Jump to content

Recommended Posts

Dupa cum se poate observa din fotografii, roata spate se innegreste pe ambele parti de la fum. Este un fenomen normal? Este un simptom al unei defectiuni?

post-74419-0-48618200-1391774170_thumb.jpg

post-74419-0-19929900-1391774174_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dupa cum se poate observa din fotografii, roata spate se innegreste pe ambele parti de la fum. Este un fenomen normal? Este un simptom al unei defectiuni?

Banuiesc ca nu e amestecul cum trebuie si nu se ard toate gazele...negreala aia e de la fum cred

Link to comment
Share on other sites

E jale cand tre sa schimbi cablurile de acceleretie,soc,interventii pe ici-colo.Infernal de ingramadit si de aiurea conceput.

eh, asta pana te obisnuiesti unde si cum tre sa desfaci, ca sa nu te chinui prea mult ;)

Link to comment
Share on other sites

... mda, acum cateva zile am schimbat un carburator...

crima. e atat de ingramadit totul ca la un moment ma intrebam daca voi reusi pana la urma...

am reusit insa, normal...

Link to comment
Share on other sites

... mda, acum cateva zile am schimbat un carburator...

crima. e atat de ingramadit totul ca la un moment ma intrebam daca voi reusi pana la urma...

am reusit insa, normal...

intr-adevar, e inghesuita toata sub rezervor, sub shaua pilotului, dar cu manualul in fata si cu multa rabdare, merge rezolvata. eu o am acum a mea imprastiata toata, pe cadru mai e doar motorul dar sunt sigur ca o pun la loc, fara sa imi mai ramana piese de inca una ;)

Link to comment
Share on other sites

intr-adevar, e inghesuita toata sub rezervor, sub shaua pilotului, dar cu manualul in fata si cu multa rabdare, merge rezolvata. eu o am acum a mea imprastiata toata, pe cadru mai e doar motorul dar sunt sigur ca o pun la loc, fara sa imi mai ramana piese de inca una ;)

eu sunt gata...

mai am de pus filtrele noi de aer, rezervorul si saua si am terminat...

mai am de trecut de montarea admisiilor de aer dintre airbox-uri si carburatoare, alta aventura. la cel din spate esta alta aventura pana ii prinzi colierul..

stau inca in dubii daca sa fac asigurarea deja sau se mai strica vremea odata.

Link to comment
Share on other sites

eu sunt gata...

mai am de pus filtrele noi de aer, rezervorul si saua si am terminat...

mai am de trecut de montarea admisiilor de aer dintre airbox-uri si carburatoare, alta aventura. la cel din spate esta alta aventura pana ii prinzi colierul..

stau inca in dubii daca sa fac asigurarea deja sau se mai strica vremea odata.

da, la tubul ala dintre cutia filtrului de aer si carbul din spate e putin chin. sa incerci sa bagi intai pe gulerul de la cutie, apoi pe carburator, eu asa procedez si merge destul de repejor

 

O ora de insistenta si am readus pompa la o stare cat de cat acceptabila

Inainte:

post-13236-0-81709900-1391963339_thumb.jpg

 

Dupa:

post-13236-0-35807700-1391963340_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

salut,

am de vanzare o pereche de tobe originale care au fost pe un intruder de 800

sunt in stare f buna , nu sunt lovite sau zgariate

pret 125 euro

se pot ridica sau vedea in bucuresti , zona obor

pt mai multe detalii rog tel sau e-mail , nu intru des pe forum...

0745085247

zerfasmarius@yahoo.com

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

 

Stiti oare pe cineva in zona clujului care sa se bage la un proiect mare de reparat/modificat un VS800? atat parte mecanica cat si parte estetica?

 

Merci.

Mecatronix...Undeva pe langa gara.Cred ca il cheama Bogdan,dar nu sunt sigur.In schimb il gasesti pe net ca au ceva site.E bun!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut!

 

tocmai mi-am cumparat vzr-ul de 1800.as vrea "owners manual" pt el. am deja "service manual" insa pare-se ca owners manual e imposibil de gasit in format electronic moto

daca ma poate ajuta cineva sa imi dea un semn..sunt dispus sa platesc pt efort si intentie

 

merci

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare! Are careva, din intamplare, in plus, urechea care fixeaza pompa de frana/ambreiaj pe ghidon (cea in care se infileteaza bratul oglinzii). Se potriveste de la VS400 pana la 1400. As fi foarte recunoscator celui care ma poate ajuta cu o bucata. Multumesc anticipat!

post-13236-0-50234100-1394956780_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Daca e cineva INTERESATde un intruder vl 1500 in stare impecabila atat dpdv al aspectului cat si tehnic, cu gume noi, schimb de ulei intotdeauna la maxim 3000 km, tinuta in garaj, 52.000 km reali, sa ma contacteze la 0745028312. Motivul vanzarii, este ca vreau o mobra pe care sa o pot baga si pe drumuri cu mai putin asfalt.

