Zimbrutza Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 PP3 au putina aderenta in conditii de temperatura scazuta. Mai ales fata. Tin considerabil mai bine la cald si temperaturi bune. Este efectiv o transformare radicala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Nu inteleg de ce apar mereu intrebari de genul acesta. Pe site-ul DUNLOP scrie clar ce presiuni se folosesc. Crezi ca conteaza daca-i CBR de 600 sau 1000? Cauciucurile astea se folosesc si la pista, la motociclete de 180cai la roata, care chiar sint utilizati la maxim. Si la 600 si la 1000. Daca rezista la fortele alea pe pista, e logic ca rezista si pe strada. Vrei uzura mica, risti sa dai cu fundul pe jos.De ce va tot stresati cu Newtoni x Metri , cai putere daca nu aveti cu ce-i pune pe asfalt? Vrei putere? Ia-ti cauciucuri aderente si nu te milogi la bani. O anvelopa 'race' nu e buna pe strada, pentru ca in general nu vei ajunge vreodată pe strada sa o incalziti la temperatura pentru care a fost ea proiectata. Luați-va anvelope corecte pentru stilul de mers, nu cele mai scumpe stick-uri. Just my 2c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Si eu am acum pe mobra mea tot Dunlop D211 GP. Cu presiunea potrivita in ele, si incalzite bine, sunt super OK. Pana nu le incalzesti sunt dezastru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 (editat) Daca la franare sta bine dar la schimbari de directie bruste si tranzitii stanga dreapta imi fuge fata (putin, dar suficient cat sa-mi intre morcovul in cwr), pe ce sa dau vina? Pe cauciuc sau pe suspensie (rebound, ma gandesc) ? Pot sa spun ca problema este aproape rezolvata daca stau mai inclinat pe rezervor, cu mai multa greutata pe roata fata. De asemenea si cu pneul incalzit bine n-am mai patit Poate o combinatie intre cele 2? Editat Iunie 3, 2014 de Zimbrutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Ce arcuri ai in furca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 arcuri stoc, ulei 10W schimbat recent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 GSR600? Ai suspensia stoc pe ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 da, suspensia stoc. am in plan upgrade-uri la arcuri Hyperpro, dar momentan nu le-am luat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 (editat) Nu sunt bune arcurile alea. iti trebuie arcuri liniare mai tari. Furca ta nu are reglaj de compresie-revenire. Practic nu ai ce sa-i ceri. Pentru o revenire mai rapida ai nevoie de un ulei mai putin vascos. Incearca sa cobori fata din furca, 5-10 mm fata de pozitia stoc Daca folosesti michelin, nu-l dezumfla foarte mult. Are carcasa foarte flexibila si se comporta mai bine cu o presiune ceva mai mare (incearca 2.3 la rece). Posibil sa simti instabilitatea carcasei, nu neaparat derapaj. Experimenteaza trail braking (pentru inceput pe circuit) ca sa ai suspensia fata mai incarcata la intrarea in curba. O sa-ti placa. Editat Iunie 3, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Ok, Cesar, mersi. Am mai discutat odata legat de arcuri liniare vs progresive, mi-ai si recomandat un 0.95 parca dar nu mai stiu unitatea de masura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 0.95 KgF/mm sau 9.5 N/mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wagnererik20 Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Buna sera Am un motor Honda ST 1100 Pan European, touring, dimensiunea anvelopei spate este 160 / 60 / 17 . Inrebarea mea este ce marca ( ce brand ) recomandati pentru acest tip de motor touring. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 pana la urma am pus Dunlop Roadsmart, sa vedem cum sunt dupa ce am dat jos Pilot Power (care m-au tinut 17.000 km ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 pana la urma am pus Dunlop Roadsmart, sa vedem cum sunt dupa ce am dat jos Pilot Power (care m-au tinut 17.000 km ) Ai o poza cu gumele tale la 17000 km (!!!) ? Ce presiuni foloseai? Ce tip de mers ai? Tocmai am luat un set de pilot power.... sunt fericit daca or sa ma tina 10 000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Buna sera Am un motor Honda ST 1100 Pan European, touring, dimensiunea anvelopei spate este 160 / 60 / 17 . Inrebarea mea este ce marca ( ce brand ) recomandati pentru acest tip de motor touring. Va multumesc. Pai tu la motorul asta ar trebui sa ai in vedere nu numai dimensiunea si marca anvelopei ci si indicii de viteza si greutate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 5, 2014 Admin Share Postat Iunie 5, 2014 O intrebare pentru cine se pricepe..la mine pe spate am 160/70/17 si as fi preferat PR3 sau 4, dar din pacate nu se fac decit pe dimensiunea 160/60/17. Daca pun asta in loc de 160/70/17 care sunt diferentele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 O intrebare pentru cine se pricepe..la mine pe spate am 160/70/17 si as fi preferat PR3 sau 4, dar din pacate nu se fac decit pe dimensiunea 160/60/17. Daca pun asta in loc de 160/70/17 care sunt diferentele? pt tine se fac bridgestone bt-023 si T30, dunlop sporsmart II, si metz roadtec z6. daca scazi din talon o sa ai si circumferinta rotii mai mica, cat si daca iti influenteaza negativ functionarea abs-speedometru-handling in vre-un fel.. nu stiu mergi pe Bridgestone, sunt cel putin la fel de bune dar sensibil mai ieftine decat michelin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 O intrebare pentru cine se pricepe..la mine pe spate am 160/70/17 si as fi preferat PR3 sau 4, dar din pacate nu se fac decit pe dimensiunea 160/60/17. Daca pun asta in loc de 160/70/17 care sunt diferentele? Uita de michelin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 5, 2014 Admin Share Postat Iunie 5, 2014 ... ...