tudvio Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 salut sunt proaspat motociclist si as vrea sa stiu care sunt procedurile de curatare si de ungere ale lantului si cand trebuiesc facute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adir Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 De obicei in cartea motorului scrie cam la cati kilometri trebuie uns lantul. la cum se curata sunt o gramada de pareri (petrol, motorina, WD40), cu periuta de dinti a fratiorului , dupa care dai cu spray de lant. simplu, nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticalosu Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 salut sunt proaspat motociclist si as vrea sa stiu care sunt procedurile de curatare si de ungere ale lantului si cand trebuiesc facute sal ! cel mai ieftin (parerea mea ... eu asa fac cel putin) roata din spate suspendata, pornesc motorul, o bag in viteza 1, in timp ce se invirte roata dau cu un detergent pe lant,o las un pic dupa care ma pun cu wap-ul pe el ....iese ca nou! dupa care il ung din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 vezi ca treaba cu motoru pornit si in treapta 1 e cam periculoasa fratimiu a ramas fara juma de deget la o faza de genu asta se curata cu petrol lampant daca ai e foarte bun... merge si cu motorina..... pe urma dai cu spray de lant..... cam la fiecare 400 de km si dupa prima ploaie daca mergi cu ea pe umezeala..... iar de curatat cand e nevoie... depinde de drumurile pe care mergi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticalosu Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 vezi ca treaba cu motoru pornit si in treapta 1 e cam periculoasa fratimiu a ramas fara juma de deget la o faza de genu asta se curata cu petrol lampant daca ai e foarte bun... merge si cu motorina..... pe urma dai cu spray de lant..... cam la fiecare 400 de km si dupa prima ploaie daca mergi cu ea pe umezeala..... iar de curatat cand e nevoie... depinde de drumurile pe care mergi... sal ! nasol, cu fratele tau. cind faci asa ceva trebuie sa fii foarte atent, dar merge mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddcristi Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 Eu unul il curatz cu petrol lampant, d-ala ce gaseshti prin supermarketuri, de care se pune in lampile cu petrol. Ii cam 10 RON litrul si spala foarte bine. Dupa ce-l spal, il dau cu spray de lantz shi cam atata... De curatzat il curatz de cate ori e nevoie, iar de dat cu spray de lantz... la maxim 500 km.... Bafta! DDC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 salut sunt proaspat motociclist si as vrea sa stiu care sunt procedurile de curatare si de ungere ale lantului si cand trebuiesc facute vezi ca sunt cel putin 3 topicuri pe tema asta (numai cele de care stiu eu...) si destul de bine documentate foloseste cu incredere functia SEARCH stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudvio Postat Octombrie 12, 2006 Autor Share Postat Octombrie 12, 2006 va multumesc mult baieti o sa tin cont de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 sal ! nasol, cu fratele tau. cind faci asa ceva trebuie sa fii foarte atent, dar merge mai repede mergfe mai repede dar pana la urma nu te alearga nimeni.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 ia incercati cu decarbusolv , e doar 6 ron curata excelent orice suprafata uleioasa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 ia incercati cu decarbusolv , e doar 6 ron curata excelent orice suprafata uleioasa ... si oringurile de la lant? ce "zice ele"? parca pe sticla de decarbusolv scrie ca trebuie scoasa orice parte de cauciuc din carburator inainte de a folosi solutia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 si oringurile de la lant? ce "zice ele"? parca pe sticla de decarbusolv scrie ca trebuie scoasa orice parte de cauciuc din carburator inainte de a folosi solutia... N-are bre nimic, doar ca se fac cat cercurile de la roti.Iti aduci aminte cand am facut garnitura la buson din cauciuc de camera si cand am desfacut busonul la peco garnitura aia era in diametru cat faru'? Decat carbusol cu 6 ron dati mai bine cu benzina ca-i la juma de pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 Nu va apucati sa dati cu toate mizeriile pe lanturi cu o-ring-uri ca apoi plangeti dupa lanturi! Incercati un WD40 sau in cel mai rau caz motorina pt curatat si apoi uns cu