Sari la conținut

vipu
 Share

Postări Recomandate

Pt service nu conteaza daca clientul e prezent sau nu .

Intrebarea te duce cu gandul la o societate sclavagista in care oameni sunt catalogati dupa norma de profit pe care pot sa o realizeze .Sau societate capitalista primitiva - la urma urmei din cea sclavagista se trage si capitalista ,la un moment dat s-a descoperit ca e mai avantajos sa-i dai drumul sclavului sa-si plateasca el masa si casa decat patronul . Si la urma vine si statul si ia biruri (modern le zice taxe si impozite) pt a putea fura si patroni de rang inalt (momentan patronul sef e unul chel si vaporan).

Serviceurile sunt persoane juridice lucrative ,in principiu fac orice in domeniu care aduce profit .Numai in principiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cand mai asteptam dupa mobra prin service-uri vedeam 2 tipuri de clienti. Primul tip de clienti aveau expresia tatalui care merge cu copilu la doctor si este rugat sa astept dupa usa. Cealata categorie, venea...lasa motorul si cheile si pleca cu taxiul urmand sa revina cand era gata. Oare care dintre aceste doua categorii aduc profit?

 

Mi s-a intamplat la un service din Cluj sa ma intrebe mecanicul daca am suficienta benzina in rezervor, ca trebuie sa mearga nu stiu unde sa aduca piesele ce trebuia sa mi le schimbe. Tu crezi ca as lasa cheile unei astfel de persoane? Ca el sunt cati?

 

Personal consider buna initiativa colegului Vallach. Nu sunt de acord sa se tavaleasca prin noroi munca pe care o depune un ateliar moto doar din cateva randuri, dar lumea trebuie sa isi formeze o opinie despre ateliere din ami multe feedbackuri. Spre exemplu, eu am fost la atelierul x am avut problema asta, sunt sau nu multumit si in 2-3 cuvinte, de ce. Atat si nu mai mult, fara injurii fara alte porcarii. Daca incep sa se stranga cateva zeci de feedbackuri la fiecare atelier se va observa clar ce atelier are 1,2,3,4 greseli (si daca le remediaza) dar in rest lucreaza bine si care atelier o bucteaza in mod constant.

Faptul ca se face apel la a nu posta pe forum feedbackurile mie imi pare un fel de cenzura a subiectului. Atelierele care lucreaza bine nu au de ce sa se teama de 2,3 idioti care dau feedback negativ cand au pe langa asta 50 de pozitive. Se tem doar cei care stiu ca prin mediatizarea greselilor vor afla mai multi, motociclistii din Cluj, se vor organiza si nu le vor mai calca pragul.

Si partea cu "sunt de nu stiu cati ani pe picioare, daca nu faceau o treaba buna nu rezistau" cred ca nu e 100% corecta, sunt cei care stau la ciupeala si mai prind pe unu altu nou venit, "apoi nu mai vine ala, dar lasa ca vine altu care nu a auzit de noi" si tot asa fac si ei de o paine pe spatele celor care nu au avut unde sa caute un feedback despre acel atelier.

 

In concluzie cred ca initiativa este foarte buna atata timp cat se face un "chart" cu feedbacuri cat mai multe astfel incat sa se dilueze cele date aiurea si sa ramana directia reala in care se indreapta respectivul atelier.

 

Vreme buna si asfalt uscat va doresc. :peace:

 

Bune observatii, exact acestea sunt motivele pt care voiam sa pun cap la cap acea lista

 

Acuma chestia functioneaza in urmatorul fel...esti proaspat si iti iei motor. Ai niste prieteni care au motoare de mai de mult si normal ca ceri recomandari. Mergi la recomandare si daca ii ok ramani la respectivul ba chiar ii mai aduci clienti. De perindat nu prea cred ca are chef nimeni sa se peride pe la enspe service-uri. Asa fac mai toti motociclistii...nu cred ca vreounu a dat pe google service moto cluj si a mers dupa google.

