Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

GSR600 comparat cu K1200? Pai la ce diferenta de cuplu, power este intre ele...

 

Clar ca nu le compar, dar chiar si asa, uzura pe k este peste asteptari.

In timp ce Sportsmart 2 le recomand cu cea mai mare incredere pe GSR (ca tot intreba cineva).

 

----

 

Probabil ca la primavara le voi incerca pe cele mentionate de Cesar mai jos, desi am zis ca nu fac rabat si imi voi pune tot gume sport exclusiv tot timpul, insa doar 5.5k km si sa arate asa, nu ma steptam. Adica sa fac macar un 10k km relaxat. Altfel sa schimb doua seturi noi pe sezon, la cat si cum ma dau eu, pare prea mult (ma stresaza psihic :D).

Cesar, o sa trec p la service-ul tau odata, nu stii, dar sunt dator cu macar o cinste. In ultimii 2 ani am ascultat vreo doua sfaturi d-ale tale si s-au doveit a fi sfaturi foarte bune.

 

Dunlop-Roadsmart-3-Tyres.jpg

 

Ai sa fii surprins ce nivel de aderenta pot avea aceste gume dedicate motocicletelor grele (touring, sport-touring).

Momentan se pare ca sunt cele mai evoluate anvelope din acest segment iar longevitatea este una excelenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar ca nu le compar, dar chiar si asa, uzura pe k este peste asteptari.

In timp ce Sportsmart 2 le recomand cu cea mai mare incredere pe GSR (ca tot intreba cineva).

 

----

 

Probabil ca la primavara le voi incerca pe cele mentionate de Cesar mai jos, desi am zis ca nu fac rabat si imi voi pune tot gume sport exclusiv tot timpul, insa doar 5.5k km si sa arate asa, nu ma steptam. Adica sa fac macar un 10k km relaxat. Altfel sa schimb doua seturi noi pe sezon, la cat si cum ma dau eu, pare prea mult (ma stresaza psihic :D).

Cesar, o sa trec p la service-ul tau odata, nu stii, dar sunt dator cu macar o cinste. In ultimii 2 ani am ascultat vreo doua sfaturi d-ale tale si s-au doveit a fi sfaturi foarte bune.

 

Am facut vreo 6000-6500 km anul asta cu ele (Roadsmart3) si nu au uzura f vizibila (e ceva, ceva... dar extrem de putin), din care 4000 km cu mobra incarcata la maxim, 2 persoane, topcase + 2 sidecase-uri pline la refuz.

La aderenta stau f bine, nu am avut probleme cu ele nici pe ploaie torentiala, nici la frane bruste, nici pe curbe.

Tot recomandarea lui Cesar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc de review, Geo! Bănuiesc că burdușit de bagaje la tura povestită pe un topic zici. Mai trag de astea acum un pic că și așa nu prea ies pe frig și când ies merg ca o babă. În primăvară aproape sigur testez si roadsmart-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc de review, Geo! Bănuiesc că burdușit de bagaje la tura povestită pe un topic zici. Mai trag de astea acum un pic că și așa nu prea ies pe frig și când ies merg ca o babă. În primăvară aproape sigur testez si roadsmart-ul.

Da, la tura aia :) Doar in alea 10-11 zile a prins 45 grade, 2-3 grade, soare, umezeala, ploaie torentiala, ploaie usoara, asfalt bun, asfalt prost... gheata/zapada mai lipsea, ca in rest le-am prins pe toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce anvelope ai pe CBF600SA?

 

Roadtec 01 non GT bineinteles.

» Post actualizat in 31 Oct 2016 19:29

Sa nu devenim extremisti... zic si eu :)

...

 

Eu unul n-as pune gume de toruing pe o motociclea ca GSR600, ca sa le schimb dupa 4 ani/20.000 de km pentru ca, dupa 2 ani n-as vrea sa risc o tranta pe motiv de calicie ;)

Daca insa se parcurg, sa zicem, 10.000 km pe an, in regim plimbare/admirat peisajul, merg foarte bine niste anvelope touring SP.

