Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oameni buni, lăsaţi rautatile si impresiile de forjatori consumatori de cauciucurii spate până la talon. Pe stradă, gumă spate tot pe mijloc se toceste indiferent cât de tare vă daţi pe curbe.

Colegul nostru a înţeles ideea, drept pt care merită felicitat.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un singur lucru vreau si eu sa intreb si anume , gumele alea second in stare buna aduse de afara , de ce au fost ele acolo date jos ( aruncate ) de pe mobra , erau prea bune nu ????

De aia erau date jos ca probabil proprietarul are o manie ca voi cu Dotul nou si pe de alta parte are salar de Germania si poate sa isi schimbe anvelopa fara nici un efort material.Insa la clientii faini motociclisti din romania daca dai mocca mai are tupeul sa iti ceara o punga de seminte si o sticla de 2 litri de bere sa se uite la meci seara ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

numai aberatii pe-aici frate.

 

Care-i faza?

 

fiecare isi expune punctul de vedere aici, mi-am dat-o si eu cam cum am crezut ca e din auzite, ca eu la politehnica am lipit coji de banane la portocale si am suflat in tuburi cu aer.

 

repet si sustin. cauciucul se intareste din exterior spre interior, asta in timpul folosintei. ce se da pe raft si se tine mai mult timp, procesul de imbatranire a cauciucului este mult mai lent decat daca ar fi tinut montat pe un motor lasat sub husa, dar imbatraneste integral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu "maturatul" cauciucurilor e o tampenie sinistra. M-am dat si eu pe vremuri cu cauciucuri cu care puteai face burnout si nu se vedea pe ele, dar ma kkm pe mine cu ele in curbe si imi dadeau flashuri aia cu daciile 1300.

Cu DOT-ul nu as avea probleme sa ma dau cu unul de 5-6 ani. Daca l-as lua de nou probabil m-as uita sa nu fie sub 3 ani.

Nu cred ca contesta nimeni durabilitatea marita la cauciucurile vechi, dar scade aderenta. Zici de Rocket ca iti mananca cauciucurile din cauza greutatii si a cuplului si ca e mai rentabil cu alea vechi. Problema e ca greutatea aia mai trebuie si franata si tinuta pe curbe - si acolo ai minusuri mari cu cauciucurile "maturate".

Dupa cum vad eu problema, ori ar trebui sa gasesti alt tip de cauciuc(daca ai de unde alege pe dimensiunea aia) sau alt tip de motocicleta :)

Am facut anul asta 30de pasuri prin alpi in 10zile, si nici cu cauciucul ala ros nu am simtit diferenta pe uscat, pe ploaie era rau de tot recunosc....Dar mie motociclismul imi place numai pe vremea clopului de pai....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci azi a venit ziua de schimb cauciuc spate.....Si ca sa imi subliniez intemeiata convongere despre ce meditez aici am facut si cateva poze pt a va arata.

 

Poza explica clar situatia ca in stanga avem un cauciuc nou nout in folie cu mustate pe el (se vede ca e nou nouta, (DOT 2012 Iulie) (cand am vazut m-am inervat la culme, ca am spus vanzatorului sa imi trimita unul cat mai vechi) si in dreapta imaginii aven un GOODYEAR de 225 60 R16 M+S......Cine stie sa distinga roata din mijloc poate sa observe ca e pana la sarma.....Si dupa cum vedeti nu trebuie sa va explic prea multe observati si voi din poza ca cauciucul nou convins de situatie nu mia convenit efectiv si am fost nevoit de circumstante sa montez unul tip AUTOTURISM pt a pune la MATURAT cauciucul recomandat de producator.

 

ATENTIE: a nu se interpreta ca nu am avut cauciuc corespunzator sau bani sa cumpar, am cumparat era acolo langa mine puteam sa montez dar am refuzat categoric......

post-36287-0-30822500-1361026618_thumb.jpg

post-36287-0-61586700-1361026626_thumb.jpg

post-36287-0-12316500-1361026637_thumb.jpg

post-36287-0-67791700-1361026647_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sursa de inspiratie!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=NYhkCA_JwJM

http://www.youtube.com/watch?v=xaIj1XrmvLM



Uite aici ce spune nenea asta.Sa nu cumperi de pe raft un cauciuc mai vechi de 5 ani, Nu aia spune sa o dai jos la 5 ani, ci sa nu o cumperi sa o montezi daca are mai mult de 5 ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simpatica asta nu a spus nimic de anii cand trebe sa schimbi anvelopa, oare nu o mai fi avut 3sec spatiu in spotul publicitar sa o spuna?

