Sari la conținut

Sincronizator Carburatoare


mihaip
 Share

Postări Recomandate

o intrebare cam de incepator........

am o ninja zx6 r din 96 si am curatat carburatoarele iar acum dupa 5-7 mii ture parca merge in 2-3 pistoane..

si am mai observat o chestie ca vacumurile nu se ridica la fel adik pe pistonu 4 primu si dupa aia celelalte........

acum am un sincronizator de pe louis dar nu stiu de unde se regleaza carb.............din suruburile pilot sau de la reglaju dintre ele la clapete..........

:finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 934
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

intrebare de necunoscator in ale mecanicii:

 

1. Cum iti dai seama ca nu sunt bine sincronizate carburatoarele?

 

2. Cum iti dai seama ca iti merge in 3 pistoane?

 

 

1. E o operatie care se impune odata la cativa ani. E destul de greu de sesizat o desincronizare mica (dar importanta). Se observa la turatii joase prin fluctuatii de turatie si vibratii la mers in gol ale motoretei.

 

2. Aici se lasa cu usturimi si bashici. Pui degetul umed pe tevile de evacuare, cat mai aproape de motor, daca merge in 3, una din tevi e doar caldutza in timp ce celelalte 3 frig. Tre executat repede si imediat ce motorul a pornit, si e inca rece, altfel nu poti folosi degetul pentru verificari ulterioare :ok:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

asta e motivul pentru care nu toti colindatorii au ajuns muzicieni. :ok:

ca sa faci asa ceva este obligatoriu sa te fi nascut cu lada de scule in brate , motorul il auzi si il simti. stii cand el vrea ceva. si oricat de bun meseriasi ai fi , in fiecare zi mai inveti cate ceva. este obligatoriu ca in fiecare dimineata sa te uiti in oglinda si sa spui ASTAZI SUNT MAI BUN CA IERI IAR MAINE VOI FI PERFECT(acest lucru a fost spus de celebrul filozof zimbabuian mort la nastere)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

se sincronizeaza din suruburile dintre ele dar mai intai verifica daca acele de dozaj(trebuie sa scoti membranele afara si sa verifici daca acele sunt egale,adica , vei vedea pe capatul lor cateva 'taieturi' iar in una dintre ele o siguranta) , oricum vei ajunge cu ea la un atelier, incearca sa o reglezi,nu te costa nimic. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Anunt urgent,

 

Cine are un sincronizator cu 2 ceasuri vacumatice de vanzare??? ca inebunesc si tot nu pot regla gs-ul meu cum trebe, am inebunit carburatoarele si tot nu porneste iar cand porneste se incalzeste si merge bine turat dar da rateuri pe esapament la relanti ca si cum ar intrerupe o bujie iar cind o scot si o verific da scanteie sanatoasa, sunt noi si alele lui bujiile.

 

Astept oferte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Anunt urgent,

 

Cine are un sincronizator cu 2 ceasuri vacumatice de vanzare??? ca inebunesc si tot nu pot regla gs-ul meu cum trebe, am inebunit carburatoarele si tot nu porneste iar cand porneste se incalzeste si merge bine turat dar da rateuri pe esapament la relanti ca si cum ar intrerupe o bujie iar cind o scot si o verific da scanteie sanatoasa, sunt noi si alele lui bujiile.

 

Astept oferte.

Ce te face sa crezi ca iti vei rezolva problema cu un vacuumetru? Din cate spui ai probleme mai grave cu carburatoarele decat o amarata de sincronizare. Du motorul la cineva care se pricepe sa-ti curete si regleze carburile sau sa iti spuna ce piese trebuie inlocuite in cel mai rau caz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Anunt urgent,

 

Cine are un sincronizator cu 2 ceasuri vacumatice de vanzare??? ca inebunesc si tot nu pot regla gs-ul meu cum trebe, am inebunit carburatoarele si tot nu porneste iar cand porneste se incalzeste si merge bine turat dar da rateuri pe esapament la relanti ca si cum ar intrerupe o bujie iar cind o scot si o verific da scanteie sanatoasa, sunt noi si alele lui bujiile.

 

Astept oferte.