produs special de uns lanturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 motorina e buna...... wd 40 nu am incercat dar... petrolul lampant(am gasit la metro) face toti banii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastiansss Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 bravo, si cand dai cu decarbusol ce se intampla cu O-ringurle care sunt din cauciuc?! speli doar odata lantul.... Exista tot felul de solutii pt curatare care nu ataca cauciucul din lant ca de ex Weicon Cleaner S dupa care dai cu spray de lant tot de la Weicon: Lube Spray. Vezi ca le gasesti pe www.distritech.ro. Aa, si mai exista si un spray de la Dunlop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Octombrie 12, 2006 Admin Share Postat Octombrie 12, 2006 Mai sunt pe aici articole despre lant, pe scurt: 1. pui motrul pe cricul central, sau pe stander daca nu ai 2. pui sub motor un carton de la ambalaje sau ceva absorbant, sa nu-ti murdaresti garajul/trotuarul sau ce ai tu acolo 3. te inarmezi cu o perie/pensula 4. torni un pahar de petrol lampant, kerosen sau motorina intr-un recipient 4.1 NU benzina, NU carburol - distrug o-ring-urile 4.2 atentie, kerosenul nu e o "benzina" ci un produs similar petrolului, deci alte proprietati 4.3 WD40 contine mai multi compusi, preferabil folositi spray special de curatat lantul, se gaseste la Putoline, Louis, Motul, Aral, etc 5. cureti frumos fiecare za, invarti roata cu mana, te muti pe partea cealalta, cureti si acolo (cu simt de raspundere sa nu murdaresti janta) 6. cu o carpa cureti bine surplusul de zeama de pe lant si lasi sa se usuce 7. dai o tura usoara cu motorul de 5 minute, sa se incaleasca lantul (daca nu e praf pe strada) 8. cu spray special de lant pentru o-ring-uri dai frumos fiecare parte a lantului; ideea e sa dai pe "incheietura", nu pe mijloc 8.1 grija maxima sa nu ajunga spray de lant pe cauciuc, s-ar putea sa regreti operatia la prima curba 9. dai un pic de roata cu mana sa intre zeama in lant, poti sa dai o tura mica 10. stergi surplusul de zeama cu o carpa 11. dai jos motorul de pe cric/stander si te uiti admirativ la o treaba bine facuta 12. speli pensula in aceeasi substanta cu care ai spalat 12.1 zeama cu care ai spalat o torni intr-un bidon mai mare (5L de apa plata) si-l pastrezi pentru reciclare 12.2 aduni cartonul de sub motor si-l pastrezi pentru operatia viitoare 13. dai o tura cu motorul prin oras sa-ti admire toti lantul tips&tricks - exista o perie-balaur cu 3 capete care te scuteste de chinul contorsionarii mainii printre bascula/roata cand vrei sa cureti partea opusa a lantului - exista o scula-minune care se cupleaza pe lant si in care bagi un spray pe o parte, iar pe partea cealalta curge zeama murdara - poti folosi spray de lant cu tefon care protejeaza cica de praf (nu se lipeste praful de lant) ... depinde de praf, dar arata mai cool, zeama e alba Operatia o faci la 500 km (sau mai des daca mergi prin mocirla/praf/Romania) dupa mers pe ploaie si dupa ce speli motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 inca, cateva informatii despre asta se gasesc si AICI (click aici) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Octombrie 13, 2006 Share Postat Octombrie 13, 2006 4. torni un pahar de petrol lampant, kerosen sau motorina intr-un recipient kerosenul nu afecteaza o-ringurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Octombrie 13, 2006 Share Postat Octombrie 13, 2006 Nu afecteaza o-ringurile da' afecteaza nervii. Io nu mai curat nici un lant, l-am curata odata si mi-a fost de ajuns (cu periuta de dinti si cu kerosen pus intr-un pulverizator) - mai bine cumpar unu nou. Ii dau numai cu spray, da poate sunt si sado-maso care vor sa curete lantul - succes! A, sprayurile de curatat lantul contin de fapt kerosen asa ca nu are rost sa dai de 10x mai mult pe spray cand poti sa iei kerosen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudvio Postat Octombrie 13, 2006 Autor Share Postat Octombrie 13, 2006 Mai sunt pe aici articole despre lant, pe scurt: 1. pui motrul pe cricul central, sau pe stander daca nu ai 2. pui sub motor un carton de la ambalaje sau ceva absorbant, sa nu-ti murdaresti garajul/trotuarul sau ce ai tu acolo 3. te inarmezi cu o perie/pensula 4. torni un pahar de petrol lampant, kerosen sau motorina intr-un recipient 4.1 NU benzina, NU carburol - distrug o-ring-urile 4.2 