Sari la conținut

Postări Recomandate

Intreb si eu aici poate a folosit cineva aceste gume PIRELLI RACING STREET - DIABLO ROSSO CORSA sunt bune ? Adica aderenta si sa tina macar un sezon ..Specific doar pe drumurile publice circul nu pe circuit .As vrea sa achizitionez o pereche si as vrea mai intai o parere ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca vrei sa inveti sa te dai pe curbe incearca asta cu cauciucuri normale !

Daca ai sa stii sa abordezi virajele cu niste panarame de cauciucuri , ve-i sti cu siguranta sa circuli si cu semislick-uri.

Stii cum se spune , invata sa conduci o Dacie si o sa stii sa conduci si un Passat.

Invata mai intai cu greu-l si dupaia cu usor-ul.

Stiu ca asstea mai noi iti ofera o aderenta mai buna ...bla bla bla , dar asa poate oricine. Invata sa controlezi mobra pe timp de ploios , cu asfalt umed ... aa si nu in ultimul rand invata sa folosesti OGLINZILE !

 

Ia uita-te in video din topicul asta , sa vezi cum conduce pe timp de zapada . uite asa iti demonstrezi maiestria , nu cand treci cu 300 pe langa o dacie .

PEACE !

/index.php?/topic/705986-inchiderea-reala-a-sezonului-winter-rider/

Editat de alex4ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspuns ptr user-ul Superbec: VORBESC DIN EXPERIENTA, NU DIN VORBE!

Incercat Michelin Pure - bunicele, dureaza multi km

Pirelli Corsa III - nu recomand, slipery

Dunlop d 209 - pret corect, se incalzesc repede

Pirelli Supercorsa SC - f bune pe uscat, nu pe ploaie

Dunlop d212 - se incalzesc repede, f aderente, cele mai bune care le-am incercat.

Consider ca am incercat cateva modele si pot sa imi exprim parerea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspuns ptr user-ul Superbec: VORBESC DIN EXPERIENTA, NU DIN VORBE!

Incercat Michelin Pure - bunicele, dureaza multi km

Pirelli Corsa III - nu recomand, slipery

Dunlop d 209 - pret corect, se incalzesc repede

Pirelli Supercorsa SC - f bune pe uscat, nu pe ploaie

Dunlop d212 - se incalzesc repede, f aderente, cele mai bune care le-am incercat.

Consider ca am incercat cateva modele si pot sa imi exprim parerea!

stiu coco, rupi pista in 2 pana la terasa calare pe r1 incaltat cu d212...

 

problema e ca baiatul asta are un CBF 600 cu care vrea sa mearga pe strada, sa nu le schimbe in 3k si sa nu se sperie la prima picatura de ploaie

 

daca avea un rt tot d212 crezi ca erau cele mai bune? dar un varadero?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Coco probabil iti spun prietenii, nume de papagal.

NU exista anvelope de mers la terasa, doar anvelope bune, mai putin bune si f bune.

MERSUL TARE STRADAL E CU MUULT MAI PERICULOS DECAT CEL PE PISTA, PE STRADA DAI DE MULTI CRETINI SI TREBUIE SA FRANEZI PE O DISTANTA CAT MAI SCURTA INTR-UN TIMP CAT MAI MIC!!!! PE ANVELOPE NU E MENTIONAT: RECOMANDAT PTR SUPERSPORT SAU NAKED.

Alt exemplu, daca Ferrari echipeaza masinile cu Pirelli P Zero, un bmw pisicutza nu are voie???

Anvelopele sunt pata de contact intre motor si asfalt, cu cat mai bune, cu atat mai safe. Apropo, CBF e un motor mic? El nu are nevoie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Rog sa fiu iertat daca s-a mai discutat pe vre-un topic.

Vreau sa schimb anvelopa fata si vreau sa aleg intre Michelin si Bridgestone. Ma intereseaza foarte mult sa am aderenta maxima pe orice vreme, nu numai pe asfalt uscat. Si mai ales pe viraje...

Ce parere aveti?

 

Din experienta proprie, daca nu mergi foarte tare, recomand bridgestone bt023.

Sunt mai degraba sport - touring, au un conportament neutru, merg bine pe ploaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In germania nu ai voie sa umbli pe strada cu alte pneuri decat alea cu care a fost omologata mobra, adiica dimensiune, marca si model!. Daca a fost omologata acu 15 ani si nu se mai fabrica guma.... nasol!

 

asta este o interpretare foarte gresit a legii, poti omologa aproape orice cauciuc pe orice motocicleta daca respecta conditiile impuse de TUV, E4, indicele de viteza pe cauciuc > viteza maxima a motocicletei si alte criterii

 

toata treaba cu TUV-ul este un pic deranjanta, dar te impiedica sa alegi un cauciuc gresit pt motocicleta ta, daca pui o guma cu indice V pe o Hayabusa de ex si o arzi pe autoband cu 300 cateva minute sunt mari sanse sa-ti explodeze

 

Din experienta proprie, daca nu mergi foarte tare, recomand bridgestone bt023.

Sunt mai degraba sport - touring, au un conportament neutru, merg bine pe ploaie.

sunt foarte bune dar au fost inlocuite de T30 anul trecut.

Editat de superbec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde dracu' ies frate analfabetii astia?

 

bine ca esti tu destept ma! mai bine inchide pagina si intoarce-te iar la pozele cu femei cu care iti faci de cap in baie, ca aia de ai modificat-o in paint ca sa ti-o pui la avatar.

omul a intrebat, daca atat te-a dus capul sa-i raspunzi, mai bine taceai. nu toata lumea face parte din clubul celor fara oglinzi.

