Kosh Posted May 23, 2020 Share Posted May 23, 2020 (edited) Dacă c-un video în urmă lăudat GPS-ul Garmin Zūmo 396 LMT-S, haideți să vă arăt ce mi-a făcut în ultima zi din Grecia: Edited May 23, 2020 by Kosh Quote Link to post Share on other sites
cooldeep Posted May 25, 2020 Share Posted May 25, 2020 Asta am invatat o in 2006-2007, cand faci un traseu pe gps, pe atunci palmtop cu igo, trebuie sa verifici pe unde il calculeaza. Zoom out pe harta si vezi ce vrea. Nu i vina garminului, a aparatului, ca ai avut fie o harta care nu avea trecerea, fie o portiune de drum care e bifata sa o ocoleasca sau ca aveai traffic trands activat sau poate chiar garmin smartphone link si i a venit o informatie de trafic eronata. Am patit o si cu wazeul sa merg pe lungitura ca cica ar fi mai rapid, desi nu era. La fel cum nu garminu e vinovat ca in wend cand am plecat dupa update aveam 2 harti rutabile active, CN ul si OSM ul si cand treceam printr un punct intermediar nu ii dadea clear si vroia tot acolo sa se intoarca. Si a fost un traseu cu vreo 15 puncte de astea. I am dat si restarturi pe drum si abea dupa 500 de km mi a venit mareata idee sa verific hartile active. Quote Link to post Share on other sites
Kosh Posted May 25, 2020 Share Posted May 25, 2020 Ii facusem update softare plus harti cu doua saptamani inainte. Cred ca problema este preferinta Garmin pentru autostrada, desi nu era setat sa ma tina strict pe autostrada. Era setat 50-50. Prin Platamon, cand am plecat spre Meteora, Garmin-ul ma tot freca la cap sa ma duca pe autostrada cu plata, in loc de drumul scurt, care este si asfaltat. Quote Link to post Share on other sites
®azvan Posted May 25, 2020 Share Posted May 25, 2020 Dume din astea imi mai face si mie: ma baga pe autostrazi cu plata desi e bifat exclusiv fara, alege trasee mai lungi si nu neaparat mai rapide... (vointa proprie zic eu: s-a intamplat o data in tura de Sicilia, o data in tura de Gibraltar, o data in tura de Grecia, iar la un drum pana in Austria, la intoarcere, am ajuns la vama din Nadlac). Are dreptate @cooldeep : trebuie verificat traseul dupa ce ti-l calculeaza. Mi-am cam invatat si eu lectia asta... La mine de exemplu dinspre Thessaloniki catre Atena am ajuns pe la Meteora. De-aia folosesc de obicei Basecamp-ul si fac traseul de acasa. Scap de grija de a-l urmari... Si functioneaza de minune. Quote Link to post Share on other sites
Ghita George Posted June 19, 2020 Share Posted June 19, 2020 Salut, Am cumparat Touring in Romania si Trasee in Transilvania si nu stiu sa incarc track-urile in Gps. Din pacate am unul chinezesc, Fodsports care ruleaza IGO 2. Quote Link to post Share on other sites
Muretto Grundieg Posted June 21, 2020 Share Posted June 21, 2020 Eu folosesc Navitel cu licență. Meniu, Route, Import și...gata. În IGO mi se pare că merg numai formatele .kml Exista niște tutoriale pe YT și tot felul de convertoare din orice în orice. Dacă nu reușești, îți împrumut dispozitivul meu. Quote Link to post Share on other sites
barbat Posted January 8 Share Posted January 8 Am nevoie de a pune o mufa USB tata la 2 fire(rosu si negru) strict pentru a alimenta cu curent TomTom Rider 550. Am USB mama pe moto din fabrica(duce pana la 2A) de unde isi ia curentul dar problema e la dispozitiv ca are cele 2 fire in aer, ca sa zic asa. Trebue neaparat pus pinul 1 la culoarea de pe mufa mama și pinul 4 la fel? Ce se întâmplă dacă pe pinul 1 de usb tata am roșu și negru la 4 și pe usb mama am la 1 negru și la 4 roșu? Multumesc. Quote Link to post Share on other sites
Admin l.u.v Posted January 8 Admin Share Posted January 8 Salut, Cum updatez niste harti pentru Tom Tom Rider 400? Quote Link to post Share on other sites
john17 Posted January 8 Share Posted January 8 Îți iei 550 premium pack! Quote Link to post Share on other sites