atentie, kerosenul nu e o "benzina" ci un produs similar petrolului, deci alte proprietati 4.3 WD40 contine mai multi compusi, preferabil folositi spray special de curatat lantul, se gaseste la Putoline, Louis, Motul, Aral, etc 5. cureti frumos fiecare za, invarti roata cu mana, te muti pe partea cealalta, cureti si acolo (cu simt de raspundere sa nu murdaresti janta) 6. cu o carpa cureti bine surplusul de zeama de pe lant si lasi sa se usuce 7. dai o tura usoara cu motorul de 5 minute, sa se incaleasca lantul (daca nu e praf pe strada) 8. cu spray special de lant pentru o-ring-uri dai frumos fiecare parte a lantului; ideea e sa dai pe "incheietura", nu pe mijloc 8.1 grija maxima sa nu ajunga spray de lant pe cauciuc, s-ar putea sa regreti operatia la prima curba 9. dai un pic de roata cu mana sa intre zeama in lant, poti sa dai o tura mica 10. stergi surplusul de zeama cu o carpa 11. dai jos motorul de pe cric/stander si te uiti admirativ la o treaba bine facuta 12. speli pensula in aceeasi substanta cu care ai spalat 12.1 zeama cu care ai spalat o torni intr-un bidon mai mare (5L de apa plata) si-l pastrezi pentru reciclare 12.2 aduni cartonul de sub motor si-l pastrezi pentru operatia viitoare 13. dai o tura cu motorul prin oras sa-ti admire toti lantul tips&tricks - exista o perie-balaur cu 3 capete care te scuteste de chinul contorsionarii mainii printre bascula/roata cand vrei sa cureti partea opusa a lantului - exista o scula-minune care se cupleaza pe lant si in care bagi un spray pe o parte, iar pe partea cealalta curge zeama murdara - poti folosi spray de lant cu tefon care protejeaza cica de praf (nu se lipeste praful de lant) ... depinde de praf, dar arata mai cool, zeama e alba Operatia o faci la 500 km (sau mai des daca mergi prin mocirla/praf/Romania) dupa mers pe ploaie si dupa ce speli motorul. multam fain Smokey asa am sa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Octombrie 13, 2006 Share Postat Octombrie 13, 2006 io folosesc scula aia "minune" de care zice smokey, kettenmax operatiunea se desfasoara in felul urmator: 1. pus moto pe cricul central 2. pus carton sub roata spate (ideal ar fi de pus o bucata de carton si intre pinion si janta) 3. montat kettenmax pe lant si pus 250 ml de motorina in sticla aia 4. pus o carpa (f absorbanta) sub lant, in partea de sus, pe bascula, pt a retine surplusul de motorina 5. pornit motor, vit 1 si "joc" din ambreiaj pt a avea o viteza adecvata (cu atentie sa nu intre carpa aia la pinionul de la cv) 6. dupa ce se consuma motorina din sticla si lantul s-a curatat "bec", il sterg cu o carpa apoi dau 2-3 "sprituri" in vit 6 (tot pe cric, bineinteles) ca sa se elimine cat mai multa motorina de pe el 7. uns frumos lantul cu spray cu teflon si... voila! ce lant frumos am totul nu dureaza mai mult de 1/2 h succese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Octombrie 13, 2006 Share Postat Octombrie 13, 2006 MULTUMESC Smokey. Centralizarea acestor informatii m-a ajutat. Inca retin cat m-am chinuit cu lantul meu si ce am tras ca nu era nimeni sa ma ajute . A doua oara va fi mult mai usor. Partea naspa e ca n-am decat picior lateral... si o ridic putin cu cricul de la masina. Piesa aia minune, cum se numeste, cat costa si de unde se poate lua? Daca mi-o permit ma intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Octombrie 13, 2006 Admin Share Postat Octombrie 13, 2006 Piesa aia minune, cum se numeste, cat costa si de unde se poate lua? Daca mi-o permit ma intereseaza. Am vazut la Louis in catalog:Kettenmax codul de la Louis este 10003135, pretul de catalog 21,95 Euro. Au si un film la ei pe site. Peria arata asa: codul de la Louis este 10004105, pretul de catalog 14,95 Euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 13, 2006 Share Postat Octombrie 13, 2006 Eu unul folosesc spray Motul si de curatat si de uns si le recomand cu caldura. De uns ,eu il ung in jurul a 400km rulati ,daca ma prinde ploaia il ung si mai des ,dar in jur de 400 daca e vremea ok.....de curatat ,eu il curat cu spray-ul cand incepe pinionul sa-si piarda din stralucire si sa se umple de murdarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Octombrie 13, 2006 Share Postat Octombrie 13, 2006 1. WD 40 merge si la curatat si la uns? 2. Kettenmax ala nu merge si la motoarele care au numai cric lateral, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.