yuk Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 a mea e "stantata" adica are un "cant" rotunjit si pe partea cealalta ca un "guler" ... ala era problema daca era pus pe oala... pus pe partea dinspre surub s-a rezolvat etansarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Da, oricum nu cred ca ai cum sa ajungi la el din cauza ambreiajului. Daca nu-si revine eu ti-as sugera sa-l desfaci, si daca ai mai deschis capace de motor in trecut.. Nu cred totusi ca se poate matui asa de usor cu toata mama diferentei de temperatura, doar nu e plastic de pet totusi, e plastic kawasaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 13, 2010 Autor Share Postat Decembrie 13, 2010 a mea e "stantata" adica are un "cant" rotunjit si pe partea cealalta ca un "guler" ... ala era problema daca era pus pe oala... pus pe partea dinspre surub s-a rezolvat etansarea Aha, merci, e bine de stiut... Mesaj completat Da, oricum nu cred ca ai cum sa ajungi la el din cauza ambreiajului.Daca nu-si revine eu ti-as sugera sa-l desfaci, si daca ai mai deschis capace de motor in trecut.. Nu cred totusi ca se poate matui asa de usor cu toata mama diferentei de temperatura, doar nu e plastic de pet totusi, e plastic kawasaki Da, asa ma gandeam si eu... Oricum, merci mult pentru sfaturi si pareri tuturor. Cat de curand ii schimb uleiul si incerc sa desfac si capacul ala ca sa curat "ochiul". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 iti dai seama ca si condensul ala nu e de la apa pura de ploaie ci o apa care antreneaza tot felul de "bazaconii" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 SChimba gemuletul ala, e cativa lei si se schimba in mai putin de 2 minute cu tot cu culcat mobra pe partea opusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 13, 2010 Autor Share Postat Decembrie 13, 2010 SChimba gemuletul ala, e cativa lei si se schimba in mai putin de 2 minute cu tot cu culcat mobra pe partea opusa A, da? Asta chiar nu ma asteptam, la cum l-am vazut eu ca arata. Merci. Nici nu-i nevoie sa culc mobra daca-l schimb la schimbul de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 (editat) Nivelu se verifica cu motorul cald. Cand e cald, uleiu si dilata si atunci ai nivelul corect. Ce ai tu acolo cred ca e condens din motor amestecat cu ulei, atuncia se face alb. E racit cu aer si ulei sau are si apa? De fapt uleiul nu prea se dilata, ca orice alt lichid are un grad f mic de contractie si dilatatie. Iar eu nu am auzit niciodata ca se verifica nivelul la ulei cu motorul cald ci dimpotriva intotdeauna cu motorul rece ca sa arate o valoare corecta. Cred ca iti pot da vre-o 10 manuale in care scrie acelasi lucru. On topic gemuletul ala e dublu si chiar a facut condens in el, ai rabdare si va trece, nicidecum sa nu te apuci sa il schimbi. Editat Decembrie 13, 2010 de Bogdis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 13, 2010 Autor Share Postat Decembrie 13, 2010 De fapt uleiul nu prea se dilata, ca orice alt lichid are un grad f mic de contractie si dilatatie. Iar eu nu am auzit niciodata ca se verifica nivelul la ulei cu motorul cald ci dimpotriva intotdeauna cu motorul rece ca sa arate o valoare corecta. Cred ca iti pot da vre-o 10 manuale in care scrie acelasi lucru. La mine in manual scrie ca inainte de verificarea nivelului uleiului trebuie incalzit motorul, apoi oprit si lasat cateva minute ca sa se scurga uleiul jos, dupa care se verifica nivelul. Eu asa am facut intotdeauna, mi se pare si logic, dealtfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 In manualele de la masina scrie ca nivelul trebuie masurat dimineata fara pornirea motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 13, 2010 Autor Share Postat Decembrie 13, 2010 In manualele de la masina scrie ca nivelul trebuie masurat dimineata fara pornirea motorului. Posibil, dar hai sa n-o dam in teorii de masurare a uleiului, teorii tocate si-n dunga pe tot forumu' de 10 ori pe an. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 De fapt uleiul nu prea se dilata, ca orice alt lichid are un grad f mic de contractie si dilatatie. Iar eu nu am auzit niciodata ca se verifica nivelul la ulei cu motorul cald ci dimpotriva intotdeauna cu motorul rece ca sa arate o valoare corecta. Cred ca iti pot da vre-o 10 manuale in care scrie acelasi lucru. On topic gemuletul ala e dublu si chiar a facut condens in el, ai rabdare si va trece, nicidecum sa nu te apuci sa il schimbi. UAAAAAAAAT?? IN ORICE MANUAL SI DE MOBRA SI DE MASINA SCRIE CA SE VERIFICA ULEIUL CU MOTORUL CALD! E LEGEA NUMBER 1 A MECANICII AUTO/MOTO, ORICINE STIE ASTA! Uleiul se dilata!!! Orice lichid se dilata!! Termometrele se fabrica cu lichid care se dilata!! Mesaj completat In manualele de la masina scrie ca nivelul trebuie masurat dimineata fara pornirea motorului. Nene, mergi si revizuiete-ti cunostintele, ce zici tu este total eronat. Nivelul uleiului se masoara intotdeauna la o temperatura cat mai apropiata de cea de functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Da, dar in manualele de la masina scrie ca nivelul trebuie masurat dimineata fara pornirea motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Dati-mi o mitraliera sa ma impusc in cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 UAAAAAAAAT?? IN ORICE MANUAL SI DE MOBRA SI DE MASINA SCRIE CA SE VERIFICA ULEIUL CU MOTORUL CALD! E LEGEA NUMBER 1 A MECANICII AUTO/MOTO, ORICINE STIE ASTA! Uleiul se dilata!!! Orice lichid se dilata!! Termometrele se fabrica cu lichid care se dilata!! Mesaj completat Nene, mergi si revizuiete-ti cunostintele, ce zici tu este total eronat. Nivelul uleiului se masoara intotdeauna la o temperatura cat mai apropiata de cea de functionare. Lichidele cum sunt apa sau uleiul au un coeficient de dilatatie sub 6%!!!! Scrie in manualul de fizica! Lichidele nonvolatile au coficiente de dilatatie reduse. NU te mai mira atat ca vei plesni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Da, dar in manualele de la masina scrie ca nivelul trebuie masurat dimineata fara pornirea motorului. Cred ca zice fara motor pornit insa multa lume citeste in fuga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 o sa fie mega topic acum asta, daca nu se dilata uleiul atunci de c enu va bagati in motoare indicativul vostru preferat la 6 din 49? de exemplu.. 5 W 20 ca astea ies mai des si la categ I. doooh.. Motoretizm.ro a fos tmereu o sursa inepuizabila de amuzament vis a vis de toti 'cunoscatorii'. Este fun sa mai arunc ochii pe aici din cand in cand, uitasem cum e. ha ha. Orice explicatie cu argumente logice paleste in fata exeprimentatilor forumisti. p.s. acest reply este un pamflet,nu este un atac direct catre nimeni, orice asemanare cu personaje reale este pur intamplatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Lichidele cum sunt apa sau uleiul au un coeficient de dilatatie sub 6%!!!! Scrie in manualul de fizica! Lichidele nonvolatile au coficiente de dilatatie reduse. NU te mai mira atat ca vei plesni. Deja am plesnit, scriu de pe targa. Nu mai scrie ca ma dor ochii rau de tot, nu vreau sa-mi pierd vederea!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 13, 2010 Autor Share Postat Decembrie 13, 2010 Pleaseee !!! Stim frate si noi cum se verifica uleiul, ca mercurul se dilata mai mult decat apa sau uleiul Bunica, chestii d-astea si care o are mai lunga. Ce nu stiu inca sigur este ce dreaqu e depunerea aia de pe vizorul de la mobra mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 este condens, don't panic. Sunt sute de cazuri ca ale tale. nu e nimic in neregula cu motorul man. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 13, 2010 Autor Share Postat Decembrie 13, 2010 este condens, don't panic. Sunt sute de cazuri ca ale tale. nu e nimic in neregula cu motorul man. Merci. Ideea e ca nu m-am mai lovit de asa ceva niciodata si nici prietenii mei. De-aia m-am apucat de facut topicuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Ca sa nu mai ai probleme si sa nu iti bati capu, iti dau 100 eur pe mobra si scapi de griji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Uleiul ca este rece,sau cald trebuie sa fie la nivel!!!! OK? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 13, 2010 Autor Share Postat Decembrie 13, 2010 Ca sa nu mai ai probleme si sa nu iti bati capu, iti dau 100 eur pe mobra si scapi de griji Ma, la suta aia cred ca iti gasesc o Mobra (dar cu "M" mare...), dar si aia fara acte, ca vad ca asa se poarta... Mesaj completat Uleiul ca este rece,sau cald trebuie sa fie la nivel!!!! OK? Dooh ! Problema e ca de cand cu pata aia nu vad nivelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Ia un feon sau un pistol cu aer cald si da-i usor sa se incalzeasca gemuletul!Cu grija insa sa nu afectezi gemuletul(plastic)!Daca este condens o sa dispara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainSlow Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Speedy,si la al meu apare acelasi fenomen de 2 ani.A mers bine motorul pana acum cu condensu' pe gemulet,nu are nimic! P.S. Ce-o zis ceala?100 de euro iti da pe kle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.