Sari la conținut

SCHUBERTH - Discutii Generale


bogdan_st
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

Este cea mai silentioasa, de departe..eu am S1 de vreo sase ani si mi-am luat de curand si un XR 1000

..pe aceeasi mobra, LT este mare diferenta.

Cu toate ca la design si cum este lucrata Shoei este opera de arta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 560
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Este cea mai silentioasa, de departe..eu am S1 de vreo sase ani si mi-am luat de curand si un XR 1000

..pe aceeasi mobra, LT este mare diferenta.

Cu toate ca la design si cum este lucrata Shoei este opera de arta.

de vreo saptamana am schimbat casca cu un SR1 .fata de vechiul meu S1 este mult mai aerisita la mersul in oras.

post-29454-0-46926100-1312282225_thumb.jpg

Editat de Black_wolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Dupa aproape 2 ani fara incidente, am reusit sa scap casca S1 Pro pe jos. Viziera zgariata, sistem de prindere viziera rupt, vopseaua sarita, totul de la prima cazatura. Casti mai ieftine le-am scapat mult mai des si n-aveau nici pe dracu.

 

Cireasa de pe tort, dupa ce ca muistii de la Schuberth vandeau accesorile la suprapret (viziera+ochelari costau aproape cat toata casca la oferta), acum nu mai gasesc deloc consumabile pentru ea pe Louis.

 

Schuberth sux.

de la ce etaj ai scapat o? :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@Adam, S1 este o casca de top dpdv al confortului si silentiozitatii.

Urechile de prindere a vizierei sunt de plastic, ca la toate, daca ai ghinionul sa o scapi exact in locul ala, aia este, se rup usor.

La fel am patit si eu, mi-a cazut tot de pe motor si am rupt o ureche+viziera zgariata.

Calitatea unei casti nu este data de felul in care se rupe sau nu o ureche la viziera.

Eu am vazut un Opel cu tabla efectiv taiata pe toata laterala ca la o cutie de conserve in urma unui accident cu un Trabant, aripa astuia fata se sparsese, fiind din cartonul ala si a actionat exact ca o lama.

Ar fi logic sa spun ca Trabantul este mai bun decit un Opel in conjunctura asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor,

 

Ca importator in Romania al brand-ului Schuberth, va invitam la noi in showroom pentru detalii privind fiecare model Schuberth.Calitatea Schuberth exista si se poate observa de la finisaje, materiale, pana la inovatiile practice, comfort, si rezistenta.

Castile Schuberth sunt in mare parte testate pe motociclete naked BMW, in tunelul aero-acustic propriu Schuberth in Magdeburg, Germania (unde este si fabrica Schuberth). Comform testelor, castile inregistreaza un nivel de zgomot mai mic comparativ cu alte casti din clase similare, ale altor brand-uri.

Comfortul unei casti este foarte mult influentat de statura conducatorului, pozitia pe motocicleta, tipul motocicletei, prezenta sau nu a unui carenaj, windshield (marimea lui), etc. Un exemplu ar fi atunci cand curentii de aer sunt directionati (datorita carenajului, parbrizului, etc), sub barbie, in loc de viziera sau partea superioara a castii.

Referitor la discutiile anterioare de pe acest topic, inca odata precizez ca senzatia de comfort/discomfort este influentata de factorii mentionati mai sus (foarte important!).

R1-model de casca sport scos din fabricatie anul trecut. Mai avem pe stoc acest model(in numar limitat) la pretul de 292 EURO . Fiind casca sport, este mai aerisita, putin mai usoara.

S1 Pro-model de casca sport-touring cunoscuta a fi cea mai silentioasa casca integrala de pe piata. Modelul se afla la maturitate.

SR1-model de casca super sport. Este prima casca cu adevarat sport scoasa de Schuberth. Modelul a fost realizat si cu sprijinul pilotului german Michael Schumacher. Este o casca menita sa concureze si sa detroneze modelele concurente de la liderii pe piata in aceasta clasa (Shoei,Arai), avand o aerodinamica, aerisire si raport de greutate superioare. Casca este disponibila in 3 marimi de carcasa, momentan doar culoarea negru mat(restul culorilor vor intra in productie incepand cu anul viitor).

