mihaip Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 Pentru a preintimpina intrebari de genul : 'cum sa construiesc o scula de sincronizat carburatoare ieftina?' propun ca acest topic sa fie sticky, eventual pus intr-un subforum de genu : DIY / instrumente .. whatever. http://homepage.ntlworld.com/frank.cooper1/balancer.html sticlele contin ulei . In mod normal acest sincronizator nu trebuie calibrat , numai sa nu gatuiti vreunul dintre furtune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 totusi, o mica avertizare: tuburile de plastic nu sunt perfecte, la vacuum se "sug" si afecteaza citirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 haoleoooo.. pai iti trebuie o debara intreaga sa "stochezi" acest enorm divais. recunosc ca e giga-simplu prin simplitatea constructiva, dar, totusi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 totusi e bun pt cei care nu au bani sa dea pe un dispozitiv d-asta sau pt cei care cred ca o sincronizare costa prea mult pt ca mai punand ceva peste iti iei scula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiciucy Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 fa si tu o traducere , ca uni stau mai prost cu engleza ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Octombrie 19, 2006 Autor Share Postat Octombrie 19, 2006 e cu poze, nu e nevoie sa citesti Sa incerc o traducere totusi : tube = tub connector = conector inlet = shtutz (sper) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiciucy Postat Octombrie 21, 2006 Share Postat Octombrie 21, 2006 e cu poze, nu e nevoie sa citesti Sa incerc o traducere totusi : tube = tub connector = conector inlet = shtutz (sper) ok e ok. vezi ca se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Octombrie 21, 2006 Share Postat Octombrie 21, 2006 Dumb question: Cum se regleaza carburile cu astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Octombrie 22, 2006 Share Postat Octombrie 22, 2006 ok daca face cineva si ii mai merg carburile dupa aia sa vina sa imi sincronizeze si mie carburile contra cost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 inlet = shtutz inlet (manifold) = (galerie de) admisieinlet connector se refera la mufele (alea cu capacele de cauciuc) de pe flansele dintre carburi si chiulasa. Se mai foloseste si intake. De asemenea, ar mai trebui sa apara pe schita si niste robinete de "gatuire", ca altfel incepe lichidul ala sa sara ca nebunu cand pornesti motorul. Later edit: acum am citit ca se foloseste ulei... este posibil sa nu fie nevoie de "gatuire" (pardon... calibrare ) Dumb question: Cum se regleaza carburile cu astea?Se conecteaza tuburile la mufele special prevazute pe galeriile de admisie, se porneste motorul si se ajusteaza deschiderea clapetelor de acceleratie pana cand depresiunea este egala in fiecare galerie (nivelul lichidului este acelasi in fiecare tub). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 Dumb question: Cum se regleaza carburile cu astea? cred ca trebuie neaparat niste robineti de "gatuire", ca altfel s-ar putea sa va mirati de ce scoate fum..... pe de alta parte, bunul simt imi spune ca in capacul sticlutelor ar trebui sa fie cate o gaurica si tot trebuie intr-un fel "etalonate" cele 4 agregate, cum arata cineva intr-un alt topic asemanator: cele 4 furtune se conecteaza pe rand la acelasi cilindru si din robineti se regleaza astfel ca indicatia sa fie egala la toate cele 4 "aparate" abia dupa asta veti avea indicatii corecte si veti putea regla cum trebuie carburatoarele... succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Octombrie 24, 2006 Autor Share Postat Octombrie 24, 2006 Se 'etaloneaza' punand mai mult sau mai putin ulei in sticla , nu prin gatuirea furtunului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 Ma fratilor, nu e vorba de a avea indicatii identice pe fiecare cilindru (nu ca nu ar fi important), ci de faptul ca, in conditiile in care merge motorul, lichidul incepe sa sara ca nebunu', datorita faptului ca (de)presiunea in galerie variaza in ritmul miscarii pistonului. Cine a folosit vacuum-meter-e sti ca daca nu gatui furtunele, acele