 

Asa am si procedat, m-am informat pe forum, am vazut o serie de pareri foarte bune despre un anume service, imi era si comod pt ca era aproape de garaj asa ca am incercat.. rezultatul?

 

Textul e copiat din mesajul ce l-am trimis pe privat unui coleg forumist (la momentul respectiv am evitat sa discut pe forum aceste detalii, nu imi sta in fire sa ma tiganesc, prefer sa evit sau sa fiu informat corect de la bun inceput, nu sa incerc toate service-urile pe pielea mea):

 

1. Trebuia sa las moto la el si m-a intrebat daca am benzina in rezervor, ca trebuie sa se duca nu stiu unde dupa piese (nu cred ca i-am lasat motorul sa se plimbe, asa ca mi-am luat cheile cu mine)

2. Tocmai imi vopsisem niste aparatori din plastic laterale ca le si scapa pe jos (de fiecare data cand am fost la el si a trebuit sa le desfaca, le-a scapat pe jos!)

3. Niciodata nu stie pe unde si-a lasat nu stiu ce cheie sau cleste

4. Am schimbat rulmentul spate la el, si nu mi-a intins bine lantul (de atunci am avut impresia ca ceva nu e ok si l-am intrebat daca l-a intins, mi-a raspuns afirmativ). Pana la garaj, datorita faptului ca era foarte slab, mi-am si tras un sant pe bascula! Rrrr....

5. Nu estimeaza corect cat dureaza o lucrare, m-am dus intr-o dimineata in ideea ca in 1h rezolvam (dupa cum discutasem anterior) si mi-am luat liber pana la urma pt ca am pierdut prea mult timp (trebuiau schimbate doar cablurile de acceleratie)

6. Legat de pct.5, mi-a schimbat in sfarsit cablurile, insa nu le-a reglat, iar cursa de sus de la maneta nu e suficient, iar acum trebuie sa desfac iar rezervorul ca sa ajung la reglaje, sa nu mai zic ca uita si sa stranga piulitele de prindere daca nu verificam atunci.

(adaug ca dupa ce am desfacut din nou rezervorul am observat ca, desi i-am atras atentia, nu a strans corect cablurile de acceleratie si daca mai mergeam asa cativa kilometri ar fi iesit de tot)

7. Tot ultima data, cu cablurile, a montat totul la loc si a zis "gata, am terminat" insa a uitat filtrul de aer, care nu e chiar asa minuscul. Ba mai mult, a prins aparatoarea pe partea stanga fara sa isi dea seama ca e o ditamai gaura in fata lui de unde lipsea filtrul! Cum e posibil asa ceva la un mecanic!?!?!?!

 

Si acuma unde vreau sa bat...pe forum sunt informatii proaste, care au prea putin de aface cu realitatea....zicea cieva de tripadvisor...acolo ii vorba de un hotel care are aceleasi camere implicit fiecare client are parte de alcelasi servicii, care ulterior sunt notate ca bune sau proaste de clienti...dar asta nu poti face in cazul service-ului pentru ca operatiunile difera de la motor la motor, motoarele sunt diferite etc. Eu daca vreau sa imi schimb lantul de ex. si placutele de frana si intreb pe forum de service, unu o sa zica service-u X, la care altu normal va zice ca experienta lui la service X a fost groaznica...dar oare respectivul si-a schimbat tot lantul si placutele acolo si a fost groaznic??? sau poate a fost cu un harb de motor aruncat de straini de "bun ce era" cu cine stie ce problema complicata si fara rezolvare.

 

Nu cred ca avem mecanici moto asa de specializati si service-uri dedicate numai pt anumite operatiuni iar noi suntem obligati sa jonglam in functie de ce lucrare este necesara. Orice mecanic ar trebui sa se descurce cat se poate de bine pt interventiile uzuale, iar in cazul celor exceptionale, ex. Zoran, sa decida daca este capabil sa ia lucrarea sau sa refuze politicos clientul.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu imi spune ca nu stii sa-ti schimbi propriile placute de frana si mergi la service pentru atata?Sau poate nu vrei sa te murdaresti(fara ironie!)pe maini?

