Sari la conținut

Postări Recomandate

Folosesc aceeasi presiune ca si tine, poate uneori cu una-doua liniute mai putin.

 

Constructorii de motociclete tind sa recomande o presiune mai scazuta, in felul acesta pneurile preiau mai mult din munca suspensiilor, menajandu-le.

Pe de alta parte producatorii pneurilor recomanda presiuni ceva mai mari, pentru o viata mai lunga a pneului (uzura mai mica si mai uniforma).

 

Compromisul il afli singur prin incercari in functie de tipul motocicletei (o sa vina racerii acum sa-ti zica cum baga ei 0,5 atmosfere in slicurile lor), regimul de mers, incarcarea cu pasager si bagaje, si tipul de drum pe care te dai preponderent.

Succesuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai scris probabil sub sa presiunea pt mobra ta.presiunea se face in functie de nr de persoane si bagaje si infunctie de motocicleta.sunt mobre cum e bmw k1100lt pe care se pune un singur tip de cauciuc pt ca e foarte grea.vezi ce specificatii ai tu la a ta si daca se potrivesc cauciucurile.verifica presiunea la 2 saptamini la aceeasi vulcanizare.intreaba pe cineva care are senzori de presiune la roata la care vulcanizare se potrivesc valorile pt ca jumate din vulcanizari au compresmetru defect .

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce specificatii are, adica, vechime, cit e uscat este, ce compozitie este: SP, SC1, SC2, SC3 . In general, anvelopele din categoria amintita de tine, cit sint inca neuscate, au aderenta buna pe ud. Procentual, cit de dai pe ploaie? Eu nu cred ca exista rideri care cauta cu orice pret ploaia. Mai toti, cind dau de ud, o lasa usor. Pt ploaie, exita Pirelli Wet, o alegere excelenta si pt uscat. Ca fapt divers, in Bucuresti m-a prins ploaie de vara, motoreta mea era pe slick-uri, am mers cu 60km/h, la un moment dat, am si testa sa vad daca mai e vreo urma de frina, si culmea, tinea frina. Auzisem si de altii care au facut Ploiesti-Comarnic pe ploaie incaltati cu slick-uri, dar cu 60/h.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit MP Road 2 pe motocicleta veche (Yamaha MT-03) si pe cea "noua" Suzuki GSX 750 F cu presiunea 2,5 fata / spate. Merg destul de des cu pasager, nu am veleitati sportive si presiunea asta mi se pare ideala. Sunt cauciucuri bune de touring, am facut cu cea veche 15.000 de km si mai tineau un pic ... am ajuns aproape de margine cu ele. Cu asta noua 1.000 de km deocamdata, sper sa ma tina ca si celalalt set.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta mea e echipată cu Michelin Pilot Road 3.

Cred că sunt foarte populare şi/sau cunoscute în rândurile motoriştilor.

Problema e cu presiunea din pneuri ... am auzit multe variante ...

Din ce ştiu eu, varianta oficială e 2,4 faţă şi 2,8 fără pasager şi 2,9 cu pasager pe spate.

Am auzit şi varianta de 2,2 şi mai puţin şi mai mult ...

Acum folosesc 2,3 pe faţă şi 2,5 pe spate.

Opinii ? Păreri ? Linkuri ?

Asfalt uscat !

Am mers cateva zile cu 2,5 si 2,9. Era prea rigida, se incalzeau mai greu cauciucurile si cateodata fugea spatele. Acum merg cu 2,3 si 2,5 si este mult mai bine. Nu merg aproape niciodata cu pasager.

Editat de teiu29
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Jagi: Gumele mele sunt Supercorsa SC2. DOT 1113.

Ideea e ca nu caut ploaia, dar de obicei fac ture lungi si inevitabil voi merge si pe ploaie.

