Sari la conținut

Postări Recomandate

de vanzare:

 

 

protectie rezervor VS400-600-750-800-1400, neagra cu "concho", piele artificiala, panza bumbac pe partea inferioara pt. a nu zgaria rezervorul

20 EUR

 

 

protectie rezervor VS400-600-750-800-1400, maro, piele naturala, groasa, model custom, finish vintage cu tema "amerindiana" deosebita

60 EUR

 

 

highway bar VS400-600-750-800 incl. scarite, nu se potriveste la VS1400, neamtul de la care am luat-o a fost cam balcanic la faza asta

65 EUR (cu 4 EUR mai putin decat am dat eu pe ea, 45.95 + 23.00 transportul http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...:IT&ih=004)

 

 

franjuri pt. manete frana si ambreiaj

15 EUR

 

poze: la topic-ul cu accesorii ...

preturile sunt fara transport pe care-l plateste cumparatorul, pt. geaca only il suport eu

plata se poate face oricum, alimentare card, paypal, ramburs (taxe in plus!)

 

 

aoreus@yahoo.com

0740189696 Claudiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salutare tuturor.

 

mi s-a rupt cablul de la kilometraj/vitezometru.

stie cineva daca exista vreo alternativa la a da 65-80 de euro :unsure: pe unul nou ? Adica nu se pupa cu alta sarma care sa-si faca treaba ( ca am inteles ca de inadit/sudat/lipit nu poate fi vorba) ?

 

ma rog intrebarea este un pic mai larga: oare toate aceste sarme scumpe chiar sunt dedicate, e cum zic vanzatorii ca se gasesc specific pe "modelul x de capacitatea y din anul z" sau exista alternative ingineresti mult mai ieftine, pe care sa le fi testat vreun rider mai experimentat ? Poate nu sunt singurul care zice de niste luni "hai caun milion nu e mult, doua miliopane - hmm, merge, hai ca nu o sa sa saracesc nici la asta" si cand trage linie vede ca a imbogatit niste magazine smechere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca la louis aveau un kit de reparatie pt cablul de km. si parca era 19 eur. sau vezi ca aveau si cabluri gata facute si tyot la bani putini.

nu mai tin minte exact dar in catalog am vazut asa ceva. se da destul de lung si il tai la ce lungime itit trebuie. eu am luat acum un an pt un enduro, masori originalul, tai si apoi cu un sertizezi capatul ca ti-l da demontat profilul de angrenare.

spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreba cineva aici de tobe aftermarket. Da, parerea mea e ca merita. Eu i-am instalat tobe Vance & Hines pentru ca nu imi place cum se aud tobele stock.

Ca să vezi ce chestie ... M-am uitat prin garaj Âşi am de vânzare pentru Intruder VL1500 LC tobe Highway Hawk Fat Pipes

http://www.highwayhawk.com/prod-detail.php...=4&cat_id=3 - 250 euro

Dom'le ce coincidență ... Sună Demențial, dacă nu te dai în ele nici nu zici că ai tobe, dar odată ce ai tras de accelerație, God, All hell breaks loose...

Editat de Ilarie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca la louis aveau un kit de reparatie pt cablul de km. si parca era 19 eur. sau vezi ca aveau si cabluri gata facute si tyot la bani putini.

nu mai tin minte exact dar in catalog am vazut asa ceva. se da destul de lung si il tai la ce lungime itit trebuie. eu am luat acum un an pt un enduro, masori originalul, tai si apoi cu un sertizezi capatul ca ti-l da demontat profilul de angrenare.

spor la treaba.

 

multumesc mult, Grex. Un sfat practic exact cum imi doream.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare (scuze daca a mai fost dar eu n-am gasit-o). Am un Intruder C800 2007 si conform manualului se poate regla tensionarea arcului suspensiei spate. Exista 7 pozitii si by default este setat pe 4. Pozitia 1 este cea mai redusa tensionare iar 7 tensionarea maxima. A mai schimbat cineva tensionarea? Care este efectul si pe ce pozitie vi se pare cel mai bine? Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare (scuze daca a mai fost dar eu n-am gasit-o). Am un Intruder C800 2007 si conform manualului se poate regla tensionarea arcului suspensiei spate. Exista 7 pozitii si by default este setat pe 4. Pozitia 1 este cea mai redusa tensionare iar 7 tensionarea maxima. A mai schimbat cineva tensionarea? Care este efectul si pe ce pozitie vi se pare cel mai bine? Mersi.

Eu am setat pe cea mai joasa pozitie ca sa fie cat mai coborata motocicleta !!

Daca pui 2 pers si bagaj tre sa mai intaresti suspensia,altfel poate sa iti atinga roata in aripa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

 

am gasit pe cineva care lucreaza in inox si care zice ca poate sa imi faca orice vreau inclusiv crashbar....problema e ca m-am uitat la intruderu' meu si nu vad cum as putea sa il prind de cadru FARA sa ma impiedic de diverse kestii.....are careva un crashbar deja instalat si e dispus sa imi trimita si mie o schita ceva?dau beri reci la mare:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

 

am gasit pe cineva care lucreaza in inox si care zice ca poate sa imi faca orice vreau inclusiv crashbar....problema e ca m-am uitat la intruderu' meu si nu vad cum as putea sa il prind de cadru FARA sa ma impiedic de diverse kestii.....are careva un crashbar deja instalat si e dispus sa imi trimita si mie o schita ceva?dau beri reci la mare:)

 

si eu vreau sa imi fac. ai idee cam cat costa teava de inox?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare (scuze daca a mai fost dar eu n-am gasit-o). Am un Intruder C800 2007 si conform manualului se poate regla tensionarea arcului suspensiei spate. Exista 7 pozitii si by default este setat pe 4. Pozitia 1 este cea mai redusa tensionare iar 7 tensionarea maxima. A mai schimbat cineva tensionarea? Care este efectul si pe ce pozitie vi se pare cel mai bine? Mersi.

