Jump to content

Recommended Posts

Acum 31 minute, raducanescovan a spus:

Acopera cu siguranta

Dar acopera special sa nu alimentezi pe mobra prin USB.

Am si eu 390 si am avut aceeasi dilema cu alimentatul dar , dupa o dupa amiaza de munca , l-am alimentat frumos prin releu la baterie.

E super comod cand cobori de pe mobra , ai luat gps-ul si il bagi in buzunar si nu mai ai treaba cu scos mufe sau alte treburi.

Mie personal mi-e super usor cu mount-ul pentru mobra.

 

Și mie mi-a fost ușor când aveam KLE și suport de ghidon. La Tiger am preferat suportul de parbriz de la SW Motech și e mai complicat un pic să trag firele de acolo până la baterie, mai ales că a mai făcut și fostul proprietar niște mațe urâte pentru handguard-uri cu proiectoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti !

Am luat acest obiect de aici si functioneaza super ok .

De pe site , daca cumperi de peste 49 sau 59 , transportul este gratuit . A venit in 4 zile !

L-am luat de aici :

https://www.nippynormans.com/pumps/nippy-normans-twin-usb-adaptor-with-voltmeter

 

Asfalt uscat !

R

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si al meu e asa de linistitor de cand are si incuietoare, in benzinarie cand alimentez, ca nu pleaca nimeni cu el in alea cateva secunde in care nubsunt atent ca platesc.

WP_20190418_20_41_50_Rich.thumb.jpg.b566c92b08003c85c7a01cad365665b6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://zumoaccessories.com/

Dar taiat cu flexul si adaptat pt 396 care cum am mai zis desi aceasi prindere este rotit cu 90de grade si atunci nu se mai potriveste.

Cum spune si acolo pe site, nu e de lasat peste noapte, caci sa fim seriosi in 2 min desfaci si cel mai cel mai antifurt de la turatech, care pe langa ca arata masiv e si de vreo 3-4 ori mai scump.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc 

Nu cred ca o sa iau asa ceva pentru ca mi-am facut un obicei ca in momentul in care cobor de pe mobra sa iau gps-ul din mount.

Eram curios de nivelul de securitate pe care il are.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mai patit cineva la un Garmin, mai exact Zumo 500 sa nu incarce?

Am descoperit ieri asta, azi am incercat pe suportul dedicat de masina si nimic. Tot nu incarca.

Evolutia testelor.

Cu bateria scoasa nu porneste conectat (pe adv ricea ca ar trebui)
Bateria are 3.7 din 4.2 cat scrie pe ea, dar incarcata 25%.
Montura primeste curent de la motor, fiecare combinatie de pini arata altceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi s-a întâmplat la zumo, când îi bagi adresa de destinație (țară, oraș,str etc) sau îi dai "acasă" să te scoată de pe drumul principal si să te bage pe străzi obscure, sate etc. Mi s-a întâmplat cu zumo 390 si bmw navigator 5.

Când fac traseu punct cu punct sau aleg destinația de pe hartă nu mi-a făcut niciodată așa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai are apucaturi. Daca vezi ca ceva nui bine si dai zoom out si vezi ca drumu principal e clar mai scurt, nu l asculti si apoi se reconfigureaza. Eu dau vina pe harta. De asemenea cand aveam activa treaba aia cu istoricul de trafic facea niste rute numai de el intelese. Traffic trends, era la 390. La 396 tre sa fi atent cum sunt setate sliderele alea din adventures routing, sau cum s o numi. Oricum dupa o patanie acu mai bine de 10 ani, cand igo vroia sa ma duca prin kosovo, desi era un buldozer in fata care bloca drumu, am invatat ca cel mai sanatos e, ca dupa ce face gpsul traseul sa il urmaresti un pic 2d sa vezi ce vrea sa faca si pe unde.

 

Cat despre gpsul de mai sus, suna a incarcare stricata. Un service bun de telefoane va rezolva problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mc cooldeep, credeam că am eu vreo setare dubioasă la mine.

Am debifat traffictrends.

