mihai_prd Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Red October e cea mai frumoasa motocicleta de la Ural, pe asta l-as lua oricand. Cu Retro mai greu, propitaru e indragostit de el si nu mi-l da degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 (editat) Si uralul de 650 clasic e reusit,in viitorul apropiat voi lua unul pt.sufletul meu,am iesit mai mult cu ural m62 si chiar am ramas surprins cum se comporta la drum. Am avut un ural nou, dar din pacate sa vindut, dar urmatorul nu mai pleaca de la mine. Mai stiu citeva in ucraina noi si poate resusesc sa scot macar unul din ele la un pret bun,cind am cumparat cu 800 de dolari nu am tinut pt.mine...acuma tre sa dau 1300 pe altul..ce sai faci..astai bisnisul. La astea de 750 nu ma gindesc din mai multe cauze,preturile exagerat de mari la piese,dureaza pina le gasesti..etc. Am un amic care ia cazut ambreajul,la costat o gramada de lovele sal faca si nu mai zic ca moto nu avea mai mult de un an jumate. Se strica si asta noi ca si cel clasic orcum,mare diferenta nu este ,la ala clasic ai avantajul ca piesele sint acesibile la pret. Daca nu ar fi monopolul asta bagat de persoanele care au preluat URALUL era super bine,dar au inchis tot.. sa poate vinde la niste preturi de 30 de ori mai mari piese. Si persoanele din ucraina se pling de monopolul asta pervers impus..de cei de la URAL. Norocul este ca sint stocuri mari in rusia si ucraina de piese pt.ural ca altfel dam pe o supapa 20 de euro...un filtru de ulei care acolo e 2 lei la noi e sigur 10,20 de lei..asta e monopol pervers.. Editat Martie 30, 2012 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Chiar nu cred ca e problema cu piesele la astea de 750, iar din ceea ce am vazut, chiar mi se par reusite motocicletele, cel putin partea tehnica mi se pare a fi realizata cu simt de raspundere. Pe mine unu din asta ma intereseaza, cel de 650 ma lasa rece. Bah, si ce ti-e cu motocicletele astea. Acum 10-12 ani, cand aveam Voshod si apoi Planeta, plangeam pe langa japoneze si ma gandeam cand Doamne o sa imi pot permite si eu una, nu mai zic ca salivam pe langa niprele lui Cocos sau Popeye in targ, iar cand vedeam R1200C al lui Gabi stateam si-l studiam minute in sir, duminica dupa duminica. Acu', dupa ce am mers cam pe ce am vrut si am avut aproape orice mi-am dorit, salivez dupa rusoaice, japonezele ma lasa rece, nu mai zic ca motocicleta de suflet e tot o ruseasca vai mama ei. Hai ca poate poate imi doneaza Cios un Ural de la el, ai dreacu cu monopolul lor pervers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 (editat) Păi ar fi simpatică o recenzie a tuturor acestor aspecte . Că am impresia că Uralul nou va rămâne multă vreme cvasi-tabu pentru majoritatea motocicliÂştor români. Pai de la inceput pot spune din experienta personala ca mobra mea (care nu e dintre cele mai noi, an fabricatie 2002)de cand a ajuns la mine a bagat cam 12.000 km. In intervalul asta am schimbat rulmentii la roata din fata si cea din spate, si am schimbat spitele la roata spate pentru ca am mers cu joc in ele atat de mult incat nu s-au mai putut recupera. De asemenea am inlocuit alternatorul rusesc cu un Denso si pentru asta am schimbat si distributia cu Herzog, pentru ca Denso vine cu pinion Herzog care nu se imperecheaza cu fierul rusesc.Am schimbat de asemenea un set de cauciucuri. Evident am schimbat uleiul si filtrele la vremea lor. Viteza de drum incarcat este pe la 90-100km/h. Consumul este in functie de incarcatura, drum si viteza intre 6 si 7 l/100 km. In atas incap nevasta, echipament de camping pentru 2 persoane (cu cort mare, saltele, scaune etc. iar tata pune si paturi pliante ca de la o varsta nu mai poti sa te ridici usor de pe pamant), si bagaje pentru doi oameni doua saptamani fara sa trebuiasca spalat ceva in intervalul asta. Peste toate astea ramane loc de un bax de bere, unul de apa, aragaz si set de gatit de voiaj, haleala etc. Retro nu merge pe camp pentru ca are garda la sol foarte mica dar sta in curbe excelent la orice viteza, Turist merge pe camp ca si pe asfalt dar nu se lipeste pe drum ca Retro. De