 

N-am vazut pe nicaieri ca si colegul cu gsr sa explice ce si cum are de gand sa faca cu mobra aia. Si totusi sunt unii care spun din start ca o anvelopa touring este total nepotrivita.

De ce?

 

Cine spune ca anvelopele touring sunt facute doar pentru nostalgicii dacia 1300 care le schimba odata la 10 ani sau doar pentru a merge cu ele 20k intr-un sezon?

 

Cesar, superbec, daca tot va obositi sa postati pe topicul asta, ca niste baieti umblati prin lume cum sunteti, dati si voi ceva argumente. Altfel, e plin internetul de informatii, nu stiu de ce cate unii cauta lamuriri pe un forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e plin internetul de informatii, nu stiu de ce cate unii cauta lamuriri pe un forum.

 

Intr-adevar, insa mai dificil este sa filtrezi tonele de informatii de pe internet, cu atat mai mult daca esti incepator.

 

De exemplu dealerii de anvelope au umplut YouTube cu "review-uri" care nu au nici o legatura cu performantele anvelopelor. Similar, video bloggerii isi dau cu parerea si sincer ma dispera ca nu mai gasesti un video decent ci numai imbecilitati, filmate insa cu GoPro la FullHD sau poate 4k.

 

Desigur exista si alte forum-uri (ex. Adventure Rider sau forum-uri dedicate unui anumit model de motocicleta) de unde poti afla diverse informatii. Problema analizei informatiei ramane in continuare.

 

Aceeasi poveste e si aici, de regula colegii cu mai multa experienta recomanda anvelopele cele mai aderente, hypersport samd. Argumentele aduse in favoarea acestor anvelope au sens, insa implica costuri mai mari si poate si mai multa experienta legata de utilizarea acestora (de exemplu folosirea presiunii corecte in functie de caracteristicile anvelopei / motocicletei, conditiile meteo etc).

 

Dpmdv, ideal este sa pornesti in alegerea anvelopelor de la cateva informatii de baza: tipul motocicletei, stilul de mers, kilometrii parcursi pe sezon, conditiile meteo din zona. Apoi te documentezi despre ce tipuri de anvelope se comercializeaza, care sunt costurile si pui cap la cap o lista cu posibili candidati. Din acest punct poti solicita pe forum informatii despre anvelopele respective. Daca ai noroc, cineva a folosit deja macar una dintre acele gume si poate oferi informatii din experienta proprie legate de performanta/durabilitate.

 

Prin urmare, din experienta proprie si a colegilor de ture moto, am recomandat orice anvelopa din clasa sport pt o motocicleta naked de 600cc, consider ca sunt cea mai buna alegere pt acest tip de moto.

 

PS. indiferent de natura informatiei pe care o cauti (anvelope, ulei, frane samd), e cam aiurea sa intri pe forum si sa intrebi acelasi lucru ce s-a mai intrebat de 1001 ori fara sa te documentezi putin inainte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am vazut pe nicaieri ca si colegul cu gsr sa explice ce si cum are de gand sa faca cu mobra aia. Si totusi sunt unii care spun din start ca o anvelopa touring este total nepotrivita.

De ce?

 

Cine spune ca anvelopele touring sunt facute doar pentru nostalgicii dacia 1300 care le schimba odata la 10 ani sau doar pentru a merge cu ele 20k intr-un sezon?

 

Cesar, superbec, daca tot va obositi sa postati pe topicul asta, ca niste baieti umblati prin lume cum sunteti, dati si voi ceva argumente. Altfel, e plin internetul de informatii, nu stiu de ce cate unii cauta lamuriri pe un forum.

