Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Cicluri de incalzire? nelimitate :) Cu sarmele iesite tin cam la fel ca atunci cand sunt noi.

Salut ,poti sa-mi spui te rog frumos dupa parerea ta care a fost cheia succesului sau care este,cum de tin si au tinut la cicluri de incalzire nelimitate si chiar cu sarmele pe afara tineau ca atunci cand sunt noi?daca te referereai la mersul pe strada nu-mi raspunde,daca ai fost si pe circuit in situatia asta si ai scos best lap`ul tau foarte aproape de best lapul circuitului cu cauciucurile astea la final de viata cred ca eu si cei care folosim D211`le pe spate (cu d212 nu am avut problema asta) gresim undeva intr-un anumit punct cand cauciucul mai are ceva carne(nu multa) dar nu mai tine ca inainte (dupa parerea mea atunci e timpul sa-l schimb chiar daca mai are carne), poate reusesc/reusim si noi sa ne bazam ca tine pe cauciuc pana la sarme,poate ma ajuti cu treaba asta (nu glumesc),multumesc mult de tot.

Considera ca presiunile sunt corecte,compozitia cauciucului este buna pt timpul de afara si circuitul pe care se foloseste,setarile ok pt aceste anvelope ,greseli pe circuit nu se fac doar ca nu prea mai poti avea increderea aceea in cauciuc care-ti era oferita cand era nou sau aproape nou.Timpul la care se merge pe circuit este @ 1-2 sec de best`lap`ul circuitului.

Sunt fan Dunlop si merg cu ntec pe circuit din 2013 si pe strada cu dunlop din 2008 ,am schimbat n cauciucuri d211 insa nu am putut sa termin de tot acest cauciuc sa fie la sarma si sa merg tare,safe si mai ales sa-mi ofere increderea si feedback`ul bun pe care-l am o perioada buna de timp pana se "degradeaza",sunt putin invidios pe tine si nu stiu unde gresesc :).

Eu dau vina mereu pe ciclurile de incalzire/racire ,cred ca ele sunt responsabile,nu o sa ma mire daca primesc un raspuns ca setarile ...sunt curios.

 

Vorba lui Cesar "tu pari foarte sigur pe ceea ce spui" si pe mine asta ma omoara .

 

10x!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta dezbaterea. Sa va spun parerea mea despre treaba cu D211 pe strada and circuit, din perspectiva mea, ca si super amator.

 

Inca ma consider incepator, iar faptul ca merg la circuit (oricare o fi el) e un fapt care tine dorinta mea de a aplica ce invat la circuit pe strada (pe langa faptul ca circuitul e distractiv si nu inseamna doar sa te dai la curse. Inseamna sa si inveti sa fi mai bun decat erai anul trecut). Treaba asta nu doar o data m-a ajutat pe strada sa fac o aplecare/evitare de urgenta daca cineva se urca pe mine sau o franare de urgenta si tot d'astea. Chiar m-am obisnuit sa fiu mega atent la tot ce se intampla in jurul meu cand merg. Ma ajuta sa am niste limite mai mari pe strada. Limite de care nu tebuie tot timpul sa profit, dar care sunt bune sa fie acolo "in caz ca".

 

As putea lejer sa pun si eu un set de PP sau alte chestii. Nu zic ca sunt mizerii sau sunt proaste. Chiar nu am mers cu PP ever ca sa imi pot da cu parerea. DAR am mers suficient cu d211 incat sa imi dau seama ca pentru ce fac eu (amckart, secuiesc sau adancata), mers la munca aproape tot anul cu mobra (am mers cu ele pe si pe 2-3 grade cand erau "tari", da' totusi s-au tinut EXEMPLAR si la franari destul de puternice pe temperaturile alea.) si ce mai ma plimb uneori prin afara orasului (ture de 400-500km) sunt 'ce trebuie'. Nu se consuma chiar asa de rapid pe cat zic unii. Spatele m-a tinut 9k km si inca mai mergea bine mersi 2-3k km.

Iar in timpul asta nu a fost un moment in care sa imi fac vreodata grija ca aderenta lor ar putea sa fie o problema. Asta ma ajuta sa ma pot concentra la alte lucruri. E un factor scos de acolo din mintea mea. O necunoscuta in minus in acea ecuatie a mersului.

