Sari la conținut

Postări Recomandate

Mai mult decat atat si dupa ce se fac slick-uri luam brisca si le taiem alte creste, ca Anthony Hopkins :crack:

:funny:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

q2 sau qualifier 2? :)

Modelul Sportmax Qualifier face parte din gama sport de anvelope Dunlop.

Pret/performanta imbatabil. Performante pe uscat dar si pe ud. Timp de incalzire scurt

Anvelopa de fata este derivata din modelele de curse si asigura viraje rapide, cat si o suprafata de contact marita la un unghi mare de inclinare.

Anvelopa de spate este contruita din 3 polimeri ce aduc cauciucului o aderenta superioara si asigura incalzire rapida in conditii uscate sau ude.

astea le am luat eu.

or fi bune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ti-ai luat Qualifier simplu ala care e cel mai ieftin,ceva cauciucuri ramase - model care banuiesc ca nu se mai produce, atunci nu ai facut decat sa-ti iei niste cauciucuri noi dar mediocre ca performanta. E cel mai ieftin inca in oferta celor care aduc cauciucuri, cam 200E perechea. Acum nu e atat de rau sa nu poti merge cu el, am mers vreo 2 sezoane si mi se parea ok, dar apoi am avut Qualifier RR si asta era muuuult mai bun, am mers si cu alea vreo 2 ani, apoi am luat GPRacer. Odata ce o iei in sus ca nivel de aderenta nu prea iti mai vine sa retrogradezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ti-ai luat Qualifier simplu ala care e cel mai ieftin,ceva cauciucuri ramase - model care banuiesc ca nu se mai produce, atunci nu ai facut decat sa-ti iei niste cauciucuri noi dar mediocre ca performanta. E cel mai ieftin inca in oferta celor care aduc cauciucuri, cam 200E perechea. Acum nu e atat de rau sa nu poti merge cu el, am mers vreo 2 sezoane si mi se parea ok, dar apoi am avut Qualifier RR si asta era muuuult mai bun, am mers si cu alea vreo 2 ani, apoi am luat GPRacer. Odata ce o iei in sus ca nivel de aderenta nu prea iti mai vine sa retrogradezi.

pai sunt fabricate la jumatatea lui 2012.

de cand spuneai ca nu s-e mai produc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o nelamurire si o sa fiu succint:

qualifier 2 sau altceva mai touring e suficient?

 

scop: INCREDERE in franare si in aplecarea mobrei pe vreme uscata. ceilalti factori cum ar fi durata de viata si sau performatele pe ud sunt in acest moment pe plan secund. mentionez ca sunt la prima pereche de cauciucuri noi de achizitionat iar decizia e grea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o nelamurire si o sa fiu succint:

qualifier 2 sau altceva mai touring e suficient?

 

scop: INCREDERE in franare si in aplecarea mobrei pe vreme uscata. ceilalti factori cum ar fi durata de viata si sau performatele pe ud sunt in acest moment pe plan secund. mentionez ca sunt la prima pereche de cauciucuri noi de achizitionat iar decizia e grea...

in cazul asta inceaca D211

 

am avut pe spate de nou anu trecut. m-a tinut cam 7-8000Km. nu mai mult. am avut o iesire pe pista, si vreo 250Km pe autostrada in Italia, mers sportiv. cand m-am oprit de la mers pe autostrada, uzura era vizibila. in schimb nu am avut ocazia in care sa ma plang de aderenta pe uscat sau franare.

 

apoi am luat GPRacer. Odata ce o iei in sus ca nivel de aderenta nu prea iti mai vine sa retrogradezi.

exact aceiasi chestie am constatat-o si eu. odata ajuns la alea moi, nu te mai trage inima sa retrogradezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar p-aia o deconteaza asigurarea, ca d-aia platesti CAS...

