RzVan Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 aha.dar tu te crezi pe cuvant ce spui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 In germania e o lege cum ca, daca ai dot ul mai mare de nush cati ani iei amenda. Am impresia ca itp ul la ei consta si in verificarea dot ului. Stati fara grija, anvelopele refuzate in DE ajung la noi si se vand ca bune giugiuc. Mai bine debica nou decat michelin sh. Multi vorbesc putini asculta......... Daca sunt mai vehi de 4 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Daca sunt mai vehi de 4 ani pai 4 nu-s 7 sau 8 cum spune omu' ))) oricum, chestia cu "2 ani" e ca un guideline, cauciucurile au un numar de cicluri de incalzire. la fiecare ciclu mai pierd din aderenta. la cele de pista sunt foarte putine, la cele de strada mai multe. ei, eu de 5 ani incoace schimb minim 2 seturi pe an, la 5-6000 de km. nu-s uzate sa ajunga la marker-ul de uzura dar simt cum nu mai au aceeasi aderenta. si nu, nu merg cu gume de circuit pe strada... acum cine are cu ce, intelege. p.s. nu vand cauciucuri de orice fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaimike Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 scz ca intervin cum iti dai seama ca nu mai aderenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 scz ca intervin cum iti dai seama ca nu mai aderenta e o chestie care depinde de la om la om. eu imi cunosc motocicleta de 70.000 de km si imi pun gume noi. asa pot sa fac diferenta. daca la inceput de exemplu iau o curba anume cu x la ora peste cateva mii de km simt cum pierde aderenta in aceleasi conditii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Fii sincer acum, ce cauciucuri ai TU pe motorete? Fata dot 2011 schimbat in 2011 si spatele dot 2009 schimbat in 2010 Anul asta vreau sa schimb spatele cu unul mai proaspat,uzura e de 30% Pe scuterul furat aveam pe fata cauciucul montat in farbrica(2000) si tot Horiginal,are scuterul de 49(fabr in 1997) pe care l-am abandonat intr-un sopron in 2009 La motoreta nu fac arogante deastea,le schimb daca trec de 4 ani Am cumparat gsxr-ul incaltat cu BT016,fiind incepator am lasat presiunea din anvelope o idee mai mica decat cea recomandata pentru o mai buna aderenta,Spatele e fost ok dar pe anvelopa fata au aparut ,,crapaturi,, avea 2 ani,am schimbat-o in 2011 cand a implinit 3 ani de teama sa nu faca explozie in mers...basca ca erea lemn si nu inteleg cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaimike Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 pai 4 nu-s 7 sau 8 cum spune omu' ))) pai una e ce zice leagea si alta e ce zice producatorul... ei pot sa faca un cauciuc care sa tina 20 de ani... daca legea te obliga sa il schimbi la 4 ani ce faci? ori te supui ori platesti amenda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Daca sunt mai vehi de 4 ani [citation needed] In rest... gramada de BS... din punctul meu de vedere 99% din aia de dau vina pe cauciucuri sunt de fapt ei de vina dar nu sunt capabili sa recunoasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 [citation needed] In rest... gramada de BS... din punctul meu de vedere 99% din aia de dau vina pe cauciucuri sunt de fapt ei de vina dar nu sunt capabili sa recunoasca. Eu chiar le recomand cunoscatorilor sa se dea cu caucioace vechi,ce se poate intampla daca omu are skill ul mai bun decat a lu' rossi? ce diferenta e intre un cauciuc la fel de tare ca lemnul si unul moale? Pe spate merge ceva vechi(de la semafor la semafor) dar ce te faci pe franare unde nu are aderenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 In sfarsit ! Foarte bine spus ! Pentru mine,era un alt mijloc de amuzament subiectul cu dotul ) ,dar ai dreptate...conteaza in foarte mica masura dotul.Cauciucul propriu-zis sa fie in stare buna,atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 