Tu nu ai pasiunea de a mesteri la propria mobra defel?Iti place sa "dai pedala" si atat?

 

Recunosc ca nu ma pricep la mecanica, nu am nici spatiu unde sa pot lucra si nici timp sa invat. Desigur ca un bec la semnalizare pot si eu schimba, insa pt interventii ce mi-ar afecta siguranta sau functionarea motorului, prefer sa merg la service. Daca totusi mecanicul uita sa imi stranga o piulita la roata, mai ai incredere sa apelezi?

 

Sincer nu mi-am luat motor ca sa invat mecanica!

 

Habar nu am, dar personal in momentul acela luam mobra si placam de acolo. Interesant de stiut unde mecanicul vroia sa mearga cu pacientul sa aduca doftoriile pentru pacient. Banuiesc ca nu era un Service serios...ci mai mult un garaj in curtea unui bloc/case fara autorizatie.

 

Este vorba de un service autorizat RAR, care se bucura, chiar recent, de feedback-uri foarte bune din partea unor membri ai comunitatii. Oare mecanicii lucreaza bine numai pt prieteni?

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate lucrarile enumerate sunt de mecanica si sa le iau pe rand:

-ulei si filtru de ulei - uneori trebuie schimbata/reconditionata saiba de la busonul de scurgere - oricum lucrarea presupune ceva cunostinte de mecanica

-filtru de aer - cred ca trebuie desfacute ceva piese ca sa ajungi la el si problema poate apare cand le pui la loc

-schimb bujie -unele motoare Rotax (si nu numai) au 2 bujii pe cilindru ,una o schimbi pe cealalta o 'scapi' si intr-un final tot la mecanic ajungi

-schimb placute si lichid - sa-i povestesti de astea la ala care a venit la mine cu mana in ghips ...

-asta cu becurile si sigurantele e mortala

-schimb de semnalizatoare - tot asa a venit unul la mine ca nu-i merg proaspat montate semnalizatoare cu leduri,de curand montate si desi a cumparat releu pt leduri tot nu a reusit sa le puna in functiune

-intins ,spalat si uns lantul - le poti face acasa cu cunostinte minime de mecanica iar sageata lantului e de multe ori indicata pe bascula - nu te tenteaza un gresor ?

-schimbatul kitului de lant e chiar e o treaba care presupune cunostinte de mecanica si ceva scule .

Din pacate ,in Romania toti sunt ezermesteri ;de aceea o motocicleta care a prins ceva vechime in Ro e altfel decat o motocicleta similara de la neamt .

Motocicleta nu e un mijloc de transport ,pt asta sunt masiniile cu care nu depinzi de vreme si poti pune una alta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vallach, cred ca cunosc un astfel de mecanic, si am avut neplacerea sa lucrez o scurta perioada de vreme la el in timpul liber. Ok... se da mecanic cu diploma, insa nu stiam ca la cursuri te invata chiar si boltul din biela sa il bagi cu ciocanul... sa zici ca efectul ala de portocala la vopsire ce il scoti ca si un vopsitor nepriceput, l-ai scos ca defapt asa trebuie sa fie fiind o tehnica speciala.

Nu are rost sa spun cine e. se simte el cu musca pe caciula, doar ca ma distreaza ca braveaza a fi mare bascula in lumea mecanicii cand de fapt... nu i-ai lasa pe mana nici macar chibrituri sa-ti aprinda foc la aragaz.

Am avut marea onoare sa constat si urmatoarele fapte la care am asistat neputincios fiind un singur angajat:

 

1.Aprilia RS 50 cu set carene Corona custom si set polini de 80 preparat frumos de o echipa pentru viteza - inlocuit fara stirea proprietarului cu set motor 49cmc, vandut setul de 80 la altcineva.

