Dan Cata Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 (editat) Furtune mai lungi? Cam care ar fi lungimea ideala a unui furtu? Si inca ceva am mentionat ca am pus robineti pe fiecare furtun, de ce oare nu sunt de ajutor? Depinde si de diametrul interior... Daca sa zicem ca e de 4 mm, 6 metri de furtun ajung la 2 cilindri, si ai jumate de metru de ulei in fiecare coloana. Deci 2.5 metri de la nivelul uleiului/coloana pana la carburator/admisie. Incearca sa scoti un robinet afara, inchide-l si sufla in el. Pun pariu ca trece aerul, numa nu incerca sa respiri prin ala mai mult de 30 de secunde Editat Octombrie 9, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nick YzF Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Ca tot vorbim de sincronizarea carburatoarelor, am 2 intrebari: 1. cat costa o astfel de operatiune la un service? 2. care sunt simptomele si riscurile care se ridica in momentul in care sincronizarea carburatoarelor nu mai este optima? Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Depinde si de diametrul interior... Daca sa zicem ca e de 4 mm, 6 metri de furtun ajung la 2 cilindri, si ai jumate de metru de ulei in fiecare coloana. Deci 2.5 metri de la nivelul uleiului/coloana pana la carburator/admisie. Incearca sa scoti un robinet afara, inchide-l si sufla in el. Pun pariu ca trece aerul, numa nu incerca sa respiri prin ala mai mult de 30 de secunde tu chiar crezi ce tampenii spui??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 tu chiar crezi ce tampenii spui??? Dezvolta, sa auzim si tampeniile tale. Pe ale mele le-am incercat si culmea, merg! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CICI80 Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 salutare.poate sa-mi zica si mie cineva cit costa sa-mi curete carburatoarele la o Honda vfr 750 cu tot cu chit de reparatie carburatoare si sincronizare.Multumesc salutare.poate sa-mi zica si mie cineva cit costa sa-mi curete carburatoarele la o Honda vfr 750 cu tot cu chit de reparatie carburatoare si sincronizare.Multumesc,moto ii din 1985. profit tot de topicu asta pentru a cauta si un kilometraj cu tot cu cablu.daca poate sa-mi zica cineva un pret.accelasi moto Honda VFR 750 AN 1985 sau VF 750 C,ASA AM MAI GASIT ANUMITE PIESE DE LA EL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 tot un gunoi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 Azi mi-am comandat de peste ocean unealta asta de sincronizat. Pare a fie cel mai precis instrument de la ora actuala de pe piata. Dureaza 1 - 2 saptamani pana ce ajunge, o sa revin cu pareri dupa ce il folosesc pe propria mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 Azi mi-am comandat de peste ocean unealta asta de sincronizat. Pare a fie cel mai precis instrument de la ora actuala de pe piata. Dureaza 1 - 2 saptamani pana ce ajunge, o sa revin cu pareri dupa ce il folosesc pe propria mobra Faina jucaria,e scumpa? Cate porturi are,pt 4 pistoane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 124$ adusa la oficiul postal cu vama. Are numai 2 porturi dar poti face si motoare cu mai mult de 2 stutzuri la fel de usor Niste poze, nu is ale mele dar banui ca la fel o sa arate si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 (editat) ce stie sa faca in plus fata de carbtune,twinmax si altele? banuiesc ca arata turatia motorului... sa dai mai multe detalii sau sa faci un video cu el in 'actiune'. Editat Ianuarie 29, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 (editat) Salutare, Am si eu o posibila problema. Am un Suzuki XF650 monocilindru carburator dublu si se pare ca merge intrerupt cand o tin in turatie constanta de ex. 4000 ture. Nu e foarte suparator, e abia sesizabil mai ales ca de obicei nu prea mergi in turatie constanta, accelerezi - decelerezi etc. Chestia asta se intampla in treapta a 3 a si a 4 a. Nu am verificat daca e la fel in fiecare teapta. De unde stiu daca amestecul aer/benzina e corect sau daca trebuie sincronizat carburatorul. In manual scrie ca trebuie sincronizat/verificat la fiecare 12000km. Chestia e ca consuma binisor ca la carte, cam 4,5%. Trage bine, e doar un pic cam zgomotos, poate chiar normal pt. motor DR650. Oare trebuie reglate supapele??? Reiau un pic postarea. Dupa reglaj supape, schimbat bujii si filtru de aer merge cum trebuie. Are totusi mici ezitari/sughituri sub 2000 rpm. O fi normal? Aveti idee unde se afla surubul aer/fuel ? Trebuie sa dau carburatorul jos ca sa sjung la el? Daca da, trebuie sa schimb si garniturile? Sau poate fi infundat acest "pilot jet" jigleur deoarece totul se intampla cand folosesc acceleratia la sub un sfert din cursa ? Sunt un pic comod (fiindca nu am garaj) si nu as vrea sa desfac carburatorul fara sa aflu niste pareri in prealabil. Totodata ce fac la motor imi place sa fac singur Doamne sa vina primavara mai repede Bafta. Editat Ianuarie 29, 