The Mentalist Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 Da-i un PM userului "Legnakrad." Stiu sigur ca a avut SportSmart pe un GSR600, anul trecut. Tipul se da destul de frumos cu motorul si stiu ca merge si pe Amckart. I-am dat PM, sper ca nu e o problema sa postez si raspunsul, poate mai intereseaza si pe altcineva: the mentalist, on 31 Aug 2013 - 11:02, said: Salut Am auzit ca tu ai sau ai avut cauciucuri Dunlop SportSmart. Cum ti se par?Ai mers si pe Amkart cu ele sau pe alt circuit? Mi-am luat si eu un SportSmart pe spate,nou, acum sper ca in curand sa-mi iau si fata. Am avut GpRacer inainte si acum mi-e sa nu trag prea tare de SportSmart, tine la aplecari, franari mai agresive? Aluneca pe franare sau te ridici in stoppie cu el? Ai avut vreun slide neasteptat pe curbe, se incalzeste bine? Cu ce presiune ai mers in el?Eu am acum 1,8 pe spate si se comporta bine, am auzit la baieti ca la circuit merg chiar cu 1,5 cu el. Daca poti sa-mi zici un pic din experienta ta cu SportSmart, merci! Salut! "Salut! GP Racer este peste sportsmart asta clar (la aderenta). Avantajul la sportsmart este ca nu trebuie sa stai sa se incalzeasca, iti inspira incredere dni prima secunda (asta stradal). Pe strada nu e nici o diferenta intre ele. Pe amckart am fost de 2 ori cu el si stiu ca am bagat o data presiune cam mica (1.5 - 1.6) si a derapat destul de mult insa era foarte previzibil. Chiar daca e ntec eu zic sa il tii la 1.7-1.8 la rece altfel parca derapeaza destul spatele. Sa-l stapanesti sanatos oricum, e guma buna, s0ar putea sa revin si eu la el inca nu m-am decis " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 O parere despre diablo SC2 versus metzeler k2 interact ? De asemenea ,sunt bine primite si cateva oferte de pret @PM UP Haide-ti sa revenim la gume seriose ! Mai da-le dreq de dunlop sunt pretentioase pt mersul stradal.. sunt pretentioase la temp asfaltului,la presiune + sunt f grele--->>de ce sa am 2 cai la roata in minus cand pot sa am unul in plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 Fiindca Metz tin muuult mai putin ca Dunlopul, si costa dublu/kilometrul parcurs. Mersul tare, COSTA mult, cresterea costului cu cauciucurile este aproape exponentiala, nicidecum liniara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Salut ! Am si eu un gsx-r 1000 k8 si a venit vremea sa schimb cauciucurile . Am in cap Dunlop Gp Racer d211 190/55 spate si 120/70 fata . Intrebarea mea este in raza aceasta de bani 330E exista alte cauciucuri care sa se comporte mai bine pe curbe etc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Aveti grija cu Dunlop SportSmart, e greu de adus la o temperatura "lipicioasa", pana nu am scazut presiunea la 1,3 pe spate pe circuit nu se incalzea. Daca se prosteste cineva sa mearga cu 2,9 cu acest cauciuc eu zic ca se pregateste de accident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Dar cine tine 2,9 in cauciuc ? E imposibil de mers. 2,2 e bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 stiti cumva unde pot gasi bridgestone battlax r10 ? sau ce firma importa bridgestone ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 (editat) de ce, asta e ultima fita? Jura-te ca ai dat-o in slide cu Gp racer, GP sau D212 Editat Septembrie 10, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Carui scenariu i se aplica cel mai bine fiecarei compozitii la D211? S,M si E Care se potriveste mai bine in ce situatii? Am o vaga parere dar vreau sa aflu mai multe pareri (avizate, sper) despre diferentele intre compozitii. Pentru cultura mea generala,dar si pentru ca ma tenteaza pentru la anul o pereche de D211 mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Cu cat e mai cald pus mai soft. D211 GP racer sunt in esenta anvelope stradale si pentru strada probabil n-ai sa simti vreo diferenta