Sari la conținut

BMW K1200 LT/RS/GT (1997 - 2005)


aax94
 Share

Postări Recomandate

l.u.v sau cine a mai schimbat pastile de supape de unde ati cumparat pastile. Eu gasesc doar original si dupa cum vad in pachet de 10 care costa peste 1200 lei. Daca cumva nimeresti ca trebuie sa schimbi mai multe pastile de dimensiuni diferite te costa enorm. Ceva surse de achiztie pe bucata ?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 408
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • Admin

Vezi si motorworks.co.uk pentru piese sau suna la numarul de mai jos, omul aduce piese, spui ca ai vorbit cu mine.
+40743545431 Florin

 

Luigi, te rog poti spune cat te costa simeringurile si segmentii, inclusiv manopera?

Suna la numarul de telefon si cere pret pentru piese, nu mai tin minte, parca setul de segmenti + garnitura de chiulasa + simeringuri de supape + intinzatoarele, ghidajele si lantul de distributie m-au costat in jur de 2500 ron. Manopera inca nu stiu, nu am scos mobra, dar nu este relevant, am mai multe maruntisuri de pus la punct cu ocazia asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare,

 

Azi am descoperit ca furtunul de frana de la maneta catre pompa de abs este fisurat.

Ma gandeam sa le inlocuiesc pe toate (fata) si sa pun metalice.

A pus cineva, cunoasteti vreun furnizor de furtune de frana metalice?

 

Multumesc anticipat pentru sfaturi.

 

Toate bune,

Catalin C.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am comandat Venhill, direct de la ei de pe site, au ajuns in 5 zile, totul ok.

S-au potrivit perfect, arata foarte bine si par de calitate toate fitingurile si conductele.

Mi se pare ciudat totusi ca dupa aerisire, frana tine mai jos, ramane maneta tare, dar mai jos decat inainte.

O sa incerc sa schimb si placutele de frana, sunt destul de uzate.Ceva sfaturi, ce ati folosit pe motoarele voastre?

 

A schimbat cineva master cylinder?

In cazul unei comenzi de pe motorworks, selectand livrarea standard, bunurile comandate sunt livrate prin curier, sau ajung la posta romana?

 

Toate bune,

Catalin C.

Editat de scara_211084
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, o sa caut EBC-uri, multumesc de sfat.

Aerisirea exact asa am facut-o, pe portiuni, pana cand a iesit lichid de frana curat. Am lasat-o ceva timp, am repetat pana cand nu a mai ramas aer deloc, nici pe la ABS, nici pe la etrier.

Maneta ramane tare, dar tine prea jos...

Ma gandesc sa schimb si master cylinder...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu are sens daca frana tine si este tare. Vezi ca exista kit reparatie pentru asa ceva, dar il schimbi doar daca maneta este moale si prinde aer pe acolo. Pana atunci incearca si regleaza maneta din rozeta de reglaj sa tina mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reglat si din rozeta, la 1 si 2 loveste in mansonul de acceleratie, abia la 4 e cat de cat ok, dar prima cursa se apropie destul de mult, tine spre capatul cursei.

Si asta, in conditiile in care nu este aer pe instalatie...nici la abs, nici la etrieri, inclusiv impins pistonasele din etrieri de cateva ori. Nu sunt pierderi de lichid, pistonasele merg usor.

Am desfacut acum si verificat placutele, au aprox 8mm grosime, sunt aproape noi.

Ramane sa comand kitul de reparatie master cylinder, si vedem dupa cum se comporta.

Alta idee nu mai am...dar cert e ca ceva e in neregula... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Mai incearca ceva, tine maneta frana stransa potrivit, fixeaz.o cu un soricel si las.o asa o noapte intreaga, daca are aer ar trebui sa iasa.

Inca ceva, chestia asta cu maneta ai observat.o dupa ce ai schimbat conductele, deci nu este de la cilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

colagul scara e clar ca este aer in sistem. trebuie aerisit frana.

 

Ce frana are? iABS sau ABSII?

 

Cand e problema la master cylinder incepe sa scurga lichid la pompa. eu am schimbat la R1100R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Este modelul din 2000, non-integrated abs.

