OnuAdrian Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Intreb si eu aici poate a folosit cineva aceste gume PIRELLI RACING STREET - DIABLO ROSSO CORSA sunt bune ? Adica aderenta si sa tina macar un sezon ..Specific doar pe drumurile publice circul nu pe circuit .As vrea sa achizitionez o pereche si as vrea mai intai o parere .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 (editat) daca vrei sa inveti sa te dai pe curbe incearca asta cu cauciucuri normale ! Daca ai sa stii sa abordezi virajele cu niste panarame de cauciucuri , ve-i sti cu siguranta sa circuli si cu semislick-uri. Stii cum se spune , invata sa conduci o Dacie si o sa stii sa conduci si un Passat. Invata mai intai cu greu-l si dupaia cu usor-ul. Stiu ca asstea mai noi iti ofera o aderenta mai buna ...bla bla bla , dar asa poate oricine. Invata sa controlezi mobra pe timp de ploios , cu asfalt umed ... aa si nu in ultimul rand invata sa folosesti OGLINZILE ! Ia uita-te in video din topicul asta , sa vezi cum conduce pe timp de zapada . uite asa iti demonstrezi maiestria , nu cand treci cu 300 pe langa o dacie . PEACE ! /index.php?/topic/705986-inchiderea-reala-a-sezonului-winter-rider/ Editat Decembrie 11, 2013 de alex4ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeze Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 de unde dracu' ies frate analfabetii astia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Raspuns ptr user-ul Superbec: VORBESC DIN EXPERIENTA, NU DIN VORBE! Incercat Michelin Pure - bunicele, dureaza multi km Pirelli Corsa III - nu recomand, slipery Dunlop d 209 - pret corect, se incalzesc repede Pirelli Supercorsa SC - f bune pe uscat, nu pe ploaie Dunlop d212 - se incalzesc repede, f aderente, cele mai bune care le-am incercat. Consider ca am incercat cateva modele si pot sa imi exprim parerea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Raspuns ptr user-ul Superbec: VORBESC DIN EXPERIENTA, NU DIN VORBE! Incercat Michelin Pure - bunicele, dureaza multi km Pirelli Corsa III - nu recomand, slipery Dunlop d 209 - pret corect, se incalzesc repede Pirelli Supercorsa SC - f bune pe uscat, nu pe ploaie Dunlop d212 - se incalzesc repede, f aderente, cele mai bune care le-am incercat. Consider ca am incercat cateva modele si pot sa imi exprim parerea! stiu coco, rupi pista in 2 pana la terasa calare pe r1 incaltat cu d212... problema e ca baiatul asta are un CBF 600 cu care vrea sa mearga pe strada, sa nu le schimbe in 3k si sa nu se sperie la prima picatura de ploaie daca avea un rt tot d212 crezi ca erau cele mai bune? dar un varadero? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Coco probabil iti spun prietenii, nume de papagal. NU exista anvelope de mers la terasa, doar anvelope bune, mai putin bune si f bune. MERSUL TARE STRADAL E CU MUULT MAI PERICULOS DECAT CEL PE PISTA, PE STRADA DAI DE MULTI CRETINI SI TREBUIE SA FRANEZI PE O DISTANTA CAT MAI SCURTA INTR-UN TIMP CAT MAI MIC!!!! PE ANVELOPE NU E MENTIONAT: RECOMANDAT PTR SUPERSPORT SAU NAKED. Alt exemplu, daca Ferrari echipeaza masinile cu Pirelli P Zero, un bmw pisicutza nu are voie??? Anvelopele sunt pata de contact intre motor si asfalt, cu cat mai bune, cu atat mai safe. Apropo, CBF e un motor mic? El nu are nevoie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Salutare tuturor, Rog sa fiu iertat daca s-a mai discutat pe vre-un topic. Vreau sa schimb anvelopa fata si vreau sa aleg intre Michelin si Bridgestone. Ma intereseaza foarte mult sa am aderenta maxima pe orice vreme, nu numai pe asfalt uscat. Si mai ales pe viraje... Ce parere aveti? Din experienta proprie, daca nu mergi foarte tare, recomand bridgestone bt023. Sunt mai degraba sport - touring, au un conportament neutru, merg bine pe ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 (editat) In germania nu ai voie sa umbli pe strada cu alte pneuri