Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut !

Am si eu un gsx-r 1000 k8 si a venit vremea sa schimb cauciucurile . Am in cap Dunlop Gp Racer d211 190/55 spate si 120/70 fata . Intrebarea mea este in raza aceasta de bani 330E exista alte cauciucuri care sa se comporte mai bine pe curbe etc ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Carui scenariu i se aplica cel mai bine fiecarei compozitii la D211? S,M si E

Care se potriveste mai bine in ce situatii?

Am o vaga parere dar vreau sa aflu mai multe pareri (avizate, sper) despre diferentele intre compozitii.

Pentru cultura mea generala,dar si pentru ca ma tenteaza pentru la anul o pereche de D211

mersi anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu cat e mai cald pus mai soft.

 

D211 GP racer sunt in esenta anvelope stradale si pentru strada probabil n-ai sa simti vreo diferenta intre compozitii. depinde insa si cum mergi.

probabil ca medium ar fi cea mai buna alegere

daca faci multi km pe strada, endurance pe spate.

 

d211 GP, D212 si Kr sunt cu totul alte treburi. Alea sunt cauciucuri de pista, chiar daca D211 Gp si D212 GP Pro sunt road legal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu cat e mai cald pus mai soft.

Aici e si confuzia mea, nu se recomanda si primavara devreme, la inceput de sezon, soft-uri, eventual pneuri de ploaie?

Pe asfalt incins, nu se duc mai repede decat cele mai dure? Pe de alta parte, baietii recomandau pt Hungaroring acu cateva saptamani, pe temperaturi toride, soft si medium. -> confuzie

Practic softurile se incalzesc mai usor la temperaturi mai joase, sau gresesc?

Un D211 medium este totusi mai aderent ca un pneu soft de la alta marca? Un banal pneu fata Pilot Power soft-integral mono compound, sa zicem

Nu stiam ca D211 GP-Racer este diferit fata de D211 GP, mersi pentru info

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma am pus gp racer d211 medium , pentru strada ,un drum lung ,unde sunt si curbe destul de stranse dar si linie dreapta ,ce presiune recomandati pentru aceste tipuri de cauciucuri ? Cei care au si au mers cu ele (am inteles ca difera presiunea la aceste cauciucuri ,trebuiesc umpic mai desumflate, nu stiu cat de adevarat este asa mi s a spus) va rog sa imi spuneti si mie ca urmeaza un ocol al tarii noastre :) . Momentan am 2.0 spate fata .

 

Intreb lucrurilea astea pentru ca e prima oara cand merg cu gumele astea

 

 

Legat de Bridgestone R10 am citit lucruri bune despre ele si chiar eram curios la ce pret sunt si cum sunt comparative cu gp racer , nu e vorba de fita , nu stiu care e treaba cu fita la cauciucuri ,mai nou lumea se da mare cu ce cauciucuri alea ?

Editat de oxigen72000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

pana la urma am pus gp racer d211 medium , pentru strada ,un drum lung ,unde sunt si curbe destul de stranse dar si linie dreapta ,ce presiune recomandati pentru aceste tipuri de cauciucuri ? Cei care au si au mers cu ele (am inteles ca difera presiunea la aceste cauciucuri ,trebuiesc umpic mai desumflate, nu stiu cat de adevarat este asa mi s a spus) va rog sa imi spuneti si mie ca urmeaza un ocol al tarii noastre :) . Momentan am 2.0 spate fata .

.............

2.0-2.1 fata, iar eu am mers cu 1,5 pe circuit si cu 1,7 pe strada. Nu recomand deloc sa mergi spre 2,0 cu spatele. Din cauza ca nu se poate deforma mecanic nu se incalzeste suficient, eu am mers pe frig si cu 1,9-2,0 pe spate si era sa cad la prima inclinare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Informatiile de pe site-ul US sunt pentru modelele mai vechi de Ntec.

 

http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/Sportmax_D212_GP_Pro.jsp

Informatiile astea sunt folositoare pentru circuit.

 

Pentru strada o presiune de 1.5 in roata spate e satisfacatoare si din punct de vedere al aderentei dar si al factorului de uzura, pt gumele Ntec. Intre 1.2-1.5 este OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci sa mai scad presiunea la 1.8 ? dar la mers de 200-250 pe autostrada cum se comporta cauciucul ? nu il stric mai repede?