Din păcate mi-e greu să verific fiecare intersectie, sătuc și când îl setez cum am zis mai sus de obicei sunt pe motoretă. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

slabe sanse... dar exista pt 595 alt soclu? mizeria cu care a venit are cablul lipit si cablul in sine (care-i gros cat degetul ca sa fie 'usor' sa-l tragi la baterie) sunt de fapt 5 rahaturi de cabluri... cine ma-sa o fi venit cu ideea la garmin ca by default ai nevoie de audio in, audio out, mic in si usb in loc de un simplu cablu de alimentare? sa nu mai zic ca din cz ca e lipit vrei sa muti de pe o mobra pe alta nu-ti ajunge doar cablu, tre si soclu lu' peshte.

Edited by b374

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu si nu :)
5xx are multi pini pt ca stie sa faca multe. Fiind identic cu bmw navigator, acea mufa se foloseste si pt joystickul de la ghidon si pt a afla date telemetrice de pe bemeu, unul ar fi de cate ori ai schimbat viteza. Pt ca vine din antichitate cand dintele albastru era o raritate, putea fi folosit cu acele audio in out :) Da e un dinozaur care nu inteleg de ce nu vor sa il regandeasca.
Drept urmare au pus acel capac sa nu ploua in mufa minune. La seria 3xx au rezolvat, au pus un singur contact cu 2 pini care are direct pe el protectia de intemperii, un mic capacel de guma.

Mie mi se pare fascinant cum lumea cumpara 5xx desi e atata de scump, si face acelasi lucru ca si seria 3xx, doar ca deseneaza terenul 3D. Oricum ai privi o nu ai pt ce sa dai 200 de euro in plus pt un teren 3D si pt 1" in plus la ecran. Dar pe principiu "premium" sau pe principiu "cu cat mai scump cu atat mai bun" pur si simplu se vinde si se vinde. 595ul face 4 ani maine poimaine ca si HW, softu s a tot modificat probabil, anul trecut cand au lansat 396 nici macar nu au scos alt 5xx. Trece anul acesta si nu vad alt model. Asta ma duce cu gandul la ori era prea avansat ca si HW pt vremea lui ori concurenta doarme in papusoi si nu vine cu un model asemenator sau mai bun. In afara de tomtom, de blaupunkt nu am mai auzit nimic, iar china e cum e...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate seria 5xx are un procesor mai bun. Cel puțin navigator 5 se mișcă mult mai bine și ecranul mai mare te ajută la navigare, traseu, "butoane" mai mari, rezoluție mai bună.

Personal nu cred că merită achiziționat niciun gps zumo. Singurele avantaje pe care le are sunt construcția solidă, suportul pt motoretă cu încărcare și că nu-ți mai prăjești telefonul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am gasit calcaiul lui Ahile la 390. Nu stiu daca si la celelalte serii este la fel, dar prin Monaco, unde sunt tuneluri cu intersectii si sensuri giratorii... GPS-ul este mort. Asta pentru ca in tunel nu ma poate urmari. Si este o adevarata aventura sa intri intr-un tunel cu mai multe bifurcatii sau sensuri giratorii, bazandu-te pe GPS. Daca tu nu stii unde vrei sa ajungi, undeva vei ajunge, numai ca nu unde trebuie. Dau ca exemplu cea mai apropiata benzinarie, care este undeva la iesirea intr-un alt tunel, dar nu stii unde... Si intra si iesi din tuneluri pana dai de ea. Super treaba, mai ales daca esti pe rezerva...

 

Ati patit careva?

.

 

 

 

 

Inca un plus pt Garmin vs Google Maps: facut traseu acasa pe Google Maps si importat in Garmin ca ruta: mue pt mine. De 2 ori, in 2 zile diferite, urmarind traseul facut de Google Maps, unde bifasem in prealabil "fara taxe"... ma trezesc in fata portilor de taxa pe autostrada. Renuntat la traseu, bifata optiunea de "fara taxe" si lasata nebifata cea de autostrazi la Garmin... am mers cat s-a putut pe autostrazi fara sa platesc nimic (sa tot fie peste 1500 km de autostrazi numa in Spania). Garmin-Google = 1:0 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand intri in tunel te urmareste cu ultima viteza care a avut o cand a pierdut semnalul. Daca nu accelerezi sau franezi e aproape exact. Trebuie sa urmaresti directia indicata de garmin pe tabla, dar asta i valabila pt orice gps telefon sau ce o fi. Mai nasol e cand in tunel tre sa faci vreo doua trei schimbari de directie. Eu cateodata ma mai las surpins si ma duc inspre ceva. Patit pana acum in Koln, Oslo, Bruxel... Dar nu m am stresat nici o data si asa nu stiu unde sunt asa ca orice directie e buna 😛.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al meu nimic... iti spunea de prima intersectie, treceai de ea... si ramanea blocat pe acea placuta. Am mers si 2 km de tunel fara sa schimbe nimic. Iar in Monaco, chiar sunt giratorii cu 5-6 iesiri. Ia si baga repede la 60/h a cata e cea care trebuie, cand nici nu stii incotro mergi... :)))

 

Aproape ca dezvoltasem fobie de tuneluri in Monaco si Madrid.