L-am cunoscut pe un tip care se plangea la franare ceva mai puternica se imprastie cu mobra...numai in oras mergea A cumparat motoreta impecabila cu vopseaua de fabrica pe carene si in 2 luni ii plangeai de mila...o vopsea cu sprai-ul Stiam eu ca am omis ceva...mobra avea anvelopele vechi si intarite ..,,lemn,, in limbajul popular Cica mobra zacea de vreo 2 ani intr-un garaj.a avut bani sa o cumpere dar nu avea bani de caucioace,ma rog se obisnuise sa dea cu buca de asfalt si nu mai avea nici un stres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) DOT'ul este foarte important dpmdv. In primul rand, este vorba de siguranta si de viata riderului. In al doilea rand, este vorba de aderenta care ti'o ofera un cauciuc cu DOT cat mai nou. Acum, desigur ca un vanzator de cauciucuri second hand le va spune cumparatorilor, mai ales cand el are pe stoc zeci de cauciucuri cu DOT vechi pe care nu le poate vinde, tocmai din cauza DOT'ului, ca DOT'ul NU este important . Ce v'ati astepta sa spuna: ''nu cumparati de la mine cauciucuri si mergeti la Cora Hypermarket si cumparati cauciucuri cu DTO 2011/ 2012 ? '' ...hai sa fim seriosi. Chiar vazusem un experiment, la Pro TV, de cca 1 luna, cu doua Skoda Octavia, echipate cu cauciucuri noi, acelasi profil, dar cu DOT'uri diferite de cca 4 ani, iar cele doua masini se comportau total diferit. franarea, de ex. era cu o diferenta de metri buni ( nu retin exact nr de metri ). Idem si la plecarea de pe loc, la plecarea din rampa samd. Cautati filmuletul pe youtube... Editat Februarie 15, 2013 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) Daca cumpar o caserola de mici care au termen 2saptamani si eu le pun la congelator uit de ele si le manac dupa 3 luni nu-s bune? mor daca le manac? Nu chear mi s-a intamplat saptamana trecuta am mancat si nu aveau nici pe dracu......!!! Posibil sa-i fi mancat congelati si-acum ti-a inghetat creerul daca esti in stare sa spui ca DOT-ul nu conteaza! P.S. yzulyka, presimt ca iar te invita la meciuri de MMA Editat Februarie 15, 2013 de Batranu` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Superfight in deschiderea de la K1 2013 de la Yokohama Acima serios...oare 89.235 % dintre posesorii de vehicule ( cu 2,3,4,6,8,12, etc roti ) cauta de NEBUNI cauciucuri cat mai noi si cu un renume cat mai bun ? Intreb doar...nu caut neaparat sa provoc pe cineva la Superfight Worl Grand Prix . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) Mesaj sters Editat Februarie 15, 2013 de Batranu` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
byrons13 Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) DOT'ul este foarte important dpmdv. In primul rand, este vorba de siguranta si de viata riderului. In al doilea rand, este vorba de aderenta care ti'o ofera un cauciuc cu DOT cat mai nou. Acum, desigur ca un vanzator de cauciucuri second hand le va spune cumparatorilor, mai ales cand el are pe stoc zeci de cauciucuri cu DOT vechi pe care nu le poate vinde, tocmai din cauza DOT'ului, ca DOT'ul NU este important . Ce v'ati astepta sa spuna: ''nu cumparati de la mine cauciucuri si mergeti la Cora Hypermarket si cumparati cauciucuri cu DTO 2011/ 2012 ? '' ...hai sa fim seriosi. Chiar vazusem un experiment, la Pro TV, de cca 1 luna, cu doua Skoda Octavia, echipate cu cauciucuri noi, acelasi profil, dar cu DOT'uri diferite de cca 4 ani, iar cele doua masini se comportau total diferit. franarea, de ex. era cu o diferenta de metri buni ( nu retin exact nr de metri ). Idem si la plecarea de pe loc, la plecarea din rampa samd. Cautati filmuletul pe youtube... stai linistit ca si cei de la cora au cauciucuri din 2008. Zoran, poate oamenii mai vor sa negocieze la pret. Faptul ca tu vorbesti atit de obraznic cu noi pe forum nu cred ca va creste