Nici asta nu spune nimic de data:

defat inca nu am gasit nici unul care sa faca referire expres la anii de fabricatie!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simpatica asta nu a spus nimic de anii cand trebe sa schimbi anvelopa, oare nu o mai fi avut 3sec spatiu in spotul publicitar sa o spuna?

Nici asta nu spune nimic de data:

defat inca nu am gasit nici unul care sa faca referire expres la anii de fabricatie!!!

Zoran, ar trebui sa ai grija si la viteza maxima pentru care-i garantata anvelopa aia de masina pe care

ai montat-o pe Rocket.

Uite asta, generatie mult mai noua, nu duce peste 130 MpH, aproximativ 215 Km/h:

http://www.sears.com/goodyear-assurance-tripletred-a-s-225-60r16-98h-vsb-all/p-09589691000P

Hai norock!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yzu "DOT'ul este foarte important dpmdv.

In primul rand, este vorba de siguranta si de viata riderului.

In al doilea rand, este vorba de aderenta care ti'o ofera un cauciuc cu DOT cat mai nou.

Acum, desigur ca un vanzator de cauciucuri second hand le va spune cumparatorilor, mai ales cand el are pe stoc zeci de cauciucuri cu DOT vechi pe care nu le poate vinde, tocmai din cauza DOT'ului, ca DOT'ul NU este important . Ce v'ati astepta sa spuna: ''nu cumparati de la mine cauciucuri si mergeti la Cora Hypermarket si cumparati cauciucuri cu DTO 2011/ 2012 ? '' ...hai sa fim seriosi.

 

 

Chiar vazusem un experiment, la Pro TV, de cca 1 luna, cu doua Skoda Octavia, echipate cu cauciucuri noi, acelasi profil, dar cu DOT'uri diferite de cca 4 ani, iar cele doua masini se comportau total diferit. franarea, de ex. era cu o diferenta de metri buni ( nu retin exact nr de metri ).

Idem si la plecarea de pe loc, la plecarea din rampa samd. Cautati filmuletul pe youtube..."

 

Filmuletul de pa PRO TV nu era cu DOT-ul,era cu anvelope iarna si anvelope all season. Sincer, eu am pe Focus anvelope all season, sunt Pirrelli, nu am avut nici o surpriza neplacuta cu ele, se comporta extraordinar in orice situatie, zapada, gheata, polei, ploi...etc. Pe o alta masina am anvelope Debica, deci o marca mai slaba, astea sunt doar anvelope de iarna. Acestea mi-au facut insa niste surprize neplacute, iesit mai greu din zapada, aluneca pe gheata ( masina se duce intr-o parte...etc ) Deci, eu cred ca si marca anvelopei conteaza nu doar faptul ca e iarna sau MS...bla bla

Pentru moto mi-am luat o anvelopa fata second cu DOT din 2007, deci de 5 ani ( ca o luasem anul trecut ). Anvelope era parca de plastic. Am trimis-o inapoia la celcare mi-a vandut-o si m-am dus in magazin si am luat alta noua. Sunt convins ca DOT-ul e foarte important cat si locul in care a fost depozitata anvelopa dar....acu ce sa zica si omul, tre sa isi vanda gumele cat mai repede si cu cat mai putin efort....

Editat de dromamobilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[citation needed]

In rest... gramada de BS... din punctul meu de vedere 99% din aia de dau vina pe cauciucuri sunt de fapt ei de vina dar nu sunt capabili sa recunoasca.

:agree: :goodposting:

 

Yzu "DOT'ul este foarte important dpmdv.

In primul rand, este vorba de siguranta si de viata riderului.

In al doilea rand, este vorba de aderenta care ti'o ofera un cauciuc cu DOT cat mai nou.

Acum, desigur ca un vanzator de cauciucuri second hand le va spune cumparatorilor, mai ales cand el are pe stoc zeci de cauciucuri cu DOT vechi pe care nu le poate vinde, tocmai din cauza DOT'ului, ca DOT'ul NU este important . Ce v'ati astepta sa spuna: ''nu cumparati de la mine cauciucuri si mergeti la Cora Hypermarket si cumparati cauciucuri cu DTO 2011/ 2012 ? '' ...hai sa fim seriosi.

