haste Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 (editat) ma tem ca eu am spus-o primul. a fost un low-side. la secunda 8 poti observa ca mobra e deja culcata, mult inainte sa se rastoarne. la viteza aia daca era high-side erau sanse reale sa-i dati cu rip tanarului, sau cel putin sa incercati sa-i numarati oasele intregi, pentru ca un high side te piseaza marunt, pe langa ca-ti scoate plamanii pe gura. din pozitia in care a abordat curba era absolut imposibil sa faca un high side. in alta ordine de idei, nu ti-ar prinde rau sa iti dezgropi cei 7 ani de acasa. ce inseamna limbajul asta? esti venit dintr-o pestera? respecta opinia celorlalti, chiar daca nu o impartasesti. am explicat cat se poate de clar ori vrei sa ma enervezi ori nu vrei sa intelegi http://en.wikipedia.org/wiki/Motorcycle_speedway nu e ceeea ce vroiam dar inlocuieste accelaratia cu frana si vezi ce`ti da, uitate mai atent ca NU CADE, cum sa cada si dupa o secunda sa`l vezi deasupra motocicletei??? daca si rideru a zis in primul lui post CA A FOST ARUNCAT din HIGHSIDE (motocicleta cum o vezi in sec 9 verticala si perpendiculara pe sensu de mers) asta face lowside`uri dupa tine dupa cuma zis si cineva un highside incepe cu un lowside(in care nu cazi) de aia ii zic derapaj sau slide. cam asa a cazut tipu http://www.youtube.com/watch?v=3iWWuW4U73s numai ca el a tinut mai mult derapaju... asta vad eu, dl filmuletu uitaiva cu incetinitoru si o sa observati. Editat Octombrie 8, 2010 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 nu te supara pe mine ca te intreb. cati ani de motociclism ai in spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 ce relevanta are??? nu`mi spune ca tu faci low si high side`uri odata pe saptamana, de aici vrei sa deduci ca ma bati cu experienta ta. iti arat ca si un profesor de fizica te poate bate la low/highside`uri asa ca laso moarta, experimentatule.. dute si date pe circuit si nu-mai mai incearca sa`mi demontrezi cat de cunoscator esti Mesaj completat si cu asta tac http://en.wikipedia.org/wiki/Highside " The name ("highside") derives from the side of the motorcycle that the rider will separate from" inca odata mai uitate pe film. iar "side-slipping" este cuvantul pe care trebuia sa`l folosesc in loc de derapaj sau slide. putea sa fie low side, dar nu a fost..atata timp cat rideru nu a cazut jos(si nu ajuncat in exterior) pe partea inferioara a curbei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R3Kin Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 ce relevanta are??? nu`mi spune ca tu faci low si high side`uri odata pe saptamana, de aici vrei sa deduci ca ma bati cu experienta ta. iti arat ca si un profesor de fizica te poate bate la low/highside`uri asa ca laso moarta, experimentatule.. dute si date pe circuit si nu-mai mai incearca sa`mi demontrezi cat de cunoscator estiMesaj completat si cu asta tac http://en.wikipedia.org/wiki/Highside " The name ("highside") derives from the side of the motorcycle that the rider will separate from" inca odata mai uitate pe film. iar "side-slipping" este cuvantul pe care trebuia sa`l folosesc in loc de derapaj sau slide. putea sa fie low side, dar nu a fost..atata timp cat rideru nu a cazut jos(si nu ajuncat in exterior) pe partea inferioara a curbei. hahaha ce funny devii,habar nu ai cu cine discuti,ma refer la zahei.de aia nu mai intra nici dracu pe forumul asta ca sunteti mult prea experimentati si cu mentalitati din astea nu este de mirare ca vedem asa filme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 (editat) ...daca roata spate iti aluneca si te arunca fara sa revina roata spate in poztia initiala , dar te arunca... tot high side se numeste... cand cazi jos ... motoru poate sa zboare spre cer... Eu tot n-am inteles... Mesaj completat ...laso moarta, experimentatule.. dute