Pai daca te dai de terra cu motorul din vina ta si iti rupi piciorul, din cate stiu eu ti se face dosar penal pentru vatamare din culpa :D si m-as mira sa iti acopere asigurarile tijele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

q2 sau qualifier 2? :)

 

Aceeasi dilema am avut-o si eu, dupa mai multe cautari am inteles ca QII se refera la Qualifier II si Q2 (folosit prin USA) la Sportmax SportSmart. Intre cele 2 exista diferente atat de pret cat si tehnologie.

 

SportSmart se doreste a acoperi "bresa" dintre QII si D211, o guma de strada cu veleitati sportive (sesiuni pe pista). Un lucru foarte important care mie mi-a atras atentia in mod special, este singura guma (de strada) la care se mentioneaza in mod explicit ca poate fi folosita cu presiuni mai mici decat cele recomandate de producatorii motocicletelor, fara ca balonul sa sufere deformari si fara sa se supra-incalzeasca (tehnologie NTEC). Mie unul mi-au placut foarte mult, cu 1.9 spate/2.1 fata am simtit aportul de aderenta fara ca dinamica sa aiba de suferit iar profilul "neascutit" conferind un feedback liniar la aplecarea pe curbe. In plus, te anunta progresiv cand te apropii de zona periculoasa, nu stiu sa explic... cu mult inainte da a incepe sa piarda aderenta propriu-zis scot niste sunete specifice, un fel de vajait...

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai sunt fabricate la jumatatea lui 2012.

de cand spuneai ca nu s-e mai produc?

M-am uitat pe site-uri in gama Dunlop si am vazut ca nu mai apar. Daca tu zici ca sunt 2012 asa sa fie. Daca e intradevar proaspat din 2012 nu are cum sa fie chiar rau, dar din nou, depinde cu ce comparam. Cel mai bine e cand esti constient cu ce esti incaltat si sa mergi ca atare.

Tocmai vin de la plimbare cu Pilot Road 2, asfalt rece, dar fara exagerari nicio problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cuki, au mai fost si altii care au spus ca se face dosar penal, ca asa e legea, tampita, dar se solutioneaza, evident, cu NUP. Problema este ca nu stiu daca e adevarat sau nu :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat pe site-uri in gama Dunlop si am vazut ca nu mai apar. Daca tu zici ca sunt 2012 asa sa fie. Daca e intradevar proaspat din 2012 nu are cum sa fie chiar rau, dar din nou, depinde cu ce comparam. Cel mai bine e cand esti constient cu ce esti incaltat si sa mergi ca atare.

Tocmai vin de la plimbare cu Pilot Road 2, asfalt rece, dar fara exagerari nicio problema.

dunlop qualifier d209f

astea sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o aberatie legislativa, dat fiind ca aceeasi persoana e si partea vatamata si faptuitorul si din cate stiu se aplica numai evenimentelor petrecute pe drumurile publice. Da' oricum e funny :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da stiu ca au mai fost si altii, dar mai sunt si multi politisti/procurori idioti. Poti sa intrebi orice politist sau avocat/procuror si iti va spune ca ii o aberatie.

Asta-i un nonsens :lool: Ce ma fac daca ala pe care-l intreb se numara printre cei idioti? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o aberatie legislativa, dat fiind ca aceeasi persoana e si partea vatamata si faptuitorul si din cate stiu se aplica numai evenimentelor petrecute pe drumurile publice. Da' oricum e funny :)

Aparent asa este, dar e de fapt un principiu de drept. Din punct de vedere penal se soldeaza clar cu NUP, dar dpdv. administrativ e un temei ca sa nu poti cere despagubiri ca victima a strazii sau mai stiu eu a cui. Ancheta lamureste pe deplin circumstantele, daca nu cumva cineva te-a ajutat sa cazi, daca au fost sau nu victime colaterale, pagube materiale provocate tertilor, etc. Inclusiv pe baza concluziilor anchetei obtii adeverinta de reparatii a motorului.E pe undeva ceva similar cu initierea unui un proces in constatare unde nu dai in judecata pe nimeni ci ceri doar constatarea unui fapt. Cel mult in urma anchetei si a elucidarii circumstantelor te poti trezi cu permisul suspendat, asta daca nu ai comis cumva o fapta penala (conducere sub influenta :crack: de exemplu) ceea ce tot cu acest prilej se solutioneaza, caz in care ancheta chiar ia o turnura penala.

