Sari la conținut

Postări Recomandate

» Post actualizat in 03 Jul 2014 12:51

 

» Post actualizat in 03 Jul 2014 12:53

deci cat de eftin sa fie?

Daca nu te lasa bugetul.... mai bine stai deoparte.

 

Mai citeste primul meu post 1 data:

 

1. < 200 EUR

2. 200-250 EUR

3. 250-300 EUR

4. >300 EUR

 

Nu am intrebat care este cea mai ieftina anvelopa si nici nu voi monta pe motor cea mai ieftina solutie posibila. Voi ati concluzionat ca daca cineva este interesat de alte anvelope decat cele sportive, doreste de fapt ce este mai ieftin. Sunt si anvelope sport-touring la un pret destul de ridicat, echivalent cu gumele recomandate de voi. Nu inteleg ce nu intelegi..

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@superbec

D211 e doar un exemplu, l-au mai folosit si altii inainte pt a rezuma recomandarile exclusiviste oferte pe acest topic.

 

Diablo Strada nu este cea mai ieftina anvelopa pe 17 (in ordine crescatoare):

 

1. Michelin Pilot Road

2. Dunlop Qualifier

3. Mitas Sport Force

4. Maxiss M 6029

5. Diablo Strada

 

Repet ca nu ma intereseaza mersul sportiv si voi alege cel mai probabil o guma sport-touring: Metzeler Roadtec Z6, Dunlop RoadSmart, Michelin Pilot Road, Brigdestone BT021, Continental Road Attack sau poate altceva..

 

eu am preturi de dealer, mitas si maxxis n-as recomanda nici la dusmani, poate doar lu unu de la Iasi, Pilot road 1, sunt model extrem de vechi, au ajuns la PR4 anul asta, qualifier e alta clasa,BT021 vechi,road attack vechi si proastesi nici nu faci multi km...

 

fa-ti temele mai bine, oferta e foarte mare si intradevar e greu de ales la prima vedere, eu as merge pe Bridgestone T30 sau Roadsmart2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa pui o poza cu anvelopa spate pe care o ai pe motocicleta, ca sa imi spun o parere obiectiva in functie de stilul tau actual de mers?

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am preturi de dealer, mitas si maxxis n-as recomanda nici la dusmani, poate doar lu unu de la Iasi, Pilot road 1, sunt model extrem de vechi, au ajuns la PR4 anul asta, qualifier e alta clasa,BT021 vechi,road attack vechi si proastesi nici nu faci multi km...

 

fa-ti temele mai bine, oferta e foarte mare si intradevar e greu de ales la prima vedere, eu as merge pe Bridgestone T30 sau Roadsmart2

 

Intr-adevar, nu sunt asa de naiv sa ma iau dupa informatiile de pe site-ul producatorului sau de pe site-urile ce comercializeaza produsul in discutie.

 

Ex. Mitas Sport Force

 

La RoadSmart ma voi uita mai atent..

» Post actualizat in 03 Jul 2014 13:10

Poti sa pui o poza cu anvelopa spate pe care o ai pe motocicleta, ca sa imi spun o parere obiectiva in functie de stilul tau actual de mers?

 

Nu multumesc. Nu am chef de alte pareri "obiective"

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca incet-incet te ducem la cum ar fi trebuit sa sune intrebarea ta de la inceput, si anume gen:

Din cei care folosesc anvelope touring, PR2-3-4, Z6,T20,etc, care credeti ca e mai buna si mai ieftina,eventual unde gasesc ieftin?

 

Si atunci poate cineva care face gen 20,000km pe an si merge cu acest tip de anvelope vine si iti zice: da 30E in plus pe set dar ia-ti PR4 ca e cel mai aderent si cel mai durabil din clasa asta, bla-bla...

 

Cred ca asa ai vrut tu sa pui problema dar nu ai reusit cu cuvintele tale! :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca incet-incet te ducem la cum ar fi trebuit sa sune intrebarea ta de la inceput, si anume gen:

Din cei care folosesc anvelope touring, PR2-3-4, Z6,T20,etc, care credeti ca e mai buna si mai ieftina,eventual unde gasesc ieftin?

 

Si atunci poate cineva care face gen 20,000km pe an si merge cu acest tip de anvelope vine si iti zice: da 30E in plus pe set dar ia-ti PR4 ca e cel mai aderent si cel mai durabil din clasa asta, bla-bla...

 

Cred ca asa ai vrut tu sa pui problema dar nu ai reusit cu cuvintele tale! :))

 

Intrebarea mea a fost mai generala si am dorit sa acopar si segmentele mai "budget", plus ca in continuare consider ca exista motocicism si sub 300 EUR / anvelopa. Grupul format pe acest topic insa este axat pe condus sportiv si este de asteptat ca si recomandarile de anvelope sa reflecte acest lucru. Ar fi fost interesant ca la discutie sa participe utilizatori dintr-un spectru mai larg.

