbers orientați spre sport, încearcă și ei să optimizeze lucrurile.

Când le trimiți cele două ansambluri amortizor te pune să completezi o fișă cu greutatea ta, bagaje, pasager. 

Sigur, este moto touring, numai benzina din rezervor variază cu 15kg între plin și rezervă, poți să mergi 2 fără bagaje, dar asta este, măcar îi preocupă. 

 

 

Edited by September

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 01.08.2019 la 22:24, September a spus:

Verificarea de 120000km: 

Schimbat pompa de benzină.

Se fisurase corpul la un cot în exterior, defect individual, mă stropea pe gamba dreaptă...

Mirosea a benzină de trăsnea. Asta m-a făcut să o duc și la verificarea cea mare, mai devreme.

Pivoții, amândoi de la jugul față. 

2 rulmenti la cardan. Căpătaseră un mic joc. 

Verificat compresia, perfectă. 

Verificat pastile, 0.20/admisie cu 0.25-0.30/evacuare la toate cele 24 de supape. 

Schimbat: 

Discuri față/limită, spate/un pic sub limită, plăcuțe de frână, bujii, filtre ulei-aer, lichid frână, ulei motor, transmisie, antigel.

Butonul demarorului, mi-a facut figuri de 2 ori, când a stat în soare prin Italia, comandat-venit altul cu alte mufe, trimis înapoi. 

Amortizoarele, față-spate, cu urme de ulei. 

Nu știu dacă de la ele, sau de la uleiul curs pe la buşonul de umplere. Comportamentul motorului perfect încă.

Le-am spălat, le verific peste 5000km, la toamnă. 

Vin doar piesă complexă, cu arc-amortizor-mecatronică.

2000€ spatele, 1000€ fața, originalele.

Dacă va fi cazul, la toamnă, le demontează Tibi, le trimite la Wilbers, schimbă ei doar amortizorul, le setează, tot ansamblul pentru greutatea noastră 100-130-180, diferită de standard 85-115-200 și le punem. 

1000€ cu totul și 3 săptămâni. 

Gata. Am pregătit-o pentru următorii 120000km... :)

Sper.

Salut,

stiu ca e o postare mai veche, dar cat te-a ajuns aceasta revizie majora? intreb ca ma uit curios...la k1600.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...