Sari la conținut

Ciudatenie ochi verificare nivel ulei


Speedy.K
 Share

Postări Recomandate

a mea e "stantata" adica are un "cant" rotunjit si pe partea cealalta ca un "guler" ... ala era problema daca era pus pe oala... pus pe partea dinspre surub s-a rezolvat etansarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 97
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, oricum nu cred ca ai cum sa ajungi la el din cauza ambreiajului.

Daca nu-si revine eu ti-as sugera sa-l desfaci, si daca ai mai deschis capace de motor in trecut..

 

Nu cred totusi ca se poate matui asa de usor cu toata mama diferentei de temperatura, doar nu e plastic de pet totusi, e plastic kawasaki :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea e "stantata" adica are un "cant" rotunjit si pe partea cealalta ca un "guler" ... ala era problema daca era pus pe oala... pus pe partea dinspre surub s-a rezolvat etansarea

Aha, merci, e bine de stiut...

Mesaj completat

Da, oricum nu cred ca ai cum sa ajungi la el din cauza ambreiajului.

Daca nu-si revine eu ti-as sugera sa-l desfaci, si daca ai mai deschis capace de motor in trecut..

 

Nu cred totusi ca se poate matui asa de usor cu toata mama diferentei de temperatura, doar nu e plastic de pet totusi, e plastic kawasaki :angryfire:

Da, asa ma gandeam si eu...

 

Oricum, merci mult pentru sfaturi si pareri tuturor. Cat de curand ii schimb uleiul si incerc sa desfac si capacul ala ca sa curat "ochiul".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SChimba gemuletul ala, e cativa lei si se schimba in mai putin de 2 minute cu tot cu culcat mobra pe partea opusa :angryfire:

A, da? Asta chiar nu ma asteptam, la cum l-am vazut eu ca arata. Merci. Nici nu-i nevoie sa culc mobra daca-l schimb la schimbul de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nivelu se verifica cu motorul cald. Cand e cald, uleiu si dilata si atunci ai nivelul corect.

 

Ce ai tu acolo cred ca e condens din motor amestecat cu ulei, atuncia se face alb. E racit cu aer si ulei sau are si apa?

 

 

De fapt uleiul nu prea se dilata, ca orice alt lichid are un grad f mic de contractie si dilatatie. Iar eu nu am auzit niciodata ca se verifica nivelul la ulei cu motorul cald ci dimpotriva intotdeauna cu motorul rece ca sa arate o valoare corecta. Cred ca iti pot da vre-o 10 manuale in care scrie acelasi lucru.

 

On topic gemuletul ala e dublu si chiar a facut condens in el, ai rabdare si va trece, nicidecum sa nu te apuci sa il schimbi.

Editat de Bogdis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt uleiul nu prea se dilata, ca orice alt lichid are un grad f mic de contractie si dilatatie. Iar eu nu am auzit niciodata ca se verifica nivelul la ulei cu motorul cald ci dimpotriva intotdeauna cu motorul rece ca sa arate o valoare corecta. Cred ca iti pot da vre-o 10 manuale in care scrie acelasi lucru.

La mine in manual scrie ca inainte de verificarea nivelului uleiului trebuie incalzit motorul, apoi oprit si lasat cateva minute ca sa se scurga uleiul jos, dupa care se verifica nivelul. Eu asa am facut intotdeauna, mi se pare si logic, dealtfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt uleiul nu prea se dilata, ca orice alt lichid are un grad f mic de contractie si dilatatie. Iar eu nu am auzit niciodata ca se verifica nivelul la ulei cu motorul cald ci dimpotriva intotdeauna cu motorul rece ca sa arate o valoare corecta. Cred ca iti pot da vre-o 10 manuale in care scrie acelasi lucru.

 

On topic gemuletul ala e dublu si chiar a facut condens in el, ai rabdare si va trece, nicidecum sa nu te apuci sa il schimbi.

UAAAAAAAAT??

 

IN ORICE MANUAL SI DE MOBRA SI DE MASINA SCRIE CA SE VERIFICA ULEIUL CU MOTORUL CALD!

 

E LEGEA NUMBER 1 A MECANICII AUTO/MOTO, ORICINE STIE ASTA!

 

Uleiul se dilata!!! Orice lichid se dilata!!

Termometrele se fabrica cu lichid care se dilata!! :angryfire: ;)

Mesaj completat

In manualele de la masina scrie ca nivelul trebuie masurat dimineata fara pornirea motorului.

Nene, mergi si revizuiete-ti cunostintele, ce zici tu este total eronat.

Nivelul uleiului se masoara intotdeauna la o temperatura cat mai apropiata de cea de functionare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UAAAAAAAAT??

 

IN ORICE MANUAL SI DE MOBRA SI DE MASINA SCRIE CA SE VERIFICA ULEIUL CU MOTORUL CALD!

 

E LEGEA NUMBER 1 A MECANICII AUTO/MOTO, ORICINE STIE ASTA!

 

Uleiul se dilata!!! Orice lichid se dilata!!

Termometrele se fabrica cu lichid care se dilata!! :angryfire: ;)

Mesaj completat

 

Nene, mergi si revizuiete-ti cunostintele, ce zici tu este total eronat.

Nivelul uleiului se masoara intotdeauna la o temperatura cat mai apropiata de cea de functionare.

 

 

Lichidele cum sunt apa sau uleiul au un coeficient de dilatatie sub 6%!!!! Scrie in manualul de fizica! Lichidele nonvolatile au coficiente de dilatatie reduse. NU te mai mira atat ca vei plesni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa fie mega topic acum asta, daca nu se dilata uleiul atunci de c enu va bagati in motoare indicativul vostru preferat la 6 din 49? de exemplu.. 5 W 20 ca astea ies mai des si la categ I.

doooh..

 

Motoretizm.ro a fos tmereu o sursa inepuizabila de amuzament vis a vis de toti 'cunoscatorii'. Este fun sa mai arunc ochii pe aici din cand in cand, uitasem cum e. ha ha.

 

Orice explicatie cu argumente logice paleste in fata exeprimentatilor forumisti.

 

p.s. acest reply este un pamflet,nu este un atac direct catre nimeni, orice asemanare cu personaje reale este pur intamplatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lichidele cum sunt apa sau uleiul au un coeficient de dilatatie sub 6%!!!! Scrie in manualul de fizica! Lichidele nonvolatile au coficiente de dilatatie reduse. NU te mai mira atat ca vei plesni.

Deja am plesnit, scriu de pe targa. Nu mai scrie ca ma dor ochii rau de tot, nu vreau sa-mi pierd vederea!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pleaseee !!!

Stim frate si noi cum se verifica uleiul, ca mercurul se dilata mai mult decat apa sau uleiul Bunica, chestii d-astea si care o are mai lunga.

Ce nu stiu inca sigur este ce dreaqu e depunerea aia de pe vizorul de la mobra mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu mai ai probleme si sa nu iti bati capu, iti dau 100 eur pe mobra si scapi de griji ;)

Ma, la suta aia cred ca iti gasesc o Mobra (dar cu "M" mare...), dar si aia fara acte, ca vad ca asa se poarta... :angryfire:

 

Mesaj completat

Uleiul ca este rece,sau cald trebuie sa fie la nivel!!!! OK?

Dooh ! Problema e ca de cand cu pata aia nu vad nivelul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...