 

 

vezi tu , fix pentru aia sunt facute st-urile , pentru motociclistii care merg mult , 20k nici macar nu e asa mult pentru multi navetisti sau plimbareti cu timp si bani,

 

da cand vrei sa faci un tur al europei iti pui st pe motocicleta , sa nu stai sa cauti servis in mijlocul vacantei

 

dar cand "tu" faci 4-5k pe an , niste hypersport iti ajung 2 ani la limita dar ajung, ce sens are sa iei sport touring? diferenta de aderenta e maricica , alea hs costa 20% mai putin care eqivaleaza cu diferenta de km in plus pe care-i faci cu st .. la bani poate iesi un pic mai scump, dar cand o sa cazi ca mergi cu opinci vulcanizate crezi ca-ti scoti banii de reparatie din gumele st? eu nu prea cred .

 

am mers pe destul de multe k1200 , majoritatea cu gume st .. ca na ,asa ii invata , can ii pui sport ai alta motocicleta? deschizi cu incredere acceleratia la iesirea din curba ( o sa ne zici ca si tu deschizi la cbf ... pfuuu) k1200 are 175 de cai

 

in plus , daca mergi tare , (nu cand iti spune pretena sa mergi mai incet) sa mergi tare tare , sport touringurile se topesc si le strici mai repede decat pe hypersport ! da sa ai motocicleta si sa stii ce sa faci cu dansa.

 

toate tipurile de gume au locul lor pe piata , citesc kkturi de reviewuri si comenturi si sfaturi de ma doare mintea.

 

pe net gasesti absolut orice recomandare, un oligofren isi pune gume de scuter pe motocicleta de 150 cai si merge cu ea la servici , e incantat de aventura si o recomanda la alti belbozi ! vezi retardarea asta pe orice forum de specialitate , o sa vezi ca se recomanda conti motion pirelli strada si alte gLume pentru orice motocicleta , de la vespa 50 pana la zzr1400 , dc? pentru ca BELBOZII NU DESCHID TOATA ACCELERATIA !!!!

 

discutiile astea in fond n-au nici un sens, toti adeptii sportturingului au revelatii cand se dau prima data pe sport ... uita repede de 20-30 euro in plus .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

» Post actualizat in 31 Oct 2016 19:29

 

N-am vazut pe nicaieri ca si colegul cu gsr sa explice ce si cum are de gand sa faca cu mobra aia. Si totusi sunt unii care spun din start ca o anvelopa touring este total nepotrivita.

De ce?

 

Cine spune ca anvelopele touring sunt facute doar pentru nostalgicii dacia 1300 care le schimba odata la 10 ani sau doar pentru a merge cu ele 20k intr-un sezon?

 

Cesar, superbec, daca tot va obositi sa postati pe topicul asta, ca niste baieti umblati prin lume cum sunteti, dati si voi ceva argumente. Altfel, e plin internetul de informatii, nu stiu de ce cate unii cauta lamuriri pe un forum.

Am mers cu niste Pilot Road II pe Honda CBR1100XX. Desi par potrivite pentru un astfel de motor, cum ti-a zis si Cesar, trebuie vazut cati km faci pe an. Le iei noi si faci 20,000km in 2 ani, e bun. Le iei si faci 3,000km/an, esti tentat sa le tii mult, 6-7 ani, pentru ca ele arata ca mai au 'carne' pe ele. Isi pierd proprietatile in timp, iar din experienta mea un cauciuc in a doua jumatate a vietii devine mai prost decat prima jumatate (de aia vezi si cauciucuri 'bune', date la curse, sunt bune pentru noi pescarii, dar nu mai sunt bune pentru un Muresan care cu ele a facut recordul circuitului, cand erau noi).