si date pe circuit si nu-mai mai incearca sa`mi demontrezi cat de cunoscator esti......inca odata mai uitate pe film. ...rideru nu a cazut jos(si nu ajuncat in exterior)... Tot NAM inteles... DaCA CAzi jos nu este acelasi lucru cu daCA CAzi sus? Ma depaseste unele chestI. Editat Octombrie 9, 2010 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 Poti sa mananci ?,poti sa mergi pe picioarele tale ? ,recunosti oamenii din jurul tau?.Restul nu mai conteaza.Data viitoare o sa iasa o filmare si niste poze mult mai frumoase. Mesaj completat Oricum mai era un pic si ajungeai si tu si motorul ,la 2Mai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 EU unu zic ca luat mana din gaz fix cand trebuia sa accelereze usor...a incarcat fata si spatele a ramas fara aderenta..cel putin asa pare..ori a alunecat pe linie Daca tot o dam in Sherlock Holmes pe mine m-ar interesa mai mult ce a provocat primul slide. Desi linia este discontinua intre benzi ,trasa lui il duce chiar pe linie, cum deobicei ca sa se intample ceasul rau este nevoie de mai mult factori, ar putea fi si linia aia de vopsea un factor. Se aude cum taie gazul si poate o inclina un pic mai smucit chiar in dreptul liniei. Zic si eu,nu dau cu parul! Ca e low side sau high side...cred ca pana la urma ar trebui sa judecam asa: daca e low side inseamna ca in urma derapajului riderul cade de pe motor si alunec si el pe acolo, pe cand la high-side desi aluneca initial in low-side se tine pe motor iar cand spatele prinde aderenta il arunca in high-side. Asa ca pana la urma omul nostru a fost aruncat peste motor, deci rezulta high-side,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 (editat) Mai aveti de invatat multi de pe aici.Mai copilasi mergeti mai pe circuit nu va mai riscati vietile pe sosele si faceti filmulete cate vreti voi.Mai studiati secunda 7-8. Editat Octombrie 9, 2010 de Indian73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 misca din picoare troll mic ce esti, fugi repede si mai da un burn sa te vad pe youtube, manelistule, vrei tu sa arati lumii ca ai facut un burn, sa ma inveti si pe mine, nu vreau sa planga fratii vrajitorului ca o sa invat singur si dupa aia o sa ma mandresc cu asta.acuma obs ca ai fost primu care a zis ca e lowside... iti multumesc ca ai fost dobitoc incat sa arunci o pastila sa mai iei altii care au crezut acelasi lucru, ca sa enervezi alte persoane ;) bivole...postul ala ii era dresat lui SSSS si era la....CATERINCA, mai ales ca...sa zicem...ma si cunosc cu el! Dar...ca tot veni vorba...chiar esti papagal! )))) Iar "pastila" aia...era aruncata pentru d-astia ca tine...care ar trebui sa invete prima oara sa vorbeasca calm...dupa care...sa invete sa se dea cu mobra, nu sa o arda "baieteste" pe o singura curba de 1000 de ori si sa isi mai si rupa gatul pe ea! chick! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 (editat) nasol , pai odata o parte din vina au gumele . frigul , si asfaltul . asfaltul de proasta calitate de la noi nu o sa ai niciodata aderenta incercati un circuit si o sa vedeti diferenta de asfalt . Bafta riderului e simpatic acum nu il mai criticati ca toti am facut dastea . si nu mai incepeti va rog cu cati ani de motociclism ai in spate ca eu stiu cel putin 20 de pers cu cate 10 ani care nu sunt in stare sa mearga pe motor drept , Bafta riderului ! sper sa fie ok Oricum el de la secunda 7 a inceput sa o piarda si sa iasa din trasa Mesaj completat acum am observat a luat linia de mijloc aia e vinovata Editat Octombrie 9, 2010 de OveR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 (editat) @ rekin nu neg, omu poate se da pe curbe fara maini si nu sunt sarcastic, eu doar am explicat ca ala nu e lowside, nu am inceput sa explic de ce a cazut si cum trebuie sa i-a curba si alte chestii, un singur lucru ma