 

Iar de asta zic, ca pentru mine D211 sau orice alta anvelopa de top, e o investitie buna. Pentru ca nu trebuie sa ma gandesc vreodata ca ar putea sa fie asta un factor care sa ma limiteze ever. Nu pentru ca as fi eu un super zeu. Tocmai pentru ca nu sunt super zeu si fac greseli. Si anvelopa e unul din factorii care pot sa conteze acolo cand o sa fac greseala.

 

In fine, fiecare e liber sa aleaga ce pune pe motoreta. Eu nu o sa arunc cu caca in cineva care alege sa isi puna 2CT. E alegerea lui. Ce pot sa fac e sa ii zic "Frate, uite, ai si alte optiuni". Sa ii ofer pro si contra si asta e.

Editat de Kinkey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10x!

Salut, cmd.

Ma refeream la mersul pe strada.. unde merg cam 50% din cat merg pe circuit. Rezerva de 50% o pastrez pentru cazuri de urgenta.

Dar ca tot mi-am adus aminte si facusem poze inainte de Adancata (de acum 3 sapt), am intrat cu gumele la markeri si am iesit cu ele la sarme, pozele before/after. Timp 2:07 cu 636 stock. A fost prima mea intrare pe adancata varianta lunga. Nu stiu cat e timpul pentru baietii care merg in campionat la 600. pentru mine asta e best lap-ul fiind prima zi. Suspensiile le-am facute la Cesar.

 

Am fost pe AMC ieri si am mers cam 1:12 cu aceleasi sarme. La nivelul asta tin, m-am dus de fun. Stai sa vad daca imi ia pozele mari :) Trebuia sa le arunc de atunci.. dar m-am gandit ca mai merg cateva zile pana la munca.

 

 

post-13322-0-95250300-1466536936_thumb.jpg

post-13322-0-21820500-1466536938_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand felicitari pt participare (este cel mai important lucru),felicitari pt timpul scos si multumesc pt raspuns.

Ce vad eu in pozele acestea sunt sarmele pe centru,pe lateral mai ai ceva carne.

Glumind acum ... hai mai Limpta cu cata incredere ai tu in ele ,cu cat patos ne spui ca astea tin super bine si cu putin noroc cred ca poti sa mai mergi pe circuit inca 2 trackday`uri si nu o sa iesi dezamagit :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar, topicul asta e prea general si se amesteca informatiile, mai ales pentru incepatori. Respect pentru cei care merg pe circuit, nu e o treaba pentru oricine, e o pasiune frumoasa.

Totusi cred ca topicul asta ar merita un split, sunt multi care nu ajung pe circuit dar care rup Europa in doua cu mobre grele de touring, in conditii de ploaie torentiala sau chiar lapovita sau ninsoare prin pasuri montane inalte. Pentru ei un cuciuc touring de top face infinit mai mult decat orice d211 in materie de siguranta. N-a zis nimeni ca PR3 pe R6 e combinatia ideala, dar nu spuneti ca d211 e dumnezoul motociclismului cand sare iepurasul in fata, indiferent de conditii.

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cmd
Pai sunt gume care vad 35km zilnic. Si sa vreau si n-am cum sa le tocesc pe laterale la fel, ar trebui sa merg doar serpuit :) Nu pun genunchiul pe strada, nu ma pasioneaza fazele astea. Perceptia mea despre motociclism e ca ar trebui sa ne vedem si peste 30 de ani pe aici calare pe vreun 1200GS model 2046 :D Eu vorbeam de strada pentru ca sunt cauciucuri de strada. Daca ar fi sa fac raportul strada - circuit ar fi 90% - 10%(chiar si cu toate AMC adunate)
Pana nu apare the next big thing, o sa merg cu D211. Reusesc sa fac si cate-un stoppie de test pe ploaie. N-am nevoie de mai mult. Au fost cazuri cand am sarit pe frane cu sange rece si faptul ca au intrat in pamant ca o ancora si m-au oprit la jumatatea distantei estimate initial, pentru mine fac toti banii.


» Post actualizat in 21 Jun 2016 20:49

@zappy
pai nu ne baga vorbe in gura ca n-a zis nimeni sa pui d211 pe ZZR1400. D211 sunt gume de sportiva, de oras, pe vreme calduta/calda, la un mers alert, care te pot scoate din situatii in care alte gume ar face poc.

