Cesar Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 E o anvelopa excelenta sportmartul Incearca mai multe presiuni, in special cand o scoti pe viraje si vei descoperi singur unde este combinatia de grip si stabilitate care se potriveste cel mai bine stilului tau de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Michelin Power Pure ce presiune recomandati? (R1). Cand am luat motorul avea 1,8 fata si era foarte instabila chiar si la o banala schimbare de directie pe autostrada, nu mai vorbesc de mers pe viraje. Acum merg cu 2,2 fata si 2,3 spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Acum incep sa inteleg motivul pentru care se creaza atit de mare confuzie si de ce, cei care cauta o informatie folositoare, pleaca de aici si mai debusolati Initiatorul topicului a intrebat ce presiune sa foloseasca intr-un pneu foarte performat pentru un mers mai sportiv in afara orasului, pe drumuri virajate. I se raspunde de Ionut cu convingere sa citeasca pe bascula. Andrew pune un film cu un nene care se refera la mersul in oras si la un caucicuc mai tare/longeviv/neperformant. Dragos isi spune parerea ( foarte corecta de altfel ) din experienta acumulata pe un Chopper ( imi cer scuze daca am gresit insa nu ma pricep la cruisere - choppere ) care cu siguranta foloseste un cauciuc din cu totul alta clasa de grip, geometrie si longevitate. In final toata lumea are dreptate insa nici un raspuns nu este folositor si asta deoarece s-au amestecat merele cu perele, patrunjelul si conopida in acelasi recipient. p.s. lipseste opinia unui scuterist si a unui endurist sa iasa salata perfecta Dragos ii vorbeste din experienta de 6 ani pe vitezana in speta GSXR 750, CBR 600 F3, VTR 1000 Firestorm. Daca ai fi fost curios ai fi vazut pe profilul meu trecut clar ce si cum. Am citit f bine ce vrea omul si nu as fi atat de.... sa dau sfat ce si cum folosesc pe chopper! Eu foloseam 2,5 fata si 2.5-2.6 spate pe vitezana, pe chopper daca aveam de spus ceva intram la alta sectiune, multumesc ptr atentie totusi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alinprd Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Salut baieti, sper ca nu deranjez dar m-ar interesa si pe mine ce presiune sa bag in pneuri la un Kawasaki Ninja 636 din 2003. Am tot vazut diverse variante, unii baga mult in rota fata, unii in roata spate si sincer nu stiu cum e cel mai bine. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alinprd Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Salut baieti, sper ca nu deranjez dar m-ar interesa si pe mine ce presiune sa bag in pneuri la un Kawasaki Ninja 636 din 2003. Am tot vazut diverse variante, unii baga mult in rota fata, unii in roata spate si sincer nu stiu cum e cel mai bine. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 scrie pe anvelopa ... PSI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 dupa ce bagati atm cat trebuie la ce perioada LE MAI VERIFICATI?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Salut baieti, sper ca nu deranjez dar m-ar interesa si pe mine ce presiune sa bag in pneuri la un Kawasaki Ninja 636 din 2003. Am tot vazut diverse variante, unii baga mult in rota fata, unii in roata spate si sincer nu stiu cum e cel mai bine. Multumesc anticipat! Nu exista o formula fixa! Totul depinde de tipul motorului si al gumelor, greutate, temperatura ambianta, configuratia drumului, calitatea asfaltului... si nu in ultimul rand, de stilul de condus. Recomandarea producatorului este un bun punct de plecare si reprezinta compromisul ideal pentru toata lumea. Daca nu "stii cum e cel mai bine" inseamna ca esti inca in faza de inceput a intelegerii fenomenului moto... si NU ai nevoie de ajustari ale presiunii. Oricum, diferentele nu sunt uriase si tin mai mult de nuanta decat de fond. dupa ce bagati atm cat trebuie la ce perioada LE MAI VERIFICATI?????? Mai degraba de cate ori LE MAI AJUSTATI? Spun asta deoarece eu merg cu ele "tun" pe autostrada, le mai inmoi un pic pe drumuri "normale" si cobor mult sub ce recomanda producatorul pe trasee foarte virajate (SportSmart NTEC). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kostin Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 La mine pe bascula este un abtipild si scrie front - 2,5 bar ; rear - 2,5 bar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alinprd Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 am mai avut moto, dar pe asta abia am luat-o si vreau sa o aranjez putin inainte de a ma da cu ea. Gumele sunt cam vechi, urmeaza sa le schimb dar momentan vreau sa le bag presiunea ok sa vad cum sta pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Salut baieti, sper ca nu deranjez dar m-ar interesa si pe mine ce presiune sa bag in pneuri la un Kawasaki Ninja 636 din 2003. Am tot vazut diverse variante, unii baga mult in rota fata, unii in roata spate si sincer nu stiu cum e cel mai bine. Multumesc anticipat! Pai citeste si tu mai sus. Mai da un search si mai gasesti vreo 3-4 topicuri pe tema asta (e unul chiar epic, de "n" pagini). Si daca nu o sa intelegi mare lucru (ceea ce e fff probabil din cauza parerilor contradictorii), vezi ca gasesti pe site-ul producatorului presiunile recomandate (sau chiar pe guma). Bafto delo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Voi nu intelegi un lucru in chestia asta cu alegerea presiunilor si alegerea pneurilor. Tot timpul trebuie sa ne punem mintea la contributie si sa vedem pe cine sa credem. GHID DE SORTARE A INFORMATIEI Se raspunde in oglinda la intrebarile: Cat de tare ma dau? Cat de tare ma dau pe curbe? Cat de mult ma inclin pe curbe? Recomand apoi sa se mearga la plimbare, la circuitele locale unde va dati voi si sa intrati in vorba cu baietii care se dau "cam ca voi". Apoi intrebati si baietii care se dau mult mai tare ca voi. Vedeti ei ce setari au?Ce cauciucuri? Si atunci cand vezi ca toti aia care merg MUUUUUUUULT mai tare ca tine si se inclina mult mai mult, toti recomanda anumite pneuri si anumite presiuni ia-te dupa aia. Daca nu te intereseaza sa mergi tare si sa te inclini tare, la fel. Mergi si mai intreaba-i pe aia care merg cam la fel ca tine. Faptul ca cineva a schimbat 3-4 motorete sport cu care a mers drept cu 80km/h de parada nu il face un gume-guru, sau presiuni-guru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C210288A Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Eu mergeam cu 2.5 fata si tot 2.5 spate. Nu am avut niciodata problema pe viraje sau linie dreapta! Fiecare merge cu presiuna care o considera ok si care face moto sa se comporte bine! Si eu tot la fel, merge ok GPZ-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Salut un sfat ce ar trebui sa aleg intre Dunlop Qualifier , Dunlop Qualifier 2 si Bridgestone BT016 pentru CBR 1000 (model 2007) Nu merg pe circuit (inca) dar merg destul de tare (cel putin asa cred eu) Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 salut. pai daca mergi "destul de tare " , ia-l pe cel mai scump (care cred eu e si cel mai bun ) . eu tocmai mi-am luat dunlop qualifier , mi-as fi luat qualifier 2 , dar pentru iesirile mele doar in weekend, si mers mai mosnegeste, chiar nu aveam nevoie . bafta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_clau2003 Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 (editat) Eu dintre Dunlop Sportsmart si Michelin Pilot Power 3 l-am ales pe ultimul pentru ca abia a aparut pe piata . Despre Sportsmart am auzit numai cuvinte de lauda. Oricare din cele doua de mai sus ai alege nu cred ca o sa fii nemultumit. Editat Martie 29, 2013 de ady_clau2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 (editat) Daca se poate ma intereseaza numai din cele trei modele enumerate. Qualifier am avut pe un cbr 919 si a fost destul de ok nu stiu cum este qualifier 2 (din ce am citit nu ar fi diferenta mare fata de qualifier 1 decat poate la pret). Bt015 am acum si este excelent deci m-ar interesa si pareri despre