superbec Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 si acum intrebare: Michelin Pilot Road 2, Dunlop RoadSmart sau Pirelli Angel ST? pilot road 4 , sau bridgestone T30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Un Pilot Power 3 abuzat de un Ducati 1198S pe pista La fel ca la Pure se observa ca lateralul se duce mai repede lasand o 'treapta' vizibila intre cei doi compusi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
downlaw Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 Salutare, as avea si eu nevoie de o opinie pentru un FZS 600 2003....ce recomandati intre Michelin pilot road 3(la 4 nu am vazut 110/70 ) si Metzeler Roadtec z8 sau alta recomandare(prefer aderenta in diferite situatii in dauna sportivitatii) acum am niste Metzeler-uri inca bune dar destul de batrane multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 Salutare, as avea si eu nevoie de o opinie pentru un FZS 600 2003....ce recomandati intre Michelin pilot road 3(la 4 nu am vazut 110/70 ) si Metzeler Roadtec z8 sau alta recomandare(prefer aderenta in diferite situatii in dauna sportivitatii) acum am niste Metzeler-uri inca bune dar destul de batrane multumesc sunt foarte bune, se incalzesc repede si n-ai treaba pe ploaie, ia pr4 si poti pune 120 pe fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 Un Pilot Power 3 abuzat de un Ducati 1198S pe pista La fel ca la Pure se observa ca lateralul se duce mai repede lasand o 'treapta' vizibila intre cei doi compusi Un cauciuc slab. Michelin n-a schimbat in 10 ani decat decupajul de pe anvelope. Aceleasi carcase flexibile si compozitii mutate de pe gumele mai aderente pe alea low cost... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Salutari. Un amic de al meu vinde cateva anvelope moto in stare buna, aduse din germania. Cateva pe 180 si cateva pe 120. (de viteza) Nu cunosc alte detalii...spunea doar ca sunt pirelli si michelin. Va pot da facebook`ul si tratati mai departe. va salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Am intrebat mai demult pe aici despre Bridgestone S20 R si R EVO, insa fara succes. Se pare ca e noua colectie 2014: S20 EVO, R10 EVO si V02 http://www.bridgestonemotorsport.com/championships/other/news/3040/bridgestone_launches_4_new_motorcycle_tyres R vine de la Rear Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Am intrebat mai demult pe aici despre Bridgestone S20 R si R EVO, insa fara succes. Se pare ca e noua colectie 2014: S20 EVO, R10 EVO si V02 http://www.bridgestonemotorsport.com/championships/other/news/3040/bridgestone_launches_4_new_motorcycle_tyres R vine de la Rear cred ca ai primit si raspuns saptamana viitoare imi vin cateva S20 evo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Mi-ai raspuns cand am intrebat de presiuni. In functie de tipul carcasei banuiesc ca recomanda o presiune anume (de la care poti incepe reglajul dupa bunul plac).De exemplu la Michelin etalonul e la 2.1 pt strada, Dunlop NTEC 1.4-1.5 samd. Supercorsa 1.6-1.7 bar. La Bridgestone n-am gasit valoarea etalon, sunt in continuare interesat. La fel si pentru Sportsmart2 care nu e NTEC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 trebuie sa intelegi ca presiunea se regleaza in functie de foarte multi parametri, greutatea motocicletei si a motociclistului, drum(autostrada-dn-circuit), constructia carcasei...din cauza asta nici un producator n-o sa-ti dea o presiune fixa pentru strada, de ex, daca mergi pe autostrada cu n-tec cu 1.4 bar pe spate, ai mari sanse sa consumi juma de cauciuc in 200km sau mai rau sa-ti explodeze, vb de mers constant cu 200+ trebuie sa existe un echilibru intre viteza de incalzire , temperatura maxima si uzura cauciucului.. nu mai spun de schimbarea de directie . saptamana trecuta am avut un client cu un 748 nemultumit de S20 , i-am pus Q2, vroia sa bage 2.9bar in cauciucuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arsenal Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Salut, As avea nevoie de niste sfaturi pt achizitie gume pt moto naked, regim de mers oras 60%, 40% afara-sportiv. Ca variante: dunlop q2 conti sport attack 2 pirelli diablo rosso 2 michelin pp3 sau alte recomandari. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sashax Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 (editat) Una bucata intrebare intrebatoare: Mobra e o Suzuka gsxr 600 k5, colorata abstract. Pe spate la mobrisca mea estem pirelli angel GT, pe fata pirelli diablo rosso 2 ( da, stiu, amestecatura, merit pedepsit, tras prin arenele romane:) ). Ceea ce ma roade : in manuela motor apare sa le umflu cu 2.5 atm ambele (nu apare valoare separata pentru single sau dual ride, e 2.5 punct), pe site pirelli la fel... parca e un pocco cam grossen, cam mult aer. Spun asta fara sa-mi fi alunecat spatele sau ceva, poate pt ca nu trag de el destul. Cred ca de aceea am dat jos cauciucul patrat, ultimul cauciuc pe spate, in fine. Voi ce recomandati, ce presiuni? Valori presiune pentru : autostrada, munti/curbe/pista (poate, poate). Va multumesc anticipat, Sasa Editat Mai 19, 2014 de Sashax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Salut, As avea nevoie de niste sfaturi pt achizitie gume pt moto naked, regim de mers oras 60%, 40% afara-sportiv. Ca variante: dunlop q2 conti sport attack 2 pirelli diablo rosso 2 michelin pp3 sau alte recomandari. Merci Salut, Sport Attack 2 sunt destul de mediocre dar aluneca previzibil in toate regimurile de temperatura. PP3 sunt bune dupa ce le incalzesti. La rece (+ frig afara) tre sa ai grija mare. Depind f mult si de presiunea din ele. Asta din experienta personala. Eu m-as uita cate urmatoarele 4 variante: Michelin Pilot Power 3, Pilot Supersport, Dunlop Sportsmart2 si Bridgestone Battlax S20. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arsenal Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Merci Zimbrutza pt feedback! Despre Metzeler m7 rr stie cineva ceva? Vad ca sunt tare laudate chiar daca sunt noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Diablo de la pirelli sunt de ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Diablo de la pirelli sunt de ceva? care dintre ele? supercorsa sc? sp? rosso corsa? rosso II? Strada? ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 (editat) E pirelli diablo. Fara altceva in plus. Am avut pe fosta mobra diablo corsa luate tot de noi si s au comportat super. Astea nefiind corsa..ma gandesc sa nu am surprize neplacute . Profilul e acelasi. Ms frumos. Editat Mai 21, 2014 de darcocbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 ai grija sa nu fie Strada, sunt touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 (editat) E pirelli diablo. Fara altceva in plus. Am avut pe fosta mobra diablo corsa luate tot de noi si s au comportat super. Astea nefiind corsa..ma gandesc sa nu am surprize neplacute . Profilul e acelasi. Ms frumos. am avut si mi s-au parut cele mai panarama de la Pirelli (sunt si cele mai ieftine) cred ca mai degraba supercorsa SH decat astea.... (doar parerea mea personala). Editat Mai 21, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Daca n o sa si faca treaba pe strada, le dau jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Daca n o sa si faca treaba pe strada, le dau jos. ca un om patit, am mers si eu cu gioarse,si-ti spun sincer ca nu e bine sa mergi pe ideea asta "daca nu-si fac treaba, le dau jos". S-ar putea sa te dea ele jos,inainte sa-ti dai seama ce se intampla... Oricum, depinde f mult si de stilu tau de mers si cat esti de cumpatat, vad ca la profil scrie ca ai 929...deci in locul tau as acorda mai multa atentie la gume . bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 am avut si mi s-au parut cele mai panarama de la Pirelli (sunt si cele mai ieftine) cred ca mai degraba supercorsa SH decat astea.... (doar parerea mea personala). Cu cauciucurile astea cazi pe linia dreapta , pe cel mai aderent circuit din lume, daca frinezi mai puternic,pe strada, pici instant daca stringi frina putin mai rapid. Vazut live de 2 ori , 2 motorete care au cazut pe Amckart, vara, 30grade, pe frinare, neinclinat.Un CBR1000RR si un Ducati de strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Cu cauciucurile astea cazi pe linia dreapta , pe cel mai aderent circuit din lume, daca frinezi mai puternic,pe strada, pici instant daca stringi frina putin mai rapid. Vazut live de 2 ori , 2 motorete care au cazut pe Amckart, vara, 30grade, pe frinare, neinclinat.Un CBR1000RR si un Ducati de strada. Daca te referi la Corsa simple,confirm ) cred ca aveam astea pe primul VTR in 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Ce parere aveti de S20? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Avem o parere f buna iar despre s20 evo si mai buna.n-am mers inca, dar cred ca va fi urmatorul cauciuc (tre sa ma decid intre s20 evo si bt003 rs -care e si mai hardcore) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.