thunderhead Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 de vanzare: protectie rezervor VS400-600-750-800-1400, neagra cu "concho", piele artificiala, panza bumbac pe partea inferioara pt. a nu zgaria rezervorul 20 EUR protectie rezervor VS400-600-750-800-1400, maro, piele naturala, groasa, model custom, finish vintage cu tema "amerindiana" deosebita 60 EUR highway bar VS400-600-750-800 incl. scarite, nu se potriveste la VS1400, neamtul de la care am luat-o a fost cam balcanic la faza asta 65 EUR (cu 4 EUR mai putin decat am dat eu pe ea, 45.95 + 23.00 transportul http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...:IT&ih=004) franjuri pt. manete frana si ambreiaj 15 EUR poze: la topic-ul cu accesorii ... preturile sunt fara transport pe care-l plateste cumparatorul, pt. geaca only il suport eu plata se poate face oricum, alimentare card, paypal, ramburs (taxe in plus!) aoreus@yahoo.com 0740189696 Claudiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Vand top-case-ul si coburii de pe Intruder !! /index.php?...p;#entry1348636 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MoriMotonari Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 salutare tuturor. mi s-a rupt cablul de la kilometraj/vitezometru. stie cineva daca exista vreo alternativa la a da 65-80 de euro pe unul nou ? Adica nu se pupa cu alta sarma care sa-si faca treaba ( ca am inteles ca de inadit/sudat/lipit nu poate fi vorba) ? ma rog intrebarea este un pic mai larga: oare toate aceste sarme scumpe chiar sunt dedicate, e cum zic vanzatorii ca se gasesc specific pe "modelul x de capacitatea y din anul z" sau exista alternative ingineresti mult mai ieftine, pe care sa le fi testat vreun rider mai experimentat ? Poate nu sunt singurul care zice de niste luni "hai caun milion nu e mult, doua miliopane - hmm, merge, hai ca nu o sa sa saracesc nici la asta" si cand trage linie vede ca a imbogatit niste magazine smechere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 vezi ca la louis aveau un kit de reparatie pt cablul de km. si parca era 19 eur. sau vezi ca aveau si cabluri gata facute si tyot la bani putini. nu mai tin minte exact dar in catalog am vazut asa ceva. se da destul de lung si il tai la ce lungime itit trebuie. eu am luat acum un an pt un enduro, masori originalul, tai si apoi cu un sertizezi capatul ca ti-l da demontat profilul de angrenare. spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 (editat) Intreba cineva aici de tobe aftermarket. Da, parerea mea e ca merita. Eu i-am instalat tobe Vance & Hines pentru ca nu imi place cum se aud tobele stock. Ca să vezi ce chestie ... M-am uitat prin garaj Âşi am de vânzare pentru Intruder VL1500 LC tobe Highway Hawk Fat Pipes http://www.highwayhawk.com/prod-detail.php...=4&cat_id=3 - 250 euro Dom'le ce coincidență ... Sună Demențial, dacă nu te dai în ele nici nu zici că ai tobe, dar odată ce ai tras de accelerație, God, All hell breaks loose... Editat Iulie 23, 2008 de Ilarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MoriMotonari Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 vezi ca la louis aveau un kit de reparatie pt cablul de km. si parca era 19 eur. sau vezi ca aveau si cabluri gata facute si tyot la bani putini.nu mai tin minte exact dar in catalog am vazut asa ceva. se da destul de lung si il tai la ce lungime itit trebuie. eu am luat acum un an pt un enduro, masori originalul, tai si apoi cu un sertizezi capatul ca ti-l da demontat profilul de angrenare. spor la treaba. multumesc mult, Grex. Un sfat practic exact cum imi doream. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Codrutz Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 Am si eu o intrebare (scuze daca a mai fost dar eu n-am gasit-o). Am un Intruder C800 2007 si conform manualului se poate regla tensionarea arcului suspensiei spate. Exista 7 pozitii si by default este setat pe 4. Pozitia 1 este cea mai redusa tensionare iar 7 tensionarea maxima. A mai schimbat cineva tensionarea? Care este efectul si pe ce pozitie vi se pare cel mai bine? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 Am si eu o intrebare (scuze daca a mai fost dar eu n-am gasit-o). Am un Intruder C800 2007 si conform manualului se poate regla tensionarea arcului suspensiei spate. Exista 7 pozitii si by default este setat pe 4. Pozitia 1 este cea mai redusa tensionare iar 7 tensionarea maxima. A mai schimbat cineva tensionarea? Care este efectul si pe ce pozitie vi se pare cel mai bine? Mersi. Eu am setat pe cea mai joasa pozitie ca sa fie cat mai coborata motocicleta !! Daca pui 2 pers si bagaj tre sa mai intaresti suspensia,altfel poate sa iti atinga roata in aripa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 salutare am gasit pe cineva care lucreaza in inox si care zice ca poate sa imi faca orice vreau inclusiv crashbar....problema e ca m-am uitat la intruderu' meu si nu vad cum as putea sa il prind de cadru FARA sa ma impiedic de diverse kestii.....are careva un crashbar deja instalat si e dispus sa imi trimita si mie o schita ceva?dau beri reci la mare:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmache Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 salutare am gasit pe cineva care lucreaza in inox si care zice ca poate sa imi faca orice vreau inclusiv crashbar....problema e ca m-am uitat la intruderu' meu si nu vad cum as putea sa il prind de cadru FARA sa ma impiedic de diverse kestii.....are careva un crashbar deja instalat si e dispus sa imi trimita si mie o schita ceva?dau beri reci la mare:) si eu vreau sa imi fac. ai idee cam cat costa teava de inox? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 imi zice sigur in 2 zile ....o sa postez cand aflu...pana una alta astept schita daca are careva.... kiar nu are nimeni crash bar pe un intruder???!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smire Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Am si eu o intrebare (scuze daca a mai fost dar eu n-am gasit-o). Am un Intruder C800 2007 si conform manualului se poate regla tensionarea arcului suspensiei spate. Exista 7 pozitii si by default este setat pe 4. Pozitia 1 este cea mai redusa tensionare iar 7 tensionarea maxima. A mai schimbat cineva tensionarea? Care este efectul si pe ce pozitie vi se pare cel mai bine? Mersi. Am modificat eu tensionarea, am trecut pe 1. Vizual nu-mi pare ca e vreo schimbare (cand moto nu e in sarcina), insa pasagerul sta mai confortabil, mai ales pe drumurile patriei...pline de denivelari si gropi. E posibil ca in mers, cu pasager, pozitia aripii spate sa fie mai joasa, dar nu am bagat de seama, o sa rog pe cineva sa-mi spuna daca e asa. Ca o concluzie, e mai bine pentru pasager, dar nu ai un aport estetic insemnat. salutare am gasit pe cineva care lucreaza in inox si care zice ca poate sa imi faca orice vreau inclusiv crashbar....problema e ca m-am uitat la intruderu' meu si nu vad cum as putea sa il prind de cadru FARA sa ma impiedic de diverse kestii.....are careva un crashbar deja instalat si e dispus sa imi trimita si mie o schita ceva?dau beri reci la mare:) Am eu crahbar instalat, dar nu am nici o schita. Pot sa-ti trimit cateva poze insa daca te ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MoriMotonari Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 salut. imi zice sigur in 2 zile ....o sa postez cand aflu...pana una alta astept schita daca are careva....kiar nu are nimeni crash bar pe un intruder???!!!! doua luni de zile m-am chinuit sa gasesc crashbar-uri pt. 800-le meu pana la urma m-am lamurit: 1. ca ar arata inestetic cu ele; 2. ca nu mai poti sa-ti pui comenzi avansate (si crede-ma ca iti vei dori) daca o sa incepi sa investesti in intruder eu zic sa te uiti pe http://www.babbittsonline.com/ - e singurul site care m-a multumit pe mine [ca organizare, preturi, optiuni de OEM-uri _si_ aftermarket-uri). Dupa ce am calculat cat sparg pe magazinele romanesti m-am decis sa-mi fac wishlist-ul la ei - e si mai ieftin, dureaza si mai putin. a, si daca gasesti ce cautai tu - un meserias care sa-ti recromeze/slefuiasca/sableze la preturi DECENTE diferite chestii sa-mi zici si mie, te rog. Tocmai ce am aflat ca un sablarea si recromarea unei protectii de radiator (ca asta: http://www.babbittsonline.com/pages/catalo...r-grilles.aspx) costa 