cosRmin Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Ma bucur ca esti ok, recuperare rapide si fara urmari .. Motoru se face .. merci frumos . fierul se face numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Toate astea de la o scarita? Din cate stiam scarita se polizeaza, nu se infige in asfalt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidos Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 merci frumos . fierul se face numai bine omule cind am vazut filmuletu mi sa ridicat paru pe mine..... nam crezut ca mai esti in viata...uhhh..bine ca ai scapat doar cu atit multumestei lui cel de sus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jamalex2000 Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Oki cum zici tu.....Zi si mie te rog frumos ce ai invatat tu din greseala acestuia??? am invatat destule, cum sa NU depasesc coloana (nu iti dau link- cauta si tu), cum se merge pe ploaie, sa NU imi cumpar vitezana (MULTUMESC THOMAS PT TOPICA TA), cum se depaseste, cum se franeaza, cum se ia o curba, cum NU se ia o curba, cum se merge in grup, ce se face in caz de urgenta, etc etc etc. Tu ai invatat ce - ca e raiderul bine - atunci invata de la el - echipament full (asta inseamna si cizme). imi pare mie sau tu esti mult prea incisiv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 (editat) Buna filmarea. Trasa proasta. ai ochiul bun. a intrat tare si larg, a incercat sa stranga da' i s-a terminat cauciucul. eu am vazut un low-side. banuiesc ca s-a temut ca-l acroseaza pe pokemonul ala care statea sa traga poze in mijlocul drumului... Editat Octombrie 6, 2010 de zahei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jamalex2000 Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 a zis omul clar ca a fost high-side Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Asfaltul si topografia drumului te fura acolo, mai ales pe sensul in care s-a petrecut accidentul, pe sensul dinspre 2 mai spre Mangalia era sa o imbulinez de cateva ori si eu, probabil calitatea asfaltului si microdenivelarile din curba imi faceau roata spate sa topaie, o curba mai sigura si cu un unghi mai mare de inclinare este aceea dupa liniile ferate, inainte de 2 mai, dupa pod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 salutare pareri impartite f nice, eu am fost in intamplare, n-am franat , nu m-am speriat etc. Am facut asta nu o data nu ma laud cu asa ceva. Scarita s-a infipt in asfalt a aruncat spatele si mi-a pus moto travers cu directia de drum. Urmari high-side, eu mana fracturata la incheietura si ceva contuzii. Echipament full, costum dintr-o bucata cizme Sidi Vortice manusi race, casca etc. Si-au facut treaba max. Motoru nu mai conteaza Bafta la toata lumea and drive safe. Poate nu vine de la cineva care a condus safe dar toti facem imprudente si o data se intampla Asfalt uscat Imi pare bine ca esti ok! Scaritele nu sunt rabatabile in sus, cum a intrat in asfalt? Ai vrut sa o inclini mai mult in momentul ala si ai auzit scarita? Ca poate doar te-ai inclinat prea mult si ai facut low-side, zgomotul atingerii scaritei fiind o chestie secundara, cum a fost de fapt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Ce atatea highside-uri bai nene? este fix un lowside de mare exceptie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Cu scaritele OEM nu am reusit niciodata sa ating asfaltul cu varful, doar cu surubul acela de prelungire care se infileteaza in scarita, dar si asa..se rabateaza, poate a atins cu prelungirea scaritei si i-a dat vreun soc (frana de motor si accelerat brusc dupa). Cum am zis, curba e dubioasa, te face sa intrii cu incredere in ea, e o curba pe care o subestimeaza multi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Eu cred ca sunt multi raceri aici........ ff multi ) Mie mi s-a parut ca a aplecat-o prea devreme ca sa iasa bine poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Asa e la Constanta, unde fetele-ti trag clantza si baietii au Leganza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Sa imi dau si eu cu parere si daca e gresita sa ma scuzati. Cred ca nici privirea nu era unde trebuia. Am inpresia ca privirea era indreptata si spre exterior nitel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 salutare pareri impartite f nice, eu am fost in intamplare, n-am franat , nu m-am speriat etc. Am facut asta nu o data nu ma laud cu asa ceva. Scarita s-a infipt in asfalt a aruncat spatele si mi-a pus moto travers cu directia de drum. Urmari high-side, eu mana fracturata la incheietura si ceva contuzii. Echipament full, costum dintr-o bucata cizme Sidi Vortice manusi race, casca etc. Si-au facut treaba max. Motoru nu mai conteaza Bafta la toata lumea and drive safe. Poate