Pentru detalii referitoare la modelele Schuberth va rog sa consultati site-ul http://www.schuberth.com/en/products/motorcycle.html

 

Avem oferte pentru majoritatea modelelor Schuberth. Lista de preturi este in atasament.

Va invitam la magazinul nostru pentru a consulta calitatea Schuberth. In cazul in care nu sunteti multumiti de modelul achizitionat, va putem restitui banii in decurs de o zi de la achizitionarea acestuia - detalii in magazin.

De asemenea putem asigura livrarea de accesorii si piese Schuberth pentru orice model.

Foarte important de mentionat este Mobility Program- program prin care orice client poate achizitiona o casca noua Schuberth la o treime 1/3 din pretul de lista valabil in anul achizitionarii castii precedente, in cazul in care aceasta este deteriorata in urma unui accident.Programul este valabil 3 ani de la achizitia castii; documentele necesare pentru a accesa acest program sunt: buletinul, factura de cumparare, act doveditor al accidentului de la politie(declaratie, etc). Este necesara inregistrarea online a modelului cumparat dupa achizitionare - detalii in magazin.

 

Va multumesc

SCHUBERTH OFERTA REDUCERI 2011.pdf

Editat de UNITED MOTORS ECHIPAMENTE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SR1-model de casca super sport. Este prima casca cu adevarat sport scoasa de Schuberth. Modelul a fost realizat si cu sprijinul pilotului german Michael Schumacher. Este o casca menita sa concureze si sa detroneze modelele concurente de la liderii pe piata in aceasta clasa (Shoei,Arai), avand o aerodinamica, aerisire si raport de greutate superioare.

 

...am luat un SR si sunt total amarat de sunetul din casca...absolut nesilentioasa...parca ai un motor in plus ..dar pe casca||| :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SR1-model de casca super sport. Este prima casca cu adevarat sport scoasa de Schuberth. Modelul a fost realizat si cu sprijinul pilotului german Michael Schumacher. Este o casca menita sa concureze si sa detroneze modelele concurente de la liderii pe piata in aceasta clasa (Shoei,Arai), avand o aerodinamica, aerisire si raport de greutate superioare.

 

...am luat un SR si sunt total amarat de sunetul din casca...absolut nesilentioasa...parca ai un motor in plus ..dar pe casca||| :(

 

Pai ce pusca iei casca racing si te plangi de zgomot? Ai vazut ce baga si ce scot din urechi pilotii la curse? Doape!!! Toti. Crezi ca degeaba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SR1-model de casca super sport. Este prima casca cu adevarat sport scoasa de Schuberth. Modelul a fost realizat si cu sprijinul pilotului german Michael Schumacher. Este o casca menita sa concureze si sa detroneze modelele concurente de la liderii pe piata in aceasta clasa (Shoei,Arai), avand o aerodinamica, aerisire si raport de greutate superioare.

 

...am luat un SR si sunt total amarat de sunetul din casca...absolut nesilentioasa...parca ai un motor in plus ..dar pe casca||| :(

 

 

Ca orice casca super sport, SR1 nu este gandita sa fie in primul rand silentioasa, ci usoara si cat mai ventilata. Asa sunt toate castile super sport. Pentru comfort sporit, silentiozitate, touring etc. in nici un caz nu se recomanda o casca super sport. Modelele celelalte de la Schuberth au gulerul mai etans pe gat, mai putine fante de aerisire (gandite altfel), deflectoare pe viziera si nu numai(triunghiuri mici) menite sa sparga curentii de aer si sa atenueze suieratul, etc.

Deci in concluzie, pentru zgomot cat mai mic, recomand alte modele de la Schuberth.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru zgomot cat mai mic, recomand alte modele de la Schuberth.

fara R1. Am mai enuntat problemele pe care le am eu cu acest model ratat. Inca mai merg cu o casca open face Caberg, ca-i mai silentionasa pe la 70-80 decat R1. O sa trec pe Sch R1 cand o fi mai frig.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cunoaste cineva daca merge "dublata"captusela(interiorul castii" la un shubi s1 ca o am de vreo 2 ani si s a lasat

 