 

 

daca se incalzeste e amestecul prea sarac. mai da-i putina zeama inainte sa-l f... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor,

Am o mica-mare problema:

Nu am pornit motorul peste iarna si aveam rezervorul plin cu benzina :cheers: Implicit carburatoarele pline cu benzina (care ulterior s-au tranformat in apa)... [etc] ...

Mi s-au infundat carburatoarele/supapele (?) si vreau sa le curat. Am tot cautat numarul lui baiazid dar se pare ca este indisponibil... :cheers:

Nu vreau sa il fac la un incepator deoarece reglajul conteaza destul de mult DAR nici intr-un service sa ma rupa de bani :wave: !

 

Daca ma poate indruma careva spre cineva (si eventual un pret) ar fi super!

Alte detalii care ar putea fi de folos:

- moto Honda CBR 600F3 (din '97)

- zona in care se afla: Brancoveanu;

- nu mai porneste; Daca ma chinui pot sa il pornesc si sa merg in 3 timpi (?);

- daca se poate sa vina persoana care il face cu sculele la mine e ok, daca nu am sa caut o masina de transport!;

- Vreau cat mai repede sa il fac ca sa prind weekendul! :D

 

Asfalt Uscat tuturor!

Editat de paul_tulcea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va prezint scula productie proprie pentru reglat carburatoare. initial e gandita pt fordul v6 la care lucrez, maine insa o voi pune sa vedem carburile lui joe care prezinta gauri in turatie si-un consum urban de peste 8. amestecul il voi masura cu doua lambade (cate una pe fiecare esapament), episodul doi maine cu partea practica :cheers:

post-13350-1204754572_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum adica sa mergi in 3 timpi ,frate ?

Baiazid nu mai este in tara , d-aia nu ti-a raspuns .

 

gasesti la sectiunea service telefoane si adrese de mecanici .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum adica sa mergi in 3 timpi ,frate ?

Baiazid nu mai este in tara , d-aia nu ti-a raspuns .

 

gasesti la sectiunea service telefoane si adrese de mecanici .

:cheers:) De aceea am pus un semnul interebarii...

Ideea este ca raspunde greu la comenzi (in reluare)...

La service Honda imi cere 80RON pentru curatare cu etc la carburatoare. Mi se pare cam putin (avand in vedere ca altii cer la negru pana la 200RON). Ma puteti ajuta/indruma spre cineva care se pricepe si este/sta aproape de zona Brancoveanu?

 

(Am incercat ieri sa il pornesc insa fara succes!)

 

Numai bine si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, :P

Cu sincronizarea am terminat de mult, acum mi-am dat seama k am dereglat si nivelul in camere, am umblat la lamela de pe plutitoare si cu socul tras se ineaca repede, cind merge in parametri normali de temperetura nu se simte diferenta, nu se ineaca. Am buji noi multi-ground si e scinteie bine, asa k cine stie sa ma invete cum sa le reglez inapoi cum erau, e cel mai tare :D dau bere. Daca nu... ma descurc eu prin masuratori consecutive si tatonari pina reusesc.

Nu am pus poza cu sincronizarorul meu pt k ati fi toti gelosi :rose: :D :lol: :D

Este luata schita de aici, si adaptat k nu am avut robineti, merge f bine si e f sensibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, :P

Cu sincronizarea am terminat de mult, acum mi-am dat seama k am dereglat si nivelul in camere, am umblat la lamela de pe plutitoare si cu socul tras se ineaca repede, cind merge in parametri normali de temperetura nu se simte diferenta, nu se ineaca. Am buji noi multi-ground si e scinteie bine, asa k cine stie sa ma invete cum sa le reglez inapoi cum erau, e cel mai tare :D dau bere. Daca nu... ma descurc eu prin masuratori consecutive si tatonari pina reusesc.

Nu am pus poza cu sincronizarorul meu pt k ati fi toti gelosi :rose: :D :lol: :D

Este luata schita de aici, si adaptat k nu am avut robineti, merge f bine si e f sensibil.

 

Pt plutitoare :

fara a presa arcurile cuielor poantou (carb tinut oblic ) distanta intre planul garniturii paharului si cel mai departat punct al plutitorului de planul mai inainte amintit 14,7+- 1mm (15 mm e ok).