» Post actualizat in 03 Jul 2014 13:32

trebuie sa-mi notez asta undeva :D

 

Asta e bun?

 

lupdao342c5.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai chicken strips de doua degete pe guma spate poti sa mergi cu orice anvelopa. Daca sunt mai mari, ia-ti un diesel ;)

 

Interesant, deci cei care au un stil de mers mai touring si nu polizeaza scaritele pe serpentine, ce pleaca la drum cu bagaje, pasager, pe ploaie.. au 1-2 degete strips pe guma spate.. pot folosi orice anvelopa!

 

EVRIKA! :)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honestly, si eu ma uitam la inceput la anvelope mai ieftine, dar avand in vedere ca ele sunt un lucru foarte important, am decis ca merita sa ma chinui un pic si sa scot 100 de euro in plus si sa stiu ca nu anvelopele vor fi problema mea, chiar daca nu sunt asa de sportiv ca si altii ( mai ales in oras ). Deocamdata am un set de Metzeler Roadtec Z8 din 2011, pe care vreau sa le schimb. Ma gandeam initial la un set de PR4, cu toate ca imi doresc ca macar de 2-3 ori pe an sa merg la Secuiesc si cam de doua ori pe luna la Amckart. Apoi am zis, ca daca schimb un set pe an sau la 2 ani, dar ma bucur complet atunci nu o sa imi crape rangul, asa ca urmatoarea achizitie e intre Pilot Power 3 si Dunlop SportSmart2 ( aka Q3 ). O sa functioneze pe ploaie, pentru ca nu o sa merg vreodata tare pe ploaie, si o sa functioneze decent si cand incepe sa se faca mai racoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honestly, si eu ma uitam la inceput la anvelope mai ieftine, dar avand in vedere ca ele sunt un lucru foarte important, am decis ca merita sa ma chinui un pic si sa scot 100 de euro in plus si sa stiu ca nu anvelopele vor fi problema mea, chiar daca nu sunt asa de sportiv ca si altii ( mai ales in oras ). Deocamdata am un set de Metzeler Roadtec Z8 din 2011, pe care vreau sa le schimb. Ma gandeam initial la un set de PR4, cu toate ca imi doresc ca macar de 2-3 ori pe an sa merg la Secuiesc si cam de doua ori pe luna la Amckart. Apoi am zis, ca daca schimb un set pe an sau la 2 ani, dar ma bucur complet atunci nu o sa imi crape rangul, asa ca urmatoarea achizitie e intre Pilot Power 3 si Dunlop SportSmart2 ( aka Q3 ). O sa functioneze pe ploaie, pentru ca nu o sa merg vreodata tare pe ploaie, si o sa functioneze decent si cand incepe sa se faca mai racoare.

Ai ales bine grupul de anvelope, conform intentiilor tale de progres, sesiunilor pe Amckart si Secuiesc pe care le ai in vedere, plus polivalenta de care ai nevoie (strada,ploaie,circuit).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sportsmart2 nu este Q3,chiar daca sunt foarte similare ( MONO-COMPOUND pe fata, nu au tehnologie NTEC pe roata spate, etc)

Q3-ul cica ar fi cu ceva fibra de carbon in alcatuirea carcasei -> zic ei greutate usoara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Mentalist. Multumesc (daca nu e sarcasm. Nu vreau sa insult, dar uneori sarcasmul nu se transfera bine pe mediul de forum :D ). Tu pe care l-ai alege din cele doua, daca ai fi in pozitia mea?


@ Zimbrutza. Am inteles. Ai dreptate. Doar ca m-am uitat pe site-urile EU si US si nu am vazut Q3 decat in US si echivalentul lui, sportsmart2 in EU. Poate nu m-am uitat eu unde trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(paranteza)

am fost acum cu un prieten in secuime,are mobra incaltata cu sportsmart 2 NOI ,prima zi a fost de acomodare fiind prima oara pe un circuit ,nu a mai avut contact cu asa cv,,in a 2a zi a scos 1:10 constant tura de tura ,ele se pliaza excelent si pt mersul pe circuit insa intentia a fost sa nu-l incurajez sa forteze si sa se multumeasca cu atat,nu am vrut sa-l influentez sa doboare bariera asta chiar daca cauciucurile erau noi,si-au facut treaba ,distractia a fost pe masura,feedback'ul pozitiv si gata,pe strada sunt aderente si tin perfect.A inteles si el ca nu trebuie sa forteze cu anvelopele de strada pe circuit.Tu ai intelege daca un prieten apropiat iti spune ca sa-ti cumperi ceva peste ce vrei tu sa-ti cumperi doar ca-ti vrea binele si se gandeste ca singurul contact dintre tine,mobra si asfalt se face prin cauciucuri si ca pata de contact este si asa mica... de ce sa nu fie si mai safe... doar ca te iubeste si-ti vrea binele macar dpdv psihic ,nu cred ca ai idee cat conteaza in motociclism confortul psihic,scz de greseli postez de pe tel

