Sandu Marian Silviu Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 eu merg cu 2.5 fata 2.9 spate.asa scrie pe moto si in carte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 (editat) Depinde ce specificatii are, adica, vechime, cit e uscat este, ce compozitie este: SP, SC1, SC2, SC3 . In general, anvelopele din categoria amintita de tine, cit sint inca neuscate, au aderenta buna pe ud. Procentual, cit de dai pe ploaie? Eu nu cred ca exista rideri care cauta cu orice pret ploaia. Mai toti, cind dau de ud, o lasa usor. Pt ploaie, exita Pirelli Wet, o alegere excelenta si pt uscat. Ca fapt divers, in Bucuresti m-a prins ploaie de vara, motoreta mea era pe slick-uri, am mers cu 60km/h, la un moment dat, am si testa sa vad daca mai e vreo urma de frina, si culmea, tinea frina. Auzisem si de altii care au facut Ploiesti-Comarnic pe ploaie incaltati cu slick-uri, dar cu 60/h. Editat Mai 1, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Eu am folosit MP Road 2 pe motocicleta veche (Yamaha MT-03) si pe cea "noua" Suzuki GSX 750 F cu presiunea 2,5 fata / spate. Merg destul de des cu pasager, nu am veleitati sportive si presiunea asta mi se pare ideala. Sunt cauciucuri bune de touring, am facut cu cea veche 15.000 de km si mai tineau un pic ... am ajuns aproape de margine cu ele. Cu asta noua 1.000 de km deocamdata, sper sa ma tina ca si celalalt set. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 (editat) Motocicleta mea e echipată cu Michelin Pilot Road 3. Cred că sunt foarte populare şi/sau cunoscute în rândurile motoriştilor. Problema e cu presiunea din pneuri ... am auzit multe variante ... Din ce ştiu eu, varianta oficială e 2,4 faţă şi 2,8 fără pasager şi 2,9 cu pasager pe spate. Am auzit şi varianta de 2,2 şi mai puţin şi mai mult ... Acum folosesc 2,3 pe faţă şi 2,5 pe spate. Opinii ? Păreri ? Linkuri ? Asfalt uscat ! Am mers cateva zile cu 2,5 si 2,9. Era prea rigida, se incalzeau mai greu cauciucurile si cateodata fugea spatele. Acum merg cu 2,3 si 2,5 si este mult mai bine. Nu merg aproape niciodata cu pasager. Editat Mai 1, 2014 de teiu29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 @Jagi: Gumele mele sunt Supercorsa SC2. DOT 1113. Ideea e ca nu caut ploaia, dar de obicei fac ture lungi si inevitabil voi merge si pe ploaie. As vrea doar sa stiu daca sa las inca gumele astea pe moto, sau sa imi pun altele mai de strada cu performante mai bune pe ploaie, pentru cand va fi cazul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toni D Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 Vrea si je un semislick Gume touring daca iau Da mi-i frica de baieti De necaz eu o sa dau Ca de vreau 'janunchi pa jos' Rad baietii iar de mine Toti ma cred un nataflet Ca nu pun 'janunchiul' bine De iau guma sport de strada Second daca indraznesc Toata lumea o sa creada Baietii innebunesc... Ca n-am skil si n-am valoare Pan' la urma cum e bine? Ce sa ma fac fratioare Astept sfaturi cat va tine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 (editat) @Jagi: Gumele mele sunt Supercorsa SC2. DOT 1113. Ideea e ca nu caut ploaia, dar de obicei fac ture lungi si inevitabil voi merge si pe ploaie. As vrea doar sa stiu daca sa las inca gumele astea pe moto, sau sa imi pun altele mai de strada cu performante mai bune pe ploaie, pentru cand va fi cazul De ce nu iesi o data pe ploaie, si testezi? E atit de simplu sa confirMi sau infirmi ceea ce crezi. Atentie, du-te pe site-ul Pirelli, ai sa vezi ca presiunea spate e sub 2bar, undeva la 1.7. Regleaza presiunea data de fabricantul anvelopi si dupaia fa-ti o parere. Editat Mai 2, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 (editat) Pt. Toni D Un adevar axiomatic: Umblati la