decat alea cu care a fost omologata mobra, adiica dimensiune, marca si model!. Daca a fost omologata acu 15 ani si nu se mai fabrica guma.... nasol! asta este o interpretare foarte gresit a legii, poti omologa aproape orice cauciuc pe orice motocicleta daca respecta conditiile impuse de TUV, E4, indicele de viteza pe cauciuc > viteza maxima a motocicletei si alte criterii toata treaba cu TUV-ul este un pic deranjanta, dar te impiedica sa alegi un cauciuc gresit pt motocicleta ta, daca pui o guma cu indice V pe o Hayabusa de ex si o arzi pe autoband cu 300 cateva minute sunt mari sanse sa-ti explodeze Din experienta proprie, daca nu mergi foarte tare, recomand bridgestone bt023. Sunt mai degraba sport - touring, au un conportament neutru, merg bine pe ploaie. sunt foarte bune dar au fost inlocuite de T30 anul trecut. Editat Decembrie 12, 2013 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 de unde dracu' ies frate analfabetii astia? bine ca esti tu destept ma! mai bine inchide pagina si intoarce-te iar la pozele cu femei cu care iti faci de cap in baie, ca aia de ai modificat-o in paint ca sa ti-o pui la avatar. omul a intrebat, daca atat te-a dus capul sa-i raspunzi, mai bine taceai. nu toata lumea face parte din clubul celor fara oglinzi. @ all: scuze pt trolling Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Ce-i mai scump? Un set de cauciucuri performante care tin doar 3-4000km sau stat prin spitale, operatii, costuri pt spitalizare, operatii, recuperare, medicatie, timp pierdut cu lunile? Da, stiu, voua nu vi se poate intimpla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 da, producatorii de anvelope ar trebui sa-si scoata din gama modelele mai ieftine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 (editat) Raspuns ptr user-ul Superbec: VORBESC DIN EXPERIENTA, NU DIN VORBE! Incercat Michelin Pure - bunicele, dureaza multi km Pirelli Corsa III - nu recomand, slipery Dunlop d 209 - pret corect, se incalzesc repede Pirelli Supercorsa SC - f bune pe uscat, nu pe ploaie Dunlop d212 - se incalzesc repede, f aderente, cele mai bune care le-am incercat. Consider ca am incercat cateva modele si pot sa imi exprim parerea! Salut Amstaff. Parerea mea, dupa ce am mers intregul an cu D212, este ca pe uscat nu sunt asa bune precum cauciucurile performante dedicate pentru strada ( gen power supersport, supercorsa SP, etc ) iar pe ud sunt un dezastru. Pe strada, cel putin D212-ele, nu ajunge niciodata la temperatura la care este gindit sa ofere aderenta maxima. In contrast, un cauciuc performant pentru strada ajunge la temperatura de functionare ( care este mult mai mica, in jur de 60, fata de 90 cele de pista ) mult mai repede, astfel oferind un grip mult mai bun. Din proprie experienta iti spot spune ca si in pista majoritatea utilizatorilor au mari probleme sa le tina la temperatura optima de functionare. Chiar am facut un test la ultima iesire, am plecat cu ele la 90 de grade si m-am intors la boxe cu 80 p.s. Cei cu interese directe in acest sens au reusit oarecum sa implementeze un mit in mentalul colectiv precum ca un cauciuc de pista ofera pe strada o mai buna aderenta fata de unul performant de strada ceea ce este fals. Editat Decembrie 12, 2013 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 ""gen power supersport, supercorsa SP " , Denis, de ce nu zici citi km tin cauciucurile astea la mers pe strada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 p.s. Cei cu interese directe in acest sens au reusit oarecum sa implementeze un mit in mentalul colectiv precum ca un cauciuc de pista ofera pe strada o mai buna aderenta fata de unul performant de strada ceea ce este fals. incerc sa schimb conceptia asta de ani de zile ""gen power supersport, supercorsa SP " , Denis, de ce nu zici citi km tin cauciucurile astea la mers pe strada? dece nu spui tu ce aderenta au