Faptul ca lumea isi pune PilotRoad3 pe R6... si zic ca-s foarte bune, aici e buba. E ca si cand ai avea Ferrari si i-ai pune roti de caruta din alea cu sina de tabla cum mai gasesti rar pe la tara.
In conditiile in care sportivele nu au sisteme de siguranta ca motoretele grele de touring si adv-touring, este foarte foarte indicat sa pui o guma cat mai buna, pentru ca aia e cam singura care te tine. E common sense si bun simt. Atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar, topicul asta e prea general si se amesteca informatiile, mai ales pentru incepatori. Respect pentru cei care merg pe circuit, nu e o treaba pentru oricine, e o pasiune frumoasa.

Totusi cred ca topicul asta ar merita un split, sunt multi care nu ajung pe circuit dar care rup Europa in doua cu mobre grele de touring, in conditii de ploaie torentiala sau chiar lapovita sau ninsoare prin pasuri montane inalte. Pentru ei un cuciuc touring de top face infinit mai mult decat orice d211 in materie de siguranta. N-a zis nimeni ca PR3 pe R6 e combinatia ideala, dar nu spuneti ca d211 e dumnezoul motociclismului cand sare iepurasul in fata, indiferent de conditii.

 

Cand am cerut un sfat pe topic-ul asta pt prima data prin 2014 m-am lovit de aceeasi situatie: discutia e monopolizata de cativa participanti care se dau pe circuit (pt ca le e la indemana, pentru ca isi permit, pt ca au timp, pt ca le place etc) insa din acest motiv altceva nu mai stiu, nu mai vad.

 

Recomandari de bun simt nu prea exista. Acum, ca si atunci, am propus acelasi lucru, mutarea discutiei despre circuit, anvelope top, setari specifice si alte informatii elocvente pe un topic separat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am cerut un sfat pe topic-ul asta pt prima data prin 2014 m-am lovit de aceeasi situatie: discutia e monopolizata de cativa participanti care se dau pe circuit (pt ca le e la indemana, pentru ca isi permit, pt ca au timp, pt ca le place etc) insa din acest motiv altceva nu mai stiu, nu mai vad.

 

Recomandari de bun simt nu prea exista. Acum, ca si atunci, am propus acelasi lucru, mutarea discutiei despre circuit, anvelope top, setari specifice si alte informatii elocvente pe un topic separat.

 

Au fost si recomandari decente, dar nu vrei tu sa le vezi, pentru ca lasi impresia ca scopul tau e sa-i combati pe altii, nu sa fii deschis la sfaturi/recomandari.

Daca eu iti zic ca fac 35km pe zi cu motoreta si tot ce retii este ca ies 1 zi la 2 luni pe un circuit mare, deci prin urmare 1 zi de circuit descalifica 1500km parcursi stradal in 2 luni catre serviciu, atunci iarta-ma, dar niciun forum din lume nu te va lamuri, pentru ca nu cauti lamurire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vallach, pune te rog o poza cu anvelopa ta de spate.

 

Si asa am ajuns din nou la aceeasi confruntare puerila ca acum 2 ani.

In conditiile curente consider ca nu am nimic de demonstrat expertilor de pe acest topic, oricum nu folosesc D211, e o minune ca ma pot da mai mult de cateva sute de metri fara sa trantesc motocicleta.

» Post actualizat in 21 Jun 2016 21:45

Au fost si recomandari decente, dar nu vrei tu sa le vezi, pentru ca lasi impresia ca scopul tau e sa-i combati pe altii, nu sa fii deschis la sfaturi/recomandari.

Daca eu iti zic ca fac 35km pe zi cu motoreta si tot ce retii este ca ies 1 zi la 2 luni pe un circuit mare, deci prin urmare 1 zi de circuit descalifica 1500km parcursi stradal in 2 luni catre serviciu, atunci iarta-ma, dar niciun forum din lume nu te va lamuri, pentru ca nu cauti lamurire.

 

Unde au fost?

 

Daca indraznesti sa mentionezi conceptul de sport-touring, ti se raspunde ca nici la piata nu se merge cu anvelopele respective (cauta mai in urma, nu vorbesc din povesti)

Daca intrebi de un set pt motociclete de strada pana in 1000 RON, e tehnologie veche, moarte curata ce sa mai..

Daca intrebi de D211.. wow, se deschide cutia Pandorei.

 

Seriously? Lucrati pt Dunlop si nu stim noi?

» Post actualizat in 21 Jun 2016 21:48

niciun forum din lume nu te va lamuri, pentru ca nu cauti lamurire.

 

Ai atins un punct sensibil. Chiar am mentionat alte forum-uri acum ceva timp, insa, in spiritul D211 am fost luat peste picior, doar motoristii din alte tari habar nu au, doar pe motosicli.ro s-a descoperit adevarul absolut.