Doamne ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt total de acord cu tine cmd. Comfortul psihic e incredibil de important si am aflat asta foarte foarte rapid.De asta, pentru mine, cand vine vorba de siguranta si increderea in motocicleta ( chiar daca stiu ca ea mai poate mult peste ce pot eu ) 50-100 de euro in plus nu reprezinta decat o investitie inteligenta in mine si in viata mea. Merg zi de zi la servici cu motocicleta si sunt convins ca niste anvelope sport performante o sa se toceasca destul de rapid pe mijloc, dar asta e, nu mai beau cola si iau inca un set iarna.Vreau sa stiu ca atunci cand ies in weekend si merg sa ma plimb pot sa am incredere 100% in anvelope.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rugamintea sa clarificam un aspect legat de anvelope moto in general.

S-a vechiculat deja in repetate randuri ideea ca anumite modele de anvelope sunt prea vechi, ex: Pirelli Diablo, Michelin Pilot Road, Continental Road Attack samd.

Evident ca tehnologia de fabricatie a anvelopelor evolueaza si modelele mai recente de anvelope sunt mai aderente, mai durabile etc, insa nu cred ca legea lui Moore se aplica si pt cauciucuri, in sensul ca daca un model de anvelopa a fost foarte bine cotat acum 10 ani, de ce nu ar fi buna in continuare, in special daca se afla inca in productie si pot fi achizitionate cu DOT recent?

Oare un posesor de ZXR750 din '89 nu s-a putut da sportiv si in siguranta pentru ca nu beneficia de ultimele tehnologii in materie de anvelope si nu avea montate gume din seria Super-Mega-Hyper-Rider 9000 S2 Pro EVO X 7CT (..or whatever)?

Spre deosebire de IT, mediul in care sunt folosite motocicletele nu s-a schimbat, este vorba de acelasi asfalt, poate traficul este mai congestionat, iar daca ai si un motor mai vechi, fara dotari gen ABS sau Traction Control te afli practic in aceeasi situatie ca in ziua in care a fost fabricat.

Pentru Hornet, Honda recomanda de exemplu modele despre care abia daca mai gasesti informatii pe internet si nu sunt incluse nici pe site-urile producatorilor (din putinele imagini disponibile ambele modele par a fi sport-touring):

 

Bridgestone BT-50F / BT-50R
Michelin TX11 / TX23


In concluzie, pe baza caror argumente disconsiderati cu asa patos o anvelopa DOT recent, insa un model caruia i-au trecut zilele de glorie?

 

Personal consider ca raspunsul se afla undeva intre eficienta marketing-ului si o anumita doza de aroganta (poate si alte caracteristici mai putin placute) din partea celor care dupa ce au folosit un produs superior disconsidera restul. Repet, nu exista ieftin si bun, ci produsul potrivit pe care fiecare si-l alege dupa propriile nevoi.

 

 

PS. un site destul de interesant:

 

http://www.allmotorcycletirereviews.com

1. Sport-Touring

2. Street

 

 


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da mergi friend pe buturugi ca prima motocicleta avea jante de lemn.

 

nu te obliga nimeni sa cumperi ultima aparitie din segmentul tau, e doar un sfat, intdelegi cuvantul "sfat"

 

marketingul este o minciuna, dar o samanta de adevar tot are la baza si in general nu se scoate pe piata un cauciuc nou fara sa fie ceva mai bun decat cel precedent, cand avem deja 3-4 generatii intre cauciucuri cam cat de greu e sa intelegi ca ala nou e mai bun?

 

da, cauciucurile nu urmeaza legea lu' Moore dar un ST de ultima generatie e mai aderent in orice conditii decat un cauciuc sport de acum 15 ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vallach.

Tu mentionezi mai sus ca anumite modele de anvelope sunt vechi si ai dat niste exemple. Dar versiunile lor, aduse la zi ? De ex, pentru Pilot Road, acum exista Pilot Road 4, care, evident, e superior PR1.

Sincer, nu as desconsidera, dar daca ai de ales intre produsul A si o varianta mult imbunatatita a produsului A, la un pret care e tot pe acolo, de ce ai vrea sa iei A si nu Improved_A?

Editat de Kinkey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Mentalist. Multumesc (daca nu e sarcasm. Nu vreau sa insult, dar uneori sarcasmul nu se transfera bine pe mediul de forum :D ). Tu pe care l-ai alege din cele doua, daca ai fi in pozitia mea?