cand sunt reci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 de ce nu zici citi km tin cauciucurile astea la mers pe strada? La mersul pe strada, nou vs nou, tin mai mult decit unele de pista ( care pe linga ca nu ofera acelasi nivel de aderenta se si maninca in permanenta la rece ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 mereu am tot vazut parerile astea contradictorii,si fiind ca nu ma pricep sa-mi dau cu parerea concret, am fost curios care e realitatea. deci pana la urma, pt mersul stradal, toata vrajeala asta cu gume de pista pe strada, e un mit,nu?Gume de pista pt mine inseamna toata gama de la Supercorsa (SC1/SC2/SC3/SP) D211/D212 de la Dunlop...etc Ma insel? Eu stiu ca astea sunt mono-compound (nu sunt dual compound, cum sunt Pilot Power 2CT, Sportsmart, Rosso Corsa II, Power Pure, etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Asa,enerveaza-l un pic si pe Denis acuma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Asa,enerveaza-l un pic si pe Denis acuma! Denis nu este ca tine, sa se enervez din orice fleac. E un om cu bun simt...si rabdare (Care, daca am gresit,sunt sigur ca ma va corecta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Eu stiu ca astea sunt mono-compound (nu sunt dual compound, cum sunt Pilot Power 2CT, Sportsmart, Rosso Corsa II, Power Pure, etc) Gresit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Gresit Dezvolta si tu,nu-mi da cu parul in cap si ma lasa asa:) Supercorsa SC urile,nu sunt mono-compound? stiu ca gama difera de la SC1 la SC3 in functie de cat de moi/tari sunt (cum sunt la D211 GP Racer soft, endurance, etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 (editat) Dunlop-urile sunt bi-component Supercorsa sunt si ele dual compound. La inceput se lansase doar pe guma de 200. Nu stiu daca acum le fac dual compound si pe celelalte dimensiuni. Editat Decembrie 13, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Supercorsa sunt dual-compound. Am gasit un pret f bun pentru un Supercorsa SC3 si l-am comandat pentru un prieten care merge numai pe strada. Spre sa nu ii fi produs mai mult rau decat bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Stati relaxi ca SC-urile se incalzesc foarte tare si pe strada. D212 si D211GP se incalzesc mai putin decat ar trebui pentru ca au carcasa foarte rigida. Eu pana acum nu am intalnit pe cineva care sa fi cazut din cauza aderentei scazute cand afara e cald si uscat, cu gume street legal cu compozitie de curse (nivel amatori). Am auzit insa de multi natarai care merg cu anvelopele astea umflate mult prea tare si unii au mai si cazut. Insa nu vor sa asculte si sa umfle gumele la presiunea indicata de producatorul de anvelope. Ma rog, problema lor. Se mai cade si pe frig cu anvelopele astea - cunosc cateva cazuri. Pe scurt - sunt cele mai bune cand e cald afara si e uscat. Cand ploua sau e frig devin periculoase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Da, correct 100%. Pierdem din discutie faptul ca D212 nu cumpara nimeni exclusiv pt strada, cei care le cumpara realizeaza ca pot avea un cauciuc bun la un pret mic, adica second, dar in ROSBK nu se merge cu alte marci mai pamantene. Si oricum, nu cred ca nimeni din RO nu a recomandat vreodata cuiva sa-si cumpere cauciucuri D212( sau 211) noi pt mers stradal. Cite supersporturi vedeti pe strada atunci cind e frig? Foarte putine. Marea majoritate a utilizatorilor merg pe vreme normala, de la 15grd in sus. Ca exista si ceiilalti? E alegerea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 deci care sunt single compound? doar alea strict pt pista? (track only)? (si nu ma refer la slickuri aici). si care-s versiunile stradale de la.........sa zicem Supercorsa, sau de la Dunlop? (ma refer care-s versiunile de strada de la gumele alea, gen din tre SC1/2/3/SP) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.