 

 

Chiar vazusem un experiment, la Pro TV, de cca 1 luna, cu doua Skoda Octavia, echipate cu cauciucuri noi, acelasi profil, dar cu DOT'uri diferite de cca 4 ani, iar cele doua masini se comportau total diferit. franarea, de ex. era cu o diferenta de metri buni ( nu retin exact nr de metri ).

Idem si la plecarea de pe loc, la plecarea din rampa samd. Cautati filmuletul pe youtube..."

 

Filmuletul de pa PRO TV nu era cu DOT-ul,era cu anvelope iarna si anvelope all season. Sincer, eu am pe Focus anvelope all season, sunt Pirrelli, nu am avut nici o surpriza neplacuta cu ele, se comporta extraordinar in orice situatie, zapada, gheata, polei, ploi...etc. Pe o alta masina am anvelope Debica, deci o marca mai slaba, astea sunt doar anvelope de iarna. Acestea mi-au facut insa niste surprize neplacute, iesit mai greu din zapada, aluneca pe gheata ( masina se duce intr-o parte...etc ) Deci, eu cred ca si marca anvelopei conteaza nu doar faptul ca e iarna sau MS...bla bla

Pentru moto mi-am luat o anvelopa fata second cu DOT din 2007, deci de 5 ani ( ca o luasem anul trecut ). Anvelope era parca de plastic. Am trimis-o inapoia la celcare mi-a vandut-o si m-am dus in magazin si am luat alta noua. Sunt convins ca DOT-ul e foarte important cat si locul in care a fost depozitata anvelopa dar....acu ce sa zica si omul, tre sa isi vanda gumele cat mai repede si cu cat mai putin efort....

valabil pe asfalt la crampoane nu prea conteaza ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

grija mare pana te obisnuiesti cu el in curbe. suprafata de contact, fiindca e un cauciuc drept si nu e ciuperca, la inclinatie scade la aproximativ 10-15%, deci in caz de forta majora nu mai prea ai contact suficient pentru o aderenta buna.

asta si cu statul drept pe sosea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum, desigur ca un vanzator de cauciucuri second hand le va spune cumparatorilor, mai ales cand el are pe stoc zeci de cauciucuri cu DOT vechi pe care nu le poate vinde, tocmai din cauza DOT'ului, ca DOT'ul NU este important . Ce v'ati astepta sa spuna: ''nu cumparati de la mine cauciucuri si mergeti la Cora Hypermarket si cumparati cauciucuri cu DTO 2011/ 2012 ? '' ...hai sa fim seriosi.

 

Eu cred ca nu e doar o "strategie de vanzare", Eu am impresia ca Zoran chiar crede cu adevarat in prostia asta cu DOT-ul vechi...eu m-am convins pe pielea mea cum sta treaba cu DOT-ul si cu tipul de anvelopa de care are nevoie mobra cand am rupt anul trecut aderenta spate pe o curba pe Meses. Aveam Michelin Pilot Road (care e o guma ce tinde mai mult spre touring, desi are aderenta buna) cu DOT 2011...deci avea 1 an vechime, si cu toate astea am pierdut aderenta spate PENTRU CA NU ERA TIPUL POTRIVIT DE ANVELOPA pentru motocicleta mea. Nu am cazut, habar nu am cum am reusit sa redresez ca o dadusem intr-un mic high side, a voblat de 3-4 ori si s-a oprit. Asta a fost Duminica. Luni mi-am comandat un set de anvelope noi(DOT 2012) si potrivite pentru motocicleta si le-am schimbat. Cu alea nu am mai avut surpize, decat foarte placute, in sensul ca mi-au placut cum se comporta, aderenta, manevrabilitatea, tot. Deci este foarte important si tipul anvelopei sa fie potrivit pentru motocicleta, nu numai DOT-ul, iar atata timp cat Zoran si-a pus cauciuc de masina pe tractorul lui...no comment! Eu m-am lamurit cat de mult gandeste, de asta sunt convins ca s-ar putea ca acest topic sa nu fie doar o strategie de marketing pentru stocul lui de anvelope vechi.