Link to comment
Share on other sites

Salutari.

- Am o problema cu motocicleta - vs 800, (cea a lui Nea Tony (a fost bagata pe undeva pe aici la vanzare)). La achizitie a venit cu tobe turn out care mi-au spart timpanele, dar la care motocicleta functiona optim. Am dat jos tobele si le-am pus pe cele stock pana la o solutie tehnica pentru cele turn out ca sa le mai dau jos din DB. Problema acum este ca simt ca motocicleta nu functioneaza la parametri - inainte de vs-ul asta am avut un vs 700, mai vechiut dar minunat si care functiona pe alea stock foarte bine.

- Ma poate ajuta si pe mine cineva cu niste sfaturi in urmatorul sens:

1. Exista posibilitatea ca atunci cand au fost montate tobele turn out sa se fi facut reglaj la carburatoare sau prin alte parti esentiale ale carburatiei si daca da.

2. Ce trebuie modificat.

3. Stie cineva vreo solutie tehnica pentru a mai infunda sunetul de la tobe, in afara de a baga burete de inox.



roti intruder vopsite electrostatic high chrome +lac starlight

Pune si tu dimensiunile jantelor, poate gasesti mai repede cumparatori la ele.

post-67561-0-86779500-1395913933_thumb.jpg

Edited by Bornescu
Link to comment
Share on other sites

Salutari.

- Am o problema cu motocicleta - vs 800, (cea a lui Nea Tony (a fost bagata pe undeva pe aici la vanzare)). La achizitie a venit cu tobe turn out care mi-au spart timpanele, dar la care motocicleta functiona optim. Am dat jos tobele si le-am pus pe cele stock pana la o solutie tehnica pentru cele turn out ca sa le mai dau jos din DB. Problema acum este ca simt ca motocicleta nu functioneaza la parametri - inainte de vs-ul asta am avut un vs 700, mai vechiut dar minunat si care functiona pe alea stock foarte bine.

- Ma poate ajuta si pe mine cineva cu niste sfaturi in urmatorul sens:

1. Exista posibilitatea ca atunci cand au fost montate tobele turn out sa se fi facut reglaj la carburatoare sau prin alte parti esentiale ale carburatiei si daca da.

2. Ce trebuie modificat.

3. Stie cineva vreo solutie tehnica pentru a mai infunda sunetul de la tobe, in afara de a baga burete de inox.

1 - probabil ca la montarea tevilor s-a facut un reglaj al amestecului specific tobelor directe, goale, mai permisive, diferite fata de cele stock, care au teava intermediara, site, etc

 

2 - Resincronizare carburi, reglaj amestec aer/benzina, banuiesc ca ar fi de ajuns

 

3 - confectionate niste "capace" la capatul tebilor, cu ceva gauri, pe post de site (parerea mea ;)

Link to comment
Share on other sites

Ahoi!

Postez pentru un prieten de al meu care tocmai si-a luat un Suzuki Intruder de 805cc din 1996, el doreste sa schimbe anvelopa pe spate 140/90/15, asa ca va intreb unde ar gasii una la un pret decent. O alta intrebare, ce ulei merge pentru motorul asta? 10w40, 20w40, 20w50 ,sintetic sau semi sintetic? Mineral stiu ca nu e potrivit pentru cele cu racire pe apa.

 

Astept sfaturile voastre!

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

semi 10w-40 iar anvelopa poate sa isi ia si 150/90/15 daca gaseste .

Multumesc, ma gandeam ca incape si 150/90/15, dar acuma trebuie sa faca RAR-ul si acolo comenteaza.

Link to comment
Share on other sites

Ahoi!

Postez pentru un prieten de al meu care tocmai si-a luat un Suzuki Intruder de 805cc din 1996, el doreste sa schimbe anvelopa pe spate 140/90/15, asa ca va intreb unde ar gasii una la un pret decent. O alta intrebare, ce ulei merge pentru motorul asta? 10w40, 20w40, 20w50 ,sintetic sau semi sintetic? Mineral stiu ca nu e potrivit pentru cele cu racire pe apa.

 

Astept sfaturile voastre!

Multumesc!

In manualul de service, este recomandat 10W-40. Eu am bagat numai de-asta, de la Motul, si 7100 (full) si 5100 (semi), dar parca cu 7100 se misca mai bine motorul.

Ca si anvelopa, recomandat, satreaca de rar e 140/90/10, http://anvelopemoto.eu/pagina-principala/index.php?page=shop.browse&option=com_virtuemart&Itemid=1 au preturi destul de ok, zic eu... (daca are cont pe FP, recomanda-i pagina grupului IOCR , mai gaseste ajutor si acolo ;) )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...