Sari la conținut

Postări Recomandate

Vizitator Adrian

Pai depinde ce etalon iti alegi in materie de gume ...si scopul la care le folosesti,nu ?

 

Sunt oameni care fac touring/sport-touring si nu vor sa-si toace gumele in 4-5 mii de km...


E stupid si anormal sa ai pretentia ca un cauciuc din gama sport-touring sa se comporte in conditii de forja extrema, ca un D211 sau SuperCorsa, nu?

 

A compara Supercorsa cu Angel ST e ca si cum ai compara un naked V2 cu o vitezana 4L.....

 

Daca se vorbeste de un test de grup,cu gume din aceeasi categorie (gen sport-touring) e o treaba, dar sa amestecam asa gume....mi se pare stupid...

 

Sunt curiosi CATI au cauciucuri aferente stilului LOR de mers...

 


Sunt foarte multi care au cauciucuri cat si motoare care le depasesc cu MULT talentul lor in a merge pe 2 roti, sunt altii pe de alta parte care au cauciucuri uzate si motociclete ne-servisate/in stare precara, care le pun in pericol si le testeaza talentul precar pe care-l detin.... Exista un mic procent care stiu cum merg, si-si iau gume in functie de stilul lor de mers si investesc in motocicleta la aspecte care conteaza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O intrebare , in numele unui prieten : ce parere aveti despre anvelopele GoldenTyre pe un CBR ? Merita investitia in conditiile in care motocicleta ruleaza doar in regim de strada ? Multumesc anticipat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

O intrebare , in numele unui prieten : ce parere aveti despre anvelopele GoldenTyre pe un CBR ? Merita investitia in conditiile in care motocicleta ruleaza doar in regim de strada ? Multumesc anticipat .

 

slick ?:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde-mi schimb si eu cauciucurile ieftin si bine pt roti cu spite si camera? schimb, echilibrat, etc.. (Bucuresti)

Merci!

Editat de BlackLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din categoria: ce "prastie" sunt gumele Pirelli angel GT.

 

Duminica am dat o tura pana in Ungaria + retur, din pacate ne-a prins ploaia la 15 minute dupa plecare, 90% din drum l-am facut pe ploaie. Total 260 km.

 

Am fost urmatoarle motoare:

 

VFR 750 + pasager - set Pirelli angel GT.

TDM 850 + pasager - set Pirelli agel GT.

Hornet 600 - fara pasager - set Qualifier 2.

 

Tot drumul l-am parcurs fara nici un eveniment neplacut: nu mi-a fugit spatele, nu tu roata blocata, etc.

Gumele s-au comportat de nota 10.

 

 

...acum in ceea ce-l priveste pe camaradul cu hornet`u...abia s-a tinut dupa noi, a fost un chin pt el, trebuia mereu sa ne oprim sa il asteptam.

 

 

Concluzia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din categoria: ce "prastie" sunt gumele Pirelli angel GT.

 

Duminica am dat o tura pana in Ungaria + retur, din pacate ne-a prins ploaia la 15 minute dupa plecare, 90% din drum l-am facut pe ploaie. Total 260 km.

 

Am fost urmatoarle motoare:

 

VFR 750 + pasager - set Pirelli angel GT.

TDM 850 + pasager - set Pirelli agel GT.

Hornet 600 - fara pasager - set Qualifier 2.

 

Tot drumul l-am parcurs fara nici un eveniment neplacut: nu mi-a fugit spatele, nu tu roata blocata, etc.

Gumele s-au comportat de nota 10.

 

 

...acum in ceea ce-l priveste pe camaradul cu hornet`u...abia s-a tinut dupa noi, a fost un chin pt el, trebuia mereu sa ne oprim sa il asteptam.

 

 

Concluzia?

concluzia e ca nu intotdeauna ploua si bati apa-n piua de pomana, compari cauciucuri de pe 2 motociclete diferite conduse de persoane diferite

 

la fel cum ai comparat copturi roase cu gume noi noute...

 

cred ca trebuie sa ma repet, vrei definitia cuvantului mediocru? nici macar n-ai cu ce sa le compari ffs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

@ Marc87: desi am Angel ST pe motor acum, sa stii , Qualifier 2 sunt niste gume, dar nu poti avea pretentia sa se comporte pe PLOAIE la fel ca ANGEL urile sau ca PR3 urile...

 

Si mai depinde si cat de experimentat sau fricos e si cel cu Hornetul. Pe ploaie e bine cu precautie mereu,indiferent de gume.. si ce ai mai omis este faptul ca omuletul cu hornet lua in plin ploaia,in schimb voi mai aveati ceva protectie (mai ales pe VFR).... pe ploaie face o imensa diferenta vis a vis de starea de confort...

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea era alta.