70 de euro - asa sunt preturile pe la noi si nimeni nu comenteaza (as usual). Nu avem piata/concurenta si oricine isi cere oricat si se poarta oricum - asa ca orienteaza-te din timp catre chestii _noi_ din afara, mergi _numai_ pe recomandari de mecanici/meseriasi si - mai ales - nu te grabi sa cumperi. Ai fi uimit cat iti cere romanasul daca vede ca te arde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Am modificat eu tensionarea, am trecut pe 1. Vizual nu-mi pare ca e vreo schimbare (cand moto nu e in sarcina), insa pasagerul sta mai confortabil, mai ales pe drumurile patriei...pline de denivelari si gropi. E posibil ca in mers, cu pasager, pozitia aripii spate sa fie mai joasa, dar nu am bagat de seama, o sa rog pe cineva sa-mi spuna daca e asa. Ca o concluzie, e mai bine pentru pasager, dar nu ai un aport estetic insemnat. Am eu crahbar instalat, dar nu am nici o schita. Pot sa-ti trimit cateva poze insa daca te ajuta. te rog!daca poti sa faci poze in special la sistemul de prindere....merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 Intruder VL250 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto poate e careva interesat de achizitionarea ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MoriMotonari Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 (editat) salutare tuturor. am luat niste comenzi avansate SH dar imi lipseste o bara de fixare, o brida. Am cautat 3 ore pe net o schema ca sa identific profilul acesteia dar nu am gasit. Fara ea cadrul comenzilor NU mai sta la 45 de grade in fatza, ci se lasa in jos la actionarea franei. comenzile (si brida) arata cam asa {poza gasita pe net}: http://www.sprintmotors.ro/images/motoare/intruder04.jpg ...brida fiind numai pe partea dreapta (vezi http://www.sprintmotors.ro/images/motoare/intruder02.jpg), paralela cu prelungitoarea de frana, in spatele tevii de evacuare. Se pare ca sa leaga de motor. si-acum intrebarea: aveti vreunul dintre voi modelul asta asta comenzi avansate si/sau o schema, ca sa o pot da la facut ? multumesc anticipat. Editat August 2, 2008 de MoriMotonari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 Set de 2 oglinzi noi, deosebite, nefolosite, chopper vintage, USA, integral metalice. Pret 80 RON Andrei 0722675394, andshad@gmail.com Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreicoroi14 Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 (editat) as vrea sa ma ajuta-ti si pe mine,un prieten si-a luat un suzuki intruder2 de 125cm3--imi puteti spune si mie cateva ceva despre el. plusuri si minusuri. multumesc P.S. el este incepator ,16 ani.. Editat August 10, 2008 de rider_thetiger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapa Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Stie cineva cat costa un Intruder C 800 nou sau mai degraba cat costa ca anu asta nu s-au mai importat ca nu au euro 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spednatz Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Stie cineva cat costa un Intruder C 800 nou sau mai degraba cat costa ca anu asta nu s-au mai importat ca nu au euro 3. Anul trecut era 7668 E nou nout. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Cica prin toamna ar aparea noul Intruder cu euro 3,asteptam cu interes !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapa Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Anul trecut era 7668 E nou nout. Multumesc pt informatie vreau sa cumpar unul care are 2 ani si nu stiam de la ce pret sa pornesc negocierea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roshk Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Vesti bune imi dai, Alex Poate am noroc si nu vor sari de 7000 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapa Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Vesti bune imi dai, Alex Poate am noroc si nu vor sari de 7000 ? Am inteles ca nu se vor scumpi cu mai mult de 400 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roshk Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Ahh.. cum apare sparg puÂşculița !! (credit la banca, mai bine decât leasing ? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.