2012 de cristtt5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 (editat) ce stie sa faca in plus fata de carbtune,twinmax si altele? banuiesc ca arata turatia motorului... sa dai mai multe detalii sau sa faci un video cu el in 'actiune'. E mult mai precis, nu are moving parts parca si e digital, mult mai precis ca orice analogic. Se auto-calibreaza si are ceva functie de gauge-mode, pentru monocilindrice. O sa vina cu ceva cartulie de instructiuni, detaliz dupa ce il folosesc prima data A ajuns!!! Abia astept sa testez unealta Editat Ianuarie 29, 2012 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 E mult mai precis, nu are moving parts parca si e digital, mult mai precis ca orice analogic. Se auto-calibreaza si are ceva functie de gauge-mode, pentru monocilindrice. O sa vina cu ceva cartulie de instructiuni, detaliz dupa ce il folosesc prima data A ajuns!!! Abia astept sa testez unealta am citit pe advrider ca urmeaza sa scoata si 'harmonizer' cu 4 porturi de admisie....pana un'alta vad ca scrie pe el ca modul tahometru masoara frecventa vacuumului creat si ca atare 'pentru modul tahometru, conectati portul galben pentru 1 cilindru si rosu pentru 2 cilindri'. adica nu poate fi folosit ca tahometru decat ptr max 2 cilindri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 Pai are 2 porturi. Poti sincroniza si mobre cu 4 cilindri, cate 2 pe rand, apoi intre ele. Daca la 4 cilindri ti-ar arata 2000 rpm pe el si pe bord ai avea 4000, iaca inmultesti cu 2 si tot acolo esti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 O intrebare catre cei care isi sincronozeaza singuri carburatoarele: Merita sa dau triplu pe asta: http://www.louis.de/_20aaff434fb6e67db2ddaeddd3cfb72fbd/index.php?topic=search&searchterm=10003172&cmd.x=8&cmd.y=6 fata de scula asta: http://www.motomike.eu/mike/search/WINKELSCHRAUBEN/article/294571?sr=120 ????? Eu voi sincroniza 2-3-4 motoare pe an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Aia nu e numa ceva surubelnita lunga indoita la 90 de grade? Nu prea vad ce ar avea de-a face cu sincronizarea, aia parca se foloseste la reglatul amestecului, parca alea is asa mai greu accesibile, insa se poate sa ma insel eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Aia nu e numa ceva surubelnita lunga indoita la 90 de grade? Nu prea vad ce ar avea de-a face cu sincronizarea, aia parca se foloseste la reglatul amestecului, parca alea is asa mai greu accesibile, insa se poate sa ma insel eu Cea eftina' este cu cablu intern, iar cea de la louis este cu mecanism. Ce-i drept e ca cu cea eftina' nu ai asa finete, dar parca nu imi vine sa dua 50 oiro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 O intrebare catre cei care isi sincronozeaza singuri carburatoarele: Merita ????? La 2, 3, 4 motoare NU! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 O intrebare catre cei care isi sincronozeaza singuri carburatoarele: Merita sa dau triplu pe asta: http://www.louis.de/_20aaff434fb6e67db2ddaeddd3cfb72fbd/index.php?topic=search&searchterm=10003172&cmd.x=8&cmd.y=6 fata de scula asta: http://www.motomike.eu/mike/search/WINKELSCHRAUBEN/article/294571?sr=120 ????? Eu voi sincroniza 2-3-4 motoare pe an. 50 de ioro? LOL eu am asa ceva: http://www.ebay.co.uk/itm/Angle-screwdriver-attachment-bit-use-drills-/110857629541?pt=UK_Home_Garden_PowerTools_SM&hash=item19cfa12f65 cu 30 de lei o ai la tine acasa. intimplator in pozele de pe Louis e aratat un Bandit din cele pe carburatie, cum am eu. cu scula din link faci treaba fara nici o problema. cu mentiunea ca nu are treaba direct cu sincronizarea, alea sint suruburile pilot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 (editat) Poze citeva intrebari... stuturile metalice care se monteaza la galerii nu pot fi gaurite cu un burghiu de 1mm .?eu am tub de 4mm cit are si dimensiunea exterioara a robinetelor de acvarii ....mai mari nu am gasit ..e vreo problema?ms Editat Aprilie 23, 2012 de justme2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 WTF man, da' are si GPS jucaria? nush cum sa face ca sistemul meu, care se face in 3 minute si costa 3 lei se incapatineaza sa mearga f bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Ala o pus tuburile alea doua ca sa nu ii traga lichid in motor Ingenioasa solutia daca stai sa te gandesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Ala o pus tuburile alea doua ca sa nu ii traga lichid in motor Ingenioasa solutia daca stai sa te gandesti daca stai sa te gandesti folosesti alta optiune... mult, mullt mai precisa vase comunicante, nu gunoaie de "preiau" uleiul care oricum e degeaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Am stat, m-am gandit, da tot nu am inteles ce vrei sa zici Pana una alta, ma bucur in continuare de Harmonizerul meu, merge de minune, si pe BMW si pe japoneze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.