sar ca nebunele si nu intelegi nimic - mai mult - risti sa strici instrumentul. DAR - dat fiind faptul ca se foloseste ulei, este posibil sa nu fie nevoie de gatuire datorita vascozitatii lichidului, care poate prelua o parte din variatiile de presiune. Intrebarea e - A TESTAT CINEVA APARATUL ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Octombrie 25, 2006 Autor Share Postat Octombrie 25, 2006 Ala care a facut pozele si a scris articolul l-a testat ! Eu am manometre de la louis luate la reducere si confirm faza cu saritul acelor si reglarea debitului . Pe de alta parte, 'cititorii de limba engleza' puteau sa citeasca in pagina respectiva : 'Tube connector is melted over at one end and then make a hole through it with a pin. The modified connector provides damping, giving a stable water height in the tubes. Inlet tract connectors made from 5mm screws with a 1.5mm hole drilled through the centre and the thread filed down on one half length and a nut fixed with locktite in the middle.' Adica 'gatuirea' se face prin 'tube connectors' care sunt suruburi de 5 cu o gaura de 1.5 prin mijloc tocmai pentru 'damping' (amortizare). Scopul acestui topic nu este de a prezenta cea mai buna metoda de a sincroniza carburatoare si cea mai la indemana / ieftina metoda, atunci cand nu ai manometre si vrei sa o faci cu manutza ta. Oricum, e bine de amintit diversele dificultati ce pot fi intampinate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 3, 2006 Share Postat Noiembrie 3, 2006 Tare de tot si exact stilul Romano-Cubanez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-DINU Postat Noiembrie 3, 2006 Share Postat Noiembrie 3, 2006 eu lucrez de mult timp cu asa ceva, numai ca e un pic diferit, nu am sticle ci tubul urca inapoi prin spatele panoului si acolo au capac. le calibrez punand in fiecare tub lichid la acelasi nivel cu celelalte, dupa care astup capatul si spate. lucreaza mai precis decat ceasurile de la louis! foarte important! tuburile sa aiba aceeasi lungime in spate unde trebuie sa ramana si o cantitate de aer intre dop si nivelul lichidului. eu intzeleg! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Noiembrie 3, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2006 Tare de tot si exact stilul Romano-Cubanez... razi tu .. da cel putin odata pe an apare un care zice ca vrea sa-si sincronizeze carburatoarele dar nu vrea sa dea nici 1 milion la diferiti meseriasi si caruia manometrele cele mai ieftine de la Louis i se par scumpe. Pe de alta parte stilul Romano-Cubano-Algerian are adeptii lui si prin alte tari mai evoluate : Franta, Anglia, SUA .. De exemplu asta e din UK (o fi scotian) Mai stiam inca unu la fel , dar care folosea in loc de sticle, un tub imens ca alea de le folosesc zidarii, cu putin ulei la mijloc . Ala era insa pt un GS500 care avea numai 2 carburatoare. (autorul francez) Gandeste-te, ca nu toata lumea are norocul sa cunoasca un mecanic bun ca tine si atunci nu prea are alternative. Anul trecut, de exemplu, nu aveai deschis garajul. Mecanicii din Romania ii stii la fel de bine sau chiar mai bine decat noi toti. Am avut de ales intre a merge la un meserias care pe unul l-a rezolvat pe zece i-a lasat cu ochii in soare si a invata sa fac operatiunea de unul singur. Eu mi-am cumparat manometrele de la Louis si am invatat sa le folosesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticalosu Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 sal ! plecind de la ideea 1)"sint prea sarac sa-mi cumpar un lucru ieftin" 2)experiente proaste cu calitatea de la louis,polo s.a.m.d. 3)doua vacumetre,ele fiind mecanice, n-o sa fie nici odata identice (in special cele "ieftine"de la polo,louis.....) mi-am cumparat sincronizatorul original de la yamaha (nu cred ca conteaza producatorul). un singur ceas (vacumetru) un robinet si un selector de cil. (nu stiu cum sa-i spun altfel) dupa ce sincronizezi carburatoarele cu "scula" de la louis,polo....... eu le mai pot sincroniza odata ca sa fie bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrackerX Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 Care imi