 

Deci cu Pilot Road II mersese un prieten pana in Olanda si inapoi, apoi a mai mers si pe la noi, apoi m-am dus si eu pana in Halkidiki full de bagaje si m-am mai dat un sezon cu ele. Ca pe gheata. Te uitati la profil si vedeai ca are carne, dar alunecau si pe accelerare si chiar pe franare. Noroc ca XX-ul e un motor foarte bine echilibrat si cu franele alea combinate, dar jur ca am simtit cu fata 'tzopaia' pe franare, incepea sa alunece si apoi prindea iar.

Drept pentru care am pierdut orice incredere in anvelopele respective si am mers cuminte tot restul de sezon cat am folosit motocicleta cu cauciucurile alea.

 

Rezumat: pentru cineva care face 5-7000km/sezon nu are rost sa-si ia gama de touring. Un cauciuc sport poate tine si 10,000km, ceea ce insemna doua sezoane. Dupa 2 sezoane isi pierde calitatile. Vorbim de cauciucul spate. Fata tine mai mult, dar tocmai fiindca tine mai mult iar devine periculos s-o tii 4-5 ani, tot isi pierde din calitati.

 

Pentru cine merge un pic mai tare, un spate pe sezon si o fata la doua sezoane mi se pare taxa corect si minima pentru acest sport periculos! :D

Editat de the mentalist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in plus , daca mergi tare, sport touringurile se topesc si le strici mai repede decat pe hypersport ! da sa ai motocicleta si sa stii ce sa faci cu dansa.

 

Cu Bandit 600 naked, full de bagaje si mandra-n spate, am prins 100 km de drum virajat si misto (https://goo.gl/maps/P2G43B6iZ7H2) cu asfalt mai grunjos, si in 100 km am topit pe margini un set de Dunlop Roadsmart...cand am oprit si am vazut ca au "muci" am pus mana pe ele si mai ca m-au fript :)....nu mai patisem asta, dar avusesem doar PP inainte pe Bandit. Presiunea era ok, o facusem inainte de plecare, la rece, de ,mers n-am mers la limita dar nici incet, na...ca in concediu cand prinzi un drum frumos...in schimb simteam din cand in cand ca ajung la limita de aderenta, iar cu o zi inainte imi alunecase de cateva ori spatele pe ploaie/curbe/rece....eu obisnuit cu arhi-uzitatul Pilot Power ma asteptam ca Roadsmart sa-mi dea aderenta mai buna pe ploaie si rece dar nu am simtit asta, din contra....

Probabil pt standarde moderne PilotPower (primul model) poate fi incadrat la sport-touring...ca durabilitate pe 600 - 4 linie spatele tine intre 13 si 15 mii, dar aderenta (chiar si ploaie) e net superioara Roadsmart (2), care tine 17-20.000 km

 

Cat despre motoreta...nah, Bandit 600, 78 CP :)

 

 

Rezumat: pentru cineva care face 5-7000km/sezon nu are rost sa-si ia gama de touring. :D

 

Corect!

Nu vad de ce ai folosi gume ce tin 20.000 km decat daca ai de gand sa pleci intr-un concediu de 5-10.000 km si vrei sa mai ai gume cand te intorci.

Nu vad nici de ce ai pune D211 / D212 daca nu te dai tare tare/ nu combini cu trackdays, le strici repede folosindu-le in viata "de zi cu zi", viata in care mai gasesti si asfalt rece, ploaie, nisip, praf etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact genul asta de commenturi ma astept sa vad pe topicul asta, multumesc tuturor.

Exista cauciucuri pentru toate tipurile de mers/mobre/etc. si commenturile gen pe mobra x n-au ce cauta cauciucurile y, spuse sec si fara o explicatie mi se par aiurea.

 

N-am spus ca un ST ofera aceleasi performante ca o anvelopa sport, mai ales pe motociclete puternice. Dar pentru un incepator? pe GSR? sa fim seriosi. Atata timp cat isi monteaza cauciucuri noi si nu le tine mai mult de 2 ani, orice cauciuc modern e ok!