2.Aprilia pegaso, lasat pentru anumite reparatii pentru mai mult timp, a ajuns dezmembrat si vandute piese si componente de asemenea fara stirea proprietarului.

3.Competente de mecanic: Kawasaki GPZ 600 (cutia separat de motor), dat cu ciocanul ca malacul (nu intra boltul de sustinere a cutiei pe motor printre urechile suportului de motor), pana cand urechea de pe motor s-a rupt. Nici pana in ziua de azi nu a fost recuperata paguba. nefiind sudori priceputin in acea perioada, sau nestiind de ei... a trebuit cumparat bloc motor de catre proprietar.

4.Dat teapa la prieteni cu comert de motociclete, unul singur este de ajuns sa spun, Motocicleta Kawasaki H2 750 din '91 (vai de mama ei), vanduta la suprapret de 1900 de euro (pe atunci la banii aia iti luai una tzutz din 95-96) dupa care cerut actele inapoi "sa faca contractul". Pentru a da actele si a face contractul a mai cerut 500 de euro, astfel ajungand la un junghi sa valoreze 2400 de euro. Pentru asta purtat luni de zile in politie, amenintari cu moartea si furat motorul de sub geamul meu din curte noaptea la 3. (motorul si acum putrezeste la politie daca nu ma insel, nu eu sunt pagubitul, o tinea doar la mine). Aici da, si vina pagubitului, nu a facut contract la momentul cumpararii, bazandu-se pe "sinceritatea" respectivului vanzator.

5.Daca mergi la el si vezi 4-5 motoare la reparat si intrebi de o piesa usor accesibila, iti spune scurt, du-te vezi de pe care ti se potriveste (asta cu cunoscutii).

6.Fiscul i-a batut la poarta, mama lui scapandu-l de inchisoare (asta doar din auzite, dar nu m-as mira sa nu fie adevarat).

 

Asta pe parcursul a 3 luni cat am lucrat la acesta, (aveam 17 ani, initial eram mecanic auto inca in devenire si tot stiam mai multe decat el). Precizez ca aceste 3 luni au fost pe timp de iarna, nu cu foarte multi clienti.

 

Prin povestile astea nu am mai precizat si daunele personale survenite de pe urma "muncii" la acesta.

 

Cine stie povestile, cunoaste si persoana. Pe prezumtia asta unii au avut "curajul" sa dea feedback negativ.

 

Repet, nu spun cine, ma limitez doar la faptele comise la care am fost martor direct si nu vorbesc din povestite.

 

Un singur lucru am invatat la respectivul si anume sudura in plastic pentru care ii multumesc pe aceasta cale. M-a ajutat de-a lungul timpului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desigur ,dar la fiecare operatiune indica si nivelul de dificultate . In acceptiunea celui care a alcatuit numitul manual ,un nivel de dificultate presupune si lucruri conexe (de ex un cric ) iar toate toate suruburile sunt date momentele de strangere ; sunt service-uri in oras care nu au toate cheile...

Gresaj ?Ce-i aiai?

Si in owner manual sunt indicate operatiunile care se fac, sa verifici nu sa inlocuiesti si repari . Sti cum se zice - sa faci cum zice popa nu sa faci cum face popa adica sa sti ce e pe acolo si cum se face .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma crucesc aici citind pataniile lui Vallach si Kamikazee. Da ma baieti, mai dati-o in mama ei de treaba cu atata secretism cu tot si zicetine si noua cine sunt acesti mecanici ilustrii. Ceea ce a povestit kaze e una din fricile mele cand merg cu motorul la mecanic si il las acolo. Vede o piesa mai buna pe el care nu e asa la vedere si ti-o inlocuieste cu ceva de cacao si apoi o vinde pe a ta, si piesa de cacao ti se strica in putin timp si normal ca iar la el ajungi. Pai sa indrazneasca sa faca cineva asa iau paru din gard cu gard cu tot si il nenorocesc, pai cum naiba e posibil asa ceva ma, sincer, si tu kaze, (nu vreau sa par rau) dar in loc ca il denunti la politie, ii mai si ti numele secret? Nu mi se pare ok ca un asa nemernic sa mai aiba voie sa se atinga de motocicletele noastre, dar ne stiind cine este noi tot la el mergem probabil.

