andrei_pro89 Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 Cum mi-am cumparat eu ulei pentru schimb. Am intrat pe Louise.de la baza de date a motoarelor , mi-am gasit motorul in lista si am citit specificatile Ăl ohne Filter: 2,0L.10W40 / 20W50 Ăl mit Filter: 2,5L.10W40 / 20W50 Am fost la magazin de piese auto de unde am comandat 3 litri de 10W40 si mi sa dat Castrol 10W40 iar doamna respectiva chiar mi-a spus ca se foloseste pentru motoarele in 4 timpi. Voi ce credeti , trebuia ulei special de motocicleta in 4 timpi 10 W 40 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 chipurile... ti se va strica ambreajul... la masina ambreajul este uscat... la motoru tau "inoata" in ulei ... desi ambele sunt in 4 timpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 chipurile... ti se va strica ambreajul... la masina ambreajul este uscat... la motoru tau "inoata" in ulei ... desi ambele sunt in 4 timpi LOL - singura importanta la uleiuri 2t si 4t este ca cele 2t au nevoie de mixtura. atata tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 Pune doua poze, una cu bidoanele de ulei goale si una cu uleiu dupa ce il scoti din motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 Baga ulei de moto. Si baga ce zice manualul mobrei, nu ce zice Louis. Pe siteuri d-astea mai sunt greseli. Eu mi-am luat pipe de bujii dupa codurile de pe Polo si erau cu totul altceva decat imi trebuia mie. Am ramas cu ele. Deci fa rost de manual si baga ce scrie acolo. Iar uleiul sa fie de moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 (a fost deschisa cutia Pandorei.. ) Declar lupta deschisa: ULEI MOTO VS ULEI AUTO FIGHT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 Auto/moto, da ce ulei?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 La mine la Pegaso scrie sa fie SF sau SG dupa norma API sau G4 dupa norma CCMC iar vascozitatea 15W-40. Am gasit API SK deci superior si nu are probleme,doar sa nu fie vreun superslick special care ar produce alunecarea ambreiajului dar astea-s rare si scrie mare pe ele ca-s superalunecoase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Octombrie 22, 2010 Autor Share Postat Octombrie 22, 2010 .... Am fost din nou la magazinul respectiv si cei deacolo mi-au zis ca este bun pentru motocicleta in 4 timpi Tipul care mi-a vandut motorul , si are magazin de mototciclete in Bucuresti , cu asta se ocupa de multi ani a zis ca este bun uleiul care l-am cumparat. Am aruncat bidoanele ...cred ca asta era uleiul http://www.uleiuri-cosmetice-auto.ro/defau...ID=238&pg=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 (editat) Pai aia care ti-au vandut uleiu' doar nu erau ticniti sa-ti zica ca nu e bun?! Eu insist, totusi pe ideea cu recomandarea producatorului si ulei MOTO. Mai stiu eu pe unu care si-a pus releu de Dacie pe mobra si a adus-o-n carca de la 400 de km din cauza aia... Oricum intr-un final, mobra ta, banii tai. Editat Octombrie 22, 2010 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 (editat) http://www.castrolmoto.com/en/our_oils/bike_oils.php cam asta ar fi trebuit sa cumperi , nu magnatec care e pentru auto si semisintetic . D'asta imi pun eu in dacie Editat Octombrie 22, 2010 de claman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 Ce releu de Dacie? De incarcare? De semnalizare? De lumini? E ca si cum ai compara lichidu de racire din motor Honda cu lichidu de parbriz de la Volvo. Uleiu-i ulei, releu ii releu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinRUSE Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 Domnilor! Uleiul auto pentru 4 timpi unge doar motorul, la moto unge motor+cutie spre exemplu de ce la auto punem alt tip de ulei in cutie si de ce nu am pune tot de motor de asta trebe pus ulei moto, la motociclete! Bafta la distrus motoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 (editat) Domnilor!Uleiul auto pentru 4 timpi unge doar motorul, la moto unge motor+cutie Partial adevarat spre exemplu