 

....

Nu era deloc sarcasm. Ti-am raspuns la obiect pentru ca te cunosc,stiu cum mergi acum, stiu ca ai de gand sa progresezi, sesiunile pe Amckart si Secuiesc pana la urma vor duce inevitabil la progres, atunci vei avea nevoie de cauciucurile astea. Eu am mers pe Michelin Pilot Power, Power 2CT, nu sunt rele. Dar in ultimii ani ma dau mai mult cu Dunop, de la Qualifier, Qualifier RR, SportSmart, GPRacer, cred ca daca iti iei SportSmart2 esti safe si pe strada si pe circuit.

 

P.S. Probabil Si Pilot Power 3 e bun,dar nu am mers...

» Post actualizat in 04 Jul 2014 09:30

@Vallach

 

Cel mai mare progres in ultimii 20 de ani in motociclism s-a facut in domeniul .....CAUCIUCURILOR! Citeste oriunde, toti spun asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....

marketingul este o minciuna

.....

 

Cred ca te puteai opri la asta. Parerea mea: in ultimii ani, cheltuielile de productie au crescut in toate domeniile (salarii, chirii, taxe, curs valutar, etc etc), in acelasi timp a crescut si profitul companiilor. De unde credeti ca vin banii astia daca nu din calitatea mai scazuta a produselor? Toata lumea incearca pe orice cale sa eficientizeze productia (sa scada costurile), angajatii sunt din ce in ce mai slabi si asa mai departe....

 

On-Topic: Prefer Pilot Power 1 decat 2ct.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am raspuns la obiect pentru ca te cunosc,stiu cum mergi acum, stiu ca ai de gand sa progresezi, sesiunile pe Amckart si Secuiesc pana la urma vor duce inevitabil la progres, atunci vei avea nevoie de cauciucurile astea. Eu am mers pe Michelin Pilot Power, Power 2CT, nu sunt rele. Dar in ultimii ani ma dau mai mult cu Dunop, de la Qualifier, Qualifier RR, SportSmart, GPRacer, cred ca daca iti iei SportSmart2 esti safe si pe strada si pe circuit.

 

Multumesc si apreciez!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca te puteai opri la asta. Parerea mea: in ultimii ani, cheltuielile de productie au crescut in toate domeniile (salarii, chirii, taxe, curs valutar, etc etc), in acelasi timp a crescut si profitul companiilor. De unde credeti ca vin banii astia daca nu din calitatea mai scazuta a produselor? Toata lumea incearca pe orice cale sa eficientizeze productia (sa scada costurile), angajatii sunt din ce in ce mai slabi si asa mai departe....

 

On-Topic: Prefer Pilot Power 1 decat 2ct.

 

Spor

sfaturi cu forta nu se dau, dar cand ceri pareri nu vi cu atitudinea asta

 

adica eu n-am incredere in nimeni decat putinul (spre zero) de cunostinte dobandite + ce inteleg din marketingul in engleza dar vin intreb si sar de poponeata cand nu-mi convine raspunsul.

 

tu practic poti sa mergi pe orice guma, poti chiar sa-ti cumperi pp1 sa le tii cativa ani(sa ajunga la maturitate ca vinul) inainte sa le montezi pe motocicleta , cum face un mare motociclist de pe forum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cmd: Nu, n-am ajuns si mi-e cam ciuda de asta. Merg pe strada destul de tare, si imi place cum sta lipita de asfalt cu PIlot Power.

 

 

.... dar cand ceri pareri nu vi cu atitudinea asta

 

adica eu n-am incredere in nimeni decat putinul (spre zero) de cunostinte dobandite + ce inteleg din marketingul in engleza dar vin intreb si sar de poponeata cand nu-mi convine raspunsul.

 

.....

Cred ca ma confunzi.

 

P.S.1 s-au facut studii - performanta anvelopelor nu e semnificativ diferita in primii 5 ani daca au fost stocate in conditii corecte. Performanta e afectata semnificativ de numarul de cicluri de incalzire/racire la care e supusa anvelopa.

P.S.2 Eu nu am sfatuit pe nimeni sa tina anvelopele sa se matureze ca vinul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ma confunzi.

nu iti era dedicat postul de mai sus.

P.S.1 s-au facut studii - performanta anvelopelor nu e semnificativ diferita in primii 5 ani daca au fost stocate in conditii corecte. Performanta e afectata semnificativ de numarul de cicluri de incalzire/racire la care e supusa anvelopa.

P.S.2 Eu nu am sfatuit pe nimeni sa tina anvelopele sa se matureze ca vinul.

studii pentru masini probabil, ia si documenteaza-te despre procesul de vulcanizare si lasa ciclurile termice la care nu ajungi pe strada cu gume touring

 

ignoranta nu este o virtute

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...