Am incercat la un Schubert Profil, o casca mai "antica", de care sunt insa foarte multumit. Tre sa cumperi burete de 10 mm(daca mi amintesc bine, era cea mai subtire de la magazin. costa pana n 10 lei cam 1mp, la magazinele de burete). Casca mea nu are interiorul detasabil dar l-am scos cu totul si am taiat buretele dupa forma capului. Apoi l-am lipit cu glue de buretele castii(mere si cu prenandez dar miroase urat), pe partea dinspre polistiren(ca sa nu se vada). Am montat totul la loc si acum, dupa doi ani, casca inca mi sta fix pe cap si nici nu se vede urma de modificare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat la un Schubert Profil, o casca mai "antica", de care sunt insa foarte multumit. Tre sa cumperi burete de 10 mm(daca mi amintesc bine, era cea mai subtire de la magazin. costa pana n 10 lei cam 1mp, la magazinele de burete). Casca mea nu are interiorul detasabil dar l-am scos cu totul si am taiat buretele dupa forma capului. Apoi l-am lipit cu glue de buretele castii(mere si cu prenandez dar miroase urat), pe partea dinspre polistiren(ca sa nu se vada). Am montat totul la loc si acum, dupa doi ani, casca inca mi sta fix pe cap si nici nu se vede urma de modificare.

mane ms de raspuns!

casca veche(S1) am rezolvat o intrun accident.

asta care o am acum inca nu s a lasat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Dedics dragule, iti recomand Arai, Schubert nu am incercat, insa Arai-ul e cel mai sigur, e construit pt racing,

La capitolul galagie la viteze de peste 120-140 nici o casca nu o sa fie silentioasa

Am incercat si avut f multe casti, AGV, Shoei, Uvex, Caberg, Shark, dar ca Arai-ul nu m-a incantat niciuna, materialul fin din interior este de neegalat, pur si simplu cand o tragi pe cap te mangaie fin, viziera se inchide ermetic si acolo se simte diferenta de zgomot, insa la viteze mari, repet, nici o casca nu e silentioasa

Am observat in interior, in dreptul urechilor e un mic gol (probabil pt casti), am sa pun acolo burete, va fi cu siguranta mai silentioasa :)

Oricand vrei ti-o pot da sa faci o proba

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul nu am incercat nici un model de la Schuberth. Insa pot sa spun cate ceva despre casca pe care o am. X-lite X901. Nu e cea mai usoara, are 1510 grame insa este asa de bine echilibrata incat se simte mai usoara pe cap decat un AGV K3. Are campul vizual foarte bun. Are pinlock (au asa am luat-o). Are o aerodinamica foarte buna ( eu am mers cu 160 drept, fara sa ma ascund dupa parbriz, pe fzr 600 si nu am avut probleme de genul sa ma traga pe spate, sa mi se ridice de pe cap sau sa imi tremure capul, este foarte stabila). Foarte silentioasa (nu vajaie decat de pe la 140 in sus indiferent daca ai sau nu aerisirile deschise). Aerisire buna. Se prinde cu dublu D. Interior detasabil complet. Ce i-as mai pune este un chin curtain pentru ca exista o oarecare briza de aer ce vine de sub barba care deranjeaza uneori. Am avut-o la vanzare insa nu cred ca o mai dau pentru ca ma inteleg asa de bine cu ea. Vroiam sa imi iau XR1000 doar pentru simplul fapt ca era mai usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

azi mi-am scos si eu la plimbare noua casca Schuberth R1. Comparativ cu vechea casca Shoei X-Eleven:

plusuri

- mult mai siletioasa - pe motorul actual pe la 100-130 curentul de aer in vine fix in partea superioara a castii. cu Shoei dupa o ora ma durea capul, cu Schubeth e mult mai bine

- ochelarii de soare integrati fac toti banii

- o simti mult mai usoara cu toate ca e doar cu aprox 100g mai usoara

 

minusuri

- Shoei pare ceva mai ingrijit lucrata

- Shoei e mai bine ventilata

 

concluzie - eu zic ca a meritat investitia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Schuberth pune la dispozitie de la 1 ian. 2013 un sistem automat de raportare a accidentului, trimitand unei centrale un sms automat cu coordonatele GPS.

Inteleg ca se poate monta pe orice casca. Oricum, se pare ca este necesar un contract pe 24 luni.

 

Mai multe detalii pe site-ul dedicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Admin

Am cautat ceva pe net, dar nu m-am lamurit.