pusculita si luati cu incredere cauciucuri noi si cu dot foarte recent! La tehnologia de azi e aproape imposibil sa iei un cauciuc prost. Doar sa fie tipul de cauciuc pentru categoria de moto pe care o detii. Cine zice ca nu are bani de cauciucuri noi, de fapt cheltuie per total mai mult in 2-3 ani tot cumparand sh-uri dubioase, si habar nu are ce fel se simte motocicleta lui cu un set de gume noi. Basca riscul de a se duce sanie cand ii e lumea mai draga... Atentie, du-te pe site-ul Pirelli, ai sa vezi ca presiunea spate e sub 2bar, undeva la 1.7. Regleaza presiunea data de fabricantul anvelopi si dupaia fa-ti o parere. Un link, ceva?! La Michelin zice sa urmam indicatiile constructorului motocicletei. . Editat Mai 2, 2014 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 (editat) Omul zice ca are montate Pirelli Supercorsa SC2. E asa greu sa tastezi www.google.com, si ca introduci Pirelli Supercors SC2? http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcycle/sheet/diablo_supercorsa_sc.html, apesi dupaia pe "Technical advice" . In general, ma feresc sa postez linkuri de pe google, consider ca e un afront la inteligenta celorlalti. Editat Mai 3, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 Merci ca mi-ai jignit inteligenta cu link-ul ala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 si acum intrebare: Michelin Pilot Road 2, Dunlop RoadSmart sau Pirelli Angel ST? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 si acum intrebare: Michelin Pilot Road 2, Dunlop RoadSmart sau Pirelli Angel ST? pilot road 4 , sau bridgestone T30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Un Pilot Power 3 abuzat de un Ducati 1198S pe pista La fel ca la Pure se observa ca lateralul se duce mai repede lasand o 'treapta' vizibila intre cei doi compusi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
downlaw Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 Salutare, as avea si eu nevoie de o opinie pentru un FZS 600 2003....ce recomandati intre Michelin pilot road 3(la 4 nu am vazut 110/70 ) si Metzeler Roadtec z8 sau alta recomandare(prefer aderenta in diferite situatii in dauna sportivitatii) acum am niste Metzeler-uri inca bune dar destul de batrane multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 Salutare, as avea si eu nevoie de o opinie pentru un FZS 600 2003....ce recomandati intre Michelin pilot road 3(la 4 nu am vazut 110/70 ) si Metzeler Roadtec z8 sau alta recomandare(prefer aderenta in diferite situatii in dauna sportivitatii) acum am niste Metzeler-uri inca bune dar destul de batrane multumesc sunt foarte bune, se incalzesc repede si n-ai treaba pe ploaie, ia pr4 si poti pune 120 pe fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 Un Pilot Power 3 abuzat de un Ducati 1198S pe pista La fel ca la Pure se observa ca lateralul se duce mai repede lasand o 'treapta' vizibila intre cei doi compusi Un cauciuc slab. Michelin n-a schimbat in 10 ani decat decupajul de pe anvelope. Aceleasi carcase flexibile si compozitii mutate de pe gumele mai aderente pe alea low cost... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Salutari. Un amic de al meu vinde cateva anvelope moto in stare buna, aduse din germania. Cateva pe 180 si cateva pe 120. (de viteza) Nu cunosc alte detalii...spunea doar ca sunt pirelli si michelin. Va pot da facebook`ul si tratati mai departe. va salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Am intrebat mai demult pe aici despre Bridgestone S20 R si R EVO, insa fara succes. Se pare ca e noua colectie 2014: S20 EVO, R10 EVO si V02 http://www.bridgestonemotorsport.com/championships/other/news/3040/bridgestone_launches_4_new_motorcycle_tyres R vine de la