zîmbesc Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Mai mult decat atat si dupa ce se fac slick-uri luam brisca si le taiem alte creste, ca Anthony Hopkins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 o tija de titan in picior costa mai mult decat un set de gume noi Da, dar p-aia o deconteaza asigurarea, ca d-aia platesti CAS... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Bun de stiut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 q2 sau qualifier 2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 In ce tara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 q2 sau qualifier 2? Modelul Sportmax Qualifier face parte din gama sport de anvelope Dunlop. Pret/performanta imbatabil. Performante pe uscat dar si pe ud. Timp de incalzire scurt Anvelopa de fata este derivata din modelele de curse si asigura viraje rapide, cat si o suprafata de contact marita la un unghi mare de inclinare. Anvelopa de spate este contruita din 3 polimeri ce aduc cauciucului o aderenta superioara si asigura incalzire rapida in conditii uscate sau ude. astea le am luat eu. or fi bune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Daca ti-ai luat Qualifier simplu ala care e cel mai ieftin,ceva cauciucuri ramase - model care banuiesc ca nu se mai produce, atunci nu ai facut decat sa-ti iei niste cauciucuri noi dar mediocre ca performanta. E cel mai ieftin inca in oferta celor care aduc cauciucuri, cam 200E perechea. Acum nu e atat de rau sa nu poti merge cu el, am mers vreo 2 sezoane si mi se parea ok, dar apoi am avut Qualifier RR si asta era muuuult mai bun, am mers si cu alea vreo 2 ani, apoi am luat GPRacer. Odata ce o iei in sus ca nivel de aderenta nu prea iti mai vine sa retrogradezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Daca ti-ai luat Qualifier simplu ala care e cel mai ieftin,ceva cauciucuri ramase - model care banuiesc ca nu se mai produce, atunci nu ai facut decat sa-ti iei niste cauciucuri noi dar mediocre ca performanta. E cel mai ieftin inca in oferta celor care aduc cauciucuri, cam 200E perechea. Acum nu e atat de rau sa nu poti merge cu el, am mers vreo 2 sezoane si mi se parea ok, dar apoi am avut Qualifier RR si asta era muuuult mai bun, am mers si cu alea vreo 2 ani, apoi am luat GPRacer. Odata ce o iei in sus ca nivel de aderenta nu prea iti mai vine sa retrogradezi. pai sunt fabricate la jumatatea lui 2012. de cand spuneai ca nu s-e mai produc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 am o nelamurire si o sa fiu succint: qualifier 2 sau altceva mai touring e suficient? scop: INCREDERE in franare si in aplecarea mobrei pe vreme uscata. ceilalti factori cum ar fi durata de viata si sau performatele pe ud sunt in acest moment pe plan secund. mentionez ca sunt la prima pereche de cauciucuri noi de achizitionat iar decizia e grea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 am o nelamurire si o sa fiu succint: qualifier 2 sau altceva mai touring e suficient? scop: INCREDERE in franare si in aplecarea mobrei pe vreme uscata. ceilalti factori cum ar fi durata de viata si sau performatele pe ud sunt in acest moment pe plan secund. mentionez ca sunt la prima pereche de cauciucuri noi de achizitionat iar decizia e grea... in cazul asta inceaca D211 am avut pe spate de nou anu trecut. m-a tinut cam 7-8000Km. nu mai mult. am avut o iesire pe pista, si vreo 250Km pe autostrada in Italia, mers sportiv. cand m-am oprit de la mers pe autostrada, uzura era vizibila. in schimb nu am avut ocazia in care sa ma plang de aderenta pe uscat sau franare. apoi am luat GPRacer. Odata ce o iei in sus ca nivel de aderenta nu prea iti mai vine sa retrogradezi. exact aceiasi chestie am constatat-o si eu. odata ajuns la alea moi, nu te mai trage inima sa retrogradezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Da, dar p-aia o deconteaza asigurarea, ca d-aia platesti CAS... Pai