 

Din acest motiv daca te-ai trantit singur si n-a sunat nimeni la 112 si nici motive nu sunt DE LOC sa sune(adica tu esti perfect intact, n-ai atins pe niimeni si nici pagube tertilor n-ai provocat), te aduni frumusel de pe jos, si impingi frumusel motorul afara din zona, ca altfel incep cel putin drumurile si semnaturile. Vb in cunostiinta de cauza, am trecut printr-o poveste de asta, dar aici e :offtopic: sa povestesc! Puteti deschide cei interesati un topic pe tema asta. Aici discutam de gume pietrificate puse la murat, pardon la maturat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi dilema am avut-o si eu, dupa mai multe cautari am inteles ca QII se refera la Qualifier II si Q2 (folosit prin USA) la Sportmax SportSmart. Intre cele 2 exista diferente atat de pret cat si tehnologie.

 

SportSmart se doreste a acoperi "bresa" dintre QII si D211, o guma de strada cu veleitati sportive (sesiuni pe pista). Un lucru foarte important care mie mi-a atras atentia in mod special, este singura guma (de strada) la care se mentioneaza in mod explicit ca poate fi folosita cu presiuni mai mici decat cele recomandate de producatorii motocicletelor, fara ca balonul sa sufere deformari si fara sa se supra-incalzeasca (tehnologie NTEC). Mie unul mi-au placut foarte mult, cu 1.9 spate/2.1 fata am simtit aportul de aderenta fara ca dinamica sa aiba de suferit iar profilul "neascutit" conferind un feedback liniar la aplecarea pe curbe. In plus, te anunta progresiv cand te apropii de zona periculoasa, nu stiu sa explic... cu mult inainte da a incepe sa piarda aderenta propriu-zis scot niste sunete specifice, un fel de vajait...

 

Q2 sau sportsmarturile astea, cum vrei sa le spui sunt niste gume foarte faine pentru strada si mers agresiv. am avut, am si sigur voi mai avea si anul asta cel putin. sincer sa fiu sunt cam acelasi lucru cu "vechile" qrr, un pic mai bune pe ud. intr-adevar, ntec-ul e ceva foarte fain! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un cauciuc michelin pe care scrie DOT W8CT 879T

ce an e asta???

este dotul nou , dar daca certetezi bine cauciucu , si pe cealalta parte gasesti cu siguranta si dotul in forma veche.

 

Aici e problema.. cand iti doresti economie nu iti cumperi motor de peste 15.000 euro :) E ca si cum ti-ai lua ferarri si l-ai pune pe gaz sau i-ai face reviziile la un service de cartier

cine ma cunoaste stie ca nu banii pt cauciuc e problema la mine, insa e o zi de munca pana o dau jos si o pun inapoi, si can 2 luni pana vreun distins de service moto aduce la comanda caucucul.

 

World's fastest Indian

Chear asa. Ar trebuii sa se uite cativa destepti la filmul asta care se bazeaza pe intamplari reale.

Omul isi cumpara cauciucuiri si ia brisca vecinei sa taie jos toate crestele de pe anveopa.

Apoi merge sa doboare recordul de viteza (care inca nu la doborat nimeni dupa el) si acolo le explica oamenilor ca de ce sant bune cauciucurile de 30ani la mobra lui. In fine poate unii de prin romania sant mai savanti si mai bengosi decat unul care a doborat recordul de viteza la 1000ccm acu 30ani, si de atunci nu sa mai gasit altul sa o doboare din nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine ma cunoaste stie ca nu banii pt cauciuc e problema la mine, insa e o zi de munca pana o dau jos si o pun inapoi, si can 2 luni pana vreun distins de service moto aduce la comanda caucucul.

 

Chear asa. Ar trebuii sa se uite cativa destepti la filmul asta care se bazeaza pe intamplari reale.