Editat de shackalu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cum ti-ai dat seama care anvelope sunt exact bune pentru motorul tau...inainte sa le cumperi?

p.s. nu fac bascalie...ma intereseaza pe bune!

Duminica cand m-am intors acasa am luat netul la puricat...pareri ale posesorilor de acelasi tip de motocicleta referitoare la diversele tipuri de anvelope pe care le probasera. Am analizat punctele forte, punctele slabe (gen aderenta, rezistenta in Km, manevrabilitate, etc.). Am filtrat informatiile, am ajuns la 2 modele intre care trebuia sa aleg. Si am ales "locul 2" :) din motive financiare :P ( alea de pe locul 1 erau 1500 de lei, iar eu dispuneam de 1200 in momentul ala, si nu mai vroiam sa merg cu gumele care le aveam pe mobra in momentul ala)

 

P.S. Nu am regretat deloc alegerea facuta! ;)

Editat de shackalu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Nu inteleg de ce isi bate capul in privinta dot-ului atunci cand monteaza cauciuc de masina...e doar o labageala verbala,de dragul de a o face

Sper sa nu isi schimbe parerea daca merge si cu o vitezana cu caucioace mai vechi de 5 ani

Faza cu cauciuc de masina pe tractorul cu 2 roti am vazut-o acum ceva ani pe iutub

 

 

Initiatorul confunda merele cu perele

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca nu e doar o "strategie de vanzare", Eu am impresia ca Zoran chiar crede cu adevarat in prostia asta cu DOT-ul vechi...eu m-am convins pe pielea mea cum sta treaba cu DOT-ul si cu tipul de anvelopa de care are nevoie mobra cand am rupt anul trecut aderenta spate pe o curba pe Meses. Aveam Michelin Pilot Road (care e o guma ce tinde mai mult spre touring, desi are aderenta buna) cu DOT 2011...deci avea 1 an vechime, si cu toate astea am pierdut aderenta spate PENTRU CA NU ERA TIPUL POTRIVIT DE ANVELOPA pentru motocicleta mea. Nu am cazut, habar nu am cum am reusit sa redresez ca o dadusem intr-un mic high side, a voblat de 3-4 ori si s-a oprit. Asta a fost Duminica. Luni mi-am comandat un set de anvelope noi(DOT 2012) si potrivite pentru motocicleta si le-am schimbat. Cu alea nu am mai avut surpize, decat foarte placute, in sensul ca mi-au placut cum se comporta, aderenta, manevrabilitatea, tot. Deci este foarte important si tipul anvelopei sa fie potrivit pentru motocicleta, nu numai DOT-ul, iar atata timp cat Zoran si-a pus cauciuc de masina pe tractorul lui...no comment! Eu m-am lamurit cat de mult gandeste, de asta sunt convins ca s-ar putea ca acest topic sa nu fie doar o strategie de marketing pentru stocul lui de anvelope vechi.

 

Eu chear cred in teoria cu Dot ul pt care meditez, insa citind cu mare atentie posturile automat ma uit in stanga ce fel de mobra aveti si am ajuns la urmatoarea concluzie: Cei cu Speeduri care merg la viteze maxime pe topa , meses, curbe etc intradevar aveti nevoie de DOT ul nou ( ok recunosc) pt ca mergeti la maxim, solicitati norocul si ingerul pazitor la maxim, dar te intreb eu cand ai mers pe meses si ai voblat erai probabil la 150-180, esti sigur ca nu ai trecut in acea clipa pe o balta de urina al vreunui carutas carea trecut pe acolo si calul s-a usurat, sau pe o palma de nisip care a cazut de pe o masina , sau o pata de balega? sant multi factori. Cand ai intrat intrun viraj si te inclini aderenta nu se rupe decat daca conditia asfaltului isi schimba infatisarea de pe o clipa pe alta. Reasfaltare cu alt tip de asfalt , umezeala, praf, balega etc, sau daca schimbi viteza brutal. (am patit eu si mi-am si rupt piciorul 3luni am stat in ghips) Insa sa spui ca dotul de 2011 cu dot ul de 2012 este un dot de iti periclitezi viata, trebuie sa spun ca esti total pe langa.