nu vine de la cineva care a condus safe dar toti facem imprudente si o data se intampla Asfalt uscat insanatosire grabnica si daca vrei sa inveti ceva din toate astea ascultat-i pe oamenii astia de mai jos. ai ochiul bun. a intrat tare si larg, a incercat sa stranga da' i s-a terminat cauciucul. eu am vazut un low-side. Ce atatea highside-uri bai nene? este fix un lowside de mare exceptie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flow Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 multumesc de pareri tuturor,stiu k de la calc poate se vede altfel. Eu v-am explicat ce stiu ca mi s-a intamplat acum voi stiti poate mai bine. Oricum parerile sunt bine venite si chiar nu ma deranjaza.Cat despre viraju respectiv al stiu ca pe buzunaru meu. Iar sincer o scarita care suporta greutatea pilotului nu prea se mai rabateaza sincer restul e can-can numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 (editat) hai frate...o curba aveti in zona si nici pe aia nu ati invatat-o? era destul de frig in ziua aia= asflatu clar era rece, daca au oprit acolo, iar dupa tipu a vrut sa faca o poza, inseamna ca gumele erau reci. eu am ajuns intamplator dupa 10-15 min dupa accident, ne`a oprit un garcea si am crezut ca ne da amenda( mai eram cu inca un moto) pt ca si noi am intrat in curba aplecati Editat Octombrie 6, 2010 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R3Kin Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 multumesc de pareri tuturor,stiu k de la calc poate se vede altfel. Eu v-am explicat ce stiu ca mi s-a intamplat acum voi stiti poate mai bine. Oricum parerile sunt bine venite si chiar nu ma deranjaza.Cat despre viraju respectiv al stiu ca pe buzunaru meu. Iar sincer o scarita care suporta greutatea pilotului nu prea se mai rabateaza sincer restul e can-can numai bine Si daca stii virajul ala asa bine aia e trasa de intrare ma berbec? Ma bucur ca nu ai nimic,ca de invatat vad ca ai inceput! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 hai frate...o curba aveti in zona si nici pe aia nu ati invatat-o? ..true bine ca esti bine ridere,putea sa se lase mult mai nasol.fierul nu conteaza Mesaj completat Iar sincer o scarita care suporta greutatea pilotului nu prea se mai rabateaza sincer sincer,nu ai dreptate.eu am scarite muuult mai joase ca si tine,ma dau si eu pe curbe(ceva mai multe de la mama natura),si dau iar si iar si iar cu ele pe jos.si stii ce?nici macar odata nu a am patit nimic,sa ma arunce and shit.cum zicea si stephon:UN LOW-SIDE de toata frumusetea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jamalex2000 Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 daca asa a fost e low-side. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosRmin Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Si daca stii virajul ala asa bine aia e trasa de intrare ma berbec? Ma bucur ca nu ai nimic,ca de invatat vad ca ai inceput! Accept pareri de la motociclisti!!!!! Gabi ai prins o linie dreapta si cand sa-i dai a 4-a hop gaborii Nu te mai da in trase si altele ca n-are rost. Dc ai commentarii am aceelasi tel nu are rost de sfaturi "parintesti" pe forum Any way probabil e de la calculator All the best Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 sincer,nu ai dreptate.eu am scarite muuult mai joase ca si tine,ma dau si eu pe curbe(ceva mai multe de la mama natura),si dau iar si iar si iar cu ele pe jos.si stii ce?nici macar odata nu a am patit nimic,sa ma arunce and shit.cum zicea si stephon:UN LOW-SIDE de toata frumusetea clar low side: a ales o trasa rea, scarita i s-a polizat din cauza ca a picat, iar spatele i-a fugit pentru ca i s-a terminat guma.clar o invatatura pentru importanta pozitiei corecte a corpului pe motor.genunchiul ala nu se pune jos ca sa dea bine la gagici, ci sa masori cu distanta fata de asfalt.in alta ordine de idei daca vrea slidere polizate mai bine le ia la strung pana invata una doua... just my 2 cents Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Motoretele sunt proiectate in asa fel incat sa nu mierlesti de la scarita, ori a smuncit (de la negocierea slaba a curbei) ori a ramas fara cauciuc. Nu imi mai dau cu parerea ca nu ajutam pe nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 (editat) @ cosmine , dupa ce te faci bine sa iei o galeata de asflat si sa astupi craterul, da ?? ca ai lasat o "escoriatie" de toate frumuseata chiar adanca pt curba aia:))))) Editat Octombrie 7, 2010 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Se aude clar cum a intrat foarte tare in curba, nu a urmat o trasa ideala, s-a panicat, a luat mana din gaz si in secunda 2 POC! Dati volumul mai tare la filmulet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.