suparat, nu are nici o legatura cati ani de motociclism am ca sa explic ca a fost highside. @ HD sugi .... dute si porneste alte telenovele. @ SSSS asa si ? daca mai aveam scuter inca ma mai duceam cu el pe plaja sa ma dau "tare" numai ca ai tu ce comenta. @stephon poate... mie mi`sa parut ca te`ai adresat mie. Editat Octombrie 9, 2010 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 ti s-a parut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R3Kin Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 @ rekin nu neg, omu poate se da pe curbe fara maini si nu sunt sarcastic, eu doar am explicat ca ala nu e lowside, nu am inceput sa explic de ce a cazut si cum trebuie sa i-a curba si alte chestii, un singur lucru ma suparat, nu are nici o legatura cati ani de motociclism am ca sa explic ca a fost highside.@ HD sugi .... dute si porneste alte telenovele. @ SSSS asa si ? daca mai aveam scuter inca ma mai duceam cu el pe plaja sa ma dau "tare" numai ca ai tu ce comenta. @stephon poate... mie mi`sa parut ca te`ai adresat mie. mult "altfel" postul,nu ne strangem de gat aici dar nici nu invatam nimic = motodobrism! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 Ma ia aveti grija si nu-l mai suparati pe haste ca acu ne intoarce casca la semafor. Mai bine faceam un poll sa vedeem ce iese in urma votului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flow Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 tu chiar nu vezi ca rideru ESTE ARUNCAT??? o sa incerc sa editez filmuletul la 10% din viteza ca sa vezi initial am zis ca nu ma bag in discutzie da sincer il vad pe marius (haste) care a fost acolo dupa nici 10 min dupa accident si il vad cum se agita pt ca stie ca are dreptate si... mai precis ca mine nu are nimeni sa stie ce s a intamplat ca am vazut cu okii mei ( pokemonu de pe axul drumului)da marius ai dreptate a facut hight side am pus si eu pe pauza si se vd clar cum e aruncat ...eu oricum l am vz live si intradevar se vd in asfalt urma de scarita ...desi nici eu nu mi imanginez cum a intrat da probabil asfaltul tipic romanesc ca au mai fost si alti factori probabil .... si chiar cu o secunda inainte d cazatura am o poza in care se vede roata fata travers...clar hightside inca un motiv pe care vi l a spus si marius motocicleta este busita pe dreaptra si el s a lovit la mana dreapta ....asa ca marius nu te mai enerva AI DREPTATE dar toata lumea are dreptul la o opinie si de ce nu sa invete asa ca nu va mai enervati ...apopos mersic de ajutorul de dupa accident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dami3n Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 initial am zis ca nu ma bag in discutzie da sincer il vad pe marius (haste) care a fost acolo dupa nici 10 min dupa accident si il vad cum se agita pt ca stie ca are dreptate si... mai precis ca mine nu are nimeni sa stie ce s a intamplat ca am vazut cu okii mei ( pokemonu de pe axul drumului)da marius ai dreptate a facut hight side am pus si eu pe pauza si se vd clar cum e aruncat ...eu oricum l am vz live si intradevar se vd in asfalt urma de scarita ...desi nici eu nu mi imanginez cum a intrat da probabil asfaltul tipic romanesc ca au mai fost si alti factori probabil .... si chiar cu o secunda inainte d cazatura am o poza in care se vede roata fata travers...clar hightside inca un motiv pe care vi l a spus si marius motocicleta este busita pe dreaptra si el s a lovit la mana dreapta ....asa ca marius nu te mai enerva AI DREPTATE dar toata lumea are dreptul la o opinie si de ce nu sa invete asa ca nu va mai enervati ...apopos mersic de ajutorul de dupa accident nu ti-a trecut prin minte ca atunci cand cade motocicleta atinge cu diverse parti ? ;) . Oricum ... se simtea nevoia ca cineva sa apara si sa imparta dreptatea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 