intre compozitii. depinde insa si cum mergi. probabil ca medium ar fi cea mai buna alegere daca faci multi km pe strada, endurance pe spate. d211 GP, D212 si Kr sunt cu totul alte treburi. Alea sunt cauciucuri de pista, chiar daca D211 Gp si D212 GP Pro sunt road legal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Cu cat e mai cald pus mai soft. Aici e si confuzia mea, nu se recomanda si primavara devreme, la inceput de sezon, soft-uri, eventual pneuri de ploaie? Pe asfalt incins, nu se duc mai repede decat cele mai dure? Pe de alta parte, baietii recomandau pt Hungaroring acu cateva saptamani, pe temperaturi toride, soft si medium. -> confuzie Practic softurile se incalzesc mai usor la temperaturi mai joase, sau gresesc? Un D211 medium este totusi mai aderent ca un pneu soft de la alta marca? Un banal pneu fata Pilot Power soft-integral mono compound, sa zicem Nu stiam ca D211 GP-Racer este diferit fata de D211 GP, mersi pentru info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 (editat) pana la urma am pus gp racer d211 medium , pentru strada ,un drum lung ,unde sunt si curbe destul de stranse dar si linie dreapta ,ce presiune recomandati pentru aceste tipuri de cauciucuri ? Cei care au si au mers cu ele (am inteles ca difera presiunea la aceste cauciucuri ,trebuiesc umpic mai desumflate, nu stiu cat de adevarat este asa mi s a spus) va rog sa imi spuneti si mie ca urmeaza un ocol al tarii noastre . Momentan am 2.0 spate fata . Intreb lucrurilea astea pentru ca e prima oara cand merg cu gumele astea Legat de Bridgestone R10 am citit lucruri bune despre ele si chiar eram curios la ce pret sunt si cum sunt comparative cu gp racer , nu e vorba de fita , nu stiu care e treaba cu fita la cauciucuri ,mai nou lumea se da mare cu ce cauciucuri alea ? Editat Septembrie 11, 2013 de oxigen72000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 http://www.dunlopracing.com/Pressures.pdf cold 31 psi front, 21 psi rear - conform google astea inseamna 2.13 bar fata, 1.44 bar spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 pana la urma am pus gp racer d211 medium , pentru strada ,un drum lung ,unde sunt si curbe destul de stranse dar si linie dreapta ,ce presiune recomandati pentru aceste tipuri de cauciucuri ? Cei care au si au mers cu ele (am inteles ca difera presiunea la aceste cauciucuri ,trebuiesc umpic mai desumflate, nu stiu cat de adevarat este asa mi s a spus) va rog sa imi spuneti si mie ca urmeaza un ocol al tarii noastre . Momentan am 2.0 spate fata .............. 2.0-2.1 fata, iar eu am mers cu 1,5 pe circuit si cu 1,7 pe strada. Nu recomand deloc sa mergi spre 2,0 cu spatele. Din cauza ca nu se poate deforma mecanic nu se incalzeste suficient, eu am mers pe frig si cu 1,9-2,0 pe spate si era sa cad la prima inclinare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Informatiile de pe site-ul US sunt pentru modelele mai vechi de Ntec. http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/Sportmax_D212_GP_Pro.jsp Informatiile astea sunt folositoare pentru circuit. Pentru strada o presiune de 1.5 in roata spate e satisfacatoare si din punct de vedere al aderentei dar si al factorului de uzura, pt gumele Ntec. Intre 1.2-1.5 este OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 deci sa mai scad presiunea la 1.8 ? dar la mers de 200-250 pe autostrada cum se comporta cauciucul ? nu il stric mai repede? deci vorbim de gp racer d211 ? si de mers si pe autostrada si pe curbe ,aceleasi valori sunt si pentru temperaturi de 30 grade ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 deci sa mai scad presiunea la 1.8 ? dar la mers de 200-250 pe autostrada cum se comporta cauciucul ? nu il stric mai repede? deci vorbim de gp racer d211 ? si de mers si pe autostrada si pe curbe ,aceleasi valori sunt si pentru temperaturi