Se poate verifica si pe motor cu ajutorul unui tub transparent cuplat la stutul drenaj ,se slabeste surubul drenaj iar nivelul trebuie sa urce la nivelul garniturii paharului (toleranta 1mm)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Urmaresc postul cu interes de mult timp. Azi nu ma pot abtine sa nu zic ca ceasurile de sincronizare de pe louis sunt un mare cocos ... alea 2 - doar 30 eu (la reducere de la 40 EU) insa si la pretul asta un mare cocos raman.

Stie cineva ceasuri bune si pe unde se pot gasi?

 

Stima,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Se poate verifica si pe motor cu ajutorul unui tub transparent cuplat la stutul drenaj ,se slabeste surubul drenaj iar nivelul trebuie sa urce la nivelul garniturii paharului (toleranta 1mm)"

 

La mine nu se poate asa ceva :lol:

Ori cum iti ramin dator, Multam mult :D sa sti k tot asa am facut si pina acum, dar cu masuratul distantei e mai imprecis,

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema cu yamaha virago 535 din '96 . in noiembrie , cand m-am dat ultima oara anul trecut mergea fara probleme , prindea chiar 140 km/h si peste daca era necesar ( foarte , foarte rar i-am dat atat ), de regula merg cu 100 - 120 km/h . bateria a stat in casa peste iarna si a fost pusa la incarcat din cand in cand ).nu l-am pornit deloc toata iarna. de vreo 3 zile l-am pornit si am facut 300 de km cu el ( avea rezervorul plin din noiembrie) si pana la 70- 80 km/h mai merge cumva dupa care abia daca pot prinde 100 km/h . am facut plinul de la omv si cam 100 de km aceeasi problema , e la fel de puturos ca o mobra , nu vrea sa traga peste suta . am verificat carburatoarele , jicloarele sunt curate , membranele vacuumatice perfecte , filtrul de aer curat ... daca l-am pornit fara filtru de aer si nu se tureaza cand il accelerez , mai degraba da sa moara. va rog dati-mi un sfat ce sa mai verific . sa incerc alta benzina ? de care ??? de unde ? o fi ruginit cilindrii pe interior ( imi dau si eu cu parerea , poate gresesc ) dar nu mai stiu ce sa cred , si asa vreme faina-i afara si eu ma uit la el in garaj si tot verific ce ar putea avea . astept sfaturi !!!!! va multumesc . :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aparat home made, cu coloana de mercur. am prezentat-o cate posturi mai devreme. motoru merge acum "ca uns", mi-a luat aproape o ora pana am fost multumit de rezultat. relatiul mergea perfect dupa primele invarteli de surubelnita, la turatii se strica faza. dupa lungi mestereli la relanti, la amestec...acum am facut 260 de km cu un plin pana la rezerva. inainte mutam la 190 pe R. mers numai in oras. nu se mai simt gauri in turatie, are putere deja de la 3000 de r/m. pornirea cu soclu la jumate de vis, zilele astea au fost cam 7 grade afara.

 

alimentarea cu benzina a fost deliciul serii, o sticla atarnata la inaltimi ametitoare din lipsa de cuie s-o pun mai civilizat.

post-13350-1205541973_thumb.jpg

post-13350-1205542016_thumb.jpg

post-13350-1205542160_thumb.jpg

post-13350-1205542189_thumb.jpg

post-13350-1205542229_thumb.jpg

Editat de crazyahmed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am o problema cu yamaha virago 535 din '96 . in noiembrie , cand m-am dat ultima oara anul trecut mergea fara probleme , prindea chiar 140 km/h si peste daca era necesar ( foarte , foarte rar i-am dat atat ), de regula merg cu 100 - 120 km/h . bateria a stat in casa peste iarna si a fost pusa la incarcat din cand in cand ).nu l-am pornit deloc toata iarna. de vreo 3 zile l-am pornit si am facut 300 de km cu el ( avea rezervorul plin din noiembrie) si pana la 70- 80 km/h mai merge cumva dupa care abia daca pot prinde 100 km/h . am facut plinul de la omv si cam 100 de km aceeasi problema , e la fel de puturos ca o mobra , nu vrea sa traga peste suta . am verificat carburatoarele , jicloarele sunt curate , membranele vacuumatice perfecte , filtrul de aer curat ... daca l-am pornit fara filtru de aer si nu se tureaza cand il accelerez , mai degraba da sa moara. va rog dati-mi un sfat ce sa mai verific . sa incerc alta benzina ? de care ??? de unde ? o fi ruginit cilindrii pe interior ( imi dau si eu cu parerea , poate gresesc ) dar nu mai stiu ce sa cred , si asa vreme faina-i afara si eu ma uit la el in garaj si tot verific ce ar putea avea . astept sfaturi !!!!! va multumesc . ;)

