Sari la conținut

URAL


mas oyama
 Share

Postări Recomandate

...dacă te prind cu vreo panaramă de-asta dinurmă, nici nu te mai cunosc...

O să mă prinzi din urmă cînd oi merge eu cu spatele! Parcă eu nu știu c-ai vrea și tu una d-asta!

post-7334-0-71364500-1357666683_thumb.jpg

post-7334-0-74729400-1357666687_thumb.jpg

post-7334-0-03851300-1357666690_thumb.jpg

post-7334-0-15903700-1357666692_thumb.jpg

post-7334-0-03893400-1357666695_thumb.jpg

post-7334-0-51069700-1357666696_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator VULPOIU
...parcă io nu ştiu că ai vrea şi tu una de-asta...

post-7334-0-15903700-1357666692_thumb.jp

 

mda! :D

(îţi dai seama ce suspensii bune tre' să aibă?)

 

Şi ce-mi place cînd se oftică prd în gol :D

Editat de VULPOIU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasă că știi că mă refeream la rulotă! Cu ce o umpli, vii d-acasă! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu pot decît să mă bucur dacă nu vor exista probleme cu RAR-ul.

 

Domnule Cicloburu, stimați concetățeni.

Legea-i lege și la noi din păcate, va fi de partea celui care cere respectarea ei, dacă și numai dacă:

1. Costum, cravată, prestanță.

2. Cunoștințe temeinice în ceea ce privește legislația și chestiunile tehnice asupra problemelor pe care le ai de rezolvat, așa încât atunci când te duci la RAR

3. inginer-ul (ii) care se ocupă de tine să simtă pe propria-i piele că e pafarist, că e vis a vis de problemă, că a ajuns inginer din întâmplare și că dacă cumva printr-un concurs nefericit de întâmplări ar fi fost studentul tău, ar lucra încă în agricultură

4. În cazuri extreme se recomandă amenințarea cu sesizări la Bruxelles.

5. Problemă rezolvată.

Eu cam în felul acesta rezolv problemele mai delicate și niciodată n-am dat greș întrucât, îmi și permite religia.

 

La mulți mulți ani și tot ce vă doriți în noul an și-n cei ce vor urma!

 

Vă iubesc și pe voi pentru ceea ce faceți, dar și pe nevastă-mea, deși când o convoc la o mică tăvăleală platonică și nevinovată , ba o doare ceva, ba e pe culoarea roșie a semaforului și doamne ferește să nu-mi ia poliția carnetul, ba facturile sunt neplătite, ba moare copilul de foame pe la facultate sau purceaua e moartă în coteț cu poponeata în ușă ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda! :D

(îţi dai seama ce suspensii bune tre' să aibă?)

 

Şi ce-mi place cînd se oftică prd în gol :D

 

Editat, e pacat de un topic frumos sa il stric cu un motociclist adevarat..manusile de ghidon sunt tampenii pentru pilotaj..bleah.

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

foarte misto rulotele. unele pot fi facute acasa, precum cea prezentata de Mihai.

 

personal, o agreez pe cea din tabla, spusa de Cicloburu. faine chestii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea este se mai misca motorul cu atas si rulota? Cu ce viteza de croaziera si cat poate fi consumul in aceste conditii?

 

Cred că nu mai contează, atâta timp cât îți satisfaci damblalele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea este se mai misca motorul cu atas si rulota? Cu ce viteza de croaziera si cat poate fi consumul in aceste conditii?

 

Viteza de croaziera undeva la 80 km/h, nu ca n-ar putea mai mult dar trebuie sa te si opresti la o adica, in plus asta e si viteza legala in Ungaria pe autostrada de exemplu daca tractezi o remorca (si prin alte parti de asemenea). Avand in vedere greutatea redusa de care vorbim si formele relativ aerodinamice la viteza asta nu cred ca va creste consumul cu mai mult de 1 litru/100 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a Trimis Un prieten Dan K. din Canada niste poze extraordinare cu uralul lui cu capacele mele montate, si m-am gindit sa le postez si aici !

 

pt cei cu adevarat interesati este un topic mai detaliat pe http://sovietsteeds.com/forums/viewtopic.php?f=2&t=26292&sid=33a61e0a8a8ee7ce59ec829f7b4e4115&p=312388#p312388

 

enjoy :

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa ... dar are 300 de kg. Cum spunea chiar @cios mai sus Ural-ul e omologat pentru 170 kg. Deci e prea grea ...