daca te dai de terra cu motorul din vina ta si iti rupi piciorul, din cate stiu eu ti se face dosar penal pentru vatamare din culpa si m-as mira sa iti acopere asigurarile tijele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 (editat) q2 sau qualifier 2? Aceeasi dilema am avut-o si eu, dupa mai multe cautari am inteles ca QII se refera la Qualifier II si Q2 (folosit prin USA) la Sportmax SportSmart. Intre cele 2 exista diferente atat de pret cat si tehnologie. SportSmart se doreste a acoperi "bresa" dintre QII si D211, o guma de strada cu veleitati sportive (sesiuni pe pista). Un lucru foarte important care mie mi-a atras atentia in mod special, este singura guma (de strada) la care se mentioneaza in mod explicit ca poate fi folosita cu presiuni mai mici decat cele recomandate de producatorii motocicletelor, fara ca balonul sa sufere deformari si fara sa se supra-incalzeasca (tehnologie NTEC). Mie unul mi-au placut foarte mult, cu 1.9 spate/2.1 fata am simtit aportul de aderenta fara ca dinamica sa aiba de suferit iar profilul "neascutit" conferind un feedback liniar la aplecarea pe curbe. In plus, te anunta progresiv cand te apropii de zona periculoasa, nu stiu sa explic... cu mult inainte da a incepe sa piarda aderenta propriu-zis scot niste sunete specifice, un fel de vajait... Editat Martie 7, 2013 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 pai sunt fabricate la jumatatea lui 2012. de cand spuneai ca nu s-e mai produc? M-am uitat pe site-uri in gama Dunlop si am vazut ca nu mai apar. Daca tu zici ca sunt 2012 asa sa fie. Daca e intradevar proaspat din 2012 nu are cum sa fie chiar rau, dar din nou, depinde cu ce comparam. Cel mai bine e cand esti constient cu ce esti incaltat si sa mergi ca atare. Tocmai vin de la plimbare cu Pilot Road 2, asfalt rece, dar fara exagerari nicio problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 cuki, au mai fost si altii care au spus ca se face dosar penal, ca asa e legea, tampita, dar se solutioneaza, evident, cu NUP. Problema este ca nu stiu daca e adevarat sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 M-am uitat pe site-uri in gama Dunlop si am vazut ca nu mai apar. Daca tu zici ca sunt 2012 asa sa fie. Daca e intradevar proaspat din 2012 nu are cum sa fie chiar rau, dar din nou, depinde cu ce comparam. Cel mai bine e cand esti constient cu ce esti incaltat si sa mergi ca atare. Tocmai vin de la plimbare cu Pilot Road 2, asfalt rece, dar fara exagerari nicio problema. dunlop qualifier d209f astea sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 schiroii nu sunt inplicati in circulatia rutiera pentru orice vatamare rezulatata in urma unui incident rutier se deschide dosar penal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 E o aberatie legislativa, dat fiind ca aceeasi persoana e si partea vatamata si faptuitorul si din cate stiu se aplica numai evenimentelor petrecute pe drumurile publice. Da' oricum e funny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Da stiu ca au mai fost si altii, dar mai sunt si multi politisti/procurori idioti. Poti sa intrebi orice politist sau avocat/procuror si iti va spune ca ii o aberatie. Asta-i un nonsens Ce ma fac daca ala pe care-l intreb se numara printre cei idioti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 E o aberatie legislativa, dat fiind ca aceeasi persoana e si partea vatamata si faptuitorul si din cate stiu se aplica numai evenimentelor petrecute pe drumurile publice. Da' oricum e funny Aparent asa este, dar e de fapt un principiu de drept. Din punct de vedere penal se soldeaza clar cu NUP, dar dpdv. administrativ e un temei ca sa nu poti cere despagubiri ca victima a strazii sau mai stiu eu a cui. Ancheta lamureste pe deplin circumstantele, daca nu cumva cineva te-a ajutat sa cazi, daca au fost sau nu victime colaterale, pagube materiale provocate tertilor, etc. Inclusiv