 

 

deci vorbim de gp racer d211 ? si de mers si pe autostrada si pe curbe ,aceleasi valori sunt si pentru temperaturi de 30 grade ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci sa mai scad presiunea la 1.8 ? dar la mers de 200-250 pe autostrada cum se comporta cauciucul ? nu il stric mai repede?

 

 

deci vorbim de gp racer d211 ? si de mers si pe autostrada si pe curbe ,aceleasi valori sunt si pentru temperaturi de 30 grade ?

Eu am pus 1,7 si am 125kg si mai iau si pasagera. Deci nu are rost sa pui mai mult de atat in niciun caz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar la mers de 200-250 pe autostrada cum se comporta cauciucul ? nu il stric mai repede?

 

Pune o guma mai tare pe spate daca mergi pe autostrada. E pacat sa strigi GP racer pe drum drept.

 

intre 1.3-1.5 poti sa mergi ok cu el, in functie de drum, stil de pilotaj, etc.

 

Inca un tabel cu presiuni recomandate pentru gumele Ntec - d211 GP, d212 GP Pro, KR

 

http://www.bike-promotion.de/pdf/reifen2012/Mischungen%20-%20Temperaturen%20-%20Reifendruck%20Stand%202012-03-31.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am aprox 90 de kilograme si am mers si cu 1.7 si cu 1.5 si cu 1.3.

la mers in oras si pe curbe cel mai bine a fost intre 1.3-1.5.

Cu D209 si D211 (ambele Ntec) am facut doar doua drumuri pe autostrada. Am pus 1.7 atunci.

 

Daca simti fata greoaie cu 2.0 creste-o la 2.1

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uitandu-ma la tabelul asta, revin cu intrebarea: u se recomanda si primavara devreme, la inceput de sezon, soft-uri, eventual pneuri de ploaie?

Pe asfalt incins, nu se duc mai repede decat cele mai dure? Pe de alta parte, baietii recomandau pt Hungaroring acu cateva saptamani, pe temperaturi toride, soft si medium. -> confuzie

Practic softurile se incalzesc mai usor la temperaturi mai joase, sau gresesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Urmatoarea intrebare o sa fie cat de intins trebuie sa fie lantul, ce culoare sa aiba antigel`ul/spray`ul de lant, daca rezista xenonul la 13000 rpm.

Daca punem intrebari pt orice mizilic doar pentru "posts" , e clara treaba !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uitandu-ma la tabelul asta, revin cu intrebarea: u se recomanda si primavara devreme, la inceput de sezon, soft-uri, eventual pneuri de ploaie?

Pe asfalt incins, nu se duc mai repede decat cele mai dure? Pe de alta parte, baietii recomandau pt Hungaroring acu cateva saptamani, pe temperaturi toride, soft si medium. -> confuzie

Practic softurile se incalzesc mai usor la temperaturi mai joase, sau gresesc?

 

Pt Dunlop, cu cat temperatura asfaltului e mai mica, pui gma mai hard. Cu cat e mai ridicata, pui mai soft.

Se ia in calcul si cat de abraziv e asfaltul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se ia in calcul si cat de abraziv e asfaltul.

 

Pe ce principiu? Intreb deoarece am citit pe forumuri ca, desi pare ilogic, cu cat asfaltul este mai abraziv cu atat gumele trebuie sa fie mai soft. Explicatia (cel putin cea sugerata) ar fi ca o guma mai soft ofera o suprafata de contact mai mare cu un asfalt mai "abraziv" (la nivel microscopic) si astfel, pe langa un grip mai bun este si mai longeviv...

 

Problema gumelor, in special a celor de pista (non-DOT) pare incurcata, termenii si conditiile specifice diferind mult de la producator la producator. catalogarile soft-med-hard nereprezentand duritatea in sine a compozitiei ci mai degraba procesele fizico-chimice functie de variatiile temperaturii.

 

Pe mine unul subiectul ma depaseste cu mult... si stiu ca probabil cei ce ar putea raspunde la astfel de nelamuriri nu frecventeaza forumurile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PIRELLI RACING SUPERSPORT - DIABLO SUPERCORSA (SC2) - 190/55-17 75W - 160 EUR

 

Nou ,Second? Poze?Dot ?Ma intereseaza.

Editat de Fatal Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...