robychopper Postat Septembrie 26, 2012 Autor Share Postat Septembrie 26, 2012 Pe carburatorul de sportster original pui un kit de dynojet, totul gasiti foarte simlu cu google sau pe ebay direct.... si va rog nu mai postati off topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnynebunul Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Felicitări! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RIDE TO LIVE Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Felicitari si din partea mea! ( jugul telescoape fata de la fostul cadru il mai ai? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 28, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2013 capeti de toba coada de peste si am refacut toba din spate ca o atingeam cu piciorul... , seaua noua lucrare facuta de Cristi TheFatBob si alt filtru de aer tip hot rod... cei interesati de mai multe poze ma gasiti pe facebook robert daniel gudiu si facebookpage robychopshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 (editat) Poezie!!!Superb!!! Editat Ianuarie 28, 2013 de Zacopilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawra Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Frumoasa lucrare.Felicitari si din partea mea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Pizdos o inviat! De la ce ai luat cureaua drace? Hahahahhahahahha... excelent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 28, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2013 Pizdos o inviat! De la ce ai luat cureaua drace? Hahahahhahahahha... excelent pai din state de pe un site de curele este bdl 236 dinti... capetii de esapament FISH TAIL nu am folosit ciocanul sa le modelez sunt facute si indoite cu mina , au iesit identice, tabla de inox de 1mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Prea frumos. Imi place in special ansamblul frana spate-transmisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 28, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2013 Prea frumos. Imi place in special ansamblul frana spate-transmisie. mersi si ala tot facut de mine este, am eliminat la strung buzele laterale ale fulii, facut doua flanse de aluminiu separatoare intre disc si fulie si atasat doua discuri de frina ....etrierul lam latit si pe el cu doua distantiere de 30mm ...fiind un etrier ce se desface in doua a fostusor de facut... uite aici o poza in care se vede destul de bine etrierul cu distantierele in mijloc si discul de frina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Super cool idea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 28, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2013 Pt cei ce itrati pt prima oara pe acest topic, daca va uitati de la inceput pe topic veti vedea poze cu evolutia motorului de cind am inceput sal fac....salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 (editat) Interesanta idee!!! Poate suna stupida urmatoarea intrebare, da o pun: - nu apar complicatii la momentul franarii si sa zicem ca motorul e in viteza? De obicei tragem ambreajul cand franam, chiar sunt curios cum e la condus!!! Editat Ianuarie 29, 2013 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 (editat) super ideea, dar sunt si eu curios de cateva aspecte: franeaza la fel de bine ca si cu un singur disc? daca te dai tare pe curbe, si se incing discurile, nu este afectata cureaua? in rest, numai de bine pentru proiectul tau, este ceva deosebit Editat Ianuarie 29, 2013 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 29, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2013 Interesanta idee!!! Poate suna stupida urmatoarea intrebare, da o pun: - nu apar complicatii la momentul franarii si sa zicem ca motorul e in viteza? De obicei tragem ambreajul cand franam, chiar sunt curios cum e la condus!!! E acelasi lucru ca si cum ai avea disc pe partea cealalta a rotii. In ultima poza pusa nu e montat etrierul, e pus de forma . Ce zici tu cu ambreiajul chiar nare nici un sens intrebarea. E acelasi lucru doar ca frineaza pe aceiasi parte cu fulia de tractiune, kituri din astea sunt de cumparat de o gramada de ani....io am vrut sal fac eu...puteam sal cumpar.... salut super ideea, dar sunt si eu curios de cateva aspecte: franeaza la fel de bine ca si cu un singur disc? daca te dai tare pe curbe, si se incing discurile, nu este afectata cureaua? in rest, numai de bine pentru proiectul tau, este ceva deosebit Sunt kituri gata facute de cumparat chiar si pt pinion cu lant, de fapt pt pinion sa inventat prima oara.......acum frineaza mai bine avind patru pistoane pe etrier doua pe fiecare parte....nu afecteaza la curea ..si daca ma dau tare pe curbe folosesc si frina de motor si frina fata , pe curbe daca folosesti mult frina spate risti sa te inprastii ..... mersi salut Uitativa, aici pe ebay se pot cumpara gata facut kitul complet au denumirea de BRAKESTER http://motors.shop.ebay.com/i.html?_nkw=BRAKESTER+&_sacat=&_odkw=pulley+brake&_osacat=0&bkBtn=&_trksid=p4506.m270.l1313 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 (editat) discul are cicli de incalzire pana spre 400 grade, cureaua care "oboseste" e in contact cu el Editat Ianuarie 29, 2013 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 E acelasi lucru ca si cum ai avea disc pe partea cealalta a rotii. In ultima poza pusa nu e montat etrierul, e pus de forma . Ce zici tu cu ambreiajul... chiar n-are nici un sens intrebarea. E acelasi lucru doar ca frineaza pe aceiasi parte cu fulia de tractiune, kituri din astea sunt de cumparat de o gramada de ani....io am vrut sal fac eu...puteam sal cumpar.... salut Multumesc de lamurire, keep up the good work \m/ ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 mersi si ala tot facut de mine este, am eliminat la strung buzele laterale ale fulii, facut doua flanse de aluminiu separatoare intre disc si fulie si atasat doua discuri de frina ....etrierul lam latit si pe el cu doua distantiere de 30mm ...fiind un etrier ce se desface in doua a fostusor de facut... super Roby, ai economisit o gramada de bani si ai valorificat mai bine janta spate. cat despre semnele de intrebare legate de supraincalzirea pinionului si implicit a curelei, stati linistiti baieti frecarea la cruiser nu ajunge la temperaturi atat de inalte ca la vitezane, plus ca sistemul asta ajuta mai bine la disiparea caldurii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 ...plus ca,frina de pe spate e folosita foarte rar,pt scurt timp. intrebarea mea este ,daca nu cumva evacuarea de la cilindrul spate bate exact pe etrier??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 31, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2013 ...plus ca,frina de pe spate e folosita foarte rar,pt scurt timp. intrebarea mea este ,daca nu cumva evacuarea de la cilindrul spate bate exact pe etrier??? Nu bate exact pe etrier e la vre 4 cm de etrier in afara...din poze da inpresia asta....ma cristi tu asa ma crezi ???hahaaa si deio bate pe etrier oi batie yo tava sa nu mai bata etrierul Apropo ce zici cum da seaua pe motor...mie imi place foarte mult....mersi mult inca o data ...Vreau sa inbrac mansoanele cu aceiasi piele, acum is de aluminiu si imi traspira mina pe ele plus ca ma anegresc pe palme... uite aici o poza nu se vede prea clar dar se vede ca nu bate pe etrier toba..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Cum stai cu numarul? Unde-l pui pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dequiallo Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 fara numar,fara numar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 up ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Septembrie 10, 2013 Autor Share Postat Septembrie 10, 2013 va salut pe toti, mia iesit motorul in revista biker news germania....daca careva avetyi revista va rog postati pozele si textul aici , inca nu am vazut revista, sa facut o greseala in text si in loc de roby au scris bogdan din bucuresti, cel putin asa am auzit va multumesc care stiti cine este alex de aici de pe forumul choppers academy el are revista... http://www.chopperacademy.ro/forum/viewtopic.php?t=192&p=21320 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 cum se comortă filtrul de aer pe ploaie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.