Edited by ®azvan

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, ®azvan said:

I-am gasit calcaiul lui Ahile la 390. Nu stiu daca si la celelalte serii este la fel, dar prin Monaco, 

 

Ati patit careva?

.

 

 

 

 

 

 

Da. Cand am fost in Bora Bora mai pierdeam semnalul cand treceam pe sub  nuci de coco ...mai mari asa.

 

Daca nu inventau astia gps-ul nu erati in stare sa iesiti nici macar din lift ...dar de iesit din tara...

Edited by goe 75

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 14 ore, goe 75 a spus:

Daca nu inventau astia gps-ul nu erati in stare sa iesiti nici macar din lift ...dar de iesit din tara...

 

Pai vezi cat esti de pasta? In lift nu ai semnal GPS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. După noua modificare a codului rutier privind interzicerea folosirii telefonului mobil, este interzisa folosirea GPS moto? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nicidecum, dar nu cred ca ai voie sa-l butonezi in mers. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

595 pt cine se da pe track-uri / offroad are niste probleme destul de mari cu care tre sa te obisnuiesti:

 

- daca faci vizibile pe harta trackuri le afiseaza cu o linie atat de subtire si dintr-o paleta de culori atat de retarda ca-s aproape imposibil de vazut.

 

- daca le convertesti in 'trip'-uri e ok-ish dar cu 2 dude... te intreaba cand selectezi trip-ul daca vrei sa navighezi la inceputul lui sau la finalul lui. fara alta optiune. daca dai la inceput te duce la inceput si dupa aia poti sa-l follow. daca dai la final... aici e marea duda... exceptand cazul in care esti pe track, il recalculeaza. cu recalculare off! deci daca ai un track de vreo 150km pt ziua respectiva, cauti o benzinarie pe la mijlocul zilei, te duci la ea... daca esti la 500m cand vrei sa resume iti da optiunea sa te duca la start sau la finish (dar pe alt drum). daca esti 'pe track' merge sa reincarci tripul si sa-l lasi sa te duca la finish....

 

non off road issue - desi janghina are comunicare cu telefonul si primeste alerte si alte alea se pare ca daca e in mountul moto sunt disabled. daca-s in mountul auto afiseaza un fel de teasere si daca vrei detalii tre sa zici ca esti pasageru' si nu soferul....

 

alta magarie e ca desi ar putea si are acumulator, n-are si el un mod 'pietonal'

 

alta duda, nu-s daca e de la harti sau nu, desi pt un 'trip' calculat din track si fara recalculare n-ar trebui... fura si adauga la km ramasi... gen ai 70 left si brusc te trezesti ca afiseaza 40. sau 4795. sau 120. uneori isi revine daca reload trip-ul.

 

o chestie care ramane de vazut ca nu m-am prins e cand reseteaza ce arata in interfatza la history... pe device arhiva / track log files par sa ramana... in interfatza le taie arbitrar. nu pare legat de time sau km ce remove... taie la un moment dat aproape tot. dar raman salvate pe device.

lipsa butoanelor fizice e iar o chestie retarda.... sa arunci o privire, sa realizezi ca zoomul nu e potrivit, sa pipai butoanele si sa te uiti mai tarziu era super pe 550. pe asta n-ai sanse sa nimeresti butoanele virtuale pe pipaite.

 

ecranul nu stiu ce sa zic... dupa 8 zile de folosire cu manusi are ceva urme.... poate o fi ok sau poate nu long term.... vizibilitatea e ok in general.

 

exceptand viteza, ecranul si niste gimmick-uri care oricum nu merg se pare pe moto (gen notifications de la telefon) sau n-au importanta (traffic)... e cam mic upgrade-ul fatza de asteptari vis-a-vis de 550, 660 sau montana... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...