Omul isi cumpara cauciucuiri si ia brisca vecinei sa taie jos toate crestele de pe anveopa.

Apoi merge sa doboare recordul de viteza (care inca nu la doborat nimeni dupa el) si acolo le explica oamenilor ca de ce sant bune cauciucurile de 30ani la mobra lui. In fine poate unii de prin romania sant mai savanti si mai bengosi decat unul care a doborat recordul de viteza la 1000ccm acu 30ani, si de atunci nu sa mai gasit altul sa o doboare din nou.

 

900 de lei livrat acasa un Avon AV72 Cobra (cica il trimit in 2 zile, mai mult de 1 sapt nu ar trebui sa faca pana in tara). Din review-uri pare ca rezista si 10k mile . Asta e topicul pentru cine vrea sa citeasca mai mult http://www.r3owners.net/general-tech-talk/5838-avon-pics-10k-miles.html

Cu schimbatul de acord ca pare complicat dar daca il faci odata pe an nu e un capat de lume :) si nu cred ca faci mai mult de 15.000 km pe an.

 

Ala cu Indianu' facea drag racing pe salt flats daca imi aduc aminte bine. Nu trebuia sa ia curbe, nu trebuia sa franeze sau sa se dea pe ploaie si traficul era redus pe acolo :D - cerinta era sa nu se dezintegreze cauciucul la viteze de 200mph - dar daca tu imi zici ca te dai numai cu 300 pe linie dreapta is de acord cu tine.

 

L.E.: cum merge cauciucul de masina pe spate? l-ai testat de cand l-ai montat?

Editat de bocosb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

900 de lei livrat acasa un Avon AV72 Cobra (cica il trimit in 2 zile, mai mult de 1 sapt nu ar trebui sa faca pana in tara). Din review-uri pare ca rezista si 10k mile . Asta e topicul pentru cine vrea sa citeasca mai mult http://www.r3owners.net/general-tech-talk/5838-avon-pics-10k-miles.html

Cu schimbatul de acord ca pare complicat dar daca il faci odata pe an nu e un capat de lume :) si nu cred ca faci mai mult de 15.000 km pe an.

 

Ala cu Indianu' facea drag racing pe salt flats daca imi aduc aminte bine. Nu trebuia sa ia curbe, nu trebuia sa franeze sau sa se dea pe ploaie si traficul era redus pe acolo :D - cerinta era sa nu se dezintegreze cauciucul la viteze de 200mph - dar daca tu imi zici ca te dai numai cu 300 pe linie dreapta is de acord cu tine.

 

L.E.: cum merge cauciucul de masina pe spate? l-ai testat de cand l-ai montat?

 

 

Rocket III foloseste o marime de cauciuc extrem de ciudata si greu de procurat. de aia ia in jur de 2 luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este dotul nou , dar daca certetezi bine cauciucu , si pe cealalta parte gasesti cu siguranta si dotul in forma veche.

 

cine ma cunoaste stie ca nu banii pt cauciuc e problema la mine, insa e o zi de munca pana o dau jos si o pun inapoi, si can 2 luni pana vreun distins de service moto aduce la comanda caucucul.

 

Chear asa. Ar trebuii sa se uite cativa destepti la filmul asta care se bazeaza pe intamplari reale.

Omul isi cumpara cauciucuiri si ia brisca vecinei sa taie jos toate crestele de pe anveopa.

Apoi merge sa doboare recordul de viteza (care inca nu la doborat nimeni dupa el) si acolo le explica oamenilor ca de ce sant bune cauciucurile de 30ani la mobra lui. In fine poate unii de prin romania sant mai savanti si mai bengosi decat unul care a doborat recordul de viteza la 1000ccm acu 30ani, si de atunci nu sa mai gasit altul sa o doboare din nou.

 

ala nici macar nu trebuia sa franeze. in plus recordul ala n-a fost doborat DIN RESPECT pentru el, nu ca nu ar putea nimeni. dimpotriva, aproape oricine cu un garaj, motoreta v2 de 800 si vreo 3000 de euro il poate dobori fara sa se chinuie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...