respectul nostru, sau numarul clientilor tai. Ori pana acum, pe antevorbitorii mei, sau pe mine, nu m-ai convins ca un cauciuc care sta de 5 ani in vitrina unui magazin, sau intr-o magazie unde fierbe in fiecare vara, si ingheata in fiecare iarna, si mai strange si apa, e mai bun decat unul care a iesit acum de sub presa unde a fost injectat. Editat Februarie 15, 2013 de byrons13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Superfight in deschiderea de la K1 2013 de la Yokohama Acima serios...oare 89.235 % dintre posesorii de vehicule ( cu 2,3,4,6,8,12, etc roti ) cauta de NEBUNI cauciucuri cat mai noi si cu un renume cat mai bun ? Intreb doar...nu caut neaparat sa provoc pe cineva la Superfight Worl Grand Prix . Ca sa fim ontopic, Superfight K1 - DOT 2013 de la Yokohama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Game Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Fii sincer acum, ce cauciucuri ai TU pe motorete? Nu stiu de care am ca asta e cel mai nesemnificativ lucru care ma intereseaza, ce stiu e ca pe Rocket caut de un an cauciuc pe spate vechi, am unul nou nout sigilat 300euro a fost. Maine vine PETER care a lucrat la MOTOLAND sa imi schimbe cauciucul de pe spate ca e sarma afara (efectiv) si pt ca ala nou e cu dot de anul trecut nu il montez, montez unul de masina. De ala patrat si ca sa nu credeti ca doar povestesc o sa fac 2-3 poze in timpul procedurii ca sa vedeti ca am cauciuc nou, DAR NU IL montez. Astept sa se faca pe el Dotul de cel putin 3ani si doar dupa aceea il montez. De ce pt ca asa consider eu ca e mai bun pt motorul meu. In germania e o lege cum ca, daca ai dot ul mai mare de nush cati ani iei amenda. Am impresia ca itp ul la ei consta si in verificarea dot ului. Stati fara grija, anvelopele refuzate in DE ajung la noi si se vand ca bune giugiuc. Mai bine debica nou decat michelin sh. Multi vorbesc putini asculta......... Tocmai de asta am postat linkul explicativ in limba germana ca sa vezi ca se recomanda a se schimba peste 8ani, NU SE IMPUNE se RECOMANDA In sfarsit ! Foarte bine spus ! Pentru mine,era un alt mijloc de amuzament subiectul cu dotul ) ,dar ai dreptate...conteaza in foarte mica masura dotul.Cauciucul propriu-zis sa fie in stare buna,atat. Insfarsit un raspuns la tema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 in sfarsit, avem cifra magica 7. poate se mai calmeaza unii pe-aici. si eu am avut cauciuc "vechi" si n-am avut nici o problema. de parca cu gume super smechere nu poti s-o comiti. franeaza in curba tare cu fata ca te duci naibii, sau accelereaza tare in curba, la un mom dat o fugi saracul cauciuc. mersul preventiv te scapa de multe belele, cauciucul este ultima frontiera intre tine si asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Game Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 mah eu inteleg omu care intreba...si eu as intreba. Ce te costa sa intrebi? nimica. Ce te costa sa meri pana la om acasa si sa constati ca vinde niste jafuri? timp si speranta ca ti-ai gasit ceva potrivit la un pret acceptabil pentru tine. Personal am cumparat o data un cauciuc pe spate second, arata super bine, avea 2 ani vechime dar nush ce dreaq am cumparat ca dupa vreo 3000km au iesit sarmele din el afara. Pret 150lei. De atunci am zis ca nu mai iau second, nu are rost sa dau 150lei pentru 3000km, mai bine dau de 3 ori mai mult pentru 15000km Eu aduc cauciucurile ce le aduc numai daca le pot lua GRATIS, daca casta bani le las sa si le unga pe cap neamtu!!!! Pretul in care sta un cauciuc este cam 2-2.5euro (avand in vedere raportul cost combustibil la transport si cantitatea care incape in masina) iar la alea de mobra 1,5euro buc maxim.