As vrea doar sa stiu daca sa las inca gumele astea pe moto, sau sa imi pun altele mai de strada cu performante mai bune pe ploaie, pentru cand va fi cazul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrea si je un semislick Gume touring daca iau

Da mi-i frica de baieti De necaz eu o sa dau

Ca de vreau 'janunchi pa jos' Rad baietii iar de mine

Toti ma cred un nataflet Ca nu pun 'janunchiul' bine

 

 

De iau guma sport de strada Second daca indraznesc

Toata lumea o sa creada Baietii innebunesc...

Ca n-am skil si n-am valoare Pan' la urma cum e bine?

Ce sa ma fac fratioare Astept sfaturi cat va tine....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Jagi: Gumele mele sunt Supercorsa SC2. DOT 1113.

Ideea e ca nu caut ploaia, dar de obicei fac ture lungi si inevitabil voi merge si pe ploaie.

As vrea doar sa stiu daca sa las inca gumele astea pe moto, sau sa imi pun altele mai de strada cu performante mai bune pe ploaie, pentru cand va fi cazul

De ce nu iesi o data pe ploaie, si testezi? E atit de simplu sa confirMi sau infirmi ceea ce crezi. Atentie, du-te pe site-ul Pirelli, ai sa vezi ca presiunea spate e sub 2bar, undeva la 1.7. Regleaza presiunea data de fabricantul anvelopi si dupaia fa-ti o parere.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. Toni D :10:

 

 

Un adevar axiomatic:

Umblati la pusculita si luati cu incredere cauciucuri noi si cu dot foarte recent! La tehnologia de azi e aproape imposibil sa iei un cauciuc prost. Doar sa fie tipul de cauciuc pentru categoria de moto pe care o detii.

 

Cine zice ca nu are bani de cauciucuri noi, de fapt cheltuie per total mai mult in 2-3 ani tot cumparand sh-uri dubioase, si habar nu are ce fel se simte motocicleta lui cu un set de gume noi. Basca riscul de a se duce sanie cand ii e lumea mai draga...



Atentie, du-te pe site-ul Pirelli, ai sa vezi ca presiunea spate e sub 2bar, undeva la 1.7. Regleaza presiunea data de fabricantul anvelopi si dupaia fa-ti o parere.

 

Un link, ceva?! La Michelin zice sa urmam indicatiile constructorului motocicletei.



.

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul zice ca are montate Pirelli Supercorsa SC2. E asa greu sa tastezi www.google.com, si ca introduci Pirelli Supercors SC2? http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcycle/sheet/diablo_supercorsa_sc.html, apesi dupaia pe "Technical advice" .

 

In general, ma feresc sa postez linkuri de pe google, consider ca e un afront la inteligenta celorlalti.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un Pilot Power 3 abuzat de un Ducati 1198S pe pista

La fel ca la Pure se observa ca lateralul se duce mai repede lasand o 'treapta' vizibila intre cei doi compusi

post-68552-0-09415600-1399903136_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

as avea si eu nevoie de o opinie pentru un FZS 600 2003....ce recomandati intre Michelin pilot road 3(la 4 nu am vazut 110/70 ) si Metzeler Roadtec z8

sau alta recomandare(prefer aderenta in diferite situatii in dauna sportivitatii)

 

acum am niste Metzeler-uri inca bune dar destul de batrane

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

as avea si eu nevoie de o opinie pentru un FZS 600 2003....ce recomandati intre Michelin pilot road 3(la 4 nu am vazut 110/70 ) si Metzeler Roadtec z8

sau alta recomandare(prefer aderenta in diferite situatii in dauna sportivitatii)

 

acum am niste Metzeler-uri inca bune dar destul de batrane

 

multumesc

sunt foarte bune, se incalzesc repede si n-ai treaba pe ploaie, ia pr4 si poti pune 120 pe fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un Pilot Power 3 abuzat de un Ducati 1198S pe pista

La fel ca la Pure se observa ca lateralul se duce mai repede lasand o 'treapta' vizibila intre cei doi compusi

 

Un cauciuc slab.