 

Cu angel GT poti face ce vrei, nu prea ai limitari.

 

Daca vrei sa ii dai blana 260, np, se rezolva.

Vrei sa mergi pe ploaie like a boss, check.

Vrei sa faci cu un set 12.000 km+, check.

Duce load de 400 kg daca e musai.

Merge si off-road pe un soft touring.

 

Ma dau pe serpentine cu orice vitezana, nu ma fac de ras.

 

Ce daca sunt cu 1s mai incete pe 1 lap de circuit? :)

 

 

Acum cu niste gume pur sport esti mult mai limitat la mersul pe drumurile noastre, cel putin conform stilului meu de mers.

 

Tipul cu hornet-ul avea probleme de aderenta, ii fugea mereu spatele, mai putin conteaza parbrizul, mai ales ca viteza de mers era undeva pe la 90-110 km/h.

 

M-am dat cu super corsa, pirelli diablo si qualifer si nu au pachetul complet.

 

 

Angel ST-GT nu sunt mediocre chiar deloc, si da, stiu care este definitia cuvantului, pot sa spun ca se evidentiaza din mai multe puncte de vedere.

Editat de Marc87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....

 

Ma dau pe serpentine cu orice vitezana, nu ma fac de ras.

 

.....

Asta o crezi tu si cu tourerii tai cu ebonite incaltati care nu va bagati niciodata cu baietii mai rai ca ,vezi-Doamne, aia oricum sunt niste dementi! Cu vacile alea si incaltati cu Angelu' vostru numai daca ati incerca sa va tineti dupa cei care chiar se dau pe serpentine ati fi in sant in prima curba, oricum nu v-ati mai intalni cu ei decat la plecare ca dupa primele doua viraje ar fi good-bye Angel! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta o crezi tu si cu tourerii tai cu ebonite incaltati care nu va bagati niciodata cu baietii mai rai ca ,vezi-Doamne, aia oricum sunt niste dementi! Cu vacile alea si incaltati cu Angelu' vostru numai daca ati incerca sa va tineti dupa cei care chiar se dau pe serpentine ati fi in sant in prima curba, oricum nu v-ati mai intalni cu ei decat la plecare ca dupa primele doua viraje ar fi good-bye Angel! :crack:

 

A nu te face de ras nu inseamna a nu ramane in urma, poti sa te faci de ras cu o motocicleta mai buna din toate punctele de vedere daca nu stii sa mergi. Poate pentru el sunt cauciucurile perfecte, poate chiar sunt cu adevarat si nu doar i se pare lui ... Vad ca in general lumea ia de bun orice vede pe forum, ori e doar un forum, fiecare scrie ce crede si parerea fiecaruia nu e adevarul absolut, dar daca cineva nu impartaseste aceeasi parere asta nu inseamna ca trebuie tarat prin rahat. Cine cauta opinii, pareri sau recomandari vizavi de cauciucuri citeste 2-3 topicuri + cateva review-uri pana sa ia o decizie, nu o sa se opreasca la postarea lui zicand "Gata, dinastea imi iau!" Personal sunt acum in situatia asta si citesc in stanga in dreapta, review-uri etc; o fac de ceva vreme si nici acum nu-s sigur ce vreau chiar dupa ce Marc87 a zis Angel-urile is "the shit" pe VFR.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Asta o crezi tu si cu tourerii tai cu ebonite incaltati care nu va bagati niciodata cu baietii mai rai ca ,vezi-Doamne, aia oricum sunt niste dementi! Cu vacile alea si incaltati cu Angelu' vostru numai daca ati incerca sa va tineti dupa cei care chiar se dau pe serpentine ati fi in sant in prima curba, oricum nu v-ati mai intalni cu ei decat la plecare ca dupa primele doua viraje ar fi good-bye Angel! :crack:

 

 

Ba, daca scria oricine replica asta, poate nu comentam, dar NU TU MA , ma faci sa RAD :)))))

 

a auzit el duma cu ebonite si a preluat-o din mers, in cioc asa, ca o randunica....

 

 

Cred ca si RoadSmart 2 is supra-calificate pt tine,ca si cauciucuri .... la cat mergi in linie dreapta..

 

Infatuatule, mai poti de atata ''stima de sine''?:)) Capacitatea motocicletei pe care o detii e invers proportionala cu skill ul tau.......