 

Cu cbf-ul fac in jur de 10k pe an, majoritatea din astia in concediu vara pe orice vreme de la canicula pana la ninsoare (in august, da). Cauciucuri ST sunt tot ce pot pune ca sa-mi ajunga un sezon si ceva, chiar si pe amaraciunea mea de cbf si sa ajung acasa in siguranta mergand prin toate conditiile.

PR4 anterioare - 14k km si erau la limita in mai putin de un sezon jumate.

Actualele Roadtec 01 au un concediu si inca ceva frecus prin imprejurimi - 7k km si sunt gata jumate. Ideea e ca pentru genul meu de mers, genul asta de cauciuc este perfect. N-am nici o urma de indoiala ca un cauciuc lipicios s-ar simti excelent, dar cu pasager si bagaje? la drum lung? nu cred...

 

Cine merge mult mai putin pe sezon si doar pe vreme buna pentru golaneala aproape de casa clar e mult mai castigat cu alt tip de pneu. Schimbate in fiecare an e absolut ideal, clar.

Pentru facut regulat naveta prin oras indiferent de vreme, eventual ceva ture mai lungi, mai ales la o mobra fara abs si pentru un incepator sunt ferm convins ca niste pneuri ST sunt mai utile.


» Post actualizat in 01 Nov 2016 17:56

Exact genul asta de commenturi ma astept sa vad pe topicul asta, multumesc tuturor.

...si spun asta in sensul bun al expresiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb si eu... mobra incarcata la maxim, pasager(a) in spate... cat de tare sa te dai pe curbe incat sa simti diferenta la anvelope? Inca am ultimul rand de chicken stripes, pt ca nu am apucat sa ies singur cu vaca si sa trag de ea. Poate-s eu mai prostovan...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb si eu... mobra incarcata la maxim, pasager(a) in spate... cat de tare sa te dai pe curbe incat sa simti diferenta la anvelope? Inca am ultimul rand de chicken stripes, pt ca nu am apucat sa ies singur cu vaca si sa trag de ea. Poate-s eu mai prostovan...

 

nu incerca cu vaca asa ceva ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu incerca cu vaca asa ceva ...

Prea tarziu :)) am incercat cu anvelopele vechi, dar eram singur si conditiile perfecte... asfalt bun, curat, drum liber. Prima data cand mi-am miscat poponeata in sa, pt ca nu vroia sa se mai incline. Gandindu-ma acum, a fost o prostie pt ca aveam niste anvelope vechi si skillul meu de reisar pe curbe aproape de 0.

Nu cred sa mai am ocazia, pt ca nu mai scap de nevasta.

Oricum, Dunlopurile astea am impresia ca au forma putin diferita fata de la vechile Pilot Road cu care am luat mobra, cred ca au buza mai pronuntata.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil, nu ma contrazic... cum am zis, experienta mea cu o mobra serioasa era aproape de 0, cred ca era a 2a sau a 3a oara calare pe vaca. Am tras de ghidon (invers) pana la un punct si de acolo mi-am mutat greutatea corpului in sa. Se inclina mult mai usor asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-as merge niciodata cu Varadero pe curbe cum mergeam cu Banditul.... ca sportivitate Banditul e o mobra mediocra, mai ales dupa standardele moderne, dar e totusi un naked/street cu a carui ciclistica te poti distra pe curbe pana la un punct....punct dat de echiparea mai de buget si constructia motoretei, adica suspensii si frane mediocre si cadru+scarite cu care in timp ajungi sa mergi scrijelit... dar e un allroaunder care le face aproape pe toate, dar niciuna foarte bine.... insa mult mai "sportiva" ca un Varadero, pe curbe

 