Pe site-ul oficial vad ca nu mai apare modelul S1 Pro.

Sa inteleg ca S2-ul este urmasa lui S1 si ca aceasta din urma nu se mai fabrica?

Cunoaste cineva ceva detalii in plus?

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Admin

Banuiam eu, multumesc de informatii!

Revenind la S2, am cumprat-o acum si le pot compara, avind si S1 Pro.

Intr-adevar, avand acelasi numar pare o idee mai mica fata de S1Pro, dar nu ma deranjeaza, oricum se mai lasa o idee.

Arata mult mai sexy fata de S1 Pro, ies cu ea in probe si revin cu comparatii..

 

PS;Am de vanzare un pinlock nou/nout, cu tipla pe el pt.Schubertn S2/C3.

Este marimea L, pentru casti de la XL in sus(nu se potriveste la castile L sau mai mici).

Pretul este de 100 lei, cu 50 mai putin decit in magazine.

 

 

 

Ieri am achizitionat si S2-ul, am bagat un drum de vreo 250 kilometri asa incat sunt in masura sa vin cu ceva impresii vis-a-vis de S1 si S1 Pro;

Ca sa fie clar de la inceput, atat S1Pro cit si S2 le folosesc pe K1200LT, mobra pe care esti ultra aparat de vant si intemperii, pe altele castile sunt sigur mai zgomotoase!

-S1 si S1 Pro sunt foarte asemanatoare, putine diferente la aerisiri si manevrarea vizierei, una peste alta aceeiasi casca superba pt.touring.

-S2-ul s-a schimbat atat la design cit si la interior, au dus-o mai mult inspre cele japoneze, atat la forma cit si la materialele din interior.

Fata de S1 Pro sta intr-adevar mai fixa pe cap, dar nu este diferenta de calapod, cum se spunea mai sus.

Sigur, conteaza forma capului, eu port L(58/59) si S2 este o idee mai stransa pe obraji, dar nu am avut nicio problema cu ea din punctul asta de vedere cale de 250 km.

-Imi pare a fi destinata catre cei cu mobre mai sportive(pozitia mai aplecata in fata) si asta din trei motive pe care le-am sesizat la ea:

1.Ochelarii integrati sunt mai scurti, vezi destul de mult pe sub ei, nu este nimic deranjant, dar la S1Pro acopereau cam toata fata.

Ma refer la pozitia pe LT, dreapta, am sesizat ca daca stai aplecat inspre fata ochelarii acopera bine cam tot.

2.Cu parbrizul lasat jos complet casca este putin mai zgomotoasa decit S1Pro, in exact aceleasi conditii de drum.

Ma refer la turbulentele care in cazul meu(183 cm)lovesc casca foarte putin in partea superioara.

Probabil forma castii in partea de sus, diferita de S1Pro, isi spune cuvantul.

3.Pe linga chin curtain(deflectorul de vant de la barbie)care este fix, mai vine unul suplimentar, de iarna, care se ataseaza cu arici de cel fix, ducand izolatia gatului inspre S1Pro.

Ce mi s-a parut nasol este ca atunci cind tragi casca pe cap acesta ramane undeva inauntru, trebuie sa il tragi afara cu degetele, sa-ti acopere gatul normal.

Poate acest aspect se amelioreaza, casca fiind noua.

Oricum, nu am sesizat nicio diferenta cu sau fara acea izolatie suplimentara, casca izoleaza perfect, identic ca si S1Pro.

-Cu aerisirile din varf deschise S1Pro este mult mai zgomotoasa decit S2.

Personal nu merg cu aerisirile deschise aproape niciodata, nu ma deranjeaza.

-Un mare plus pt.aerisirea de jos, din bot, este mult mai performanta decit la S1Pro, cu viziera inchisa aerul din interior este fresh tot timpul, la S1Pro nu pot merge cu viziera inchisa foarte mult, am senzatia ca ma sufoc, ca-mi lipseste aerul.

Cu asta noua pot merge oricit fara nicio problema.

-Ce au mai schimbat fata de S1Pro:

-Ambele au o treapta la viziera, o poti tine o idee ridicata(modul city), la S1Pro statea ridicata exact cit trebuia, la S2 spatiul este mult mai mare, cam 1.5 cm, rezultatul este ca atunci cind mergi cu ea in oras cantitatea de aer/curent livrata este mare.