 

du-te si te ascunde mai bine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A nu te face de ras nu inseamna a nu ramane in urma, poti sa te faci de ras cu o motocicleta mai buna din toate punctele de vedere daca nu stii sa mergi. Poate pentru el sunt cauciucurile perfecte, poate chiar sunt cu adevarat si nu doar i se pare lui ... Vad ca in general lumea ia de bun orice vede pe forum, ori e doar un forum, fiecare scrie ce crede si parerea fiecaruia nu e adevarul absolut, dar daca cineva nu impartaseste aceeasi parere asta nu inseamna ca trebuie tarat prin rahat. Cine cauta opinii, pareri sau recomandari vizavi de cauciucuri citeste 2-3 topicuri + cateva review-uri pana sa ia o decizie, nu o sa se opreasca la postarea lui zicand "Gata, dinastea imi iau!" Personal sunt acum in situatia asta si citesc in stanga in dreapta, review-uri etc; o fac de ceva vreme si nici acum nu-s sigur ce vreau chiar dupa ce Marc87 a zis Angel-urile is "the shit" pe VFR.

Nu,pentru ca discutia a cotit-o cate o latura in care astia care investesc intr-un cauciuc nou si moale , motoare sport cat mai usoare pentru ca se dau mai tare si tin totusi sa nu se imprastie sunt niste fitzosi si niste incapabili,pentru ca altii mai buni se dau cu niste coji vechi, cu niste locomotive pe roti si le mai dau si fum in nas primilor! Asa arata discutia de pe margine!

Editat de the mentalist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Nu,pentru ca discutia a cotit-o cate o latura in care astia care investesc intr-un cauciuc nou si moale , motoare sport cat mai usoare pentru ca se dau mai tare si tin totusi sa nu se imprastie sunt niste fitzosi si niste incapabili,pentru ca altii mai buni se dau cu niste coji vechi, cu niste locomotive pe roti si le mai dau si fum in nas primilor! Asa arata discutia de pe margine!

 

 

asta vede doar un frustrat care are o motoreta care-i depaseste cu mult talentul sau motociclistic si care crede ca poate suplini lipsa de skill/talent cu gume aderente sau cu o motocicleta puternica...

 

Ti-am mai zis,tu ai o perceptie total eronata vis a vis de ce inseamna sa te DAI TARE...

 

As da orice sa vad cum te umileste unul cu un VFR pe un drum virajat, pt ca in linie dreapta n-are sens comparatia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hadriane n-am mers cu Niko dar sunt sigur ca-ti intoarce casca in cap pe orice bucata de asfalt

 

tot rahatul care-l mananci despre Niko ... parca vorbesti despre tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

hadriane n-am mers cu Niko dar sunt sigur ca-ti intoarce casca in cap pe orice bucata de asfalt

 

tot rahatul care-l mananci despre Niko ... parca vorbesti despre tine

 

hahhaah

 

pai n-ai mers cu Niko,dar esti SIGUR ca-mi intoarce casca :))) cum vine asta?:))

 

mai nou ne comparam in functie de cata ranchiuna avem pe userul X?

 

gen daca tu-mi pari printre cei mai boi de aici (si vorbesc serios acum), asta inseamna ca te percep si printre cei mai prosti motociclisti? (ca skill) ?:))

 

interesanta analogia ta....dar total irelevanta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu,pentru ca discutia a cotit-o cate o latura in care astia care investesc intr-un cauciuc nou si moale , motoare sport cat mai usoare pentru ca se dau mai tare si tin totusi sa nu se imprastie sunt niste fitzosi si niste incapabili,pentru ca altii mai buni se dau cu niste coji vechi, cu niste locomotive pe roti si le mai dau si fum in nas primilor! Asa arata discutia de pe margine!

 

In primul rand: The Mentalist? pe bune? :))

 

Tu nu ai nici o legatura cu motociclismul, un motociclist adevarat o sa stie sa aprecieze orice "locomotiva" chiar daca e din anii 70, sa stii ca s-au facut mobre legendare de-a lungul timpului...chiar daca nu au 160 kg si 180 de cp cum au motoarele din ziua de azi...ele, "locomotivele" au mult caracter, cu toate astea sunt sanse maxime ca o "locomotiva" cum conduc eu sa existe si sa functioneze si peste 40 de ani.

Nu stiu ce "pilotezi" u, dar pentru un e-peen cat mai mare banuiesc ca e ceva ss 1000+.

 

 

In al doilea rand, cati km ai bagat cu Angell-uri? din moment ce esti asa doxat sigur ai bagat cu ele cateva ture bune :)

 

 

Gumele astea au fost testate pe circuite si scoteau timpi cu 1s mai putin in comparatie cu gumele super sport.

Tinand cont ca nimeni nu se da pe drumuri ca si pe circuit, secunda aia e irelevanta.

 

 

Acum ma scuzati ca mi-am permis aroganta de a-mi posta parerea despre niste gume care le consider excelente pentru mersul pe drum, acum merg sa ma dau o tura cu locomotiva ca si asa stau langa gara :)

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

am vazut pe filmarile lui Denis cat de ''tare'' mergi tu Niko (asta daca nu fac o confuzie,dar nu cred ca fac)....