(pt ca incap mult mai multe in masina) Referitor cu faza ca dai 150lei si mergi 3000km si nu iti convine la mine chestia este exact diametral opus. DAU 250euro pe un cauciuc nou nout 240/55/R16 DOT 2013 si merg cu el maxim 5000km. (MAXXIM AM SPUS) dau 200lei pe unul putin uzat dar du dotul de 4-5 ani si merg cu el 6000-8000km. Care ti se pare raportul mai bun.Tocmai pt asta cumpar anul trecut un cauciuc nou ca nu am de unde sa il cumpar SH il tin sus pe dulap in camera 2-3 ani dupa care il montez. Fac exact ca si cu cascavalul il tin la NOBILAT!!!! L-am cunoscut pe un tip care se plangea la franare ceva mai puternica se imprastie cu mobra...numai in oras mergea A cumparat motoreta impecabila cu vopseaua de fabrica pe carene si in 2 luni ii plangeai de mila...o vopsea cu sprai-ul Stiam eu ca am omis ceva...mobra avea anvelopele vechi si intarite ..,,lemn,, in limbajul popular Cica mobra zacea de vreo 2 ani intr-un garaj.a avut bani sa o cumpere dar nu avea bani de caucioace,ma rog se obisnuise sa dea cu buca de asfalt si nu mai avea nici un stres eu totusi cred ca era antitalent. Daca eu am putut face prin alpi jumate tura cu sarma afara fara sa mad prin acele de par atunci asta trebuia sa fie bou sa se imprastie prin oras .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Io nu inteleg ce atata agitatie... Doar pentru ca sunt clienti care nu vor sa-si ia cauciuc mai vechi de doi ani? Si acum incercati sa-i convingeti ca sunt prosti? Pai...atunci...bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 :lol: :lol: auzi tu, cauciucuri pue la imbatranit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Game Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 DOT'ul este foarte important dpmdv. In primul rand, este vorba de siguranta si de viata riderului. In al doilea rand, este vorba de aderenta care ti'o ofera un cauciuc cu DOT cat mai nou. Acum, desigur ca un vanzator de cauciucuri second hand le va spune cumparatorilor, mai ales cand el are pe stoc zeci de cauciucuri cu DOT vechi pe care nu le poate vinde, tocmai din cauza DOT'ului, ca DOT'ul NU este important . Ce v'ati astepta sa spuna: ''nu cumparati de la mine cauciucuri si mergeti la Cora Hypermarket si cumparati cauciucuri cu DTO 2011/ 2012 ? '' ...hai sa fim seriosi. Doturile care le am eu poti s spui tu daca sant ok sau nu, din punctul vostru de vedere. Ieri am etichetat cateva si cu dotul sa fie multumiti asta cu pretentii. Posibil sa-i fi mancat congelati si-acum ti-a inghetat creerul daca esti in stare sa spui ca DOT-ul nu conteaza! P.S. yzulyka, presimt ca iar te invita la meciuri de MMA Eu te rog respectuos daca auzi ceva de genul 240 50-55 R16 ca ar avea cineva cauciuc stare buna DAR cu dotul de macar 4ani minim SAU MAI VECHI sant interesa sa cumpar. si daca e intradevar cu dotul vechi ii dau cu 50lei mai mult fata de prestul care el in mod sincer si onest l-ar fi cerut. Uite am gasit reglementarea de germania pt TUV si nu aminteste nimic de vechime decat de un profilaj minim de 1,6mm. http://www.bereifung.org/reifenvorschriften.html Bai da nemti astia sant chear prosti de nu au spus nimic in privinta anilor..... Ah uite inca o informate, spune in al doile raspuns ca poate sa merarga fara GAND 10ani. http://de.answers.yahoo.com/question/index?qid=20100520090828AAeOFcd SI CU ASTA AM SI INCHEIAT DISCUTIA CA NU AM CU CINE O CONTINUA. http://www.gutefrage.net/frage/stimmt-es-dass-autoreifen-nicht-aelter-als-6-jahre-sein-duerfen-da-man-sonst-keinen-tuev-mehr-be Spune ffff clar nu exista in germania nici o regula in privinta anului de fabricatie.....Si cu asta am incehiat discutia sa nu imi mai sara cineva in cap ca vb nepoliticos cu distinsii cititori mai ales ca in ultimii 6luni nici nu am intrat pe forum. You're welcome Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Pai n-ai CE discuta, nu CU CINE... Eu aleg ce vreau sa cumpar. Punct! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.