 

Teoria mea cu Dotul in cazul motoarelor (chopper-cruzer-enduro) care au o viteza de croaziera normala 120-140 daca folosesc un Dot mai vechi intre 3-7ani este mai mult decat perfect. La voi care santeti teribilisti cu speedurile voastre probabil aveti nevoie de anvelope cat mai noi, dar tipul vostru de motociclism nu ma priveste, nu ma intereseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zoran, daca citeai intr-adevar posturile "cu atentie" cum ai afirmat, ai fi vazut ca in cazul prezentat de mine NU AM ZIS CA A FOST DOT-UL VECHI. Dimpotriva, am zis ca desi era o anvelopa NOUA, din 2011, TIPUL ANVELOPEI nu a fost corect..nu DOT-ul! Tot cu rosu am scris si mai sus "tipul anvelopei", care nu oferea suficienta aderenta pentru ce aveam eu nevoie. Si asfaltul era ca in palma pe portiunea respectiva, nici urma de vreuna din chestiile mentionate de tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cum ti-ai dat seama care anvelope sunt exact bune pentru motorul tau...inainte sa le cumperi?

p.s. nu fac bascalie...ma intereseaza pe bune!

 

Iti explic.

am inceput cu Virago 535 guma YOKO am mers cca 8800km, apoi am cumparat metzeller ca aia se recomanda de oamenii de stiinta motociclisti CLUJENI, am omservat ca intradevar merge dublu cu DOT NOU NOUT, apoi am cumparat Dragstar de 1100, pe el era DUNLOP nu stiu cat a mers ca nu era nou deci nu cunosc istoria de km a anvelopei, am schimbat si pe vremea aceea era o faza ca METZELER a facut niste anvelope ca se rupeau din ele bucati intregi de profil cat jumate palma.( asta am auzit cel putin din 2-3 locuri ) am cumparat AVON de la SENILA-Floresti. in loc de 170 lat cat recomanda producatorul , 200 de lat sa arete mai bine. Am montat si motorul arata din spate fff fain am zis ma asta e model perfect, insa dupa 8000km a explodat pe autostrada in ungaria exact cand depaseam un TIR numai dumnezeu ma ajutat sa nu murim acolo. Am zis in felul urmator. NICIODATA nu mai iau Avon ca se uzeaza prea repede. Haisa zicem ca explozia era o intamplare, defapt cred ca camera a explodat acolo. Am tot cautat Metzeler de 200lat si nu am gasit, la care ma suna cei din TG MURES ca isi desfiinteaza serviceul si au gume de 200 70 R15, in 10 min am urcat in masina si am tulit-o catre Tg Mures. Acolo zice omul ca sant 3 nou noute si unul probat 500km. Bucata 100euro, dar daca cumpar toate 200euro toate 4. Zis si facut am luat toate 4. Am montat unul si amfost cu el deja de 2 ori in ALPI (cca 8000km) plus in acei 2 ani sezonul ce m-am dat cu el in romania, inca cel putin 6000km.deci deja totalizez 14-15mii cu anvelopa si inca mai am cca 3-4mmcreasta, asta inseamna ca aceasta anvelopa de 200 lata Metzeler a mers deja 15mii si mai merge miiiiinim 5000km insemnand ca e bun pt tipul meu de motor conditiile de cum conduc si tipulde drum practicat ( asfalt in romania, asfalt in pasurile din Alpii austrieci si italienesti) sant multumit maxim si ma bucur ca mai am inca 3 buc nefolosite pe stoc la MATURAT.

 

Apoi am cumparat Triumphul, Motorul asta nu are adversar este beton, o singura problema majora are.Nu tine nici un cauciuc pe el.( si asta observam pe cauciucurile nou cumparate si puse pe el ) daca ma tine un rand 5000km maxim (cu DOTUL ala penal nou) atunci daca ma dau 15000pe an am nevoie de 3 seturi, un set fata plus spete 500euro. Pai mai da o in frantz oi castiga io bine si oi fi io milionar dar sa bag 1500euro pe sezon numa in anvelope ma inerveaza. ASA CA daca cauciucul se intareste in timp prefer sa o pun pe aia intarita sa tina ceva mai mult .Asa ca lansez oferta din nou daca are cineva anvelopa de 240 50sau55 R16 nou nout ( ca asa am si eu unul) cu dot mai vechi, cu cati ani mai vechi e DOTUL decat la al meu atatia 50lei dau la schimb contra schimb daca le schimbam intre noi.