Michelin n-a schimbat in 10 ani decat decupajul de pe anvelope.

Aceleasi carcase flexibile si compozitii mutate de pe gumele mai aderente pe alea low cost...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Salutari. Un amic de al meu vinde cateva anvelope moto in stare buna, aduse din germania. Cateva pe 180 si cateva pe 120. (de viteza)

Nu cunosc alte detalii...spunea doar ca sunt pirelli si michelin.

Va pot da facebook`ul si tratati mai departe. va salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat mai demult pe aici despre Bridgestone S20 R si R EVO, insa fara succes.

Se pare ca e noua colectie 2014: S20 EVO, R10 EVO si V02

http://www.bridgestonemotorsport.com/championships/other/news/3040/bridgestone_launches_4_new_motorcycle_tyres

 

R vine de la Rear :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat mai demult pe aici despre Bridgestone S20 R si R EVO, insa fara succes.

Se pare ca e noua colectie 2014: S20 EVO, R10 EVO si V02

http://www.bridgestonemotorsport.com/championships/other/news/3040/bridgestone_launches_4_new_motorcycle_tyres

 

R vine de la Rear :alcy:

cred ca ai primit si raspuns :)

 

saptamana viitoare imi vin cateva S20 evo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-ai raspuns cand am intrebat de presiuni. In functie de tipul carcasei banuiesc ca recomanda o presiune anume (de la care poti incepe reglajul dupa bunul plac).
De exemplu la Michelin etalonul e la 2.1 pt strada, Dunlop NTEC 1.4-1.5 samd. Supercorsa 1.6-1.7 bar. La Bridgestone n-am gasit valoarea etalon, sunt in continuare interesat. La fel si pentru Sportsmart2 care nu e NTEC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa intelegi ca presiunea se regleaza in functie de foarte multi parametri, greutatea motocicletei si a motociclistului, drum(autostrada-dn-circuit), constructia carcasei...din cauza asta nici un producator n-o sa-ti dea o presiune fixa pentru strada,

de ex, daca mergi pe autostrada cu n-tec cu 1.4 bar pe spate, ai mari sanse sa consumi juma de cauciuc in 200km sau mai rau sa-ti explodeze, vb de mers constant cu 200+

 

trebuie sa existe un echilibru intre viteza de incalzire , temperatura maxima si uzura cauciucului.. nu mai spun de schimbarea de directie .

 

saptamana trecuta am avut un client cu un 748 nemultumit de S20 , i-am pus Q2, vroia sa bage 2.9bar in cauciucuri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

As avea nevoie de niste sfaturi pt achizitie gume pt moto naked, regim de mers oras 60%, 40% afara-sportiv.

Ca variante:

 

dunlop q2
conti sport attack 2
pirelli diablo rosso 2
michelin pp3
sau alte recomandari.
Merci
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una bucata intrebare intrebatoare:

 

Mobra e o Suzuka gsxr 600 k5, colorata abstract.

Pe spate la mobrisca mea estem pirelli angel GT, pe fata pirelli diablo rosso 2 ( da, stiu, amestecatura, merit pedepsit, tras prin arenele romane:) ).

Ceea ce ma roade : in manuela motor apare sa le umflu cu 2.5 atm ambele (nu apare valoare separata pentru single sau dual ride, e 2.5 punct), pe site pirelli la fel... parca e un pocco cam grossen, cam mult aer. Spun asta fara sa-mi fi alunecat spatele sau ceva, poate pt ca nu trag de el destul. Cred ca de aceea am dat jos cauciucul patrat, ultimul cauciuc pe spate, in fine.

 

Voi ce recomandati, ce presiuni? Valori presiune pentru : autostrada, munti/curbe/pista (poate, poate).

 

Va multumesc anticipat,

Sasa

Editat de Sashax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...