Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut.Uite ca ma bate gandul sa cumpar o pereche de anvelope noi pentru Vulcanul meu ce va fi reparat in iarna.Insa am mai multe intrebari cu care ma confrunt,pentru ca pot scapa usor cu niste anvelope dunlop exact pe marime si fara bataie de cap sau......

Sau ,daca tot iau anvelope noi,sa le iau alea care mi le doresc si anume vreau anvelope Whitewall.Acum partea proasta.

1)Anvelope whitewall nu am gasit decat tubeless pe marimile care imi trebuie.(metzeler 880 marathon)Eu am janta cu spite.M-am documentat,am citit in mai multe locuri ca se poate pune camera pe anvelope tubeless,dar vreau o parere de la cei care au mai facut asta,ati simtit vreo diferenta?ati avut evenimente neplacute?

2)Ca sa fie si mai frumos,am dat din intamplare peste niste topicuri care spuneau sa nu pun camera pe anvelope tubeless tip RADIAL ca acestea tocesc foarte repede camera.Dupa alte documetari,am aflat ca exista camere care au semnul R pe ele,si sunt pentru acest timp de anvelope.Cineva,idei,sfaturi,cunostinte?

3)Nici marimea nu e chiar exacta,e in sistem alpha (pentru harleyuri).Am citit si rascitit... de exemplu cauciucl fata metzeler e marimea MH90-21 si cica acest lucru e echivalent 80/90-21 ....singura diferenta ar fi ca cele in sistem alpha sunt mai tranice si mai bune.Poate vreun posesor de harley cu experienta sa confirme acest lucru?

 

 

Daca nu o sa fiu convins macar 90% de sfaturile de aici..cred ca ma las pagubas si imi cumpar cauciucuri fara dunga alba,tube-type si pe marimea clasica 80/90.. dar totusi poate reusesc sa imi fac moftul cu anvelope albe . :D

Editat de Nationalistul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu am vtxS, adica spitze, am fix acele gume pe a mea me880 mrthn, nu in white walls ci all black, si normal ca le am cu camera. NU e nici o diferenta, din contra chiar. La motorul meu le pastrez aproape "religios" la 40psi.

inca ceva: foloseste dyna beads pt echilibrare dinamica, renunta la plumbi !!! ia si aplicatorul, daca nu vrei sa te distrezi jumatate de zi in loc de 3 minute :)

la noi nu mi le-a adus decat razvan de la metricmotion, insa pt echilibrare este ca o diferenta intre mersul pe jos si rolls Royce!

 

numai bine,

M

 

Salut.Uite ca ma bate gandul sa cumpar o pereche de anvelope noi pentru Vulcanul meu ce va fi reparat in iarna.Insa am mai multe intrebari cu care ma confrunt,pentru ca pot scapa usor cu niste anvelope dunlop exact pe marime si fara bataie de cap sau......

Sau ,daca tot iau anvelope noi,sa le iau alea care mi le doresc si anume vreau anvelope Whitewall.Acum partea proasta.

1)Anvelope whitewall nu am gasit decat tubeless pe marimile care imi trebuie.(metzeler 880 marathon)Eu am janta cu spite.M-am documentat,am citit in mai multe locuri ca se poate pune camera pe anvelope tubeless,dar vreau o parere de la cei care au mai facut asta,ati simtit vreo diferenta?ati avut evenimente neplacute?

2)Ca sa fie si mai frumos,am dat din intamplare peste niste topicuri care spuneau sa nu pun camera pe anvelope tubeless tip RADIAL ca acestea tocesc foarte repede camera.Dupa alte documetari,am aflat ca exista camere care au semnul R pe ele,si sunt pentru acest timp de anvelope.Cineva,idei,sfaturi,cunostinte?

3)Nici marimea nu e chiar exacta,e in sistem alpha (pentru harleyuri).Am citit si rascitit... de exemplu cauciucl fata metzeler e marimea MH90-21 si cica acest lucru e echivalent 80/90-21 ....singura diferenta ar fi ca cele in sistem alpha sunt mai tranice si mai bune.Poate vreun posesor de harley cu experienta sa confirme acest lucru?

 

 

Daca nu o sa fiu convins macar 90% de sfaturile de aici..cred ca ma las pagubas si imi cumpar cauciucuri fara dunga alba,tube-type si pe marimea clasica 80/90.. dar totusi poate reusesc sa imi fac moftul cu anvelope albe . :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate, un pneu spate Diablo Supercorsa SP ce durata de viata (masurata in mii de km) ar avea in utilizare preponderent stradala? Rezista 4-5 mii de km acest pneu?

ce sens are sa pui supercorsa pe GSR si pe spate? la cat costa unul aproape ca-ti iei un set de hypersporturi care te vor tine garantat mai mult si ai mai multa aderenta pe frig si pe ploaie

 

in rest cum zice Fesu.. la mers "conservativ" poate te tine 4k dar il tocesti de pomana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

am montat pe spate o guma 180/60/17,am observat ca mobra taie curba.se inclina mai repede decat 180/55/17 si ....se aseaza mult mai bine pe....poponeata(v)a.cu a veche ma arunca pe exterior cu 60 se duce imediat pe interiorul virajului si trebuie sa schimb trasa.exemplu.curbele alea largi de la saftica abordate la 120/130km/h ..asa mai chill.cu 55 ul.motorul se iesea din curba la marginea benzii..cu 60 azi a taiat curba mai.mai sa ma infig in parapetul pe pe mijlocul dn-ului.....care dintre voi ati mai avut 180/60/17 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru gama de anvelope Dunlop pentru piata europeana trebuie sa te uiti aici:

http://www.dunlop.eu/dunlop_uk/mc/

 

Posibil sa fie o anvelopa pt piata americana.

http://www.dunlopmotorcycle.com/tire-catalog/

 

Pe pagina asta gasesti Q3 dar nu gasesti D212 de exemplu.

 

A aparut Sportsmart2 si pe pagina europeana. Sunt curios care va fi pretul in RO si cum e comparativ cu ce ofera concurenta in gama pneurilor sport de strada, in speta Michelin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt interesante si dimensiunile pe care le vor produce:

 

110/70 (de obicei puteai monta doar caiuciucuri de nivel mediu ca performanta) si 180/60.

 

http://www.dunlop.eu/dunlop_uk/mc/tyres/on_road/Sportsmart2.jsp

probabil e facut pentru cbr500RR si vor sa atace 500cc cups

 

oricum nu's motociclete interesante cu 110 pe fata.

 

ai mers pe sportsmart2? sper ca au facut ceva cu aderenta la rece si pe ploaie, sportsmart 1 nu-s deloc impresionante la capitolul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am mers. Gumele sunt practic nou scoase. Cel mai probabil voi avea ocazia sa le testez la primavara.

 

Ploaie nu am prins cu Sportsmart deci nu prea am ce sa zic. Am prins pe GP racer d209 si d211 si s-au comportat onorabil.

Se vedea si de pe desenul anvelopelor ca nu-s facute pentru ud. pe margini nu au decupaj deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...