 

Zoran, daca citeai intr-adevar posturile "cu atentie" cum ai afirmat, ai fi vazut ca in cazul prezentat de mine NU AM ZIS CA A FOST DOT-UL VECHI. Dimpotriva, am zis ca desi era o anvelopa NOUA, din 2011, TIPUL ANVELOPEI nu a fost corect..nu DOT-ul! Tot cu rosu am scris si mai sus "tipul anvelopei", care nu oferea suficienta aderenta pentru ce aveam eu nevoie. Si asfaltul era ca in palma pe portiunea respectiva, nici urma de vreuna din chestiile mentionate de tine.

 

La 150la ora ai si vazut tu ca era ceva sau nu pe sosea, daca o vedeaio ocoleai daca puteai.

 

Zoran, ar trebui sa ai grija si la viteza maxima pentru care-i garantata anvelopa aia de masina pe care

ai montat-o pe Rocket.

Uite asta, generatie mult mai noua, nu duce peste 130 MpH, aproximativ 215 Km/h:

http://www.sears.com/goodyear-assurance-tripletred-a-s-225-60r16-98h-vsb-all/p-09589691000P

Hai norock!

 

M-am dus jos in garaj si am facut poze!!!! expres ca sa fii linistit.

 

Deci indicele de greutate si viteza este 98 H , iar acum confrunt tabela care spune astfel.:

98 inseamna maximum load 750kg, (ce am dat jos era maximum load 500kg) deci asta e deja cu 50%mai mult adica daca ma dau numai pe o roata cu bagaje si inca un person de 100kg tot nu ajung la 750kg nici prin apropiere, si indicele de viteza este H ceeace inseamna 210, prin urmare pot sa ma dau pe o roata cu bagaje si inca o matahala pe mobra pana la viteza de 210kmh, pai cred ca fff rar o sa ating aceasta viteza, eventual daca mergem catre meses si intalnim vreo 2-3 speedisti obraznici pe care tre sa ii pun in banca lor atunci o sa ajung probabil la 220maxim kmh.

 

Iar in aspectul dotului scrie 369. asta inseamna oare ca e din 1999 sau din 2009, defapt egal mi se rupe!!!

 

Zoran, ar trebui sa ai grija si la viteza maxima pentru care-i garantata anvelopa aia de masina pe care

ai montat-o pe Rocket.

Uite asta, generatie mult mai noua, nu duce peste 130 MpH, aproximativ 215 Km/h:

http://www.sears.com/goodyear-assurance-tripletred-a-s-225-60r16-98h-vsb-all/p-09589691000P

Hai norock!

 

M-am dus jos in garaj si am facut poze!!!! expres ca sa fii linistit.

 

Deci indicele de greutate si viteza este 98 H , iar acum confrunt tabela care spune astfel.:

98 inseamna maximum load 750kg, (ce am dat jos era maximum load 500kg) deci asta e deja cu 50%mai mult adica daca ma dau numai pe o roata cu bagaje si inca un person de 100kg tot nu ajung la 750kg nici prin apropiere, si indicele de viteza este H ceeace inseamna 210, prin urmare pot sa ma dau pe o roata cu bagaje si inca o matahala pe mobra pana la viteza de 210kmh, pai cred ca fff rar o sa ating aceasta viteza, eventual daca mergem catre meses si intalnim vreo 2-3 speedisti obraznici pe care tre sa ii pun in banca lor atunci o sa ajung probabil la 220maxim kmh.

 

Iar in aspectul dotului scrie 369. asta inseamna oare ca e din 1999 sau din 2009, defapt egal mi se rupe!!!

 

Am citit explicatia DOTULUI daca e din 329 si un triunghi mic sub ultima cifra inseamna ca este din 1999 si nu din 2009, asta inseamna ca anvelopa mea de pe spate are o impresionanta vechime de 14ani. Chear sant curios ce stie.

 

Dar sigur va fi buna sa mergem pana la TALORA sau pana terasa de pe Meses.

post-36287-0-48108800-1361099762_thumb.jpg

post-36287-0-58720200-1361099773_thumb.jpg

post-36287-0-69720800-1361099785_thumb.jpg

post-36287-0-84025500-1361099809_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anvelopa de 170 recomandata de producator.

Anvelopa de 190 pusa de utilizator pe aceeasi janta si se mira ca face poc. In toate meditatiile tale nu te-ai gandit ca Avonul ala trebuia pus poate pe janta mai lata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...