Rear Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Am intrebat mai demult pe aici despre Bridgestone S20 R si R EVO, insa fara succes. Se pare ca e noua colectie 2014: S20 EVO, R10 EVO si V02 http://www.bridgestonemotorsport.com/championships/other/news/3040/bridgestone_launches_4_new_motorcycle_tyres R vine de la Rear cred ca ai primit si raspuns saptamana viitoare imi vin cateva S20 evo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Mi-ai raspuns cand am intrebat de presiuni. In functie de tipul carcasei banuiesc ca recomanda o presiune anume (de la care poti incepe reglajul dupa bunul plac).De exemplu la Michelin etalonul e la 2.1 pt strada, Dunlop NTEC 1.4-1.5 samd. Supercorsa 1.6-1.7 bar. La Bridgestone n-am gasit valoarea etalon, sunt in continuare interesat. La fel si pentru Sportsmart2 care nu e NTEC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 trebuie sa intelegi ca presiunea se regleaza in functie de foarte multi parametri, greutatea motocicletei si a motociclistului, drum(autostrada-dn-circuit), constructia carcasei...din cauza asta nici un producator n-o sa-ti dea o presiune fixa pentru strada, de ex, daca mergi pe autostrada cu n-tec cu 1.4 bar pe spate, ai mari sanse sa consumi juma de cauciuc in 200km sau mai rau sa-ti explodeze, vb de mers constant cu 200+ trebuie sa existe un echilibru intre viteza de incalzire , temperatura maxima si uzura cauciucului.. nu mai spun de schimbarea de directie . saptamana trecuta am avut un client cu un 748 nemultumit de S20 , i-am pus Q2, vroia sa bage 2.9bar in cauciucuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arsenal Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Salut, As avea nevoie de niste sfaturi pt achizitie gume pt moto naked, regim de mers oras 60%, 40% afara-sportiv. Ca variante: dunlop q2 conti sport attack 2 pirelli diablo rosso 2 michelin pp3 sau alte recomandari. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sashax Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 (editat) Una bucata intrebare intrebatoare: Mobra e o Suzuka gsxr 600 k5, colorata abstract. Pe spate la mobrisca mea estem pirelli angel GT, pe fata pirelli diablo rosso 2 ( da, stiu, amestecatura, merit pedepsit, tras prin arenele romane:) ). Ceea ce ma roade : in manuela motor apare sa le umflu cu 2.5 atm ambele (nu apare valoare separata pentru single sau dual ride, e 2.5 punct), pe site pirelli la fel... parca e un pocco cam grossen, cam mult aer. Spun asta fara sa-mi fi alunecat spatele sau ceva, poate pt ca nu trag de el destul. Cred ca de aceea am dat jos cauciucul patrat, ultimul cauciuc pe spate, in fine. Voi ce recomandati, ce presiuni? Valori presiune pentru : autostrada, munti/curbe/pista (poate, poate). Va multumesc anticipat, Sasa Editat Mai 19, 2014 de Sashax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Salut, As avea nevoie de niste sfaturi pt achizitie gume pt moto naked, regim de mers oras 60%, 40% afara-sportiv. Ca variante: dunlop q2 conti sport attack 2 pirelli diablo rosso 2 michelin pp3 sau alte recomandari. Merci Salut, Sport Attack 2 sunt destul de mediocre dar aluneca previzibil in toate regimurile de temperatura. PP3 sunt bune dupa ce le incalzesti. La rece (+ frig afara) tre sa ai grija mare. Depind f mult si de presiunea din ele. Asta din experienta personala. Eu m-as uita cate urmatoarele 4 variante: Michelin Pilot Power 3, Pilot Supersport, Dunlop Sportsmart2 si Bridgestone Battlax S20. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arsenal Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Merci Zimbrutza pt feedback! Despre Metzeler m7 rr stie cineva ceva? Vad ca sunt tare laudate chiar daca sunt noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.