Oricum ... se simtea nevoia ca cineva sa apara si sa imparta dreptatea . cu ciomagul sau cu lopata ....moooma,deci nici daca dadea lumea cu rip-uri nu se discuta atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 (editat) iti multumesc. m`am enervat ca lumea nu intelegea/vedea ceea ce am zis si eu si cosmin ( cel care a cazut). nu m`am atacat deloc dar ma enerveza lumea care se bate cu pumnu in piept ca se dau pe circuit si au 10 mil de km experienta si tot nu au dreptate. dar nah ce stiu eu ... acuma 2 ani ma dadeam cu scuteru pe plaja ) numai bine Editat Octombrie 9, 2010 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dami3n Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 iti multumesc. m`am enervat ca lumea nu intelegea/vedea ceea ce am zis si eu si cosmin ( cel care a cazut). nu m`am atacat deloc dar ma enerveza lumea care se bate cu pumnu in piept ca se dau pe circuit si au 10 mil de km experienta si tot nu au dreptate. dar nah ce stiu eu ... acuma 2 ani ma dadeam cu scuteru pe plaja ) numai bine nu mai fi si tu frustrat ... eu mi-am dorit intotdeauna un scuter si nu l-am avut niciodata . Este adevarat insa ca nu am orbit din aceasta cauza . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 @ HD sugi .... dute si porneste alte telenovele. Sa-mi sugi sosetele!!! DU-TE, baaa... Hai sa te bag si mai rau in ceata: Suge-mi-ai... Baga-ti-as... Da-ti-as... Lua-mi-ai... Lua-ti-as... Manca-mi-ai... Linge-mi-ai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 A ajuns si "vedeta" la TV - http://www.antena3.ro/auto/motociclist-ter...nii_108375.html @haste, zic sa te linistesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarebv Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 Ba aiuritilor... N-a fost nici high, n-a fost nici low, nici medium, nimic. A fost doar un prost inconstient care voia sa se dea mare. Sper ca data viitoare sa n-o mai faca. AI DRACU' PAPAGALI REISARI CE SUNTETI CU TOBELE VOASTRE GOALE... ;) Mai aveti de invatat multi de pe aici. Mai copilasi mergeti mai pe circuit nu va mai riscati vietile pe sosele si faceti filmulete cate vreti voi.Mai studiati secunda 7-8. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 A ajuns si "vedeta" la TV - http://www.antena3.ro/auto/motociclist-ter...nii_108375.html @haste, zic sa te linistesti. sunt, de aia nu prea ii dau importanta amicului meu HD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oitza Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Din pacate am vazut mult prea rar sfatul "nu dati banii pe prostii, mergeti pe circuit, copii". (in 14 pagini cred ca doar de 2 ori) Orice ar fi, highside, lowside, inveti mult mai repede si mai mult pe un circuit. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 Salutare, Soareby si ceilalti. In primul rand: insanatosire grabnica baiatului. Despre accident, analizat DOAR ca eroare umana: Parerea mea e ca ezitat o fractiune de secunda si fost deranjat in calculul trasei optime din cauza C;R;E;T;I;N;U;L;U;I ala din mijlocul drumului (care n-avea ce sa caute acolo ). Ezitare ce a condus la blocare psihica si lipsa de reactie si executie optima. Plus lipsa de experienta. Plus teribilism. Plus un C;R;E;T;I;N; de "prieten total afon la fenomenul moto, care sta acolo unde e cel mai prost loc posibil: pe mijlocul drumului de 4 benzi, in curba! Si cred ca motoristul NU STIA CA bolovanul ala se posteaza pe mijlocul drumului. I s-a ivit in fata si a ratat virajul de interior,cum am spus mai sus. Retorica: Ma credeti ca daca drumul avea doar doua benzi si C;R;E;T;I;N;U;L statea pe marginea drumului, nu se intampla derapajul. Din cauze psihologice, simplu, motoristul nu indraznea sa atace virajul cu o asa de viteza. EEEEI, soseaua cu 4 benzi iti da aripi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.