dany_oldmoto Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 1. Motocicleta care avea nevoie sa fie impinsa, cu adevarat, acolo... nu era Ural. 2. Reformulez intrebarea. Orice experiment ramane doar un experiment atata vreme cat nu-si dovedeste fiabilitatea... Ce sanse sunt ca motocicleta cu atas, u tractiune pe 3 roti sa devina si o chestie fiabila? Pun intreberea, cu toate ca dany a cam explicat in mare cum sta treaba... sint amator de ofroud de vro3 ani si am testat mt16 si mt12 in multe locuri..diferenta este intre ele destul de mare..dar nui conceput pt asa ceva din pacate..faci nebuni dar nu chiar ce vrei din pacate e o motocicleta destul de rigida si greoaie pt asa ceva.. 1. nu era nevoie sa fie impinsa daca nu se baga acolo cu moto.sau putea trece daca stia si cum 2.e un experiment gresit de la inceput zic eu.. la o moto cu tractiune pe 3 roti nu mai putem vb.de fiabilitate deja.. sint numai parerile persoanele ale mele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 simson simson Este foarte greu de reglat 2 carburatoare la un motor cu 2 cilindrii sa mearga la fel daramite 2 motoare separate in plus cred ca ar avea un consum de tanc Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 simson simsonEste foarte greu de reglat 2 carburatoare la un motor cu 2 cilindrii sa mearga la fel daramite 2 motoare separate in plus cred ca ar avea un consum de tanc Numai bine Salve!Cred ca motorul de pe fata ar trebui sa antreneze centrifugal roata(ca la scuter,fara cutie de viteza,dar tot printr-un mic grup care sa poata fi cuplat numai in caz de necesitate).Asa ca nu e nevoie sa faci 2 motoare sa mearga identic.Carburatoarele lor pot avea aceeasi comanda dar roata fata va prelua ritmul motocicletei.Evacuarea gazelor si alimentarea ar putea fi facuta prin cadru.In caz de mare necesitate(doar atunci pornesti motorul fata)nu mai conteaza consumul,ci sa scapi de acolo.Nu cred ca greutatea suplimentara pe fata ar depasi 10-15 kg.Cred ca o asemenea motocicleta ar trece prin noroaie mari.In primul rand,la o motocicleta cu tractiune spate se blocheaza imediat roata fata.La asta nu se va intampla asa.Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 la inceput am crezut ca vb.in gluma dar vad cai serioasa treaba cu motor la roata fata nu vreau sa comentez nimic legat de tema asta... dar mai bine schimbam subiectul ca sa nu se ajunga sa vb.sefeuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 sal...am vazut ca cei de la yamaha au un model enduro si cu tractiune pe fata si mult mai simplu realizabil cu o pompa hidraulica actionata de motor,si a optinut si ceva rezultate in raliul paris -dakar modelul este yamaha wr450f 2trak mai multe detali bagati you toube... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 sal...am vazut ca cei de la yamaha au un model enduro si cu tractiune pe fata si mult mai simplu realizabil cu o pompa hidraulica actionata de motor,si a optinut si ceva rezultate in raliul paris -dakar modelul este yamaha wr450f 2trak mai multe detali bagati you toube... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 Ia uite domle,iar ne-au luat-o japonezii astia inainte!Si eu,care pregatisem o roata usoara pentru fata.....Cu tot cu cauciuc!Mas Oyama,scuze ca am luat-o prin papura...Oricum,iarna e pe sfarsite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 1, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 1, 2011 (editat) Ia uite domle,iar ne-au luat-o japonezii astia inainte!Si eu,care pregatisem o roata usoara pentru fata.....Cu tot cu cauciuc!Mas Oyama,scuze ca am luat-o prin papura...Oricum,iarna e pe sfarsite! de catre mine..... intersante imagini, ce se presara in ele? o fi senila de tank? Editat Ianuarie 1, 2011 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 de catre mine..... intersante imagini, ce se presara in ele? o fi senila de tank? Salve!Da,mi le-a lasat hitler,ca tare milos a mai fost...Roata de Panzer,cu cauciuc Krupp.Ar fi si pentru spate,si pentru atas.Tare darnic a fost baiatul asta,le-a imprastiat peste tot.Venise cu plugusorul,sa ne ure pe toti,si l-a uitat pe malul Prutului.Oare ar merge agatat la o motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Megola Sport . Fabricata intre anii 1921 - 1924. 650 cc http://www.ridelust.com/the-megola-motorcy...-on-two-wheels/ Se poate si cu tractiune pe roata fata ............ din pacate doar pe roata fata ......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 O Megola a fost la Resita parca, pana acum ceva ani, si era in stare buna. Nu vreau sa va spun unde a sfarsit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 Cu Megola asta parcă nu-mi vine să cred ce văd. Excelent! Dar Âşi mai off-topic: vreau să-mi falimentați Âşi mie careva starea de spirit cu o poză în care s-apară o Jawa 500 aflată în România . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Axa cu Scame parca a avut Jawa 500 si au mai fost si alti useri care au avut asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Axa cu Scame parca a avut Jawa 500 si au mai fost si alti useri care au avut asa ceva. mai sint si al noi dar sint la persoane care nu intra pe forum,o jawa 500 stiam la iasi acu ceva vreme in urma,posibil sa am o foto ratacita pe undeva cu ea. sint multe nebuni de care noi nu stim la diferite persoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 mai sint si al noi dar sint la persoane care nu intra pe forum,o jawa 500 stiam la iasi acu ceva vreme in urma,posibil sa am o foto ratacita pe undeva cu ea.sint multe nebuni de care noi nu stim la diferite persoane maestre ai mare dreptate ca sunt multe nebunii de care nu se stie de exemplu azi am aflat ca la 2 starzi de mine este un mos care a avut acu vreo 10 ani un triumf(sau cum drak se scrie ) ideea e ca mosul era prieten bun cu BAHUS"" si sar putea sa il fi dat la fier vechi .. dar nu se stie maine ma ducumentez mai temeinic .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Megola Sport . Fabricata intre anii 1921 - 1924. 650 cc http://www.ridelust.com/the-megola-motorcy...-on-two-wheels/Se poate si cu tractiune pe roata fata ............ din pacate doar pe roata fata ......... superb motorul asta! ce sunet de avion are!!! chiar mi-ar placea un motor de avion pe motocicleta! sunt insa tare curios cum se face admisia de benzina in cilindri! carburatorul sta pe loc iar cilindrii se rotesc odata cu roata! probabil prin carter ca la motoarele in 2t, dar chiar si asa, cum ajunge in carter, ca si acela se roteste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 (editat) Uite ce am gasit in mobra! pe una dintre ele scrie 30... nici macar nu au acelasi diametru... de la ce o fi? Editat Ianuarie 15, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 15, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2011 vai ce sexy,ce evazata "fusta"! de Lepra sunt ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 A mai vazut cineva asa ceva? Stie si de la ce se putea intampla evazarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 3 litere: c o x . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Uite ce am gasit in mobra!pe una dintre ele scrie 30... nici macar nu au acelasi diametru... de la ce o fi? zici ca motorul ala a mers pe acid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 supapele la modelele de Ural de 32 cp (nu cele mai vechi de 28 cp M61, 62, 63) sunt inegale. Comanda 4 supape noi de la www.ural.ro si fa-ti ghiduri dupa supape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Salut. Olimpiu, ce te mira faptul ca ai gasit supapa "evazata"?. Vezi pe forum citi povestesc consumuri de 3-4 l/100 km. Personal nu-i cred dar tendinta de reducere a consumului este generala. Deci se "gituie" la maxim jiglerele, reglajele, amestecul mai sarac, temperaturile de ardere mai mari, plus "goneta", ca deh are consumul mic si de aici rezultatele care le vezi. Nu stii prin ce miini a trecut un motor cumparat, nu stii ce intretinere a avut in existenta lui. Cum spunea Aleco, cumperi supape noi, refaci ghidurile la supape, rectificat si slefuit supape si scaune. Abia dupa asta stii ceva sigur despre motorul tau. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 (editat) Am rezolvat deja cu supapele originale... sunt si puse la locul lor... maine se monteaza chiulasele. 7 euro bucata de pe oldtimergarage, nu dublu ca la uralmoto. Ghidurile sunt pe pe ebay... din Rusia. Mi-a trimis omu' din greseala cat pentru doua mobre... In fine, poveste lunga! Care a durat mult. Cam urate ghidurile, dar sper ca bune! Editat Ianuarie 16, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Bine ca ai gasit mai ieftin. Inseamna inotdeauna mai bun, mai ales cand e vorba de escrocul ala de polac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.