Si mecanicul descris de Vallach, zici ca descrii pe cineva beat, cum dracu sa uite atatea ma? Si pana si filtru de aer...incredibil, iti dai seama ca asta numa ca nu iti ciupeste conductele de frana sau destrange piulite de la roata, dar in rest parca descrii pe cineva care ar incerca sa te omoare. Chiar va rog sa ne spuneti si noua cine sunt, sa putem sa ne ferim de ei. X-(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva de imprumut o cirja gen

pt mama as avea nevoie o perioada.

0744345704

Suna luni la SAMR, Serviciul de Ajutor Maltez din Romania, strada Nuferilor nr.1 cauti pe domnul Barla, dupa 10 dimineata, 0264 595801

 

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unii din intitulatii mecanicii, care se si cred mecanii, luati-va si aruncati-va de la etajul 10 cu spatele in jos sa nu va fie rusine, nu demult a fost un prieten la garajist sa ii faca o revizie la motor, eu nu am avut timp la momentul repsectiv de el, si iiiiii dupa multa creatie o zi intreaga, vine cu roata fata si spate cu piulitele stranse cu mana, helloooooo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti careva o firma care se ocupa cu cauciuc, as vrea sa imi fac niste membrane vacuum pentru carburator ,celebrele membrane, nam chef sa dau 100 eur pe un rahat de cauciuc care nu merita mai mult de 10 lei. dati un semn, sau la 0730634011

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti careva o firma care se ocupa cu cauciuc, as vrea sa imi fac niste membrane vacuum pentru carburator ,celebrele membrane, nam chef sa dau 100 eur pe un rahat de cauciuc care nu merita mai mult de 10 lei. dati un semn, sau la 0730634011

150 de ron nu 100 de euro

 

http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=index&cPath=2_64

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit firma, se pot face, urmeaza raspunsul din partea lor referitor la costuri



Salutare tuturor, am gasit o firma care poate sa faca membrane pt carburator , am trimis un model, astept raspunsul pentru costuri, o sa coste mult din cate mi sa spus matrita, cei care doriti anuntati pe forum sa stiu cate comand , daca o sa fie un pret okay o sa comand mai multe in jur de 100 buc,( sa nu mai vad transalpist nacajit), sa fie ieftin si la randul vostru cei care comandati iesiti ieftin, numai bineeee

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum mai am mai discutat cu altcineva si a zis ca face 100 de buc +matrita la 1200 lei, cine se baga la afacere, binenteles ca nu o sa fie 7,2 eur perechea, cele care o sa fie de vanzare, ca asa banii o sa ii recuperez peste mult timp, daca sunteti mai multi interesati, haideti sa punem mana de la mana, eventual facem mai mult de 100 de buc si le impartim, o sa avem membrane pe care le putem schimba in fiecare sezon, eu personal nu o dau banii astia ca nu ii am, ganditi-va

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum mai am mai discutat cu altcineva si a zis ca face 100 de buc +matrita la 1200 lei, cine se baga la afacere, binenteles ca nu o sa fie 7,2 eur perechea, cele care o sa fie de vanzare, ca asa banii o sa ii recuperez peste mult timp, daca sunteti mai multi interesati, haideti sa punem mana de la mana, eventual facem mai mult de 100 de buc si le impartim, o sa avem membrane pe care le putem schimba in fiecare sezon, eu personal nu o dau banii astia ca nu ii am, ganditi-va

