mihaai Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Buna seara domnilor! Caut si eu un motor cu atas, in stare buna de functionare, cu actele in regula, sa aiba tractiune si pe atas.Nu trebuie sa aiba 100 de ani, sa aiba valoare mare ptentru ca stau prost financiar. Sa aiba cuplu mare si sa mearga peste tot si la munte si la vale cu 70 km/h. Astept oferte PM. Faza cu tractiune pe atas cred ca o gasesti la nipru /ural ...nu are 100 ani are vreo 30/35 ani .... incearca la Dany_oldmoto el face niste bijuterii pe aici cauta prin topic-uri la ural si ai sa mai gasesti citeceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saharian Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Domnilor Urra,urra,Urraaal In sfirsit,mi-am luat Ural.Nu e cu marsharriere,nu are tractiune pe atas,dar e Ural.Mi-am pregatit bunkerul komunist(beciul de bloc)pt montaj,dar pina atunci va trebui,cu tot frigul,sa-l dezmembrez pt a-l duce la sudat,sablat,vopsit si cu voia celui de sus,mai la primavara va iesi in drum.dupa ce am restaurat impreuna cu doi prieteni(mai motociclisti ca mine)un IJ56,am dat o tura cu Niprul unuia din cei doi amici si m-a prins flama.Uite IJ-ul Na cam-am incurcat in butoane Pe draku!Nu pot posta poze,.Aveti idee de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Buna seara domnilor! Caut si eu un motor cu atas, in stare buna de functionare, cu actele in regula, sa aiba tractiune si pe atas.Nu trebuie sa aiba 100 de ani, sa aiba valoare mare ptentru ca stau prost financiar. Sa aiba cuplu mare si sa mearga peste tot si la munte si la vale cu 70 km/h. Astept oferte PM. Daca vrei un motor cu tractiune pe atas cu un cuplu foarte mare recomand mt16(650cc)sau mt12 (750cc) care are grupul si diferentialul mult mai solid ca cel de mt16 Un motor cu tractiune pe atas are dezavantaje la drum lung din cauza tractiuni(consum mai mare,viteza de rulare 60-70 km/h) Daca vrei un motor de durata mai mare recomand motorul de ural 650cc,il poti pune pe mt16 sau mt12 fara probleme. Vrei motor fiabil si de durata mult mai mare recomand cel de ural,nu are un cuplu foarte mare dar are alte avantaje. La mine un- mt16-1500-2000 de euro,mt12 1500-2200 euro totul e dupa pretentiile clientului(ca pun motor de nipru,k750,ural e acelas pret)pun ce vrea clientul deobicei pe jucarie. Pun o poza cu doua un mt16(tractiune atas)si un filmulet cu un mt12(750cc,tractiune atas) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2dxxl Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 motoare indestructibile pentru toate nebuniile care iti pot trece prin cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saharian Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Domnilor Urra,urra,Urraaal In sfirsit,mi-am luat Ural.Nu e cu marsharriere,nu are tractiune pe atas,dar e Ural .Mi-am pregatit bunkerul komunist(beciul de bloc)pt montaj,dar pina atunci va trebui,cu tot frigul,sa-l dezmembrez pt a-l duce la sudat,sablat,vopsit si cu voia celui de sus,mai la primavara va iesi in drum.dupa ce am restaurat impreuna cu doi prieteni(mai motociclisti ca mine)un IJ56,am dat o tura cu Niprul unuia din cei doi amici si m-a prins flama.Uite IJ-ul Na cam-am incurcat in butoane Pe draku!Nu pot posta poze,.Aveti idee de ce? Leo 80 Multumesc pt lamuririle pt upload Cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leo80 Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Bafta la reparatii Foarte frumos IJ-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 Domnilor Urra,urra,Urraaal In sfirsit,mi-am luat Ural.Nu e cu marsharriere,nu are tractiune pe atas,dar e Ural.Mi-am pregatit bunkerul komunist(beciul de bloc)pt montaj,dar pina atunci va trebui,cu tot frigul,sa-l dezmembrez pt a-l duce la sudat,sablat,vopsit si cu voia celui de sus,mai la primavara va iesi in drum.dupa ce am restaurat impreuna cu doi prieteni(mai motociclisti ca mine)un IJ56,am dat o tura cu Niprul unuia din cei doi amici si m-a prins flama.Uite IJ-ul Na cam-am incurcat in butoane Pe draku!Nu pot posta poze,.Aveti idee de ce? nu toate Uralele au marsarier si in afara de cateva modele post 1992 niciunul nu are tractiune la roata atasului. M63-ul tau e foarte misto exact asa cum a fost facut si este motocicleta clasica. http://bcozz.multiply.com/journal/item/2371/M-63_Ural-2_Plackards.