Robyb Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 (editat) De mult tot am vrut sa deschid un topic cum am vazut pe forumurile de dincolo cu " making of ... " adica povestea modificarii unei motociclete stock . Pana acuma la recentele proiecte am tinut pentru mine ca mare parte din voi stiu , ca nu este apreciata munca in romania . Orice faci / incerci sa faci ' e naspa ' si cu asta te-a catalogat . Nu fac topicul pentru laude sau aprecieri , il fac ca mi se pare foarte interesant sa vezi evolutia unei modificari in timp , sa vezi de la ce ai plecat si unde ai ajuns . Imi pierdeam noptile urmarind forumurile de dincolo cu povesti si poze ale altor oameni pasionati de moto. Sper sa nu ajuga o tiganie topicul cu certuri intre forumisti , aici rog si un moderator sa ma ajute daca poate. Topicul o sa fie actualizat in timp ,cu poze si detalii despre evolutia motocicletei . o sa dureze ceva , rog rabdare Gata , sa incep , vorba lunga saracie , sau cum era ? ----------------------------------------------------------------- Cadru + motor : Honda CBR F2 . am ales asta pentru ca este un motor fiabil ,ieftin ,aprox 100cp , Am inceput cu sfarsitul , adica m'am apucat sa curat/sincronizez carburatoarele Decamdata asa arata motorul ....va urma Editat Februarie 13, 2011 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 ce modificari ii faci? estetic sau mecanic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Sincer (si sper sa nu te supere o parere cat se poate de subiectiva) nu prea-mi place ce ai facut pana acum - celelalte proiecte. Dar o sa urmaresc ce faci cu asta. Oricum, experienta e a ta si nu ti-o ia nimeni. Iar pentru asta, respect! Iti urez spor la munca si ingrasare la punga. O sa ai nevoie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Februarie 13, 2011 Autor Share Postat Februarie 13, 2011 modificarile care le am in plan : *furca USD *ghidon street *monobrat spate *codita spate ridicata home made *carb+filtru + evacuare full 'sport' *masca fata custom home made asta in mare . ce detalii o sa mai schimb pe parcurs voi vedea . defapt vom vedea maine (luni) zi de pauza , sunt plecat relaxare . prea multa munca strica ps: @PzKpfW , nu ma supar normal . nu le fac sa placa lumii , le fac pt mine ( poate suna a cliseu , dar asa e ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 chiar sunt curios cum o sa iasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 (editat) Aprecieri ptr intentie si din partea mea. Nu ti-am vazut lucrarile anterioare dar o voi urmari pe aceasta. Vrei s-o faci si s-o vinzi sau vrei sa-ti faci dintr-un magar armasar si sa iesi cu prietenii? Succes si daruire. PS. Foarte misto: https://picasaweb.google.com/robybotos/Hond...144544891598498 normal ca nimic nu-i perfect dar nici nu trebuie : https://picasaweb.google.com/robybotos/Suzu...042390597551618 sunt impresionat : https://picasaweb.google.com/robybotos/CbrM...042406290938946 Succes si resurse ca de restul dupa poze te descurci. Editat Februarie 14, 2011 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Februarie 15, 2011 Autor Share Postat Februarie 15, 2011 (editat) Mersi @Sabin , mi-a placut mult CB-ul cafe racer si R1 Rossi . pe celalalt nu l'am vazut , se vede ca te pricepi . spor la noul proiect , il urmaresc cu interes . Revenind la proiect , afara e 1 grad cu plus asa ca nu prea e 'chef' de munca pe frig, atelierul nu e incalzit iar aerotermele nu fac fata. Mi-au ajuns cateva piese . Galeriile titan cu accesorii , toba Io si Mura r55 titan . imi place la nebunie culoarea galeriilor, am zis ca le curat cand ajung, dar le las asa , imi place mai mult + filtrul BMC A ajuns si ghidonul Renthal , nimic special la el . e gri am trimis desenele pentru innaltatoare .astept sa ajunga si alea Am curatat motorul , era plin de noroi si cac@t , va urma o vopsea termoizolanta ( am scris bine ? ) neagra . Am o problema cu ordinea , nu pot s'o tin Deocamdata atat , astept sa mai vina intre ceva fonduri , deocamdata sunt in cautare de o bascula monobrat , daca auziti ceva in bani buni , astept. ....va urma Editat Februarie 15, 2011 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Stima mestere! Urmaresc cu mare interes munca ta, a lui sabin si trancanici, ce faceti voi inseamna pasiune. Vreau sa te intreb, culoarea albastruie de pe galerii, cu ce este scoasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Abia astept sa vad ce o sa iasa! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Un motor vopsit va fi de mare efect (de fapt chestia asta mi-a placut si la CBR Monster). Toba ta si a lu' Mura la fel, dar vezi cum o "rezolvi" estetic - a trecut prin ceva urat vaz. Spor si hai cu vremea faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Foarte interesant ceea ce vrei sa faci tu! Te-ai gandit foarte bine sa postezi intr-un topic intregul proces de modificare in streetfighter. Nu prea imi plac mie modelele streetfighter, dar asta nu inseamna ca nu le apreciez Spor la munca si vreme buna, ca sa te apuci mai repede de treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 incredibila munca oamenilor astora , urmaresc si eu de ceva vreme forumurile de profil si nu incetez sa ma minunez ce pot face unii din niste motorete pe care altfel nu le-ar mai privi nimeni (in afara cazurilor in care se taie chiar mobre scumpe). mie mi au placut pozele cu ceea ce ai facut , spor la treaba in continuare ! as avea totusi o intrebare : in ideea ca le faci ca sa te si dai cu ele , cam cum se face cu ITP ul dupa ce o modifici atat de mult ? si chiar mai departe , la vanzare , ce zic baietii aia destepti cand te duci cu ea la RAR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Februarie 17, 2011 Autor Share Postat Februarie 17, 2011 (editat) problema ITP : ai mai multe solutii : - poti face ITP-ul inainte de modificari . - cunosti pe cineva la RAR - modifici in asa fel incat sa nu iasa din standarde ( lumini semnale frane roti ) Mi-au ajuns inaltatoarele , au iesit f bine ,le voi da un strat de vopsea dar asta la final . mi-au ajuns si mansoanele , inca nu sunt 100% ca le voi folosii , inca nu m'am decis la culoarea motocicletei . O mica problema . trebuie sa-mi schimb planetarele la masina ( bun venit in Romania) asa ca bugetul e putin afectat . trebuie sa ma decid , planetare masina sau bascula monobrat VFR Voi ce ziceti ? ....va urma Editat Februarie 17, 2011 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 eu as zice bascula. si eu sunt in aceeasi situatie ca si tine. motorul meu e in stadiul de vopsit acum si planetarele sunt pe punctul de a se rupe . eu am ales sa termin de vopsit motorul, ca planetarele le duc la rectificat . asa ca fa tot posibilul sa cumperi bascula monobrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Tablele astea cu 4 roti...greu cu ele, greu fara ele Interesanta ideea topicului, e greu cum furi un pic de timp pt o surubareala, bani pt vreo prostioara la fel, frig, etc. Stiu de cand eram si eu ocupat cu un proiect dar cu 4 roti La fel, nu iti iese ceva, te mai deprimi, superi. Iti urez munca usoara si placuta! Si poze multe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Februarie 18, 2011 Autor Share Postat Februarie 18, 2011 Mari mecani auto , ma trimite sa iau coliere de 80mm pentru planetare , cand ma intorc cu ele . " o vai , imi trebuiau de 90mm " altu: am gasit o bascula vfr . m'am inteles si la bani , i-am zis sa-mi trimita . acuma nu mai reusesc sa dau de el ,are telefonul inchis. deci astept ..... Mesaj completat ************************************************* Dupa zile intregi de nervi cu tot felul de specimene umane 'interesante' am reusit sa intru in posesia unei bascule + roti spate monobrat . Sa revin ca zilele astea mi-au mancat toti nervii . Mi-a ajuns , nici macar nu am avut nerv sa o dau jos din masina , le-am pozat rapid . urme de rugina . lipseste pinion . etrier intepenit , dar nu e problema . le voi face pe toate sa functioneze si sa arate mai bine ca in prima zi Mesaj completat am reusit sa o duc la garaj , vremea e infecta . Va trebuii sa iau aprox 5mm din bascula de VFR sa incapa in cadru . se vede din poze ca este mai lata bascula de VFR fata de