Așa e corect :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Petcu mi-ati luat vorba din tastatura. Tocmai vroiam sa spun ca Uralele dupa 2007 au trecut in CIV ca pot tracta remorci fara dispozitiv de franare cu MMA 186 kg .

 

Gresit Ovidiule, eu am spus 170, Cristi m-a corectat cu cifra corecta---186 kg. MMA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca am remorcat de vreo 2 ori un M pentru zeci de km, un Olcit dintr-o pasaj si un Alfa Romeo pentru cativa km buni pot sa zic ca ele sunt capabile sa traga dar greutatea se simte, chiar si greutatea unui M.
Mi se pare ca rulotele speciale de Ural, precum cea postata de cios langa bradul de Craciun sunt in limita omologata de tractare a Uralului.
Mie atasul mi-a fost suficient pentru bagaje si pasager, rulota mi-as lua pentru un acoperis deasupra capului dar cascarabeta ceea din lemn sau fibra de sticla nu cred ca ofera confortul pe care ti-l da o saltea, un sac si un cort bun.


Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Așa e corect :)

MMA e 300 kg adica masa maxima autorizata. Greutatea ei proprie e 80 kg. La rar daca le spui ca vrei sa aiba MMA mai mica nu e nici o problema. La mai mare se deranjeaza. La rulote nu exista omologare de tip, toate se omologheaza individual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma... revenind la rulota ... in afara de faptul ca e practica ... de ce as cara cu mine o rulota, cand in atas incape fara probleme un cort (cel pe care-l port de vreo 2 ani incoace) dotat cu dormitor pt 4 persoane si sufragerie de 6 persoane, cort pe care-l montez in aprox. 4 minute si cantareste umila cantitate de 12kg?

 

Si eu utilizez cu succes un model similar de cort. Dar cu rulota nu trebuie sa faci tabara si nici s-o strangi. Pusul cortului nu dureaza mult dar stransul lui si legatul la loc pe mobra (cu toate bagajele nu numai cortul) imi fura o ora la plecare. In plus trebuie sa stau sa se usuce cortul ca sa nu-l strang ud. In special e important la ture mai lungi unde trebuie sa-l folosesc si a doua zi. Asta a fost o problema in Polonia unde ne-a plouat tare din doua in doua zile. Mai e ceva cu rulotica: poti sa te opresti la ananghie in orice parcare pe drum si sa bagi somn. Cu cortul nu poti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silviule, treaba cu rulota, la noi in tara nu e fezabila. Pentru ca iti alegi o destinatie, pui cortul in atas, ajungi la destinatie, intinzi cortul si stai 3-4 zile si apoi inapoi acasa. Dar, atunci cand ai autostrazi sau deneuri in regim de autostrada (vezi Olanda), parca o rulotica din aia merge la marele fix, te opresti in parcare la un restaurant, mananci snitelul vienez de rigoare si tragi un somn pe cinste, fara sa deranjezi nemtalaul din Porsche. Iar daca ai norocul sa te cheme John Doe si sa ai si soselele americane, iar tu iti pui in cap sa faci ceva km/vizite, pai atunci mini rulotele astea sunt un must. Eu o sa incerc in curand sa confectionez si o remorca, doar de amorul artei, eventual sa am unde sa depozitez vinul lui Edi la intrunirea de socialiste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehe pe ce pusesera mana rusii sa evalueze.. Vincent Rapide, Gilera Saturno

smecher e si Uralul cu atas de cros de 1000cmc, au fost mici serii fabricate.
In orice caz rusii sunt buni muzeografi au niste colectii de vehicule nationale pastrate in stare foarte buna si de multe ori functionale - ceea ce noi in ciuda realizarilor mai putine, nu avem.
Adica fabrica Ural se chinuie si-au redus capabilitatile de fabricatie dar muzeul si l-au bagat in patrimoniul national si continua sa il inzestreze cu modele noi pline cu piese importate si nu-si vand (pe bani multi) motociclete istorice. Un muzeu intr-un oras mic de provincie.

Ce se mai stie de Zundapp-ul 750 de la Muzeul Militar National?!

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam asa era, parca insa avea cauciucurile originale si statea protejat in diorama de 23 Aug 1944. Poza-i din anexa muzeului unde-s trasurile regale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao
acum e in stare perfecta ,

 

ma cam mira schema de culori, nu-mi aduc aminte sa fi vazut poze cu vreunul asa baltzat.

 

pentru cunoscatori, intrebare: e vopsit corect sau e... "fantezia" zugravului? :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...