Am aerisit si modulul abs, si etrierele. Nu mai iese niciun fir de aer, e lichid curat, si cu toate astea maneta se duce prea mult, tine pe capat de cursa.

La aerisire folosesc un furtun transparent, si s-ar fi vazut foarte usor bulele de aer.

Fara exagerare am plimbat 500 ml de lichid de cel putin 8 ori cat am aerisit.

 

Orice idee e binevenită.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luigi...raman dator de cinste, mare dreptate ai avut! Am prins levierul cu un soricel aseara si acum 10 min am ajuns la motor si am eliberat maneta...surpriza..tine foarte bine, sus, cum trebuie.

 

Multumesc mult de sfat...se pare ca totusi era aer, BMW RIDER ai avut dreptate!

 

Toate bune baieti, cu ajutorul vostru am mai scapat de o grija fara sa bag mana in buzunar!

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu cad garniturile la piston asa usor, a mea are 130.000 km si nu are nici pe dracu. Intotdeauna sa aerisesti si de jos in sus, dar tot poate ramane aer, cum a fost la tine. Cea mai buna metoda este aia cu pompa tinuta o noapte in presiune. Bine ca ai rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare! De o saptamana am luat pe langa Sportster un k1200rs full echipat pentru ture lungi. Ce sa zic. E in alta liga fata de HD. Are totusi o problema...Pe la 6000 de ture, in acceleratii puternice, imi taie gazul intermitent.Nu e o problema mare in folosirea uzuala deoarece are cuplu nesimtit oricum pana in turatiile problematice insa as vrea sa o rezolv. V-ati confruntat cu probleme de genul? In al doilea rand, am tot auzit povesti horror legate de cardan. La ce trebuie sa fiu atent? Zgomote specifice? Merci fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Sa nu fie o problema legata de alimentare, ai schimbat filtrul de benzina?

Legat de cardan, daca nu ai jocuri si sunete dubioase pe acolo nu-ti bate capul, am avut 2 BMW-uri in care am bagat 150.000 km si nu am avut probleme cu cardanul la niciunul.

Unitatea ABS este punctul mai slab, schimba lichidul la 2 ani si nu ai probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparent ar fi legat de TPS. Nu cred ca e legat de turatie ci de pozitia mansonului(Daca e rasucit catre maxim). Tocmai am venit de la o tura. Nu ma satur de ea. Totusi in oras mi se pare crima. Ma bucur ca am pastrat Sportsterul pentru drumuri scurte. Daca mai aveti sfaturi, nu ezitati sa le impartasiti! :D

Editat de Nocturnus85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Incearca sa dai un reset la TPS, astfel: deconecteaza borna de (-) apoi cea de (+), lasa-le cateva minute, apoi reconecteaza (+) si cea (-), pune contactul pe on (fara sa pornesti motorul), apoi deschide normal ca si cum ai accelera maxim mansonul de acceleratie pana la fund, lasa-l, repeta inca de doua ori manevra (trei ori in total), apoi iei contactul, il pui, pornesti motorul si vezi daca mai face.

Recalibrarea asta o poti face uzual sau cand schimbi bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine ar fi sa pui un tester pe el. Daca ai drum intr-o zi pe linga Televiziune punem un GS911 pe el si vedem daca ai avut vreo eroare de TPS. Si eventual mai vedem cum arata parametrii pina la turatia maxima.

Daca ai probleme cu TPS-ul ar trebui schimbat pentru ca o sa tot apara probleme.

Normal nu ai de ce sa recalibrezi TPS-ul. Nu am gasit aceasta operatiune in cartile tehnice. Calculatorul isi tot modifica parametrii pe masura ce mergi cu mobra pina ajunge la valorile nominale.

Am facut asta la RT-u. L-am schimbat singur, a fost foarte simplu si moto merge perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luigi ce ai descris tu mai sus e resetarea Motronicului si nu a TPS -lui.

Pt TPS va trebui un tester ( GS911) si se poate regla prin slabirea celor 2 suruburi de pe corpul injectoarelor. Dar ca sa ajungi la aceste suruburi trebuie desfacut multe chestii ca nu ai cum sa ajungi la unul dintre suruburi. E chiar dupa cadru ascuns bine.

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...