pe baza concluziilor anchetei obtii adeverinta de reparatii a motorului.E pe undeva ceva similar cu initierea unui un proces in constatare unde nu dai in judecata pe nimeni ci ceri doar constatarea unui fapt. Cel mult in urma anchetei si a elucidarii circumstantelor te poti trezi cu permisul suspendat, asta daca nu ai comis cumva o fapta penala (conducere sub influenta de exemplu) ceea ce tot cu acest prilej se solutioneaza, caz in care ancheta chiar ia o turnura penala. Din acest motiv daca te-ai trantit singur si n-a sunat nimeni la 112 si nici motive nu sunt DE LOC sa sune(adica tu esti perfect intact, n-ai atins pe niimeni si nici pagube tertilor n-ai provocat), te aduni frumusel de pe jos, si impingi frumusel motorul afara din zona, ca altfel incep cel putin drumurile si semnaturile. Vb in cunostiinta de cauza, am trecut printr-o poveste de asta, dar aici e sa povestesc! Puteti deschide cei interesati un topic pe tema asta. Aici discutam de gume pietrificate puse la murat, pardon la maturat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Aceeasi dilema am avut-o si eu, dupa mai multe cautari am inteles ca QII se refera la Qualifier II si Q2 (folosit prin USA) la Sportmax SportSmart. Intre cele 2 exista diferente atat de pret cat si tehnologie. SportSmart se doreste a acoperi "bresa" dintre QII si D211, o guma de strada cu veleitati sportive (sesiuni pe pista). Un lucru foarte important care mie mi-a atras atentia in mod special, este singura guma (de strada) la care se mentioneaza in mod explicit ca poate fi folosita cu presiuni mai mici decat cele recomandate de producatorii motocicletelor, fara ca balonul sa sufere deformari si fara sa se supra-incalzeasca (tehnologie NTEC). Mie unul mi-au placut foarte mult, cu 1.9 spate/2.1 fata am simtit aportul de aderenta fara ca dinamica sa aiba de suferit iar profilul "neascutit" conferind un feedback liniar la aplecarea pe curbe. In plus, te anunta progresiv cand te apropii de zona periculoasa, nu stiu sa explic... cu mult inainte da a incepe sa piarda aderenta propriu-zis scot niste sunete specifice, un fel de vajait... Q2 sau sportsmarturile astea, cum vrei sa le spui sunt niste gume foarte faine pentru strada si mers agresiv. am avut, am si sigur voi mai avea si anul asta cel putin. sincer sa fiu sunt cam acelasi lucru cu "vechile" qrr, un pic mai bune pe ud. intr-adevar, ntec-ul e ceva foarte fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Game Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 am un cauciuc michelin pe care scrie DOT W8CT 879T ce an e asta??? este dotul nou , dar daca certetezi bine cauciucu , si pe cealalta parte gasesti cu siguranta si dotul in forma veche. Aici e problema.. cand iti doresti economie nu iti cumperi motor de peste 15.000 euro E ca si cum ti-ai lua ferarri si l-ai pune pe gaz sau i-ai face reviziile la un service de cartier cine ma cunoaste stie ca nu banii pt cauciuc e problema la mine, insa e o zi de munca pana o dau jos si o pun inapoi, si can 2 luni pana vreun distins de service moto aduce la comanda caucucul. World's fastest Indian Chear asa. Ar trebuii sa se uite cativa destepti la filmul asta care se bazeaza pe intamplari reale. Omul isi cumpara cauciucuiri si ia brisca vecinei sa taie jos toate crestele de pe anveopa. Apoi merge sa doboare recordul de viteza (care inca nu la doborat nimeni dupa el) si acolo le explica oamenilor ca de ce sant bune cauciucurile de 30ani la mobra lui. In fine poate unii de prin romania sant mai savanti si mai bengosi decat unul care a doborat recordul de viteza la 1000ccm acu 30ani, si de atunci nu sa mai gasit altul sa o doboare din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 (editat) cine ma cunoaste stie ca nu banii pt cauciuc e problema la mine, insa e o zi de munca pana o dau jos si o pun inapoi, si can 2 luni pana vreun distins de service moto aduce la comanda