Vezi, mare atentie in privinta materialului din care se matriteaza. Altfel nu tin nici un sezon. Membranele trebuie sa corespunda unor cerinte critice si unele dintre ele chiar antagonice. Respectiv elasticitate maxima, duritate si in primul rand rezistenta la benzina. Recunosc ca membranele astea sunt un cosmar, am trecut si eu prin el si solutia a fost membrane after market . Uite aici: http://dillypoint.ro/zen/index.php?

main_page=advanced_search_result&search_in_description=1&zenid=e86df22672f8b32c812a117338c05cf2&keyword=membrane+carburator

ce-i drept dai 300 lei dar nu mai ai apoi treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi, mare atentie in privinta materialului din care se matriteaza. Altfel nu tin nici un sezon. Membranele trebuie sa corespunda unor cerinte critice si unele dintre ele chiar antagonice. Respectiv elasticitate maxima, duritate si in primul rand rezistenta la benzina. Recunosc ca membranele astea sunt un cosmar, am trecut si eu prin el si solutia a fost membrane after market . Uite aici: http://dillypoint.ro/zen/index.php?

main_page=advanced_search_result&search_in_description=1&zenid=e86df22672f8b32c812a117338c05cf2&keyword=membrane+carburator

ce-i drept dai 300 lei dar nu mai ai apoi treaba!

plus ca vin livrate cu instructiuni clare de montaj si adezivul aferent, asa au venit la vremea cand aveam transalpul de 600

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei interesati de diagnoza electronica a motocicletelor:

 

SF Moto a achizitionat recent un pachet de diagnoza computerizata a motocicletelor marca Texa, pachet care contine urmatoarele:

 

-Tableta Texa Axone Palm cu software IDC4 Light Bike

 

-Interfata Texa Navigatot TXB (special Bike & marine products) conexiune cu cablu

 

-Statie de andocare S03440

 

-Set cabluri standard pentru motocilete tip BV1

 

-Set cabluri optionale pt motociclete tip BV2

 

-Set cabluri optionale pt motociclete tip BV3

 

-Set cabluri optionale pt marine uotboard & inboard tip BV4

 

Softul achizitionat are updata-rile pana la 2013 (inclusiv). Desigur, periodic se vor face reactualizari de soft pentru a detine ultimele informatii disponibile.

 

 

Cu acest pachet de diagnoza electronica se pot face diagnoza sistemelor de injectie, ABS, alarme integrate, contol al tractiunii, precum si orice alta diagnoza permisa de calculatoarele motocicletelor, stergerea erorilor din sistem, optimizarea consumurilor de carburant, modificarea curbelor de putere, precum si multe alte operatiuni specifice.

 

 

Marcile la care se poate efectua diagnoza (in domeniul moto) sunt urmatoarele:

 

Aprilia, Piagio, MotoGuzzi, Ducati, Laverda, Gilera, GAS, MV Augusta, Aherco, KVN Motor, Malaguti, Moto Morini, Adiva, Cagiva, Derbi, Daelim, Peugeot, Polaris, Vespa, Benelli, Triumph, Honda, BMW, Marelli, Kawasaki, Harley Davidson, Buell, Suzuki, Yamaha (sper ca nu am uitat vreo marca).

 

Practic, cele 40 de cabluri achizitionate acopera orice marca de motocicleta si orice model, la care se poate face diagnoza.

 

Pretul unei diagnoze computerizate simple (cu stergerea erorilor din sistem) este de 50 lei, in cazul operatiilor complexe (modificari ale performantelor motoarelor) putand ajunge la 200 lei (in functie de complexitatea operatiei).

 

 

 

Deasemenea, incepand cu data de 18.10.2013 vom primi si sculele de vulcanizare achizitionate (dedicate pentru motociclete). Acestea cuprind aparat de dejantat si rejantat cu bacuri speciale pt moto, aparat digital de echilibrat dinamic si static, cu prinderi speciale pt roti de motocicleta.

 

 

Va asteptam la unitatea noastra de service.

 

 

Echipa SF Moto Suprem

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...