sorinm Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Nu stiu ce sa mai cred, pana acum am incercat sa respect normele producatorului de 2.9r si 2.5f cu reglajele de rigoare pentru drumurile din RO. Pe forumuri se recomanda presiunile descrise de Nyt; sa vedem si parerea altor minti luminate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Nu stiu ce sa mai cred, pana acum am incercat sa respect normele producatorului de 2.9r si 2.5f cu reglajele de rigoare pentru drumurile din RO. Pe forumuri se recomanda presiunile descrise de Nyt; sa vedem si parerea altor minti luminate. fa proba..si o sa vezi. si ai grija cu presiunea. eu pana nu mi-am cumparat un manometru, am bagat dupa ochi nu dupa ceas. fiecare service -vulcanizare da alta presine. plm baga-scoate pana'ti place cum merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Nu e chestia de minte luminata,ci e vorba de proba . Incearca intai lejereanu presiunea care o recomanda free fly sau cu care mergi tu si pe urma incearca ce ti-am zis eu si vezi cu ce te impaci mai bine...dar ce presiuni folosesti tu sunt prea balon. Si la mie producatorul recomanda 2.5 f.r solo si 2.5.cu 2.9 cand e cu pasager. Dar dupa ce am mers o singura data cu presiunea asta am zis ca nu mai fac greseli d-astea. Cum ziceam,incearca ambele moduri si vezi ce ramane,e la latitudinea ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 [...]este una la care proprietarul este foarte interesat sa o faca buna pe suspensii pentru el si incearca diverse reglaje. Am discutat cu el destul de extins si a inteles principiile de baza. Acum ramane sa experimenteze. Cam asta fac si eu - stiu principiile si experimentez. Dar pan acum nu mi-a reusit decat un "satisfacator". Si stiu sigur ca se poate si mai bine Aici e topicul de cauciucuri... daca vrei sa facem treaba trebuie sa discutam mai multe in particular. Am zis sa aduc si asta in discutie, atata timp cat suspensia tine cauciucul pe asfalt. Ca degeaba e moale si cu presiunea corecta daca e in aer Multam si oricum, fi sigur ca ne auzim la un telefon cand prind un weekend liber Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Ce presiune sa bag in Pirelli Dragon Supercorsa Pro pentru un mers stradal sportiv ? Pe unele forumuri din afara am vazut un 2.1 fata cu 2.4 spatele. Am cam 85 Kg. S-ar putea sa-l las si mai moale spatele ca deja am inceput sa practic un sport din patinatul rotii spate la iesirea din viraje. Acum am 2.4f cu 2.7r 2.1-2.2 fata si 1.8-2.0 spatele. Pirelli are carcasele mai flexibile si presiunea nu creste mult odata cu incalzirea gumelor. Vezi ca Supercorsa Pro nu sunt niste gume foarte performante. Jagi a luat o tranta cu ele pe amkart si mi-a zis ca nu s-a asteptat nici un moment... Am zis sa aduc si asta in discutie, atata timp cat suspensia tine cauciucul pe asfalt. Ca degeaba e moale si cu presiunea corecta daca e in aer Multam si oricum, fi sigur ca ne auzim la un telefon cand prind un weekend liber In regula, discutam problema cu motoreta in fata cand ai timp sa ne vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Tocmai mi-am luat niste pirelli supercorsa sp pentru un 600rr, tinand cont ca o sa merg pe strada dar o sa o mai scot si pe amckart si in general nu merg prea linistit cam ce presiune sa bag? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Tocmai mi-am luat niste pirelli supercorsa sp pentru un 600rr, tinand cont ca o sa merg pe strada dar o sa o mai scot si pe amckart si in general nu merg prea linistit cam ce presiune sa bag? 2.1-2.2 fata si intre 1.8 si 2.0 spatele prin oras si drumuri virajate. Daca ai drum pe autostrada umfla-le mai tare ca sa nu le tocesti repede pe mijloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 dar de se intampla daca ai presiunea prea mica in caucioace, dar si cand o ai prea mare.... presiunea. mers normal si mers sportiv, mers stradal si mers circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Daca e prea mica pe fata nu mai ai directie. Daca e prea mare scade aderenta. Daca e prea mica pe spate e guma instabila, daca e prea mare la fel, pierzi aderenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 tanchiu, muci. am sa vad eu ce rezolv cand ajung acasa. sa ii setez si suspensiile. ca pt modu sportiv, pe serpentine sau circuit, suspensia trebuie sa fie mai rigida banuiesc. daca pun pe fata cauciuc mai subtire, e vreo problema. normal e 120/60/17 si nu am gasit decat 110/70/17 si 120/70/17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIBR Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 Ce anvelope recomandati pentru un zzr 600 model D? Am observat ca inca are gumele din 2003 (bridgestone) si le-as schimba. Nu o duc pe circuit. multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 Ce anvelope recomandati pentru un zzr 600 model D? Am observat ca inca are gumele din 2003 (bridgestone) si le-as schimba. Nu o duc pe circuit. multumesc mult. depinde de ce stil de condus ai si pt ce foloseti motoru. daca nu crezi ca tragi de ea, sa te duci pe serpentine ca sa tragi de ea, pune ceva touring. pireli diablo am avut pe ducati si erau ok pt turing, se incalzeau dar nu suficient pt sportiva si pt mod sportiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIBR Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 motocicleta o folosesc numai pentru plimbari de agrement (pentru suflet) 95% din drumuri singur. as inclina catre ceva sport in ideea ca sunt mai bune, macar sa nu le folosesc eu la capacitate maxima. nu stiu insa dezavantajele anvelopelor sport pe o motocicleta ca a mea. Merg cca 70% in oras si in afara as vrea sa ma bucur de curbe fara sa sterg praful. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Recomandarea mea...Michelin Pilot Road 2 sau 3. Vezi si tu care e mai ieftin si baga cu incredere. Sunt cauciucuri sport touring ideale pt stilul tau de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIBR Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 merci mult de sfaturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Recomandarea mea...Michelin Pilot Road 2 sau 3. Vezi si tu care e mai ieftin si baga cu incredere. Sunt cauciucuri sport touring ideale pt stilul tau de mers. aceleasi cauciucuri i le recomand si eu. is super pt ce vrea el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sangerete Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 nu stiu pe cine ar interesa recomandari de la persoane care se tavalesc ca fraierii in curbe ..... poate ca el nu vrea sa faca ca tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIBR Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 momentan am fff multe sanse de a ma tavali in curbe. de cateva ori mi-a derapat usor spatele si da cateva ori am auzit scartaieli (??? sau mi s-o fi parut de frica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 nu stiu pe cine ar interesa recomandari de la persoane care se tavalesc ca fraierii in curbe ..... poate ca el nu vrea sa faca ca tine. ma sa stii ca lumea sau mai bine motociclistii se tavalesc si in curbe, la tine vad ca de cand ai luat viata pe forum, te cam tavalesti pe aici. si cel mai naspa e ca incurci fara sa iti dai seama. eu tiam mai zis: du-te si te plimba cu bicicleta ca motor nu ai, si nu mai intra aiurea la mancat pe topicuri unde lumea tine o discutie serioasa despre ceva. daca ai intrebari si pareri din experienta proprie care crezi ca sunt la subiectul topicului, te asteptam aici, daca nu, bicicleta sau scuterul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 aha, am crezut ca la mine, ca pe toate topicurile unde il vad mananca aiurea(si la adresa mea pe unele) dar se baga in seama aiurea desi nu are treaba cu motociclismul. ori e vreo unu care are chef de caterinca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sangerete Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 (editat) chiar nu vad de ce si-ar lua (cineva, oricine) pilot road.... nu cred ca merge lucibr asa mult si des pe ploaie si nici faptul ca tine cauciucul cu 8% mai mult nu mi se pare asa important... ca-ti baga tie vrajeala cu canalele de apa cu rezervor si cu simularea aia 3D frumoasa.... da, probabil pentru cineva care calatoreste atat de mult cat sa consume un set de gume pe sezon... ...pentru oras si plimbari in duminici insorite as pune macar pilot power sau d211. ma mir ca nu recomanda nimeni pirelli angel..... sunt cu model frumos, cu draci, cu ingeri..... @crazy devil: spor la intentiile alea de genunchi jos Editat Iunie 21, 2011 de sangerete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 (editat) pentru oras si plimbari in duminici insorite as pune macar pilot power sau d211. Foarte corect gandesti! Editat Iunie 21, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIBR Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 merg in fiecare zi cu motocicleta insa numai pt plimbare, nu cu treaba. la primul strop de ploaie ma duc acasa si ies cu masina. Bineinteles daca ma prinde vreo ploaie merg (si am mers) dar vreau sa ma bucur de latura sportiva a motocicletei, de curbe si nu in ultimul rand de franari in siguranta. mai ies si din oras cu ea, sa nu credeti ca fac racing prin oras, dar nu merg de parca sunt cu scuterul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 nu stiu pe cine ar interesa recomandari de la persoane care se tavalesc ca fraierii in curbe ..... poate ca el nu vrea sa faca ca tine. Sa inteleg ca la mine te refereai sau vb la modul general? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sangerete Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 pilot road, ca recomandare de cauciuri pentru lucibr, nu mi se pare un sfat bun. ca sa nu zic ca mi se pare un sfat prost, la modul general, desigur. normal ca pentru alte persoane ar putea fi, la fel de bine, si o recomandare buna; de exemplu pentru cineva care face turul europei, pe ploaie, pe vant, 25000 de km pe sezon, motocicleta incarcata, etc, samd.... adica descrierea aia a cauciucului - sport touring - in romana, s-ar traduce turism sport (sunt sigur ca stii deja ca in engleza adjectivul se pune inaintea substantivului), deci este un cauciuc de turism, nu unul de sport, cum ar fi unii tentati sa creada. la mers in oras si in weekend afara, pe vreme buna, rezervoarele alea pentru apa de pe pilot road stau uscate si nu ajuta la nimic.... asta e primul mare defect. mai sunt si alte defecte mai mici: fiind mai tari au aderenta mai proasta, franeaza si vireaza mai prost, derapeaza mai usor, probabil se incalzesc mai greu (desi ar putea fi mai performante pe vreme rece). inca un mic defect (sau avantaj) e ca daca mergi sportiv prin oras cu pilot road ai sanse sa le vinzi aproape noi daca prapadesti motorul. adica nu doar furtunele racing conteaza cand franezi.... fraieri care se tavalesc pe curbe au fost si or sa mai fie... unii au bagat la cap si nu mai sunt asa fraieri, altii se tavalesc in continuare. chiar te deranja daca as fi zis de tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.