 

post-9738-0-08581600-1478067503_thumb.jpg

post-9738-0-11808500-1478067504_thumb.jpg

post-9738-0-10949900-1478067505_thumb.jpg

post-9738-0-54238800-1478067505_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-as merge niciodata cu Varadero pe curbe cum mergeam cu Banditul.... ca sportivitate Banditul e o mobra mediocra, mai ales dupa standardele moderne, dar e totusi un naked/street cu a carui ciclistica te poti distra pe curbe pana la un punct....punct dat de echiparea mai de buget si constructia motoretei, adica suspensii si frane mediocre si cadru+scarite cu care in timp ajungi sa mergi scrijelit... dar e un allroaunder care le face aproape pe toate, dar niciuna foarte bine.... insa mult mai "sportiva" ca un Varadero, pe curbe

 

Sef, eu nu vad nimic topit pe anvelopa spate. Chiar mai avea loc de inclinat dar cred ca deja atingeai cu scaritele daca erai foarte incarcat.

Ca idee, poate ai avut presiunea in anvelope cam mare. Stiu ca pare contraintuitiv dar, guma spate se supraincalzeste cand e pata de contact mai mica, adica presiune mare.

Bonus - daca amortizorul spate este neatins sau neinlocuit de cand a iesit din fabrica, ai sanse++ sa supraincalzesti spatele. :cheers:

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai n-am poza cu "mucii"...pozele (inafara de ultima) sunt inainte sa se "muceasca", le-am pus sa se vada incarcarea... coburi laterale + topcase + tankbag + nevasta + eu = minim 150 - maxim 170 kg

presiunea a fost 2.2 fata si 2.5 spate (data si de Dunlop si de Suzuki)

amortizoul spate, daca tin minte bine era la 5/7 pe preload iar la rebound 2-3/4 dar nu mai tin minte exact... stiu ca il setasem dupa manual inainte sa plec pt mers cu 2+bagaje.

si da...de multe ori, mai ales daca drumul avea si inclinatie, in curba mai atingeam cu scaritele...atunci o lasam mai usor :)

mucii nu erau in margine de tot...cam 1-1,5 cm de margine se topise...dar s-au "luat" repede, dupa 200 km nu mai erau deloc...si nici n-a mai facut, desi am mai mers asa in zilele urmatoare...dar pe alt tip de asfalt

ideea e ca initial am fost :eek: ca nu vazusem gume topite decat la "raceri" si nu ma asteptam la o guma ST sa vad muci

eu cred ca a fost un cumul de factori la bucata asta de drum...greutate + mers virajat continuu 100 km la viteza sustinut (80-120 km/h) ( f rar portiuni drepte, d-aia a si fost fun) si mai ales asfaltul care era grunjos, mai grunjos ca ala bulgaresc.

 

per total am fost multumit de gume, si-au facut treaba bine si pe ploaie si pe soare si pe frig si pe cald....si au tinut bine, cand am ajuns acasa spatele era abia la jumate (10.000 km)

inca le mai are actualul posesor al mobrei, care a mai pus cateva mii de km pe ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot observat ca se aduce in discutie chestia cu "am polizat scaritele" ca un indicativ pentru cat de tare s-a circulat dar... polizatul scaritelor deobicei e un efect al pozitiei gresite in viraj, suspensiei setate prost sau a greutatii prea mari, corect? :)

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, cand incepi sa polizezi scaritele stock iti trebuie scarite sport. Astfel poti incepe sa pui genunchiul jos si sa incepi sa zici ca te dai si tu pe viraje. Cu cat e mai touring motoreta cu cat atingi mai repede. Conteaza si pozitia pana la un moment dat, dar daca chiar te apkeci tot polizezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot observat ca se aduce in discutie chestia cu "am polizat scaritele" ca un indicativ pentru cat de tare s-a circulat dar... polizatul scaritelor deobicei e un efect al pozitiei gresite in viraj, suspensiei setate prost sau a greutatii prea mari, corect?

 

Nu neaparat dar depinde de situatie...intr-adevar, daca ai suspensia prea "moale", e posibil sa atingi...

