Sari la conținut

URAL


mas oyama
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Si uralul de 650 clasic e reusit,in viitorul apropiat voi lua unul pt.sufletul meu,am iesit mai mult cu ural m62 si chiar am ramas surprins cum se comporta la drum.

Am avut un ural nou, dar din pacate sa vindut, dar urmatorul nu mai pleaca de la mine.

Mai stiu citeva in ucraina noi si poate resusesc sa scot macar unul din ele la un pret bun,cind am cumparat cu 800 de dolari nu am tinut pt.mine...acuma tre sa dau 1300 pe altul..ce sai faci..astai bisnisul. :(

La astea de 750 nu ma gindesc din mai multe cauze,preturile exagerat de mari la piese,dureaza pina le gasesti..etc.

Am un amic care ia cazut ambreajul,la costat o gramada de lovele sal faca si nu mai zic ca moto nu avea mai mult de un an jumate.

Se strica si asta noi ca si cel clasic orcum,mare diferenta nu este ,la ala clasic ai avantajul ca piesele sint acesibile la pret.

Daca nu ar fi monopolul asta bagat de persoanele care au preluat URALUL era super bine,dar au inchis tot.. sa poate vinde la niste preturi de 30 de ori mai mari piese.

Si persoanele din ucraina se pling de monopolul asta pervers impus..de cei de la URAL.

Norocul este ca sint stocuri mari in rusia si ucraina de piese pt.ural ca altfel dam pe o supapa 20 de euro...un filtru de ulei care acolo e 2 lei la noi e sigur 10,20 de lei..asta e monopol pervers..

Editat de dany_oldmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu cred ca e problema cu piesele la astea de 750, iar din ceea ce am vazut, chiar mi se par reusite motocicletele, cel putin partea tehnica mi se pare a fi realizata cu simt de raspundere. Pe mine unu din asta ma intereseaza, cel de 650 ma lasa rece.

 

Bah, si ce ti-e cu motocicletele astea. Acum 10-12 ani, cand aveam Voshod si apoi Planeta, plangeam pe langa japoneze si ma gandeam cand Doamne o sa imi pot permite si eu una, nu mai zic ca salivam pe langa niprele lui Cocos sau Popeye in targ, iar cand vedeam R1200C al lui Gabi stateam si-l studiam minute in sir, duminica dupa duminica. Acu', dupa ce am mers cam pe ce am vrut si am avut aproape orice mi-am dorit, salivez dupa rusoaice, japonezele ma lasa rece, nu mai zic ca motocicleta de suflet e tot o ruseasca vai mama ei.

 

Hai ca poate poate imi doneaza Cios un Ural de la el, ai dreacu cu monopolul lor pervers.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi ar fi simpatică o recenzie a tuturor acestor aspecte :). Că am impresia că Uralul nou va rămâne multă vreme cvasi-tabu pentru majoritatea motocicliÂştor români.

 

Pai de la inceput pot spune din experienta personala ca mobra mea (care nu e dintre cele mai noi, an fabricatie 2002)de cand a ajuns la mine a bagat cam 12.000 km. In intervalul asta am schimbat rulmentii la roata din fata si cea din spate, si am schimbat spitele la roata spate pentru ca am mers cu joc in ele atat de mult incat nu s-au mai putut recupera. De asemenea am inlocuit alternatorul rusesc cu un Denso si pentru asta am schimbat si distributia cu Herzog, pentru ca Denso vine cu pinion Herzog care nu se imperecheaza cu fierul rusesc.Am schimbat de asemenea un set de cauciucuri. Evident am schimbat uleiul si filtrele la vremea lor.

 

Viteza de drum incarcat este pe la 90-100km/h. Consumul este in functie de incarcatura, drum si viteza intre 6 si 7 l/100 km.

 

In atas incap nevasta, echipament de camping pentru 2 persoane (cu cort mare, saltele, scaune etc. iar tata pune si paturi pliante ca de la o varsta nu mai poti sa te ridici usor de pe pamant), si bagaje pentru doi oameni doua saptamani fara sa trebuiasca spalat ceva in intervalul asta. Peste toate astea ramane loc de un bax de bere, unul de apa, aragaz si set de gatit de voiaj, haleala etc.

 

Retro nu merge pe camp pentru ca are garda la sol foarte mica dar sta in curbe excelent la orice viteza, Turist merge pe camp ca si pe asfalt dar nu se lipeste pe drum ca Retro. De tractiune pe atas n-am avut nevoie nici macar pe camp in zapada iarna trecuta, desi a trebuit sa imping o data ca sa iasa. Poate cu tractiunea pe atas nu impingeam...

 

Piese... piesele sunt scumpe, dar eu personal dupa Uralul de 650cc pe care il reparam cu piese (ieftine) din Ucraina si de cate 2-3 ori in acelasi loc, am ajuns la concluzia ca e mai bine pentru mine sa dau mai mult pentru piese bune si sa scap de griji decat sa cumpar piese la juma' de pret de cate 3 ori si sa fiu manjit de ulei in permanenta. Pe de alta parte la Uralul de 750cc (in special dupa 2006) daca nu a fost abuzat si neglijat nu ai la ce sa umbli.

 

Cam asta ar fi pe scurt experienta mea cu Ural. Daca sunt si alte pareri in cunostinta de cauza (experienta personala nu auzite la a 2a mana) poate le impartasesc cu noi.

Editat de cios
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi ar fi simpatică o recenzie a tuturor acestor aspecte :). Că am impresia că Uralul nou va rămâne multă vreme cvasi-tabu pentru majoritatea motocicliÂştor români.