face si mie carburatoarele la un fz de 750 le am dereglat singur din propria mi prostie am vrut sa le reglez eu si nu am stiut la ce risc ma supun.motorul porneste dar merge intr un hal de nedescris.HELPPPP !platesc cat face plus transport sau platesc benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrackerX Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 vreau numere de tel care vreasa imi fac motoru sa vb treaba serioasa nu p forum o data la 3 zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-DINU Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 vreau numere de tel care vreasa imi fac motoru sa vb treaba serioasa nu p forum o data la 3 zile de unde esti din romania??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex-Alex Postat Noiembrie 13, 2006 Share Postat Noiembrie 13, 2006 eu lucrez de mult timp cu asa ceva, numai ca e un pic diferit, nu am sticle ci tubul urca inapoi prin spatele panoului si acolo au capac. le calibrez punand in fiecare tub lichid la acelasi nivel cu celelalte, dupa care astup capatul si spate. lucreaza mai precis decat ceasurile de la louis! foarte important! tuburile sa aiba aceeasi lungime in spate unde trebuie sa ramana si o cantitate de aer intre dop si nivelul lichidului. eu intzeleg! topicul asta ar deveni si mai interesant daca ai posta niste poze si niste proceduri. eu unul sunt interesat de instalatia de care spui ca-i mai tare decat ceasurile de la louis (pt ca ma bata andul sa le cumpar). ... so ... ce zici ? ne faci niste poze cu maimutza pe plaja ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrackerX Postat Noiembrie 14, 2006 Share Postat Noiembrie 14, 2006 (editat) da sunt din romania si mai exact din Gaesti Dambovitza care se incumeta sa imi regleze alea/?carburatoarele astept raspunsurile voastre Editat Noiembrie 14, 2006 de CrackerX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-DINU Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 topicul asta ar deveni si mai interesant daca ai posta niste poze si niste proceduri. eu unul sunt interesat de instalatia de care spui ca-i mai tare decat ceasurile de la louis (pt ca ma bata andul sa le cumpar). ... so ... ce zici ? ne faci niste poze cu maimutza pe plaja ? hai salut! imi cer scuze ca nu am mai trecut prin topicul asta. mi-a zis un prieten ca m-a intrebat cineva ceva aici.. : ) o sa fac si o poza dar poate fac un desen ca-i simplu de tot. itzi trebuie o placa de aprox 40X70 cm (dupa gustul fiecaruia), 10 metri de furtun transparent de la piese auto, cam 6mm la interior am eu (si putzin mai gros in carne sa nu se soarba) si cateva coliere de plastic sa agatzi furtunele de placa (placaj, pal... etc) si 4 robinetzi de plastic mici (care se folosesc la acvariu) si bineintzeles stutzuri filetate, daca este cazul, pt racordarea la carburatoare. atat. pretz maxim 150 mii. : ) asta-i desenul.. nu prea ap pierdut mult timp cu el so scuze pt executzie. furtunul de 10 m l-am taiat in 4 X 2.5 (pt 4 carburatoare) in placa sunt date 4 gauri in partea de jos (la aceeasi inaltzime) prin care trec furtunele. furtunele sunt prinse cu coliere de plastic de placa. important sa aiba aceeasi lungime intre capatul din spate cu robinet si gaura (in spate sa fie la aceeasi inaltzime robinetele, cat mai axact posibil) acum cum functioneaza... cu o seringa completez lichidul din furtune, cu toate robinetele deschise, aducandu-le la acelasi nivel (cam la jumatatea inaltzimi pe placa). dupa asta inchid robinetele si "dispozitivul" este calibrat atentzie! - nu urcatzi in ture motorul cu furtunele conectate, riscatzi sa se desprinda picaturi din lichid si sa fie absorbite in motor. nu reprezinta nici un pericol pt motor, doar ca trebuie sa calibratzi din nou sistemul. - inainte de conectare verificatzi etanseitatea robinetzilor prin suflarea in furtun continuu timp de cateva secunde. nivelul trebuie sa revina exact unde era. mult succes si impliniri!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrackerX Postat Noiembrie 20, 2006 Share Postat Noiembrie 20, 2006 gaesti dambovitza romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.