de ce la auto punem alt tip de ulei in cutie si de ce nu am pune tot de motor pentru ca ar functiona la temperaturi diferite. de asta trebe pus ulei moto, la motociclete! nu chiar, ci pt ca spatiu e mai redus pe o mobra decat pe o masina. Bafta la distrus motoare! Asta nu am inteles-o Editat Octombrie 22, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 (editat) Ce releu de Dacie? De incarcare? De semnalizare? De lumini? E ca si cum ai compara lichidu de racire din motor Honda cu lichidu de parbriz de la Volvo. Uleiu-i ulei, releu ii releu. OK, comparatia e usor fortata. Dar ideea e aceeasi: nu amestecam lucrurile. Cat despre ce unge uleiu la mobra: la mine unge motor+cutie+ambreiaj. Daca astea trei au nevoie de ulei de masina, zi-mi si mie tu ce ulei magi in mobra ta? Si cu curiozitatea asta am incheiat discutia. Bagati baieti ce va trece prin cap. Nu stiu de ce ne agitam atat. Omu' a intrebat, unii din noi au raspuns, altii doar au comentat raspunsurile. Baiatu o sa faca ce crede el dupa raspunsurile si comentariile de care zic. Mobra lui o sa traiasca mai mult sau mai putin. Ceea ce deja nu mai e problema mea. Va pupa Jean. Editat Octombrie 22, 2010 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 Pacat de ambreiajul ala care o sa patineze de o sa-i sara arcurile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 OK, comparatia e usor fortata. Dar ideea e aceeasi: nu amestecam lucrurile.Cat despre ce unge uleiu la mobra: la mine unge motor+cutie+ambreiaj. Daca astea trei au nevoie de ulei de masina, zi-mi si mie tu ce ulei magi in mobra ta? Si cu curiozitatea asta am incheiat discutia. Bagati baieti ce va trece prin cap. Nu stiu de ce ne agitam atat. Omu' a intrebat, unii din noi au raspuns, altii doar au comentat raspunsurile. Baiatu o sa faca ce crede el dupa raspunsurile si comentariile de care zic. Mobra lui o sa traiasca mai mult sau mai putin. Ceea ce deja nu mai e problema mea. Va pupa Jean. Nu mai plange Jane, Eu bag ulei de masina in a mea Pacat de ambreiajul ala care o sa patineze de o sa-i sara arcurile... Ai vazut tu vreodata, concret pe cineva care a bagat ulei de masina in mobra cu ambreiaj umed si a inceput sa ii patineze, si inainte nu ii patina? Concret, nu ce o scris careva pe forum. Daca ii patina inseamna ca ii patina si inainte si e pe duca! Mesaj completat BTW, Bag ulei de masina pt ca pot. Nu ca e mai ieftin ca ala de moto, e chair mai scump. 200 ron/schimb+filtru. Cica is motoare Harley care au 3 compartimente pt ulei: motor, ambreiaj, cutie. Fiecare separate unu de celalalt. Ce faci bã? Schimb uleiu la ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 vei vedea consecintele mai incolo... la ce turatii lucreaza o masina si la ce turatii lucreaza un motor +cutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 3500 +/- 1000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 Mai stiu eu pe unu care si-a pus releu de Dacie pe mobra si a adus-o-n carca de la 400 de km din cauza aia... Ce legatura are uleiul cu releul? Unul dintre cele mai aberante mituri contemporane: uleiul auto iti va face ambreiajul sa patineze. Mie imi place ca sunt care NU AU FOLOSIT IN VIATA LOR ulei auto in moto- dar spun ca o afecteaza - pe ce baze numai Doamne Doamne stie.. (mai rau, sunt care chiar nu au schimbat personal in viata lor un ulei ) Si sunt care chiar au folosit ulei auto in motocicleta si spun ca NU S-A intamplat nimic.. Si totusi lumea ii crede pe primii.. Nu e ciudat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 Am gasit multe articole auto vs moto oil, pe Internet si am citit cateva, in unele era argumentat cu date din masurari, ca nu exista diferenta esentiala intre uleiurile de motocicleta si cele de automobil. Unica nunata prezenta peste tot e sa nu fie EC = Energy Conserving, anume aceasta specificatie spune ca sunt aditivi care fac totul sa alunece mai usor, inclusiv ambreiajul. Deci daca nu scrie EC si respecta specificatiile din