 

Iti fac eu o recenzie la Ural: NU ARE a 5-a.angryfire.gif

 

Stiu ca se discuta altceva dar as vrea niste pareri despre asta:

 

Bestiale cauciucele, nu freaca in cardan?Si motorul e "preparat" inteligent.Bravo!E a ta?

Editat de krokodilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca se discuta altceva dar as vrea niste pareri despre asta:

cu toate ca sunt cam importiva taiatului de cadre pt exemplarul asta nu am decat cuvinte de lauda se vede ca ii facuta bine treaba si ce sa zic spor la treaba in continuarebeer.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti fac eu o recenzie la Ural: NU ARE a 5-a.angryfire.gif

 

Da! Asta simt și eu și Adrian!

 

Toate bune! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca se discuta altceva dar as vrea niste pareri despre asta:

sal.. misto creatia dar rigid va fi foarte greu de condus pe drumurile noastre an 96 am modificat si eu un M 61 cam ca al tau si am blocat supensile spate sa vad cum se merge rigid dupa 10 km de oras renunti instant te rupe si pe curbe al controlezi foarte greu din cauza inertiei motoruluisi eu al coborasem mai jos, osa acerc o poza sa o retaspun pe digital.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu toate ca sunt cam importiva taiatului de cadre pt exemplarul asta nu am decat cuvinte de lauda se vede ca ii facuta bine treaba si ce sa zic spor la treaba in continuarebeer.gif

Motorul din poze nu e al meu! Ma intereseaza pareri vizavii de rigidizarea cadrului si felul cum e facut.Eu vreau sa modific un cadru de mt in spiritul asta,rotile nu le am,probabil...cel putin pe spate... o sa folosesc roata originala de mt.Sunt interesat de pareri de la useri care au mers pe asa ceva sau au modificat in felul asta,sigur sunt peaici.Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul din poze nu e al meu! Ma intereseaza pareri vizavii de rigidizarea cadrului si felul cum e facut.Eu vreau sa modific un cadru de mt in spiritul asta,rotile nu le am,probabil...cel putin pe spate... o sa folosesc roata originala de mt.Sunt interesat de pareri de la useri care au mers pe asa ceva sau au modificat in felul asta,sigur sunt peaici.Respect!

 

 

eu zic sa mergi pe varianta rigida. Normal ca faci un compromis atunci cand iei o asemenea decizie, dar nu le poti avea pe toate, adica si linie faina si suspensii. Pui o sea cu arcuri ( dar sa fie arcuri adevarate pt sea, nu improvizatii de la altceva) si mai rezolvi din problema. Ideal ar fi, cand ai ceva modificat sa mai ai un motor cu care sa-ti faci treaba de zi cu zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca faci conpromis...ideea cu saua arcuri nu e noua pentru mine sunt sigur ca asa ceva o sa am pe motoru asta..vreau sa fac una din bascula superioara de dacia cu prinderea in fata chiar pe pivotul original de pe masina si in spate arcuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca faci conpromis...ideea cu saua arcuri nu e noua pentru mine sunt sigur ca asa ceva o sa am pe motoru asta..vreau sa fac una din bascula superioara de dacia cu prinderea in fata chiar pe pivotul original de pe masina si in spate arcuri.

 

Daca vrei sa mergi cu ea, nu te baza pe suspensia pe arcuri de la sa, aia nu se numeste amortizare pentru ca nu are amortizor.Daca o vrei pentru expozitie, hard-tail-ul arata bestial dar nu poti face kilometrii prea multi.Parerea mea, din ceva experienta.beer.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca se discuta altceva dar as vrea niste pareri despre asta:

e frumos foc , si practica :sick: daca mergi cu ea pina la Biserica si inapoi... Duminica. da mai iei cu tine si perna de hemoroizi.

mai e si prelungirea aceea faina la prinderea roti,pariem ca la citeva gropi sanatoase o cracanam in sus, in jos,in final de tot.

cadru rigid e cel mai fain.....din profil!

eu unu ma conving singur ca nu merita tot Fitzosagul din lume sa-mi rup spatele,naveti decat sa incercati.probabil daca m-as reloca in zone cu drum rutier din sticla in loc de asfalt as incerca.

 

eu zic sa mergi pe varianta rigida. Normal ca faci un compromis atunci cand iei o asemenea decizie, dar nu le poti avea pe toate, adica si linie faina si suspensii. Pui o sea cu arcuri ( dar sa fie arcuri adevarate pt sea, nu improvizatii de la altceva) si mai rezolvi din problema. Ideal ar fi, cand ai ceva modificat sa mai ai un motor cu care sa-ti faci treaba de zi cu zi.

da sigur de ce nu!

una pentru fiecare zi a saptamani, cu inscriptie pe ele ca la ciorapi si bugudei. L-M-Mi-J-V :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Stie cineva unde trebe sa fie batuta pe cadru seria de sasiu la Ural 650?

Am fost la ITP si nu s-a gasit seria poansonata pe cadru,este doar placuta din fata, cica e problema, undeva trebe sa fie.

Help!

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde ai fost la ITP?

vezi ca s-a deschis o statie de itp la Moinesti pretul este ca si la RAR te costa in plus drumul , dar o plimbare cred ca e bine venita.

daca te hotarasti sa vii aici te rezolv eu. in zona telescopului din stg spate nu e seria? parca pe acolo ar trebui sa fie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...