(... ...) mergi pe Bridgestone, sunt cel putin la fel de bune dar sensibil mai ieftine decat michelin. Uita de michelin! Am inteles, mersi la amandoi de sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Si eu am acum pe mobra mea tot Dunlop D211 GP. Cu presiunea potrivita in ele, si incalzite bine, sunt super OK. Pana nu le incalzesti sunt dezastru. 211GP sau 211 GP Racer (S, M, E) ? Daca e 211 GP, acesta nu se mai fabrica din anul 2011, deci e deja dezvirginat demult, si acum e uscat. Multi stiu, putini cunosc. Cu 1.1, 1,2bar la rece, aceste cauciucuri se incalzesc mai repede decit orice stradal. Stradalele, sint bune si ele numai cit sint proaspete, dupa 2-3 luni de stat in soare, apa, sint in curs de uscare, si nu mai au aderenta optima. Cei care va dati cu parerea despre cauciucurile race cu legal DOT, marea majoritate vorbiti din auzite, sint putini cei ce-si permit aceste cauciucuri cumparate de noi, proaspete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 211GP sau 211 GP Racer (S, M, E) ? Daca e 211 GP, acesta nu se mai fabrica din anul 2011, deci e deja dezvirginat demult, si acum e uscat. Multi stiu, putini cunosc. Cu 1.1, 1,2bar la rece, aceste cauciucuri se incalzesc mai repede decit orice stradal. Stradalele, sint bune si ele numai cit sint proaspete, dupa 2-3 luni de stat in soare, apa, sint in curs de uscare, si nu mai au aderenta optima. Cei care va dati cu parerea despre cauciucurile race cu legal DOT, marea majoritate vorbiti din auzite, sint putini cei ce-si permit aceste cauciucuri cumparate de noi, proaspete. Bogdane, cu cine crezi ca vorbesti? Cei mai multi cred ca DOT inseamna data fabricatiei, cand de fapt este omologarea de strada. DOT tire inseamna anvelopa street legal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 (editat) Bogdane, cu cine crezi ca vorbesti? Cei mai multi cred ca DOT inseamna data fabricatiei, cand de fapt este omologarea de strada. DOT tire inseamna anvelopa street legal. Street legal .... in US. Chiar sunt curios, daca iese un nebun iarna pe zapada cu motorul - ii da amenda politaiul si ii ia talonul ca nu are M+S scris pe cauciucuri? Editat Iunie 5, 2014 de p_mihai_ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Si in Europa si peste tot. Daca nu e omologat de strada e inscriptionat NHS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Ai o poza cu gumele tale la 17000 km (!!!) ? Ce presiuni foloseai? Ce tip de mers ai? Tocmai am luat un set de pilot power.... sunt fericit daca or sa ma tina 10 000. uite poze de acum 600 km Fata tocmai ajungea la martori inainte s-o schimb... Spatele mai ducea cam 1500-2000 km pana la martori Spatele era DOT decemrbie 2010 si fata ianuarie 2011...le-am pus in martie 2011. Presiunea pe fata 2.3 si pe spate 2.5 (presiunea din manualul mobrei) tot timpul... din astia 17.000 km cam 8.000 au fost cu pasager si incarcat cu bagaje... astia 8.000 au fost facuti in regim touring (5.300 dintre ei facuti in ~ 2 saptamani)... mers 90-120 afara si 50-80 in localitate, pe curbe fun dar nu argesiv, folosit toata guma dar cursiv, fara franari bruste etc... restul. solo, au fost facuti in oras sau pe langa, pe la munte etc...mers ceva mai sportiv, si pe curbe (cand am prins) duse la limita (pana la margine si cu scarite polizate, frane puternice etc) Am fost f multumit de ele, pur si simplu imi tineau mobra lipita de asfalt.... Am pus RoadSmart pt ca urmeaza sa bag ~ 8.000 km in concediu si nu avea rost sa halesc juma' din PP-uri in 3-4 saptamani....altfel, daca nu faceam multi km, puneam tot PP. Acum sa vad cum sunt astea, o s-o iau usor, progresiv cu ele pe curbe, ca nu stiu cat de mult pot sa le imping... CRED ca secretul duratei mari de viata in KM a stat in faptul ca le-am tinut la 2.3/2.5 si verificam/faceam des presiunea, mai ales inainte de ture mari, sau in benzinarii, intotdeauna la rece. Nu stiu cat conteaza dar intotdeauna am incercat sa tin mobra la umbra, pe cat se poate, nu numai pt gume, ci si pt plastice/furtune/vopsea etc... PS: sunt Pilot Power monocompozitie, nu 2CT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Mersi mult, sper sa ma tina si pe mine atata. Si eu tot pilot power simple am cumparat. Posesorul precedent al motorului a reusit sa consume bridgestoneurile 012 stock in 4000 km. Zicea ca la presiune mica au aderenta mai buna .... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.