Old School Rider Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 (editat) Salut.Uite ca ma bate gandul sa cumpar o pereche de anvelope noi pentru Vulcanul meu ce va fi reparat in iarna.Insa am mai multe intrebari cu care ma confrunt,pentru ca pot scapa usor cu niste anvelope dunlop exact pe marime si fara bataie de cap sau...... Sau ,daca tot iau anvelope noi,sa le iau alea care mi le doresc si anume vreau anvelope Whitewall.Acum partea proasta. 1)Anvelope whitewall nu am gasit decat tubeless pe marimile care imi trebuie.(metzeler 880 marathon)Eu am janta cu spite.M-am documentat,am citit in mai multe locuri ca se poate pune camera pe anvelope tubeless,dar vreau o parere de la cei care au mai facut asta,ati simtit vreo diferenta?ati avut evenimente neplacute? 2)Ca sa fie si mai frumos,am dat din intamplare peste niste topicuri care spuneau sa nu pun camera pe anvelope tubeless tip RADIAL ca acestea tocesc foarte repede camera.Dupa alte documetari,am aflat ca exista camere care au semnul R pe ele,si sunt pentru acest timp de anvelope.Cineva,idei,sfaturi,cunostinte? 3)Nici marimea nu e chiar exacta,e in sistem alpha (pentru harleyuri).Am citit si rascitit... de exemplu cauciucl fata metzeler e marimea MH90-21 si cica acest lucru e echivalent 80/90-21 ....singura diferenta ar fi ca cele in sistem alpha sunt mai tranice si mai bune.Poate vreun posesor de harley cu experienta sa confirme acest lucru? Daca nu o sa fiu convins macar 90% de sfaturile de aici..cred ca ma las pagubas si imi cumpar cauciucuri fara dunga alba,tube-type si pe marimea clasica 80/90.. dar totusi poate reusesc sa imi fac moftul cu anvelope albe . Editat Octombrie 17, 2013 de Nationalistul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 De ce nu iti cauti white walls separate? Ca sa nu te complici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 Toate anvelopele whitewall gasite sunt tubeless pe marimea asta.Pe alte marimi am gasit o gramada tube-type. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 pai ia-ti "niste anvelope dunlop exact pe marime si fara bataie de cap", cu camere, si white walls pt ele separat... asta vreau sa spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 Va salut, Stie cineva,ceva despre cauciucurile Pirelli Phantom?.Sunt bune pentru sport-turing? Merci fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mav Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 eu am vtxS, adica spitze, am fix acele gume pe a mea me880 mrthn, nu in white walls ci all black, si normal ca le am cu camera. NU e nici o diferenta, din contra chiar. La motorul meu le pastrez aproape "religios" la 40psi. inca ceva: foloseste dyna beads pt echilibrare dinamica, renunta la plumbi !!! ia si aplicatorul, daca nu vrei sa te distrezi jumatate de zi in loc de 3 minute la noi nu mi le-a adus decat razvan de la metricmotion, insa pt echilibrare este ca o diferenta intre mersul pe jos si rolls Royce! numai bine, M Salut.Uite ca ma bate gandul sa cumpar o pereche de anvelope noi pentru Vulcanul meu ce va fi reparat in iarna.Insa am mai multe intrebari cu care ma confrunt,pentru ca pot scapa usor cu niste anvelope dunlop exact pe marime si fara bataie de cap sau...... Sau ,daca tot iau anvelope noi,sa le iau alea care mi le doresc si anume vreau anvelope Whitewall.Acum partea proasta. 1)Anvelope whitewall nu am gasit decat tubeless pe marimile care imi trebuie.(metzeler 880 marathon)Eu am janta cu spite.M-am documentat,am citit in mai multe locuri ca se poate pune camera pe anvelope tubeless,dar vreau o parere de la cei care au mai facut asta,ati simtit vreo diferenta?ati avut evenimente neplacute? 2)Ca sa fie si mai frumos,am dat din intamplare peste niste topicuri care spuneau sa nu pun camera pe anvelope tubeless tip RADIAL ca acestea tocesc foarte repede camera.Dupa alte documetari,am aflat ca exista camere care au semnul R pe ele,si sunt pentru acest timp de anvelope.Cineva,idei,sfaturi,cunostinte? 3)Nici marimea nu e chiar exacta,e in sistem alpha (pentru harleyuri).Am citit si rascitit... de exemplu cauciucl fata metzeler e marimea MH90-21 si cica acest lucru e echivalent 80/90-21 ....singura diferenta ar fi ca cele in sistem alpha sunt mai tranice si mai bune.Poate vreun posesor de harley cu experienta sa confirme acest lucru? Daca nu o sa fiu convins macar 90% de sfaturile de aici..cred ca ma las pagubas si imi cumpar cauciucuri fara dunga alba,tube-type si pe marimea clasica 80/90.. dar totusi poate reusesc sa imi fac moftul cu anvelope albe . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 dyna beads sunt niste mizerii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mav Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 folosesti? si eu. in motor, in toate automobilele, inclusiv in cele industriale. de multi ani, fara nici un fel de probleme. ai ceva argumente ori ai avut anumite pb cu ele? dyna beads sunt niste mizerii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 fizica elementara este argumentul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mav Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 salut. atunci asa sa fie. ramane cum vrea fiecare pe banii lui, sanatosi sa fim. fizica elementara este argumentul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 normal ca fiecare pe banii lui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 echilibrarea rotilor de motocicleta nu-i rocket science la cat costa dynabeads alea echilibrezi cu plumb sute de roti , bine sa nu pui mizerii de cauciucuri gen Full Bore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 De curiozitate, un pneu spate Diablo Supercorsa SP ce durata de viata (masurata in mii de km) ar avea in utilizare preponderent stradala? Rezista 4-5 mii de km acest pneu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 depinde de greutatea, cuplul si modul in care este utilizat motorul. 4-5000 de km pe un 600 sunt realizabili la un mers preponderent conservativ cu forjele ocazionale. dar daca pui genunchiu' jos pe cheia dus-intors de 4-5 ori... ) bine, acum depinde si cum pui genunchiul jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 De curiozitate, un pneu spate Diablo Supercorsa SP ce durata de viata (masurata in mii de km) ar avea in utilizare preponderent stradala? Rezista 4-5 mii de km acest pneu? ce sens are sa pui supercorsa pe GSR si pe spate? la cat costa unul aproape ca-ti iei un set de hypersporturi care te vor tine garantat mai mult si ai mai multa aderenta pe frig si pe ploaie in rest cum zice Fesu.. la mers "conservativ" poate te tine 4k dar il tocesti de pomana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 de ce sa nu pui? am pus eu un sh spate 2012 la 130 ron ff bun. nu trebuie sa fie neaparat 150 e ca sa pui o guma buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 am montat pe spate o guma 180/60/17,am observat ca mobra taie curba.se inclina mai repede decat 180/55/17 si ....se aseaza mult mai bine pe....poponeata(v)a.cu a veche ma arunca pe exterior cu 60 se duce imediat pe interiorul virajului si trebuie sa schimb trasa.exemplu.curbele alea largi de la saftica abordate la 120/130km/h ..asa mai chill.cu 55 ul.motorul se iesea din curba la marginea benzii..cu 60 azi a taiat curba mai.mai sa ma infig in parapetul pe pe mijlocul dn-ului.....care dintre voi ati mai avut 180/60/17 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Trebuie sa mergi mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 E clar ca inchizi mai rapid virajul la viteza aia. Esti mai inclinat decat cu gumele dinainte. Poti merge mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Aha,merci.Mi se pare foarte interesanta guma asta de 60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Pentru gama de anvelope Dunlop pentru piata europeana trebuie sa te uiti aici: http://www.dunlop.eu/dunlop_uk/mc/ Posibil sa fie o anvelopa pt piata americana. http://www.dunlopmotorcycle.com/tire-catalog/ Pe pagina asta gasesti Q3 dar nu gasesti D212 de exemplu. A aparut Sportsmart2 si pe pagina europeana. Sunt curios care va fi pretul in RO si cum e comparativ cu ce ofera concurenta in gama pneurilor sport de strada, in speta Michelin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Sunt interesante si dimensiunile pe care le vor produce: 110/70 (de obicei puteai monta doar caiuciucuri de nivel mediu ca performanta) si 180/60. http://www.dunlop.eu/dunlop_uk/mc/tyres/on_road/Sportsmart2.jsp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Sunt interesante si dimensiunile pe care le vor produce: 110/70 (de obicei puteai monta doar caiuciucuri de nivel mediu ca performanta) si 180/60. http://www.dunlop.eu/dunlop_uk/mc/tyres/on_road/Sportsmart2.jsp probabil e facut pentru cbr500RR si vor sa atace 500cc cups oricum nu's motociclete interesante cu 110 pe fata. ai mers pe sportsmart2? sper ca au facut ceva cu aderenta la rece si pe ploaie, sportsmart 1 nu-s deloc impresionante la capitolul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Nu am mers. Gumele sunt practic nou scoase. Cel mai probabil voi avea ocazia sa le testez la primavara. Ploaie nu am prins cu Sportsmart deci nu prea am ce sa zic. Am prins pe GP racer d209 si d211 si s-au comportat onorabil. Se vedea si de pe desenul anvelopelor ca nu-s facute pentru ud. pe margini nu au decupaj deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.