 

pe bucatile drepte ce mai miscai ceva in spate, in rest, nici praful starnit de rotile lor nu-l miroseai....


Ai fi vreun pui de "baiat de mures" si tu :)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, desi pendulam ce cauciucuri sa iau, din clasa sport-touring sau street-sport, m-am hotarat.... SportSmart2 , de abia astept sa le montez pe mobra :biker:

mare greseala ai facut , o sa-ti dea astia fum pe serpentine cu angel gt , muhahhahaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum lumea nu argumenteaza, am cautat singur un articol despre Sportsmart2 si am gasit o fraza scrisa parca raspuns pentru the mentalist si nu numai: "on the same bike with the same suspension settings, is the kind of thing that forum know-it-alls forget to do when they’re dishing out pearls of Yoda grade bullshit about tyre choice."

 

http://www.superbike.co.uk/product-reviews/dunlop-sportsmart2/

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....................

 

 

Acum ma scuzati ca mi-am permis aroganta de a-mi posta parerea despre niste gume care le consider excelente pentru mersul pe drum, acum merg sa ma dau o tura cu locomotiva ca si asa stau langa gara :)

.................

Aroganta a fost sa spui ca tu cu locomotiva ta si cu cauciucuri touring te tii dupa ORICE vitezana si nu te faci de ras...

 

Cum lumea nu argumenteaza, am cautat singur un articol despre Sportsmart2 si am gasit o fraza scrisa parca raspuns pentru the mentalist si nu numai: "on the same bike with the same suspension settings, is the kind of thing that forum know-it-alls forget to do when they’re dishing out pearls of Yoda grade bullshit about tyre choice."

 

http://www.superbike.co.uk/product-reviews/dunlop-sportsmart2/

Tu ai citit ce am zis eu de-a lungul timpului despre SportSmart?

 

De ce zici ca fraza parca e scrisa pentru mine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta o crezi tu si cu tourerii tai cu ebonite incaltati care nu va bagati niciodata cu baietii mai rai ca ,vezi-Doamne, aia oricum sunt niste dementi! Cu vacile alea si incaltati cu Angelu' vostru numai daca ati incerca sa va tineti dupa cei care chiar se dau pe serpentine ati fi in sant in prima curba, oricum nu v-ati mai intalni cu ei decat la plecare ca dupa primele doua viraje ar fi good-bye Angel! :crack:

serios vorbesti? ...de ce nu au iesit vitezanele Reginele Alpilor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

serios vorbesti? ...de ce nu au iesit vitezanele Reginele Alpilor?

Pentru ca in Alpi sunt viraje stranse ac de par unde niste motociclete cu un cuplu mai mare sunt mai placute si pozitia gen naked sau enduro-touring este favorizanta.

O vitezana e proiectata pentru altceva, nu pentru a fi regina Alpilor.

 

Alegeti oameni buni cauciucurile cu creierul vostru, fiecare producator are o descriere a gamei pe care o vinde, uitati-va in oglinda si fiti rezonabili in evaluarea skill-ului personal.

Cine merge la touring isi ia din gama de touring, cine merge combinat strada+ circuit isi ia din gama sport-hypersport, cine merge la circuit isi ia din gama track-day si race. Game over.

 

Recomand de asemenea mai ales tourerilor care isi iau cauciucuri de lemn motociclete cu ABS.

Iar celor care nu au ABS dar mai franeaza mai tare un cauciuc mai moale pe fata. O spun toti cei care se mai pricep in topic, eu sunt doar unul care a incercat si el si vede ce propovaduiesc cei care se mai pricep e cam adevarat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Recomand de asemenea mai ales tourerilor care isi iau cauciucuri de lemn motociclete cu ABS.

Iar celor care nu au ABS dar mai franeaza mai tare un cauciuc mai moale pe fata. O spun toti cei care se mai pricep in topic, eu sunt doar unul care a incercat si el si vede ce propovaduiesc cei care se mai pricep e cam adevarat!

 

 

eu cred ca tu nu ai oglinda in casa, sau daca ai, nu te uiti in ea:))

 

auzi,RECOMANDA EL :)))

 

a preluat niste sintagme ca un papagal (cauciucuri de lemn / eobonite/etc) si vine el sa ne spuna ce sa ne luam si cum sa ne dam :)))

 

Nu mai bine ii lasi pe aia care chiar stiu cu ce sa mananca sa dea sfaturile astea? (nu stiu, Denis, Jagi, etc )

 

Vii tu un NIMENI, un PUNCT , un PIXEL pe harta virtuala si desfiintezi categorii si brand uri de cauciuc...

 

Cred ca Pirelli cand o sa scoata urmatorul model de gume touring trebuie sa se consulte cu tine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...