» Post actualizat in 21 Jun 2016 21:50

De ce nu discutati despre D211 pe un topic dedicat fanilor Dunlop si haterilor altor brand-uri, eventual faceti un efort comun cu fanii Motul si Carbon Lorraine. Daca vin si membri Yuasa deja devine un club select. Fara brand-urile astea NU exista motociclism.

 

imo, ipocrizie mare.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vallah
Decat sa te victimizezi aici mai bine ai cauta adevarul undeva la mijloc. Pune pe spate ce vrei tu dar fata incalt-o cu un front din asta aderent. Vezi cum te simti si apoi vezi tu daca se merita sau nu. Diferenta de pret intre cauciucurile fata e foarte mica ~120ron 2CT vs D211. Asta daca vorbim de D211. Daca iei in considerare SportSmart2, diferenta e si mai mica.

Si abia atunci tragi concluziile pentru tine daca merita sa mergi 1000km mai putin cu un caiuciuc fata dar sa te poti baza ca te va scoate din belea.

 

De ce nu discutati despre D211 pe un topic dedicat fanilor Dunlop

Pentru ca cei care au stiu deja cum se comporta :)

Nu lucreaza nimeni pentru Dunlop si nu-ti baga nimeni dunlop pe gat. Fiecare decide pentru el. Dar hai sa vorbim in cunostinta de cauza!

Eu am ramas la gumele astea pentru ca sunt cu Mult peste alte gume cu care am mers, iar pentru mine milionul ala in plus si-a scos banii inzecit prin faptul ca n-am dat motoreta pe jos ca sa scot din buzunar mult mai multi bani pentru carene si fracturi.
E fix treaba ta daca pentru o diferenta mica de bani alegi sa ai un "de 2x mai cauciuc" sau nu.

In fine, ies din discutie. Odata la nu stiu cate luni ma agrenez fara sa vreau in cate-un topic din asta si-apoi imi dau seama ca mai bine imi vedeam de treaba mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In fine, ies din discutie. Odata la nu stiu cate luni ma agrenez fara sa vreau in cate-un topic din asta si-apoi imi dau seama ca mai bine imi vedeam de treaba mea.

 

Am ajuns in final la aceeasi concluzie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@vallah

 

Nu ai cu cine din mai multe motive.

 

Omul este clar pus pe trolat.

 

Daca ar fi incercat macar o data d211 nu mai era asa vehement.

 

Acel topic separat ,care se cere ,exista de multa vreme la sectiunea trackdays.

 

Aproape de fiecare data cand cineva a recomandat d211 aici ,a fost ca raspuns la o intrebare pusa de cineva care a solicitat o recomandare pentru"cea mai buna aderenta /indiferent de pret".Daca se cerea recomandare de buget probabil ca raspunsul ar fi fost altul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e adevarat. Omul are dreptate. Din afara asa se vede. Toate discutiile duc la Dunlop, li se recomanda cele mai aderente gume chiar daca respectivii se dau vertical in curbe.

 

Ca sa raspund tot eu pentru ca vad ca nu va place trolleala, in 2006 asa se mergea pe Amckart cu Pilot Power pe la 1:07-1:09. Am avut Pilot Power pe motoreta si chiar si la frana tare nu se duce taras, 2CT-ul se duce taras si mai aluneca si pe acceleratie.

Eu merg pe Amckart 1:17, am D211, deci am dat banii cam degeaba. La fel pe strada, am marja de 50% fata de ce as putea face cu ele (inclinari,franari). Ca eu fac pe micul burghez si imi permit sa ma dau cu niste gume care nu le folosesc la capacitate e altceva, dar as putea trai linistit si cu alte gume.

 

Recomand tuturor o mobra cu ABS si sa-si ia ce gume crede de cuviinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

Eu merg pe Amckart 1:17, am D211, deci am dat banii cam degeaba. La fel pe strada, am marja de 50% fata de ce as putea face cu ele (inclinari,franari). Ca eu fac pe micul burghez si imi permit sa ma dau cu niste gume care nu le folosesc la capacitate e altceva, dar as putea trai linistit si cu alte gume.

