andrei_pro89 Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Salutare Am un KLR 650 iar cand merg cu el mai turat dupa care ii dau drumul la acceleratie se intampla binecunoscutul fenomen "frana de motor " mie mi se pare un pic cam dura, chiar si in treaptele 3 - 4 . Acel joc intre frana de motor si "gaz" trecerea este cam brutala .... nu stiu daca intelegeti ce vreau sa zic ... sper ca m-am exprimat cat de cat ok. Intrebarea este ... asa trebuie sa fie sau este vreo problema ? O alta problema care o mai am ca sa numai deschid un nou topic .... daca motorul este in trepta 1 sau 2 si este oprit ... cu ambreajul strans bineinteles nu merge ca si cum ar fi pe liber ... parca agata un pic in cutie. Din nou asa trebuie sa fie , sau are o problema ... ma gadesc ca sa slabit un pic cablul de ambreaj si numai strange pana la capat. Astept raspunsuri la amandoua intrebari . Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Uraaa - ai descoperit motocicleta! Ai mers inainte pe scuter? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Nu are nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 e nasoala, e stricata, ai compresia prea mare si arcurile de la ambreaj prea puternice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Iti dau 50 de eur pe ea si te scap de greutati. Vinde-o nu sta pe ganduri!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Si eu la a mea cand bag mana in gaz se ridica pe roata din spate iar cand franez mai tare pe cea din fata ! Oare asa trebuie sa faca sau are ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Noiembrie 1, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2010 Scuter am avut baieti . mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Asa este frana de motor la monocilindru, mai tare. La motor 2T (daca spui ca ai avut scuter), nu ai frana de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Salutare Am un KLR 650 iar cand merg cu el mai turat dupa care ii dau drumul la acceleratie se intampla binecunoscutul fenomen "frana de motor " mie mi se pare un pic cam dura, chiar si in treaptele 3 - 4 . Acel joc intre frana de motor si "gaz" trecerea este cam brutala .... nu stiu daca intelegeti ce vreau sa zic ... sper ca m-am exprimat cat de cat ok. Intrebarea este ... asa trebuie sa fie sau este vreo problema ? O alta problema care o mai am ca sa numai deschid un nou topic .... daca motorul este in trepta 1 sau 2 si este oprit ... cu ambreajul strans bineinteles nu merge ca si cum ar fi pe liber ... parca agata un pic in cutie. Din nou asa trebuie sa fie , sau are o problema ... ma gadesc ca sa slabit un pic cablul de ambreaj si numai strange pana la capat. Astept raspunsuri la amandoua intrebari . Mersi. la prima problema, daca trecerea este brutala, altfel decat normal, e posibil ca, cuplajul de cauciuc dintre foaia lantului si roata sa fie uzat excesiv. la a doua problema, trebuie sa ai un joc de aproximativ 1 centimetru la capatul manetei de ambreiaj, iar cu motorul pornit( in viteza) si ambreiajul strans mersul motorului nu trebuie sa se modifice. te salut. offtopic- Voi v-ati nascut invatati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Daca chiar te deranjeaza pot sa reglezi turatia de ralanti ceva mai sus.. Nu stiu cum e pe monocilindru da pe GPZ cu 4 cilindrii am reusit sa blochez roata spate cu frana de motor in viteza a 2-a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 (editat) Si la KLE la fel e frana de motor, daca esti in ture mari si retrogradezi dand brusc drumul la ambreiaj se blocheaza spatele de nu te vezi. Adica te vezi, ba mie chiar imi place . E adevarat, KLR-ul e cu totul alt motor... Daca ai trecut direct de la scuter la KLR mi se pare normal sa te surprinda un pic. Editat Noiembrie 1, 2010 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 (editat) Am o intrebare.....daca e scoasa din viteza poti sa o impingi usor pe drept? Altfel poate sa fie o singura problema pt cele 2 simptome, si anume ceva frecari in transmisie. Si in treapta 1 trebuie sa poti impinge motorul cu ambreajul tras.....eu puteam sa imping FZR-ul(bine, primul