caucucul. Chear asa. Ar trebuii sa se uite cativa destepti la filmul asta care se bazeaza pe intamplari reale. Omul isi cumpara cauciucuiri si ia brisca vecinei sa taie jos toate crestele de pe anveopa. Apoi merge sa doboare recordul de viteza (care inca nu la doborat nimeni dupa el) si acolo le explica oamenilor ca de ce sant bune cauciucurile de 30ani la mobra lui. In fine poate unii de prin romania sant mai savanti si mai bengosi decat unul care a doborat recordul de viteza la 1000ccm acu 30ani, si de atunci nu sa mai gasit altul sa o doboare din nou. 900 de lei livrat acasa un Avon AV72 Cobra (cica il trimit in 2 zile, mai mult de 1 sapt nu ar trebui sa faca pana in tara). Din review-uri pare ca rezista si 10k mile . Asta e topicul pentru cine vrea sa citeasca mai mult http://www.r3owners.net/general-tech-talk/5838-avon-pics-10k-miles.html Cu schimbatul de acord ca pare complicat dar daca il faci odata pe an nu e un capat de lume si nu cred ca faci mai mult de 15.000 km pe an. Ala cu Indianu' facea drag racing pe salt flats daca imi aduc aminte bine. Nu trebuia sa ia curbe, nu trebuia sa franeze sau sa se dea pe ploaie si traficul era redus pe acolo - cerinta era sa nu se dezintegreze cauciucul la viteze de 200mph - dar daca tu imi zici ca te dai numai cu 300 pe linie dreapta is de acord cu tine. L.E.: cum merge cauciucul de masina pe spate? l-ai testat de cand l-ai montat? Editat Martie 9, 2013 de bocosb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kamikazee Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 900 de lei livrat acasa un Avon AV72 Cobra (cica il trimit in 2 zile, mai mult de 1 sapt nu ar trebui sa faca pana in tara). Din review-uri pare ca rezista si 10k mile . Asta e topicul pentru cine vrea sa citeasca mai mult http://www.r3owners.net/general-tech-talk/5838-avon-pics-10k-miles.html Cu schimbatul de acord ca pare complicat dar daca il faci odata pe an nu e un capat de lume si nu cred ca faci mai mult de 15.000 km pe an. Ala cu Indianu' facea drag racing pe salt flats daca imi aduc aminte bine. Nu trebuia sa ia curbe, nu trebuia sa franeze sau sa se dea pe ploaie si traficul era redus pe acolo - cerinta era sa nu se dezintegreze cauciucul la viteze de 200mph - dar daca tu imi zici ca te dai numai cu 300 pe linie dreapta is de acord cu tine. L.E.: cum merge cauciucul de masina pe spate? l-ai testat de cand l-ai montat? Rocket III foloseste o marime de cauciuc extrem de ciudata si greu de procurat. de aia ia in jur de 2 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
byrons13 Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Da, dar p-aia o deconteaza asigurarea, ca d-aia platesti CAS... nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 este dotul nou , dar daca certetezi bine cauciucu , si pe cealalta parte gasesti cu siguranta si dotul in forma veche. cine ma cunoaste stie ca nu banii pt cauciuc e problema la mine, insa e o zi de munca pana o dau jos si o pun inapoi, si can 2 luni pana vreun distins de service moto aduce la comanda caucucul. Chear asa. Ar trebuii sa se uite cativa destepti la filmul asta care se bazeaza pe intamplari reale. Omul isi cumpara cauciucuiri si ia brisca vecinei sa taie jos toate crestele de pe anveopa. Apoi merge sa doboare recordul de viteza (care inca nu la doborat nimeni dupa el) si acolo le explica oamenilor ca de ce sant bune cauciucurile de 30ani la mobra lui. In fine poate unii de prin romania sant mai savanti si mai bengosi decat unul care a doborat recordul de viteza la 1000ccm acu 30ani, si de atunci nu sa mai gasit altul sa o doboare din nou. ala nici macar nu trebuia sa franeze. in plus recordul ala n-a fost doborat DIN RESPECT pentru el, nu ca nu ar putea nimeni. dimpotriva, aproape oricine cu un garaj, motoreta v2 de 800 si vreo 3000 de euro il poate dobori fara sa se chinuie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.