 

 

Total de acord ,dar singurul motiv pentru care se ajunge inevitabil la d211 este pentru ca Super-Corsa nu sunt legale pe strada.😀

 

Din toamna si pana acum am cumparat 4 perechi si zilele astea mai dau comanda pentru 2 , toate Pirelli.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ai reusit sa afirmi ca supercorsele nu sunt legale pentru strada ? :)

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

cum ai reusit sa afirmi ca supercorsele nu sunt legale pentru strada ? :)

Eu asa am inteles ca nu toate supercorsele sunt legale pe strada.Ma rog, nu conteaza ...Gumele si uleiul starnesc discutii ,este clar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si asa am ajuns din nou la aceeasi confruntare puerila ca acum 2 ani.

 

Confruntarea este doar o perceptie cauzata de alegerea de pozitionare. Fie ca iti place sau nu iti place, motociclistii s-au bazat intotdeauna pe impartasirea informatiei. Incapatanarea, de care dai si tu dovada, nu duce la progres ci te pune pe acea pozitie puerila despre care vorbesti.

Daca citesti cu atentie, ai sa vezi ca, puteam la fel de bine sa spun R10 sau Supercorsa in loc de D211. Am vorbit intotdeauna despre clasa de anvelope din care face parte acest cauciuc. De ce nu am spus D212? Esti pregatit sa selectezi informatia sau preferi contre bazate pe orgoliu? Vrei sa ai dreptate? E ok - ne ghidam dupa sloganul "orice facem este bine" si ramanem la nivelul anului 2000 cand a aparut PP :)

Sa revenim putin la radacinile acestei sectiuni, unde esentialul este impartasirea experientei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa revenim putin la radacinile acestei sectiuni, unde esentialul este impartasirea experientei.

 

Experianta mea cu PP a fost una ok.

 

Pe Bandit am avut intotdeauna GRIP f bun si pe uscat si pe ud si pe jeg,(scaritele erau tocite bine la varfuri, si nu e mobra prea sportiva), m-au tinut 17.000 km si cand le-am schimbat mai mergeau cam 3.000 pe putin, ceea ce e ceva

Pe VTR se papa mai repede, na.. V2, 1000 cc, mers ceva mai "smuls", acelasi GRIP bun...singurul lunecus care era sa se termine in high-side a fost intr-un giratoriu la intrarea in Sibiu, dar acolo am prins o dara de smoala topita de canicula cu roata spate.

 

Am facut o tura de ~ 10.000 km cu Banditul prin Europa, am vrut sa pun niste gume mai touring, asa ca am pus Roadsmart.... am fost multumit de ele per total, cu cateva precizari:

- un slide nasol de spate intr-o curba pe ud

- le-am "topit" pe margini, pe un drum virajat de 120+km cu asfalt ceva mai rugos prin Scotia...probabil trebuia sa fac o pauza la un moment dat sa se mai raceasca gumele, dar nu ma gandeam ca se incalzesc in halul ala...mai ales ca afara erau pana in 20 grade C

- feedbackul si senzatia de aderenta erau CLAR sub PP cu care eram obisnuit, nu ma bagam in curbe sau frane cu acelasi tupeu cum ma bagam cu PP-urile, nu-mi dadeau aceeasi senzatie...

- dupa tura asta trecusera unpic de 50% ca uzura, deci cam tot ca PP-urile...

 

neajunsurile de mai sus sunt de inteles atunci cand te gandesti ca Roadsmart e o guma mai mult de TOURING, nu SPORT sau nici macar SPORT-TOURING...

Pretul la Roadsmart si PP e acelasi...

 

D-aia zic, daca vrei o guma overall OK, adica cu care sa te dai si mai sport-ish (nu ca pe circuit, dar nici ca cu R1200GS), care e ok si pe ud si asfalt mai jegos, care sa te tine un numar decent de km si sa dai o suma decenta pe ele, eu recomand PP, pt ca am avut o experienta BUNA cu ele...

Si ma doare-n plua ca pe ele scrie Michelin....n-as cumpara nimic din gama noua de touring/sport-touring de la Michelin, PR3 si PR4 sunt over-rated si over-priced si e plin netul cu poze cu ele decojite la jumtatea vietii....in schimb PP e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiu, parca nu as avea incredere sa merg cu o mobra de strada cu gume gen D211 pe ploaie/vreme rece, indiferent ca-i in oras sau nu..

Si ca sa lamurim, prin mobra de strada ma refer la orice naked/semicarenat de la 600cc in sus + SS + Superbike...

 

Ma refer primavara (luna Martie,inceput Aprilie, cand inca e f rece dimineata, gen cand mergi la munca,sau seara, cand revii) + toamna tarziu, acelasi scenariu...


Si nu ma luati cu "pai nu mergi pe ploaie, ca doar nu esti prost", ma refer la ploaie care te prinde pe drum (deci mers de nevoie)..