Caz concret - tura acum cativa ani, Transfagarasan + Transalpina, tot cu Banditul, pe Transfagarasan a trebuit sa inmoi suspensia spate (fata n-are reglaje) pt ca era drumul muci si total inconfortabil....si am uitat de ea, asa ca a doua zi pe Transalpina, asfalt proaspat si bun asa ca incep sa "ma dau"....pe urcare, inclinatie si ac de par mai larg....am atins cu crashbarul :o ....dupa ce am reglat suspensia nu au mai fost probleme...decat la scarite :)

 

DAR...mai degraba asa:

 

 

cand incepi sa polizezi scaritele stock iti trebuie scarite sport. Astfel poti incepe sa pui genunchiul jos si sa incepi sa zici ca te dai si tu pe viraje. Cu cat e mai touring motoreta cu cat atingi mai repede. Conteaza si pozitia pana la un moment dat, dar daca chiar te apkeci tot polizezi.

 

In principiu, inainte sa ating cu scaritele, mai atingeam cu varful bocancului....ala era semnul de "ai grija"....cand deja atingeam cu scaritele era "gata, pana aici!..chill"

pretini cu sportive care mergeau in spatele meu imi mai ziceau: "Ba, nu te mai lasa asa tare cu mobra aia, ca o s-o scapi, nu-i facuta pt asa ceva...daca iti muti putin kuru si lasi genunchiu, mergi cu el taras" ....

 

probabil, dar mie mi-e...frica sa-mi mut kuru in curba si sa scot genunchiul, stiu ca e mai ok asa, stiu ca asa "se face"....am incercat la curbe mai usoare, in care nu as fi atins cu genunchiul dar mi se pare f aiurea, si mi-e frica sa nu pic. Inafara de asta, n-am nici slidere si de multe ori sunt pe curbe in blugi, fara protectii. Probabil ar tb sa ma dau de cateva ori pe amkart si sa exersez asta cu atarnatul de mobra si genunchiu jos....dar acolo, fiind pe circuit si fara grija "strazii" mi-e ca o sa-mi imping limitele prea tare si o sa dau mobra pe jos :)

ma rog....

 

de cand am VTR-ul nu am mai atins decat de vreo 2 ori cu varful bocancului pe urcare... eu am senzatia ca ma aplec mai putin decat cu Banditul, dar de fapt, limitele mobrei asteia sunt mult mai departe fata de cele ale Banditului, cu care eram eu obisnuit...si ma aplec cel putin la fel de mult ca cu Banditul dar nu mai simt riscul...deci, conteaza mult cu ce tip de mobra te apleci SI cum e setata

 

PS: cu cruiserele mergeam intr-una cu scaritele/tobele pe jos... gresisem clasa total!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

 

 

probabil, dar mie mi-e...frica sa-mi mut kuru in curba

Curu se muta inainte de curba si inainte de inceperea franarii.

Valabil si pentru colegul de mai sus cu Vacadero.

 

Ordinea este:

 

Vezi curba ,muti curu catre interior,franezi ,te apleci ...

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa atingi cu cizmele asfaltul la mers pe strada... e o problema mult mai simplu de rezovat: muta piciorul cu varful pe scarita, Charlie :)

 

pai asta fac...dupa ce ating :D

in rest, tin scarita la jumate, in caus sau cum se cheama, e cel mai comod

 

Curu se muta inainte de curba si inainte de inceperea franarii.

Valabil si pentru colegul de mai sus cu Vacadero.

 

Ordinea este:

 

Vezi curba ,muti curu catre interior,franezi ,te apleci ...

 

ok, m-am exprimat gresit... mi-e frica sa-mi mut curu/corpul inainte de curba, de fapt, nu mi-e frica de mutat in sine cat de pozitia aia atarnat de mobra cand te apleci.... imi da o senzatie ciudata, de ori pic eu de pe mobra, ori o trag dupa mine si picam amandoi :laugh:

tre' sa exersez sa vad... dar nu pe strada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...