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 nu toate Uralele au marsarier si in afara de cateva modele post 1992 niciunul nu are tractiune la roata atasului. M63-ul tau e foarte misto exact asa cum a fost facut si este motocicleta clasica. http://bcozz.multipl..._Plackards.html Azi am sunat de dimineata peste granita sa-mi caute omuletul 2 ural neparat(ma indragostesc de ele de la o vreme)unul pt.mine si unul pt.un viitor posesor de ural sa intrul si eu in rindul posesorilor de ural(cite am avut nici unul nu a ramas...urmatorul ramine in familie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 Zi-i lu omuletu sa-ti gaseasca un bunker sovietic sa garezi toata cireada. In fiecare zi sa se dea chepengul la o parte sa iesi ca Batman calare pe alta scula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 Zi-i lu omuletu sa-ti gaseasca un bunker sovietic sa garezi toata cireada. In fiecare zi sa se dea chepengul la o parte sa iesi ca Batman calare pe alta scula. Am in plan asa ceva dar nu stiu cit voi mai continua cu ele,pina nu scap de lotul care este nu ma las..dar ca naiba.. tot zic ca nu mai cumpar...dar nu ma pot abtine si umplu peste tot unde e loc de fiare.. Daca nu era cererea asa de mare probabil aveam timp si pt.jucariile mele,dar cit timp merge tre sa trag tare,parca a inebunit lumea cu boxerele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 Ştie cineva ceva de ăsta? http://www.okazii.ro/piese-accesorii-moto-altele/motocicleta-marca-ural-clasic-model-1960-a115377059 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 (editat) Mai oameni buni chiar vreti URAL?! am eu un vecin care are un M61 de vanzare, mobra este reconditionata, vopsita, are carburatoare noi, alternator nou, in perfecta stare de functionare, cauciucurile au fost noi insa cel de pe fata s a lasat si s a taiat, omul o tine in garaj, practic nu cred ca mai trebui cumparat nimic la ea, 1000 euro. Cu mobra nu s a mai circulat de 15 ani. Editat Decembrie 7, 2012 de planeta v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 Tocmai ce-ai zis că-i trrebe anvelopă pe faţă.... în fine, la 1000 euro iau o maşină bună. Probabil are ataş, nu mă interesează, şi preţul este peste ceea ce chitesc io. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 Dupa cum ai observat si tu preturile la mobre nu mai sunt ca acum 4 ani, japonezele se ieftinesc si boxerele se scumpesc, din pacate asta e... gaseste ti una completa, cu acte si mai subtire la bani pe care sa ti o faci usor usor asa cum vrei tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jawa Script Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 Misto reportajul. Am vazut si aflat lucruri interesante. Foarte tare este si R100 GS-ul care apare la 3:48 cazat la tov. director in birou ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 ca ii cazat nu ii nici o problema dar bmw ul are si sectiune in el,deci l au sectionat pt un scop anume.xerox, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 Mulţi oameni nesănătoşi pe lumea asta..... paulhusi: zice că nu pot oferi mai puţin din preţul de plecare.... dar eu ofer dacă nu are acte, 200 euro. Dacă are, 250.ankkka80: pt 250 euro, va pot oferi o roata de Dnepr cu cauciuc nou :lol: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 Mulţi oameni nesănătoşi pe lumea asta..... :lol: Un cauciuc noua rusia ajunge 230-270 lei cu camera ,o geanta noua rusia 200-300 lei,pina la 200 euro probabil nu are aer camera si are altceva bagat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 Mai oameni buni chiar vreti URAL?! am eu un vecin care are un M61 de vanzare, mobra este reconditionata, vopsita, are carburatoare noi, alternator nou, in perfecta stare de functionare, cauciucurile au fost noi insa cel de pe fata s a lasat si s a taiat, omul o tine in garaj, practic nu cred ca mai trebui cumparat nimic la ea, 1000 euro. Cu mobra nu s a mai circulat de 15 ani. ala visiniu, M63-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 sa vedem poze cu motocicleta.. sigur se gaseste un cumparator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 Mai oameni buni chiar vreti URAL?! am eu un vecin care are un M61 de vanzare, mobra este reconditionata, vopsita, are carburatoare noi, alternator nou, in perfecta stare de functionare, cauciucurile au fost noi insa cel de pe fata s a lasat si s a taiat, omul o tine in garaj, practic nu cred ca mai trebui cumparat nimic la ea, 1000 euro. Cu mobra nu s a mai circulat de 15 ani. Mobra este rezervata pentru domnul Ionel Dobre. A venit repede, a vazut o, si s a inteles si cu omu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 ionele pune poze cu noua achizitie sa ne delectam si noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 Stie cineva de la ce este asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 salut, pai pare ca este de ural 750 dar personalizat capacul sau na turnat de om cum a vrut ,parerea mea. salut, pai pare ca este de ural 750 dar personalizat capacul sau na turnat de om cum a vrut ,parerea mea. da este ural M70.si nu este personalizat asa este el din fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 Să fie capacul de chiulasă aferent unui nou Ural M70 Retro, cu cadru negru şi caroserie roşie? Să fie o motocicletă proaspăt venită de la fabrică, încă legată de fundul cutiei de lemn în care a fost transportată? Să fie acela un capişon protector pentru capătul expus al bujiei, montat de fabricant pentru a preveni vreo bubă până să ajungă motocicleta la Ural România? Să-l plimbi sănătos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.