m era mai greu din cauza la barbotaj) si chiar nu-mi patina ambreajul nici de porneam cu 3-a de pe loc, chiar musca din sol. Mesaj completat Si eu la a mea cand bag mana in gaz se ridica pe roata din spate iar cand franez mai tare pe cea din fata ! Oare asa trebuie sa faca sau are ceva? E varza, scapa de ea.....iti dau eu 100E pe ea ca vad ca Dan-Cata ti-ar da numai 50 si tie cred Mesaj completat Asa este frana de motor la monocilindru, mai tare. La motor 2T (daca spui ca ai avut scuter), nu ai frana de motor. Stai linistit ca are si 2T.....ce-i drept muuuult mai slab decat accelereaza, si clar mai slab decat 4T, da ARE! Editat Noiembrie 1, 2010 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Noiembrie 1, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2010 Am rezolvat chiar azi problema cu ambreajul L-am mai strans un pic .... Da, daca este scoasa pe liber merge ca bicicleta si acum la fel si in viteze cu ambreajul strans, bineinteles. Mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 frana de motor se controleaza cu acceleratia si cu ambreiajul dupa plac si experienta! eu si poate si altii si cu frana pe spate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Io zic ca nu e bine sa lucrii din ambreiaj cat timp esti in frana de motor. Maneta de ambreiaj o tragi numa cand schimbi vitezele. In rest o scoti la liber! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 roata nu se blocheaza, doar aluneca pe asfalt dar inca se roteste, cu viteza mai mica decat cea din fata deaia ai senzatia ca se blocheaza la schimb de viteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 (editat) Salutare Am un KLR 650 iar cand merg cu el mai turat dupa care ii dau drumul la acceleratie se intampla binecunoscutul fenomen "frana de motor " mie mi se pare un pic cam dura, chiar si in treaptele 3 - 4 . Acel joc intre frana de motor si "gaz" trecerea este cam brutala .... nu stiu daca intelegeti ce vreau sa zic ... sper ca m-am exprimat cat de cat ok. Intrebarea este ... asa trebuie sa fie sau este vreo problema ? O alta problema care o mai am ca sa numai deschid un nou topic .... daca motorul este in trepta 1 sau 2 si este oprit ... cu ambreajul strans bineinteles nu merge ca si cum ar fi pe liber ... parca agata un pic in cutie. Din nou asa trebuie sa fie , sau are o problema ... ma gadesc ca sa slabit un pic cablul de ambreaj si numai strange pana la capat. Astept raspunsuri la amandoua intrebari . Mersi. din cate stiu monocilindrii ar avea frana de motor mai puternica comparativ cu alte motociclete de aceeasi capacitate... daca al tau are un singur cilindri afla ca in interior este ditai pistonu' de 10 cm in diametru ... Ambreajul e bine sa "agate" , dar putin ... nu pot sa iti explic ce inseama putin, dar daca nu agata deloc este posibil ca in sarcina sa patineze - poti obtine asta si numa' din reglajul incorect al camasii cablului de ambreaj Tampoanele dintre pinon si roata pot avea un joc care sa creeze socuri la plecarea de pe loc, la frana de motor si probabil si defectarea rulmentului de la pinion (ma rog - coroana-i zice lumea la pinionul ala mare de la lantul de transmsie ) Atentie totusi sa nu devii paranoic ... Editat Noiembrie 4, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Frana de motor brusca, poate cauza defecte majore ? Sa se rupa lantul sau are de suferit cutia...? Si eu am frana de motor puternica in treapta 1-2... e monocilindru si fara ambreaj manual... dar m-am obisnuit si imi place cateodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 (editat) Io zic ca nu e bine sa lucrii din ambreiaj cat timp esti in frana de motor. Maneta de ambreiaj o tragi numa cand schimbi vitezele. In rest o scoti la liber! hehe, maistre se vede ca nu te-ai dat pe SM... frana de motor si derapajul controlat al rotii spate se controleaza prin utilizarea manetei de ambreaj(cu cat eliberezi mai tare cu atat se franeaza mai tare... e invers decat la pompa normala de frana) practic poti controla franarea rotii spate din ambreaj Editat Noiembrie 5, 2010 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.