cooldeep Posted January 8 Share Posted January 8 1 hour ago, barbat said: Am nevoie de a pune o mufa USB tata la 2 fire(rosu si negru) strict pentru a alimenta cu curent TomTom Rider 550. Am USB mama pe moto din fabrica(duce pana la 2A) de unde isi ia curentul dar problema e la dispozitiv ca are cele 2 fire in aer, ca sa zic asa. Trebue neaparat pus pinul 1 la culoarea de pe mufa mama și pinul 4 la fel? Ce se întâmplă dacă pe pinul 1 de usb tata am roșu și negru la 4 și pe usb mama am la 1 negru și la 4 roșu? Multumesc. Orice mufa usb are 4 fire. Rosu +5V negru -5 V si firele alb si verde. Pt a putea incarca trebuie sa legi albul de verde si atunci jucaria stie ca e conectat la incarcator si va accepta sa mearga pe cei 5V. Sper ca asta era intrebarea ca nu prea am inteles ce si cum. Quote Link to post Share on other sites
adrianm Posted January 8 Share Posted January 8 Acum 2 ore, l.u.v a spus: Salut, Cum updatez niste harti pentru Tom Tom Rider 400? Salut, momentan pt aparatele NAV4 merge doar cu bani prin TT MyDrive. Problema a fost rezolvată pînă la NAV3 iar NAV4 este în lucru din septembrie 2020 Quote Link to post Share on other sites
john17 Posted January 9 Share Posted January 9 Acum 7 ore, adrianm a spus: merge doar cu bani Banii nu este o problemă, domnu'! Sau, în fine, n-ar trebui să fie. Quote Link to post Share on other sites
barbat Posted January 9 Share Posted January 9 Acum 9 ore, cooldeep a spus: Orice mufa usb are 4 fire. Rosu +5V negru -5 V si firele alb si verde. Pt a putea incarca trebuie sa legi albul de verde si atunci jucaria stie ca e conectat la incarcator si va accepta sa mearga pe cei 5V. Sper ca asta era intrebarea ca nu prea am inteles ce si cum. Nu cred ca ai înțeles. Albul și verdele nu au ce caută in vederea încărcării. Între o mufa mama și una tata de USB pinii aferenți culorii roșu respectiv negru trebuie sa calce neaparat unii pe alții? Adică roșu de la USB tata pe roșu USB mama? Quote Link to post Share on other sites
cooldeep Posted January 9 Share Posted January 9 12 hours ago, barbat said: Nu cred ca ai înțeles. Albul și verdele nu au ce caută in vederea încărcării. Între o mufa mama și una tata de USB pinii aferenți culorii roșu respectiv negru trebuie sa calce neaparat unii pe alții? Adică roșu de la USB tata pe roșu USB mama? Pai cum altfel? Doar ca s pe dos (in oglinda) daca te uiti la mufe din fata. Telefoanele nu se incarca daca cele 2 cabluri nu sunt unite, ca sa folosesc un limbaj pompieristic. Iar la usb c ... Se complica treaba destul de mult. Quote Link to post Share on other sites
barbat Posted January 9 Share Posted January 9 Cred ca mai sigur e sa leg GPS ul la contact. Direct la baterie exista riscul sa descarci bateria ca ai curent pe circuitul ala tot timpul. Aveți vreo recomandare de service sau o anume persoana ce se pricepe la asa ceva? Quote Link to post Share on other sites
Admin l.u.v Posted January 9 Admin Share Posted January 9 Dacă ne spui și unde ai dori să fie.. Quote Link to post Share on other sites
barbat Posted January 10 Share Posted January 10 Acum 9 ore, l.u.v a spus: Dacă ne spui și unde ai dori să fie.. București Quote Link to post Share on other sites
Admin l.u.v Posted January 10 Admin Share Posted January 10 0723 730 633, Relu. Quote Link to post Share on other sites
barbat Posted January 10 Share Posted January 10 Acum 56 minute, l.u.v a spus: 0723 730 633, Relu. Mulțumesc. Dacă moto e încă în garanție o pot pierde cu operațiunea asta? Quote Link to post Share on other sites
tzunoi Posted January 10 Share Posted January 10 Acum 6 minute, barbat a spus: Mulțumesc. Dacă moto e încă în garanție o pot pierde cu operațiunea asta? Cel mai bine e sa faci operațiunea la service-ul reprezentanței. In felul acesta esti acoperit. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.