Sari la conținut

Ultima Creatie


Bogdan D.
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 64
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

frumos lucrata.acuma, urmeaza "cunoscatorii" care sa comenteze ca nu-i BMW..si ca sigla e pusa aiurea...respect pentru munca! :)

 

Ba s-ar parea ca e chiar BMW! Pentru ca, din cate stiu eu si scuze daca gresesc, motoarele astea sunt de la vechile motociclite nemtesti din timpul razboiului si rusii au luat fabrica drept prada de razboi (ca si in cazul ceasurilor Pobeda si inca multe altele). Aici americanii au fost mai destepti. In loc sa ia fabrici (hardware) au luat savanti (software). Cazul cel mai cunoscut este Werner von Braun care, dupa ce a facut rachetele V1 si V2 pentru Hitler, a ajuns mare mogul la NASA si a trimis peimii oameni pe luna.

 

Felicitari pentru cel care a mesterit motorul!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super treaba, iti doresc sa te bucuri de M asa cum ma bucur si eu, pentru mine e un mijloc de transport zilnic. Se vede munca depusa si e de respectat.

Filtrul original -ciuperca e mai eficient, si iti lasa mai mult loc de picioare. Vezi ca tubulatura se gaseste lejer. E pacat sa nu il pastrezi original. Ultima "sugestie": scoate ledul albastru ,pune macar unul verde... Zii un cost estimativ, dar oricat ar fi a meritat. Ai trezit la viata un monstru sacru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

costul e destul de mare.....chiar ffff mare pentru aceasta motocicleta......vopsitul a costat cel mai mult....TOATE piesele au fost reconditonate...nimik nu a ramas neatins.......motoru este inca in rodaj....pana si toate suruburile sunt noi ....nu o sa gasiti nici macar o saiba ruginita :)

post-9218-1160927512_thumb.jpg

Editat de lebadake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Superb motorul. Sa ai parte de el. Felicitari pentru munca depusa la restaurare.

Dar...Daca tot ai muncit atata...Nu ma pricep, dar in filmele cu nemtzi motocicletele nu aveau tablite cu anul fabricatiei pe rezervor. Cred ca ar trebui sa scapi urgent de ele. La fel si sigla BMW ar trebui sa stea la locul ei. La fel manerele franei si ambreiajului. Ledul ala din ceas nu prea se potriveste nici el. Astfel de bijuterii nu ar trebui customizate. Poate gresesc eu, dar...

E pacat de motocicleta, e o piesa de arta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Superb motorul. Sa ai parte de el. Felicitari pentru munca depusa la restaurare.

Dar...Daca tot ai muncit atata...Nu ma pricep, dar in filmele cu nemtzi motocicletele nu aveau tablite cu anul fabricatiei pe rezervor. Cred ca ar trebui sa scapi urgent de ele. La fel si sigla BMW ar trebui sa stea la locul ei. La fel manerele franei si ambreiajului. Ledul ala din ceas nu prea se potriveste nici el. Astfel de bijuterii nu ar trebui customizate. Poate gresesc eu, dar...

E pacat de motocicleta, e o piesa de arta...

tablita aia cu anu e pusa la fantezie ca sa vada tot romanu din ce an este(normal tablita aia cu anu de farbricatie ar trebuie sa stea pe aripa din fata, dar eu am avut unele probleme cu rezervoru si a trebuit sa acopar acele defecte).....manerele de frana si de ambreiaj asa stau ,asa sunt ele,alea originale.....lledu ala e pus pt incarcare(decu chiar era nevoie de el)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tablita aia cu anu e pusa la fantezie ca sa vada tot romanu din ce an este(normal tablita aia cu anu de farbricatie ar trebuie sa stea pe aripa din fata, dar eu am avut unele probleme cu rezervoru si a trebuit sa acopar acele defecte).....manerele de frana si de ambreiaj asa stau ,asa sunt ele,alea originale.....lledu ala e pus pt incarcare(decu chiar era nevoie de el)

Am inteles. Incearca, totusi, sa repari rezervorul si sa pui tablita pe aripa. O sa arate ideal, atunci. La cat de mult ai investit in ea, merita... Nu am vazut niciodata un motor de epoca sa arate mai bine ca asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles. Incearca, totusi, sa repari rezervorul si sa pui tablita pe aripa. O sa arate ideal, atunci. La cat de mult ai investit in ea, merita... Nu am vazut niciodata un motor de epoca sa arate mai bine ca asta.

prima oara am vrut sa-l fac cu chit...mi s-a zis ca nu merge pt vopsitu se face undeva la 400 de grade celsius si nu ar rezista, am incercat si cosiitor si tot degeaba,a curs tot se si vede ink pe unde a curs cositoru....

nu pot sa impac pe toata lumea :D ....cu unele chestii nici pe mine nu m-am impacat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prima oara am vrut sa-l fac cu chit...mi s-a zis ca nu merge pt vopsitu se face undeva la 400 de grade celsius si nu ar rezista, am incercat si cosiitor si tot degeaba,a curs tot se si vede ink pe unde a curs cositoru....

nu pot sa impac pe toata lumea :D ....cu unele chestii nici pe mine nu m-am impacat :)

 

 

oricum,a iesit super

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...