cea de CBR . Apropo , am nevoie de un pinion de VFR , Mesaj completat mi-a ajuns si bordul . Moto Detail . mic dragut si arhisuficient la ce am eu nevoie . super dragut zic eu inca nu m'am apucat de bascula ca a venit iarna din nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 Impresionant , asta da arta a fiarelor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepinno Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 Bre..pe langa faptul ca ai probleme....tu ai mari probleme...cu capu`.....Spor la treaba....sant cu un ochi pe tine...deci nu ma lasa mult fara el ca mai am si alte treburi...BAFTA.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 Toba aia a fost pe un R6 din 2006 care s-a proptit de 2 ori intr-un parapet ... he he ... motorul a ajuns la cineva din buzau sau covasna nu mai stiu exact ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Toba aia a fost pe un R6 din 2006 care s-a proptit de 2 ori intr-un parapet ... he he ... motorul a ajuns la cineva din buzau sau covasna nu mai stiu exact ... Pfffffffff , saracu parapet ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Mesaj completat am reusit sa o duc la garaj , vremea e infecta . Va trebuii sa iau aprox 5mm din bascula de VFR sa incapa in cadru . se vede din poze ca este mai lata bascula de VFR fata de cea de CBR . Apropo , am nevoie de un pinion de VFR , Mesaj completat mi-a ajuns si bordul . Moto Detail . mic dragut si arhisuficient la ce am eu nevoie . super dragut zic eu inca nu m'am apucat de bascula ca a venit iarna din nou Din ce vad in poze nu ti permite sa iei decat din partea dreapta, daca iei de acolo o sa trebuiasca sa faci cumva sa duci roata cu aproximativ 2,5mm mai spre bratul basculei ca sa fie totul ok ... sau ... sau poti sa o lasi asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Aprilie 9, 2011 Autor Share Postat Aprilie 9, 2011 (editat) va trebuii sa fac urmatorul lant cinematic care o sa vina prins de bascula ,cadru si suspensia spate . Prima oara m'am gandit sa sudez 2 prinderi de bascula si sa prind suspensia direct de bascula, apoi dupa ce m'am informat mai bine am aflat ca nu e OK sa fac asa deoarece nu ar functiona suspensia cum trebuie . Asadar urmeaza sa pun in practica sistemul de mai jos unde suspensia va avea o libertate de miscare necesara pentru a functiona OK . Ca sa fie lucrurile si mai complicate , prindere de suspensie la bascula de VFR este SUB bascula . iar la cbr este PE bascula . Am luat 5mm din partea dreapta de la bascula . la prima vedere pare OK , se aliniaza cu restul motocicletei . va trebuii sa schimb rulmentii din bascula . dar aia nu e mare lucru . Pana acuma putina munca , multi bani . ...va urma Editat Aprilie 9, 2011 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Monobratul mereu mi s-a parut sexy la un naked. Speram din thundercat sa faci un street fighter. Sa ne tii la curent cu poze. Cat a facut bascula monobrat cu roata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 7, 2011 Autor Share Postat Mai 7, 2011 (editat) bascula cu roata 'a' facut o foarte mare parte din bugetul alocat , care va trebui suplimentat . asta e , mancam luna viitoare. Dupa o groaza de asteptari ,plus ca am fost implicat in alte doua proiecte , am reusit in sfarsit sa reincep lucrul la CBR . Piesa buclucasa e gata in proportie de 90 % , mai are nevoie de finisari si instalat ceva rulmenti , nu e problema mare , doar ca necesita o buna parte din timpul meu care este cam limitat in ultimul timp . Am montat doar provizoriu bascula pe moto , urmand sa achizitionez rulmentii necesari pentru bascula sa se potriveasca pe axul cbr-ului . Primele impresii sunt bune , suspensia functioneaza cum trebuie, lantul este aliniat . urmeaza retusuri si finisari la partea mecanica. ps: stiu , cauciucul este pus invers , repet , totul este provizoriu , nimic nu va ramane nefinisat. ....va urma Editat Mai 7, 2011 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzv28 Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Big Up...!! Prinde forma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.