@ all: scuze pt trolling

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-i mai scump? Un set de cauciucuri performante care tin doar 3-4000km sau stat prin spitale, operatii, costuri pt spitalizare, operatii, recuperare, medicatie, timp pierdut cu lunile? Da, stiu, voua nu vi se poate intimpla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspuns ptr user-ul Superbec: VORBESC DIN EXPERIENTA, NU DIN VORBE!

Incercat Michelin Pure - bunicele, dureaza multi km

Pirelli Corsa III - nu recomand, slipery

Dunlop d 209 - pret corect, se incalzesc repede

Pirelli Supercorsa SC - f bune pe uscat, nu pe ploaie

Dunlop d212 - se incalzesc repede, f aderente, cele mai bune care le-am incercat.

Consider ca am incercat cateva modele si pot sa imi exprim parerea!

 

Salut Amstaff.

 

Parerea mea, dupa ce am mers intregul an cu D212, este ca pe uscat nu sunt asa bune precum cauciucurile performante dedicate pentru strada ( gen power supersport, supercorsa SP, etc ) iar pe ud sunt un dezastru. Pe strada, cel putin D212-ele, nu ajunge niciodata la temperatura la care este gindit sa ofere aderenta maxima. In contrast, un cauciuc performant pentru strada ajunge la temperatura de functionare ( care este mult mai mica, in jur de 60, fata de 90 cele de pista ) mult mai repede, astfel oferind un grip mult mai bun.

 

Din proprie experienta iti spot spune ca si in pista majoritatea utilizatorilor au mari probleme sa le tina la temperatura optima de functionare. Chiar am facut un test la ultima iesire, am plecat cu ele la 90 de grade si m-am intors la boxe cu 80 :)

 

 

 

p.s. Cei cu interese directe in acest sens au reusit oarecum sa implementeze un mit in mentalul colectiv precum ca un cauciuc de pista ofera pe strada o mai buna aderenta fata de unul performant de strada ceea ce este fals.

Editat de Denis_sbz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

p.s. Cei cu interese directe in acest sens au reusit oarecum sa implementeze un mit in mentalul colectiv precum ca un cauciuc de pista ofera pe strada o mai buna aderenta fata de unul performant de strada ceea ce este fals.

 

incerc sa schimb conceptia asta de ani de zile :(

 

""gen power supersport, supercorsa SP " , Denis, de ce nu zici citi km tin cauciucurile astea la mers pe strada?

dece nu spui tu ce aderenta au cand sunt reci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

mereu am tot vazut parerile astea contradictorii,si fiind ca nu ma pricep sa-mi dau cu parerea concret, am fost curios care e realitatea.

 

 

deci pana la urma, pt mersul stradal, toata vrajeala asta cu gume de pista pe strada, e un mit,nu?

Gume de pista pt mine inseamna toata gama de la Supercorsa (SC1/SC2/SC3/SP) D211/D212 de la Dunlop...etc


Ma insel?


Eu stiu ca astea sunt mono-compound (nu sunt dual compound, cum sunt Pilot Power 2CT, Sportsmart, Rosso Corsa II, Power Pure, etc)

 


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Asa,enerveaza-l un pic si pe Denis acuma! :crack:

 

Denis nu este ca tine, sa se enervez din orice fleac. E un om cu bun simt...si rabdare :) (Care, daca am gresit,sunt sigur ca ma va corecta :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Gresit

Dezvolta si tu,nu-mi da cu parul in cap si ma lasa asa:)

 

Supercorsa SC urile,nu sunt mono-compound? stiu ca gama difera de la SC1 la SC3 in functie de cat de moi/tari sunt (cum sunt la D211 GP Racer soft, endurance, etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dunlop-urile sunt bi-component

Supercorsa sunt si ele dual compound. La inceput se lansase doar pe guma de 200. Nu stiu daca acum le fac dual compound si pe celelalte dimensiuni.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stati relaxi ca SC-urile se incalzesc foarte tare si pe strada.

D212 si D211GP se incalzesc mai putin decat ar trebui pentru ca au carcasa foarte rigida.

Eu pana acum nu am intalnit pe cineva care sa fi cazut din cauza aderentei scazute cand afara e cald si uscat, cu gume street legal cu compozitie de curse (nivel amatori). Am auzit insa de multi natarai care merg cu anvelopele astea umflate mult prea tare si unii au mai si cazut. Insa nu vor sa asculte si sa umfle gumele la presiunea indicata de producatorul de anvelope. Ma rog, problema lor.

Se mai cade si pe frig cu anvelopele astea - cunosc cateva cazuri.

Pe scurt - sunt cele mai bune cand e cald afara si e uscat. Cand ploua sau e frig devin periculoase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, correct 100%. Pierdem din discutie faptul ca D212 nu cumpara nimeni exclusiv pt strada, cei care le cumpara realizeaza ca pot avea un cauciuc bun la un pret mic, adica second, dar in ROSBK nu se merge cu alte marci mai pamantene. Si oricum, nu cred ca nimeni din RO nu a recomandat vreodata cuiva sa-si cumpere cauciucuri D212( sau 211) noi pt mers stradal. Cite supersporturi vedeti pe strada atunci cind e frig? Foarte putine. Marea majoritate a utilizatorilor merg pe vreme normala, de la 15grd in sus. Ca exista si ceiilalti? E alegerea lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

deci care sunt single compound? doar alea strict pt pista? (track only)? (si nu ma refer la slickuri aici).

 

si care-s versiunile stradale de la.........sa zicem Supercorsa, sau de la Dunlop? (ma refer care-s versiunile de strada de la gumele alea, gen din tre SC1/2/3/SP)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...