Bogdan D. Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 dupa 4 luni de munca a iesit ce a iesit....sper sa placa... o sa pun poze in starea initiala si apoi in cea finala... astept pareri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
just_me Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 Frumos! Meriti felicitari.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIFER Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 sALUT! FRUMOS! Fata de cum arata! Sa ai parte de ea! BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 IO unu am ramas PAF si nu mai am vorbe in gura. uau, este superba felicitari omule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 frumos lucrata.acuma, urmeaza "cunoscatorii" care sa comenteze ca nu-i BMW..si ca sigla e pusa aiurea...respect pentru munca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 man....superb numa ca dupa ce te-ai chinuit atat sa o restaurezi..si vad ca este cat se poate de originala ai trantit sigla de bmw in fata... Am si o intrebare ..cat te-a costat restaurarea completa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 Felicitari!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 frumos lucrata.acuma, urmeaza "cunoscatorii" care sa comenteze ca nu-i BMW..si ca sigla e pusa aiurea...respect pentru munca! Ba s-ar parea ca e chiar BMW! Pentru ca, din cate stiu eu si scuze daca gresesc, motoarele astea sunt de la vechile motociclite nemtesti din timpul razboiului si rusii au luat fabrica drept prada de razboi (ca si in cazul ceasurilor Pobeda si inca multe altele). Aici americanii au fost mai destepti. In loc sa ia fabrici (hardware) au luat savanti (software). Cazul cel mai cunoscut este Werner von Braun care, dupa ce a facut rachetele V1 si V2 pentru Hitler, a ajuns mare mogul la NASA si a trimis peimii oameni pe luna. Felicitari pentru cel care a mesterit motorul!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 WHOA! Felicitari pt munca depusa, se vede ca ai cam tras la ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 super treaba, iti doresc sa te bucuri de M asa cum ma bucur si eu, pentru mine e un mijloc de transport zilnic. Se vede munca depusa si e de respectat. Filtrul original -ciuperca e mai eficient, si iti lasa mai mult loc de picioare. Vezi ca tubulatura se gaseste lejer. E pacat sa nu il pastrezi original. Ultima "sugestie": scoate ledul albastru ,pune macar unul verde... Zii un cost estimativ, dar oricat ar fi a meritat. Ai trezit la viata un monstru sacru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Octombrie 15, 2006 Autor Share Postat Octombrie 15, 2006 (editat) .... costul e destul de mare.....chiar ffff mare pentru aceasta motocicleta......vopsitul a costat cel mai mult....TOATE piesele au fost reconditonate...nimik nu a ramas neatins.......motoru este inca in rodaj....pana si toate suruburile sunt noi ....nu o sa gasiti nici macar o saiba ruginita Editat Octombrie 15, 2006 de lebadake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceatrif Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 Superb motorul. Sa ai parte de el. Felicitari pentru munca depusa la restaurare. Dar...Daca tot ai muncit atata...Nu ma pricep, dar in filmele cu nemtzi motocicletele nu aveau tablite cu anul fabricatiei pe rezervor. Cred ca ar trebui sa scapi urgent de ele. La fel si sigla BMW ar trebui sa stea la locul ei. La fel manerele franei si ambreiajului. Ledul ala din ceas nu prea se potriveste nici el. Astfel de bijuterii nu ar trebui customizate. Poate gresesc eu, dar... E pacat de motocicleta, e o piesa de arta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 Felicitari! Superb a iesit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Octombrie 15, 2006 Autor Share Postat Octombrie 15, 2006 Superb motorul. Sa ai parte de el. Felicitari pentru munca depusa la restaurare. Dar...Daca tot ai muncit atata...Nu ma pricep, dar in filmele cu nemtzi motocicletele nu aveau tablite cu anul fabricatiei pe rezervor. Cred ca ar trebui sa scapi urgent de ele. La fel si sigla BMW ar trebui sa stea la locul ei. La fel manerele franei si ambreiajului. Ledul ala din ceas nu prea se potriveste nici el. Astfel de bijuterii nu ar trebui customizate. Poate gresesc eu, dar... E pacat de motocicleta, e o piesa de arta... tablita aia cu anu e pusa la fantezie ca sa vada tot romanu din ce an este(normal tablita aia cu anu de farbricatie ar trebuie sa stea pe aripa din fata, dar eu am avut unele probleme cu rezervoru si a trebuit sa acopar acele defecte).....manerele de frana si de ambreiaj asa stau ,asa sunt ele,alea originale.....lledu ala e pus pt incarcare(decu chiar era nevoie de el) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 Munca si eforul depus trebuie apreciat si meriti felicitari. Sa ai parte de el multi km si sa ne intalnim pe sosele. Asfalt uscat si Salutari cu faru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceatrif Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 tablita aia cu anu e pusa la fantezie ca sa vada tot romanu din ce an este(normal tablita aia cu anu de farbricatie ar trebuie sa stea pe aripa din fata, dar eu am avut unele probleme cu rezervoru si a trebuit sa acopar acele defecte).....manerele de frana si de ambreiaj asa stau ,asa sunt ele,alea originale.....lledu ala e pus pt incarcare(decu chiar era nevoie de el) Am inteles. Incearca, totusi, sa repari rezervorul si sa pui tablita pe aripa. O sa arate ideal, atunci. La cat de mult ai investit in ea, merita... Nu am vazut niciodata un motor de epoca sa arate mai bine ca asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Octombrie 15, 2006 Autor Share Postat Octombrie 15, 2006 Am inteles. Incearca, totusi, sa repari rezervorul si sa pui tablita pe aripa. O sa arate ideal, atunci. La cat de mult ai investit in ea, merita... Nu am vazut niciodata un motor de epoca sa arate mai bine ca asta. prima oara am vrut sa-l fac cu chit...mi s-a zis ca nu merge pt vopsitu se face undeva la 400 de grade celsius si nu ar rezista, am incercat si cosiitor si tot degeaba,a curs tot se si vede ink pe unde a curs cositoru.... nu pot sa impac pe toata lumea ....cu unele chestii nici pe mine nu m-am impacat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Furia_soselei Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 unde sunt cele 3 locuri? sau a avut atas intr-o viata anterioara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 prima oara am vrut sa-l fac cu chit...mi s-a zis ca nu merge pt vopsitu se face undeva la 400 de grade celsius si nu ar rezista, am incercat si cosiitor si tot degeaba,a curs tot se si vede ink pe unde a curs cositoru.... nu pot sa impac pe toata lumea ....cu unele chestii nici pe mine nu m-am impacat oricum,a iesit super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f_zoltan Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 Nu am crezut ca se poate asa ceva. Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 RESPECT!!! SUPERB !!! am ramas fara cuvinte, vreau si io un 'M' asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.silviu Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 Felicitari!!!! frumos agregat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
violetbiker Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skodaru Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 faina treaba! felicitari. ai avut ce lucra la ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.