de 30 grade ? Eu am pus 1,7 si am 125kg si mai iau si pasagera. Deci nu are rost sa pui mai mult de atat in niciun caz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 dar la mers de 200-250 pe autostrada cum se comporta cauciucul ? nu il stric mai repede? Pune o guma mai tare pe spate daca mergi pe autostrada. E pacat sa strigi GP racer pe drum drept. intre 1.3-1.5 poti sa mergi ok cu el, in functie de drum, stil de pilotaj, etc. Inca un tabel cu presiuni recomandate pentru gumele Ntec - d211 GP, d212 GP Pro, KR http://www.bike-promotion.de/pdf/reifen2012/Mischungen%20-%20Temperaturen%20-%20Reifendruck%20Stand%202012-03-31.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 (editat) eu am 100 kile si merg mereu singur , o sa las cauciucul la 1.7 pe spate atunci , deci e o atmosfera ok si pentru oras dar si daca ies cu ea la drum lung ? pe fata sa las 2.0 ? Editat Septembrie 11, 2013 de oxigen72000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 (editat) Eu am aprox 90 de kilograme si am mers si cu 1.7 si cu 1.5 si cu 1.3. la mers in oras si pe curbe cel mai bine a fost intre 1.3-1.5. Cu D209 si D211 (ambele Ntec) am facut doar doua drumuri pe autostrada. Am pus 1.7 atunci. Daca simti fata greoaie cu 2.0 creste-o la 2.1 Editat Septembrie 11, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 uitandu-ma la tabelul asta, revin cu intrebarea: u se recomanda si primavara devreme, la inceput de sezon, soft-uri, eventual pneuri de ploaie? Pe asfalt incins, nu se duc mai repede decat cele mai dure? Pe de alta parte, baietii recomandau pt Hungaroring acu cateva saptamani, pe temperaturi toride, soft si medium. -> confuzie Practic softurile se incalzesc mai usor la temperaturi mai joase, sau gresesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Urmatoarea intrebare o sa fie cat de intins trebuie sa fie lantul, ce culoare sa aiba antigel`ul/spray`ul de lant, daca rezista xenonul la 13000 rpm. Daca punem intrebari pt orice mizilic doar pentru "posts" , e clara treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 uitandu-ma la tabelul asta, revin cu intrebarea: u se recomanda si primavara devreme, la inceput de sezon, soft-uri, eventual pneuri de ploaie? Pe asfalt incins, nu se duc mai repede decat cele mai dure? Pe de alta parte, baietii recomandau pt Hungaroring acu cateva saptamani, pe temperaturi toride, soft si medium. -> confuzie Practic softurile se incalzesc mai usor la temperaturi mai joase, sau gresesc? Pt Dunlop, cu cat temperatura asfaltului e mai mica, pui gma mai hard. Cu cat e mai ridicata, pui mai soft. Se ia in calcul si cat de abraziv e asfaltul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Se ia in calcul si cat de abraziv e asfaltul. Pe ce principiu? Intreb deoarece am citit pe forumuri ca, desi pare ilogic, cu cat asfaltul este mai abraziv cu atat gumele trebuie sa fie mai soft. Explicatia (cel putin cea sugerata) ar fi ca o guma mai soft ofera o suprafata de contact mai mare cu un asfalt mai "abraziv" (la nivel microscopic) si astfel, pe langa un grip mai bun este si mai longeviv... Problema gumelor, in special a celor de pista (non-DOT) pare incurcata, termenii si conditiile specifice diferind mult de la producator la producator. catalogarile soft-med-hard nereprezentand duritatea in sine a compozitiei ci mai degraba procesele fizico-chimice functie de variatiile temperaturii. Pe mine unul subiectul ma depaseste cu mult... si stiu ca probabil cei ce ar putea raspunde la astfel de nelamuriri nu frecventeaza forumurile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 De cele mai multe ori se alege empiric. Se porneste de la un parametru si apoi se alege in functie de ceea ce spune pilotul. Cu cat e mai bogata echipa cu atat mai multe gume de sacrificiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.