tractiune pe atas n-am avut nevoie nici macar pe camp in zapada iarna trecuta, desi a trebuit sa imping o data ca sa iasa. Poate cu tractiunea pe atas nu impingeam... Piese... piesele sunt scumpe, dar eu personal dupa Uralul de 650cc pe care il reparam cu piese (ieftine) din Ucraina si de cate 2-3 ori in acelasi loc, am ajuns la concluzia ca e mai bine pentru mine sa dau mai mult pentru piese bune si sa scap de griji decat sa cumpar piese la juma' de pret de cate 3 ori si sa fiu manjit de ulei in permanenta. Pe de alta parte la Uralul de 750cc (in special dupa 2006) daca nu a fost abuzat si neglijat nu ai la ce sa umbli. Cam asta ar fi pe scurt experienta mea cu Ural. Daca sunt si alte pareri in cunostinta de cauza (experienta personala nu auzite la a 2a mana) poate le impartasesc cu noi. Editat Aprilie 2, 2012 de cios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Stiu ca se discuta altceva dar as vrea niste pareri despre asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 (editat) Păi ar fi simpatică o recenzie a tuturor acestor aspecte . Că am impresia că Uralul nou va rămâne multă vreme cvasi-tabu pentru majoritatea motocicliÂştor români. Iti fac eu o recenzie la Ural: NU ARE a 5-a. Stiu ca se discuta altceva dar as vrea niste pareri despre asta: Bestiale cauciucele, nu freaca in cardan?Si motorul e "preparat" inteligent.Bravo!E a ta? Editat Aprilie 2, 2012 de krokodilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Stiu ca se discuta altceva dar as vrea niste pareri despre asta: cu toate ca sunt cam importiva taiatului de cadre pt exemplarul asta nu am decat cuvinte de lauda se vede ca ii facuta bine treaba si ce sa zic spor la treaba in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Iti fac eu o recenzie la Ural: NU ARE a 5-a. Da! Asta simt și eu și Adrian! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wer_buksi Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Stiu ca se discuta altceva dar as vrea niste pareri despre asta: cadru dupa mine e ok si rotile ,aripa spate eu nas face asa as scoate bratele de sustinere a aripi si as antari de desubt la aripa , sau orce alta ideie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Stiu ca se discuta altceva dar as vrea niste pareri despre asta: imi place rau asa bobber style.astept poze in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 As pune roti de Ural cu floare, deja alea sunt uzuale. Si i-ai da valoare ca fiind Ural. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Lantz lucreaza la un proiect asemanator (moto din imagini nu e a lui). Daca o sa-i reuseasca ce are in gand o sa iasa pe sosele o motocicleta faina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Stiu ca se discuta altceva dar as vrea niste pareri despre asta: sal.. misto creatia dar rigid va fi foarte greu de condus pe drumurile noastre an 96 am modificat si eu un M 61 cam ca al tau si am blocat supensile spate sa vad cum se merge rigid dupa 10 km de oras renunti instant te rupe si pe curbe al controlezi foarte greu din cauza inertiei motoruluisi eu al coborasem mai jos, osa acerc o poza sa o retaspun pe digital. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 Stiu ca se discuta altceva dar as vrea niste pareri despre asta: superb, daca poti fa-i o poza din lateral da la nivelul lui sa se vada linia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 cu toate ca sunt cam importiva taiatului de cadre pt exemplarul asta nu am decat cuvinte de lauda se vede ca ii facuta bine treaba si ce sa zic spor la treaba in continuare Motorul din poze nu e al meu! Ma intereseaza pareri vizavii de rigidizarea cadrului si felul cum e facut.Eu vreau sa modific un cadru de mt in spiritul asta,rotile nu le am,probabil...cel putin pe spate... o sa folosesc roata originala de mt.Sunt interesat de pareri de la useri care au mers pe asa ceva sau au modificat in felul asta,sigur sunt peaici.Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 Motorul din poze nu e al meu! Ma intereseaza pareri vizavii de rigidizarea cadrului si felul cum e facut.Eu vreau sa modific un cadru de mt in spiritul asta,rotile nu le am,probabil...cel putin pe spate... o sa folosesc roata originala de mt.Sunt interesat de pareri de la useri care au mers pe asa ceva sau au modificat in felul asta,sigur sunt peaici.Respect! eu zic sa mergi pe varianta rigida. Normal ca faci un compromis atunci cand iei o asemenea decizie, dar nu le poti avea pe toate, adica si linie faina si suspensii. Pui o sea cu arcuri ( dar sa fie arcuri adevarate pt sea, nu improvizatii de la altceva) si mai rezolvi din problema. Ideal ar fi, cand ai ceva modificat sa mai ai un motor cu care sa-ti faci treaba de zi cu zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 Normal ca faci conpromis...ideea cu saua arcuri nu e noua pentru mine sunt sigur ca asa ceva o sa am pe motoru asta..vreau sa fac una din bascula superioara de dacia cu prinderea in fata chiar pe pivotul original de pe masina si in spate arcuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 Normal ca faci conpromis...ideea cu saua arcuri nu e noua pentru mine sunt sigur ca asa ceva o sa am pe motoru asta..vreau sa fac una din bascula superioara de dacia cu prinderea in fata chiar pe pivotul original de pe masina si in spate arcuri. Daca vrei sa mergi cu ea, nu te baza pe suspensia pe arcuri de la sa, aia nu se numeste amortizare pentru ca nu are amortizor.Daca o vrei pentru expozitie, hard-tail-ul arata bestial dar nu poti face kilometrii prea multi.Parerea mea, din ceva experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elzorab Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 cine ma poate ajuta si pe mine...am nevoie de 1buc capac cilindru ural. va rog PM sau un beep pe nr 0749220023 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 cine ma poate ajuta si pe mine... dany 0740848790 - pentru orice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Aprilie 7, 2012 Autor Share Postat Aprilie 7, 2012 Stiu ca se discuta altceva dar as vrea niste pareri despre asta: e frumos foc , si practica daca mergi cu ea pina la Biserica si inapoi... Duminica. da mai iei cu tine si perna de hemoroizi. mai e si prelungirea aceea faina la prinderea roti,pariem ca la citeva gropi sanatoase o cracanam in sus, in jos,in final de tot. cadru rigid e cel mai fain.....din profil! eu unu ma conving singur ca nu merita tot Fitzosagul din lume sa-mi rup spatele,naveti decat sa incercati.probabil daca m-as reloca in zone cu drum rutier din sticla in loc de asfalt as incerca. eu zic sa mergi pe varianta rigida. Normal ca faci un compromis atunci cand iei o asemenea decizie, dar nu le poti avea pe toate, adica si linie faina si suspensii. Pui o sea cu arcuri ( dar sa fie arcuri adevarate pt sea, nu improvizatii de la altceva) si mai rezolvi din problema. Ideal ar fi, cand ai ceva modificat sa mai ai un motor cu care sa-ti faci treaba de zi cu zi. da sigur de ce nu! una pentru fiecare zi a saptamani, cu inscriptie pe ele ca la ciorapi si bugudei. L-M-Mi-J-V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elzorab Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 dany 0740848790 - pentru orice tot incerc sa te sun ...nici un raspuns daca ai capac din asta ...cat costa? tudor-bilc@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 tot incerc sa te sun ...nici un raspuns daca ai capac din asta ...cat costa? tudor-bilc@yahoo.com Pe stoc nu am capace,pot aduce, numai ambele le pot gasi. Originale undeva la 60-80 lei ambele. La cele second nu stiu pret.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Stie cineva unde trebe sa fie batuta pe cadru seria de sasiu la Ural 650? Am fost la ITP si nu s-a gasit seria poansonata pe cadru,este doar placuta din fata, cica e problema, undeva trebe sa fie. Help! Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 unde ai fost la ITP? vezi ca s-a deschis o statie de itp la Moinesti pretul este ca si la RAR te costa in plus drumul , dar o plimbare cred ca e bine venita. daca te hotarasti sa vii aici te rezolv eu. in zona telescopului din stg spate nu e seria? parca pe acolo ar trebui sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.