BT016 care probabil este mai slab decat 015 Am o oferta buna de pret pentru cele trei enumerate de mine si din aceasta cauza sunt interesat doar de ele. Multumesc! Editat Martie 29, 2013 de yoz1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Daca se poate ma intereseaza numai din cele trei modele enumerate. Qualifier am avut pe un cbr 919 si a fost destul de ok nu stiu cum este qualifier 2 (din ce am citit nu ar fi diferenta mare fata de qualifier 1 decat poate la pret). Bt015 am acum si este excelent deci m-ar interesa si pareri despre BT016 care probabil este mai slab decat 015 Am o oferta buna de pret pentru cele trei enumerate de mine si din aceasta cauza sunt interesat doar de ele. Multumesc! nu confunda qualifier cu qualifier rr (ce ai avut probabil pe 919) si nici qualifier 2 cu sportsmart (denumit q2 in state). recomand sportsmart pentru mers (si mai agresiv) pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 nu confunda qualifier cu qualifier rr (ce ai avut probabil pe 919) si nici qualifier 2 cu sportsmart (denumit q2 in state). recomand sportsmart pentru mers (si mai agresiv) pe strada Anul trecut am vandut 919-le si am avut qualifier normal nu rr si a fost ok rr din cate stiu nici nu se mai gaseste cel putin la noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutpopoiu Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Daca vrei cele mai bune cauciucuri ia ti Metzeler racetec interact K1,K2 SAU K3 sau Pirreli supercorsa SP.Cele mai bune pana acum.(testele o demonstreaza si le am probat si eu cu un plus pt pirelli pt ca se incalzesc forte repede) La cald zici ca au lipici pe ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Eu dintre Dunlop Sportsmart si Michelin Pilot Power 3 l-am ales pe ultimul pentru ca abia a aparut pe piata . Despre Sportsmart am auzit numai cuvinte de lauda. Oricare din cele doua de mai sus ai alege nu cred ca o sa fii nemultumit. de acord cu tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Salut un sfat ce ar trebui sa aleg intre Dunlop Qualifier , Dunlop Qualifier 2 si Bridgestone BT016 pentru CBR 1000 (model 2007) Nu merg pe circuit (inca) dar merg destul de tare (cel putin asa cred eu) Multumesc ! Mergi pe Qualifier 2 daca esti constrans doar de astea 3 modele. Bt-016 e o guma slaba si nu mai zice ca Bt-015 e o guma buna mai ales daca zici ca mergi tare sau destul de tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Daca vrei cele mai bune cauciucuri ia ti Metzeler racetec interact K1,K2 SAU K3 sau Pirreli supercorsa SP.Cele mai bune pana acum.(testele o demonstreaza si le am probat si eu cu un plus pt pirelli pt ca se incalzesc forte repede) La cald zici ca au lipici pe ele Dar Dunlop GP Racer? nu ai testat? Ia-le in calcul si pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Mergi pe Qualifier 2 daca esti constrans doar de astea 3 modele. Bt-016 e o guma slaba si nu mai zice ca Bt-015 e o guma buna mai ales daca zici ca mergi tare sau destul de tare. Si eu zic la fel. Qualifier simplu am avut 2 seturi si imi fugea fundul pe acceleratie si se mai ducea si taras la frane puternice. Am avut si Qualifer RR care a fost muuult mai bun dar nu se mai gaseste (se pare ca Sportsmart este urmasul lui Qualifier RR dar are si tehnologie Ntec). Despre Qualifier 2 am citit review-uri bune si se pare ca este mult imbuantatit fata de Qualifier simplu. Si zic totusi ca nu trebuie sa te limitezi doar la aceste 3 modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 baieti, imi puteti da si mie ceva detalii despre Pirelli Dragon Supercorsa? am cumparat o janta spate si neamtu mi-a spus. este cauciuc pe ea, te costa 18euro sa ma duc sa o dejantez, sau iti trimit janta cu tot cu cauciuc si te costa tot cam atat pretul la transport. normal ca am ales sa primesc si guma. doar ca nu stiu ce fel de guma e? imi poate da si mie cineva cateva pareri despre ea. pt ce fel de mers e rocomandata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.