Personal merg in oras/afara si iarna, indiferent de grade, asa incat aspectul ma deranjeaza.

-Butonul de actionare a ochelarilor de soare, desi pozitionat identic, in stanga jos, actioneaza diferit, la S1Pro impingi in fata/ochelarii coboara, inspre spate/ochelarii se ascund pe o linie logica..la S2 este "peste mana", total invers.

Nicio problema atata timp cit nu "ai ghinionul" sa detii ambele modele in acelasi timp, cazul meu, ieri am cam bajbait pina sa ma obisuiesc cu fiecare in parte.

Nu am inteles de ce au schimbat asta, ma rog, nimic deranjant dealtfel.

-Au schimbat si modul de fixare al acstii, nu mai este double D, acum ai un fel de sistem ca la centurile de siguranta.

Oricum, noul sistem se deschide/opereaza mult mai repede decit double D, presupun ca nu se pune problema sa fie mai slab.

-S2 este mult mai frumoasa decit S1Pro, mai mica, alta forma.

Am remarcat ca au pus logo-ul firmei in ambele parti, pe captuseala din interior, pe laterale, inspre obraji, atunci cind viziera este ridicata acestea "dau" foarte bine.

Oricum, ceea ce face Schuberth din punct de vedere al confortului si silentiozitatii este de top, neegalat de niciun alt brand!

Chitibusul de serviciu de prin zona, fan inrait BMW, ar putea spune ca BMW face casti mai bune, conform celor citite prin reviste.. :splat: , dar este suficient sa amintesc(pt.necunoscatori) ca Schuberth le face castile si argumentul cade ca un castel de nisip, odata cu primul val..

Hai ca de-acum o dau in poezie.. :wave:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pai Bogdane, in cazul tau este simplu, eu am ambele modele, S1Pro si S2 aproape noi, daca porti (L) nu ai decit sa ma suni si sa faci o proba cu ambele, sa faci comparatii cu ce ai tu si pe urma decizi.

Eu sunt lamurit demult in ceea ce ma priveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut tuturor,

 

Ma intereseaza daca cineva a achizitionat communication kitul mentionat in titlu. Sunt interesat de anumite aspecte:

 

1. Review despre utilizarea practica;

2. Compatibilitate in comunicare cu un kit pentru C3;

3. Disponibilitate pentru marime M (58 cm la casca);

4. Furnizorul de la care ati achizitionat sistemul;

5. Pret final la cumparare;

6. Alte elemente informationale ce considerati a fi utile;

 

Va multumesc pentru orice informatie utila. Fac o precizare, nu sunt interesat in linkuri preluate de pe siteuri din afara, m-am uitat si eu. Caut pareri de posesor si un furnizor din tara.

 

Cu stima si sarbatori fericite!

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prefer SRC pentru ca este nativ in casca schuberth (chiar riscand un dezavantajul distantei de comunicare), il prefer cu un rol multifunctional (telefon, muzica si comunicatii).

Totusi informatia legata de scala rider este foarte buna, nu stiam ca este compatibil SRC (am sa dau aceasta informatie nasului meu {cel cu care plec mai mereu la drum} in incercarea de a-l impinge catre scala rider). Insa aici ar fi totusi o intrebare: Eu stiam ca aceste echipamente sunt la vanzare doar pe piata americana - intrebare: Stii un furnizor de scala rider 9 in Romania?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai intuit bine, nu am cumparat nici unul dintre noi, inca, un sistem de comunicatie. Dar dupa un eveniment pe drum (in care l-am pierdut) am realizat ca ne trebuie un astfel de sistem. Cum amandoi avem Schuberth, m-am gandit ca SRC ar fi o solutie pentru noi. Legat de F5, dupa indicatiile tale am intrat si am analizat putin kitul, iar faptul ca imi recomanzi F5 ca fiind mai bun (ma gandesc ca ai apucat sa-l testezi practic), inseamna ca si calitativ ar fi o alegere buna si desigur mi-a dat de gandit.

 

Analizand cursul sugerat de tine, ai idee daca sunt necesare "adaptari" (gen scobire lacas de earslot sau mai stiu ce alte operatii, ceea ce nu este pe placul meu) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...