manual de vascozitate si calitate , nu vad care ar fi problema. Intr-adevar motocicletele moderne 4L merg la turatii mari si asta face sa se "uzeze" mai repede uleiul, adica acesta isi pierde vascozitatea, tocmai de aceea se si face mai des schimbul de ulei. Pe de alta parte un ulei bun de masina e aproape la acelasi pret cu uleiul pentru motocicleta (din ce am vazut in jur de 10 euro/litru) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 (editat) Dan Cata la tine evident nici daca ar fi o diferenta nu te-ar interesa fiindca ambreiajul si cutia sunt total separate. Ceea ce este bine pentru ca poti pune in motor un ulei de motor foarte bun si in cutie crema uleiurilor de cutie sintetice si hipoidale etc. La majoritatea motocicletelor uleiul este unul de compromis fiindca trebuie sa serveasca peste tot. De multe ori cutia pica prima. Toate uleiurile de motor dupa cred eu API CD indeplinesc cel putin functia de ulei de cutie pt sarcini lejere (API GL2). Manualele pe care le-am vazut nu zic "ulei de motocicleta" ci doar dau clasele API S_. Ceea ce ar indica faptul ca uleiurile nu ar fi diferite. Altfel s-ar inventa o noua categorisire. La DR-ul meu de 600 am fost nevoit sa completez cu ulei auto fiindca m-a prins pe drum cu nivelul pe minim (pana sa-i schimb semeringurile la supapa). Nu am sesizat nici o diferenta. In manualele vechi de Ij se specifica, ca ulei de ambreiaj si cutie ulei de motor auto SAE 30 sau 40. Parerea mea: tine uleiul in motor pana la schimb. Editat Octombrie 22, 2010 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Octombrie 22, 2010 Autor Share Postat Octombrie 22, 2010 Multumesc baieti Cred ca-l voi schimba pana la urma . alti bani... Recomadati-mi voi un ulei 10W40 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 chipurile... ti se va strica ambreajul... la masina ambreajul este uscat... la motoru tau "inoata" in ulei ... desi ambele sunt in 4 timpi nu se strica ambreiajul deloc. nici cu energy conserving, nici cu mos2, nici cu metabond sau alte rahaturi care teoretic ar face uleiul sa fie mai "alunecos". testat de mine pe un suzuki rf modificat de 750 cu ambreiajul care ramasese de 600. deci deja stresat. Pacat de ambreiajul ala care o sa patineze de o sa-i sara arcurile... tu ar trebui sa nu mai dai sfaturi pe aici ca numai ineptii spui. si nu ma refer doar la postul asta. vei vedea consecintele mai incolo... la ce turatii lucreaza o masina si la ce turatii lucreaza un motor +cutie nu are nici o legatura turatia. sunt masini care urca la 10.000 rpm si acelasi ulei auto il folosesc. teoretic uleiul moto are si aditivi e.p. (extreme pressure) pentru cutia de viteze. daca asa o fi sau nu, nu stiu. dar folosesc ulei moto ca sa fiu mai linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 (editat) Probabil, adică sigur 10 000 de ingineri recomanda degeaba sa foloseÂşti ulei moto in moto Âşi ulei auto la auto degeaba... de fapt nu, ESTE O CONSPIRAĂIE... Serios dacă tot se poate Âşi se găseÂşte ulei moto in 1 000 de magazine în țară Âşi nu e prohibitiv ca preț DE CE să nu foloseÂşti ulei moto la motocicletă? Părerea mea Âşi a altor mii de oameni calificați... Deacord in 1900 toamna era altă situație... dar suntem în 2010 aproape 2011 Âşi există posibilitatea de a folosi o chestie făcută special pentru moto. CARE SIGUR NU STRICĂ... apropo cât % din maÂşinile pe care le vedem zilnic ating 10 000 de ture? 99% schimba la 5 000 MAXIM. că mai sunt raceri... ok... dar 12 000 de ture pe o motocicletă din care zilnic atingi 8 000 sigur de 20 de ori pe zi nu se compară... uzură, temperatură etc... un ulei bun Âşi recomandat face toți banii. e sângele acelui motor. dar fiecare face ce vrea! singur! ce naiba nu mai sfătuiți oamenii să facă exact ce nu e recomandat! serios... hai să inchidem departamentele de ulei moto de la Motorex, Motul, Repsol etc.... SUNT REDUNDANTE! Editat Octombrie 22, 2010 de jerry_mcrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.