 

Cand imi amintesc cu ce gioarse mergeam pe prima mobra, VTR 1000, prin 2009, cu gumele cu care o luasem (cred ca erau alea cele mai ieftine de la Pirelli, Diablo simple) stau si ma intreb cum dracu nu am cazut cu ea din cauza gumelor...

 

Ulterior am inceput sa mai invat despre gume,dar ca si in cazul multora , banii erau o problema si ma vedeam fortat sa merg pe gume SH (erau cativa baieti pe forum care chiar aveau ceva gume decente SH)...

 

Si pentru ca nu mi-e rusine sa scriu cand sunt prost sau cand am fost prost, voi impartasi 2 faze (poate invata si altii), cu riscul ca pe viitor, cand ma voi certa cu un forumist, sa-mi arunce 'noroiul' asta in fata :) (asa cum s-a intamplat de multe ori cu accidentele sau alte faze)

 

Martie 2013, cand sa iau mobra de la iernat, era dimineata, ora 8-9,destul de rece afara, o las sa se incalzeasca, etc. Pe spate aveam un Supercorsa SC (nu mai stiu de care exact). Si cum plec eu de pe loc asa, pe marginea drumului era un fel de pietris super fin, granulat, fix gen boabe de orez.... In momentul in care m-am pus in miscare, roata spate s-a incarcat cu granulele alea de nisip/pietris, si dupa 20-25 metri parcursi,cand deja eram pe mijlocul benzii mele, cred ca am deschiz gazul 2-3 milimetri, gentil (ca stiam ca-i rece afara si gumele sunt reci), si ma trezesc cum se roteste motoru sub mine (a fugit spatele) si poc in fund jos.... cu o privire interzisa..

 

Vina era a mea, guma era o gioarsa SH, si desi nu accelerasem decat foarte finut, intelesesem ulterior ce s-a intamplat

 

Prin August 2010 parca, in vremea cand aveam al doilea VTR, iarasi, hai sa-mi iau niste gume SH, si pe spate ce pun? Faimosul D211, 'dat pe pista', insa din prostia inegalabila de care am dat dovada, nu l-am curatat de ciucurii aia si am pus si dimensiune necorespunzatoare (200/5517, cand mobra merge cu 180/55). Daca puneam 190/55 era decent, dar 200/55 am cam sarit calul... Intr-o curba am intrat prea tare , si in loc sa franez, am aplecat-o mult mai tare, pana in punctul in care am pierdut aderenta spate si s-a dus (ne-am dus) taras in camp, oprindu-ma intr-un stalp eu ...

 

Prin 2012, aveam un SV 650N (2003), vara afara, super cald afara, prima iesire in pantaloni scurti si tricou (era duminica). Pe un drum pustiu, la o trecere de pietoni (pustie si ea), pisc frana, si se blocheaza fata :) (evident, datorita gioarsei de pe fata, nici nu mai stiu ce guma aveam pe fata atunci).. Poc jos, julit genunchi stang, cot stang, glezna stanga :)

 


Dupa toate pataniile astea, mi-am dat seama ca nu mai merge gluma cu gioarse SH, si in 2014, primavara, mi-am luat gume noi, Pirelli Angel ST (si datorita pretului) si datorita faptului ca faceam multi km cu prietena in spate, ceea ce nu-mi permitea sa ma dau 'sportiv', si ajunsesem sa merg chiar pensionar.. (de aia am si decis sa pun sport-touring pe RSV)

 

Indiferent de brand/model, e bine sa se mearga cu cauciucuri cat mai noi, in stare cat mai buna si cat mai corespunzatoare modelului de motocicleta detinut dar mai ales stilului de calarit.

 

Este bine sa potrivesti gumele cu motorul si cu stilul de mers, si-atat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

roadsmart 1

 

fata ~ 2.2 (+/- 0.1)

spate ~2.4 (+/- 0.1)

 

2 insi + coburi plastic, topcase si tankbag.

temperatura exterioara varia mult in 200 km treceam de la 25-28 grade la 10-15 grade

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RS1 nu au fost gume prea stralucite nici ca profil nici compozitie. Asta a fost si motivul pentru care a aparut destul de repede RS2. Ceva mai bune dar nu stralucite.

Au nimerit-o cu RS3 care merg bine si la rece si la cald. Un amic cu VFR800 le-a testat pe Amkart pt ca nu s-a putut abtine si se comporta net superior fata de ebonitele anterioare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...