Sari la conținut

Frana de motor un pic cam dura


Postări Recomandate

Salutare

 

Am un KLR 650 iar cand merg cu el mai turat dupa care ii dau drumul la acceleratie se intampla binecunoscutul fenomen "frana de motor " mie mi se pare un pic cam dura, chiar si in treaptele 3 - 4 . Acel joc intre frana de motor si "gaz" trecerea este cam brutala .... nu stiu daca intelegeti ce vreau sa zic ... sper ca m-am exprimat cat de cat ok.

 

Intrebarea este ... asa trebuie sa fie sau este vreo problema ?

 

 

O alta problema care o mai am ca sa numai deschid un nou topic .... daca motorul este in trepta 1 sau 2 si este oprit ... cu ambreajul strans bineinteles nu merge ca si cum ar fi pe liber ... parca agata un pic in cutie.

 

Din nou asa trebuie sa fie , sau are o problema ... ma gadesc ca sa slabit un pic cablul de ambreaj si numai strange pana la capat.

 

Astept raspunsuri la amandoua intrebari .

 

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Am un KLR 650 iar cand merg cu el mai turat dupa care ii dau drumul la acceleratie se intampla binecunoscutul fenomen "frana de motor " mie mi se pare un pic cam dura, chiar si in treaptele 3 - 4 . Acel joc intre frana de motor si "gaz" trecerea este cam brutala .... nu stiu daca intelegeti ce vreau sa zic ... sper ca m-am exprimat cat de cat ok.

 

Intrebarea este ... asa trebuie sa fie sau este vreo problema ?

 

 

O alta problema care o mai am ca sa numai deschid un nou topic .... daca motorul este in trepta 1 sau 2 si este oprit ... cu ambreajul strans bineinteles nu merge ca si cum ar fi pe liber ... parca agata un pic in cutie.

 

Din nou asa trebuie sa fie , sau are o problema ... ma gadesc ca sa slabit un pic cablul de ambreaj si numai strange pana la capat.

 

Astept raspunsuri la amandoua intrebari .

 

Mersi.

la prima problema, daca trecerea este brutala, altfel decat normal, e posibil ca, cuplajul de cauciuc dintre foaia lantului si roata sa fie uzat excesiv.

la a doua problema, trebuie sa ai un joc de aproximativ 1 centimetru la capatul manetei de ambreiaj, iar cu motorul pornit( in viteza) si ambreiajul strans mersul motorului nu trebuie sa se modifice.

te salut.

offtopic- Voi v-ati nascut invatati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca chiar te deranjeaza pot sa reglezi turatia de ralanti ceva mai sus..

Nu stiu cum e pe monocilindru da pe GPZ cu 4 cilindrii am reusit sa blochez roata spate cu frana de motor in viteza a 2-a :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la KLE la fel e frana de motor, daca esti in ture mari si retrogradezi dand brusc drumul la ambreiaj se blocheaza spatele de nu te vezi. Adica te vezi, ba mie chiar imi place :) . E adevarat, KLR-ul e cu totul alt motor... Daca ai trecut direct de la scuter la KLR mi se pare normal sa te surprinda un pic.

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o intrebare.....daca e scoasa din viteza poti sa o impingi usor pe drept? Altfel poate sa fie o singura problema pt cele 2 simptome, si anume ceva frecari in transmisie.

Si in treapta 1 trebuie sa poti impinge motorul cu ambreajul tras.....eu puteam sa imping FZR-ul(bine, primul m era mai greu din cauza la barbotaj) si chiar nu-mi patina ambreajul nici de porneam cu 3-a de pe loc, chiar musca din sol.

Mesaj completat

Si eu la a mea cand bag mana in gaz se ridica pe roata din spate iar cand franez mai tare pe cea din fata ! Oare asa trebuie sa faca sau are ceva?

 

E varza, scapa de ea.....iti dau eu 100E pe ea ca vad ca Dan-Cata ti-ar da numai 50 si tie cred :)

Mesaj completat

Asa este frana de motor la monocilindru, mai tare. La motor 2T (daca spui ca ai avut scuter), nu ai frana de motor.

 

Stai linistit ca are si 2T.....ce-i drept muuuult mai slab decat accelereaza, si clar mai slab decat 4T, da ARE! :P

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io zic ca nu e bine sa lucrii din ambreiaj cat timp esti in frana de motor.

 

Maneta de ambreiaj o tragi numa cand schimbi vitezele. In rest o scoti la liber!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Am un KLR 650 iar cand merg cu el mai turat dupa care ii dau drumul la acceleratie se intampla binecunoscutul fenomen "frana de motor " mie mi se pare un pic cam dura, chiar si in treaptele 3 - 4 . Acel joc intre frana de motor si "gaz" trecerea este cam brutala .... nu stiu daca intelegeti ce vreau sa zic ... sper ca m-am exprimat cat de cat ok.

 

Intrebarea este ... asa trebuie sa fie sau este vreo problema ?

 

 

O alta problema care o mai am ca sa numai deschid un nou topic .... daca motorul este in trepta 1 sau 2 si este oprit ... cu ambreajul strans bineinteles nu merge ca si cum ar fi pe liber ... parca agata un pic in cutie.

 

Din nou asa trebuie sa fie , sau are o problema ... ma gadesc ca sa slabit un pic cablul de ambreaj si numai strange pana la capat.

 

Astept raspunsuri la amandoua intrebari .

 

Mersi.

din cate stiu monocilindrii ar avea frana de motor mai puternica comparativ cu alte motociclete de aceeasi capacitate... daca al tau are un singur cilindri afla ca in interior este ditai pistonu' de 10 cm in diametru ...

Ambreajul e bine sa "agate" , dar putin ... nu pot sa iti explic ce inseama putin, dar daca nu agata deloc este posibil ca in sarcina sa patineze - poti obtine asta si numa' din reglajul incorect al camasii cablului de ambreaj

Tampoanele dintre pinon si roata pot avea un joc care sa creeze socuri la plecarea de pe loc, la frana de motor si probabil si defectarea rulmentului de la pinion (ma rog - coroana-i zice lumea la pinionul ala mare de la lantul de transmsie :) )

Atentie totusi sa nu devii paranoic ...

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frana de motor brusca, poate cauza defecte majore ? Sa se rupa lantul sau are de suferit cutia...?

Si eu am frana de motor puternica in treapta 1-2... e monocilindru si fara ambreaj manual... dar m-am obisnuit si imi place cateodata :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io zic ca nu e bine sa lucrii din ambreiaj cat timp esti in frana de motor.

 

Maneta de ambreiaj o tragi numa cand schimbi vitezele. In rest o scoti la liber!

 

 

hehe, maistre se vede ca nu te-ai dat pe SM... frana de motor si derapajul controlat al rotii spate se controleaza prin utilizarea manetei de ambreaj(cu cat eliberezi mai tare cu atat se franeaza mai tare... e invers decat la pompa normala de frana) practic poti controla franarea rotii spate din ambreaj :moto:

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...