 

Am modificat eu tensionarea, am trecut pe 1. Vizual nu-mi pare ca e vreo schimbare (cand moto nu e in sarcina), insa pasagerul sta mai confortabil, mai ales pe drumurile patriei...pline de denivelari si gropi. E posibil ca in mers, cu pasager, pozitia aripii spate sa fie mai joasa, dar nu am bagat de seama, o sa rog pe cineva sa-mi spuna daca e asa.

 

Ca o concluzie, e mai bine pentru pasager, dar nu ai un aport estetic insemnat.

 

salutare

 

 

am gasit pe cineva care lucreaza in inox si care zice ca poate sa imi faca orice vreau inclusiv crashbar....problema e ca m-am uitat la intruderu' meu si nu vad cum as putea sa il prind de cadru FARA sa ma impiedic de diverse kestii.....are careva un crashbar deja instalat si e dispus sa imi trimita si mie o schita ceva?dau beri reci la mare:)

 

Am eu crahbar instalat, dar nu am nici o schita. Pot sa-ti trimit cateva poze insa daca te ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

 

imi zice sigur in 2 zile ....o sa postez cand aflu...pana una alta astept schita daca are careva....

kiar nu are nimeni crash bar pe un intruder???!!!!

 

doua luni de zile m-am chinuit sa gasesc crashbar-uri pt. 800-le meu :moto:

pana la urma m-am lamurit: 1. ca ar arata inestetic cu ele; 2. ca nu mai poti sa-ti pui comenzi avansate (si crede-ma ca iti vei dori)

 

daca o sa incepi sa investesti in intruder eu zic sa te uiti pe http://www.babbittsonline.com/ - e singurul site care m-a multumit pe mine [ca organizare, preturi, optiuni de OEM-uri _si_ aftermarket-uri). Dupa ce am calculat cat sparg pe magazinele romanesti m-am decis sa-mi fac wishlist-ul la ei - e si mai ieftin, dureaza si mai putin.

 

a, si daca gasesti ce cautai tu - un meserias care sa-ti recromeze/slefuiasca/sableze la preturi DECENTE diferite chestii sa-mi zici si mie, te rog. Tocmai ce am aflat ca un sablarea si recromarea unei protectii de radiator (ca asta: http://www.babbittsonline.com/pages/catalo...r-grilles.aspx) costa 70 de euro - asa sunt preturile pe la noi si nimeni nu comenteaza (as usual). Nu avem piata/concurenta si oricine isi cere oricat si se poarta oricum - asa ca orienteaza-te din timp catre chestii _noi_ din afara, mergi _numai_ pe recomandari de mecanici/meseriasi si - mai ales - nu te grabi sa cumperi. Ai fi uimit cat iti cere romanasul daca vede ca te arde...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am modificat eu tensionarea, am trecut pe 1. Vizual nu-mi pare ca e vreo schimbare (cand moto nu e in sarcina), insa pasagerul sta mai confortabil, mai ales pe drumurile patriei...pline de denivelari si gropi. E posibil ca in mers, cu pasager, pozitia aripii spate sa fie mai joasa, dar nu am bagat de seama, o sa rog pe cineva sa-mi spuna daca e asa.

 

Ca o concluzie, e mai bine pentru pasager, dar nu ai un aport estetic insemnat.

 

 

 

Am eu crahbar instalat, dar nu am nici o schita. Pot sa-ti trimit cateva poze insa daca te ajuta.

 

 

te rog!daca poti sa faci poze in special la sistemul de prindere....merci mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor.

 

 

am luat niste comenzi avansate SH dar imi lipseste o bara de fixare, o brida. Am cautat 3 ore pe net o schema ca sa identific profilul acesteia dar nu am gasit. Fara ea cadrul comenzilor NU mai sta la 45 de grade in fatza, ci se lasa in jos la actionarea franei.

 

comenzile (si brida) arata cam asa {poza gasita pe net}:

http://www.sprintmotors.ro/images/motoare/intruder04.jpg

...brida fiind numai pe partea dreapta (vezi http://www.sprintmotors.ro/images/motoare/intruder02.jpg), paralela cu prelungitoarea de frana, in spatele tevii de evacuare. Se pare ca sa leaga de motor.

 

si-acum intrebarea: aveti vreunul dintre voi modelul asta asta comenzi avansate si/sau o schema, ca sa o pot da la facut ?

 

multumesc anticipat.

Editat de MoriMotonari
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as vrea sa ma ajuta-ti si pe mine,un prieten si-a luat un suzuki intruder2 de 125cm3--imi puteti spune si mie cateva ceva despre el. plusuri si minusuri.

multumesc

 

P.S. el este incepator ,16 ani..

Editat de rider_thetiger
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vesti bune imi dai, Alex :D

Poate am noroc si nu vor sari de 7000 ? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahh.. cum apare sparg puÂşculița !! (credit la banca, mai bine decât leasing ? )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...