 

Salut, verifica mai intai bujiile sa dea scinteie buna nu pe margini sau alba, carburatoarele sa nu fie infundate si filtrele de benzina, si cel de aer. Si nu are cum sa nu porneasca iar sa mearga cum trebe.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, verifica mai intai bujiile sa dea scinteie buna nu pe margini sau alba, carburatoarele sa nu fie infundate si filtrele de benzina, si cel de aer. Si nu are cum sa nu porneasca iar sa mearga cum trebe.

Bafta

S-a rezolvat viroaga. Avea probleme cu ambele carburatoare

La carburatorul cilindrului spate diafragma pistonasului era desprinsa

la cel al cilindrului frontal lipsea saiba de sub surubul strangere al tubului de emulsie (lipsa in urma vreunei interventii de intretinere iar acesta avea joc 2-3 mm nefiind asigurat de surub ) deci cilindrul frontal mergea foarte sarac in sarcini mijlocii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

mai baieti am si eu o belea cu carburiciurile mele mici si dragi . Am o baba de yamaha FZR de prin 88 si saraca balbaie exact ca o baba la cumparaturi .io nu prea ma pricep cu reglaje vacumuri si alte tuburi sunt prea incuiat asta e invinutima daca vreti io atata stiu dau cheie ma urc pe ia si o iau la talpa . daca ma poate ajuta cineva cu chestiile alea interesante care par ptr mine de parca ar fi scoase din cartile lu ( Einstein ) si sa imi faca un reglaj la carburiciuri contra cost da nu prea mult ca mis sarac vas ramane mega recunoscator eu sunt din timisoara . Multumesc si asfalt uscat . Apropo daca poate si vrea careva sa faca un pustiu de bine ma poate gasi pe mess Don_juante@yahoo.com ms mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine poate sa-mi spuna cat costa un carburator de suzuki gsx 750 R, sau daca are cineva de vanzare sa-mi trimita un mail la oanadaniel@gmail.com, am nevoie urgenta, multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

am inceput sa citesc topicul dar nu l-am mai si terminat. in legatura cu lungimea furtunelor...

 

conteaza lungimea furtunului in spatele lichidului, mai exact cantitatea de aer care se afla in spatele lichidului. cum spunea cineva, presiunea va fi mereu aceasi(sau mai degraba depresiunea), dar o cantitate mica de aer se va expanda mai putin la o scadere de presiune, pe cand o cantitate mai mare de aer va lua un volum mai mare, supusa aceleiasi scaderi de presiune. rezulta astfel o indicatie gresita.

Trebuie sa va ganditi ca tocmai aerul din spatele luchidului il impinge pe aceste(lichidul) catre cilindru, tocmai datorita scaderii de presiune. nu conteaza cat furtun se afla intre lichid si gaura de admisie, conteaza sa fie aceeasi cantitate de lichid si acelasi volum de aer intre luchid si capatul obturat al furtunului

In cazul cu sticlele, aerul din spatele lichidului, este, asa cum va dati seama, aerul care ramane in sticla.

 

Mergand pe aceeasi idee, cu cat se afla mai mult aer in spatele ichidului, ca atat el isi va mari volumul mai mult, si cu atat veti avea o masuratoare mai fina. Ca sa va convingeti, in extrema cealalta, ce se intampla cand nu lasam deloc aer in spatele lichidului? Presupunand ca furtunul nu se deformeaza, lichidul nu se va deplasa deloc, oricat de mult ar scadea presiunea. atentie insa, cu cat se lasa mai multe aer in spatele lichidului, cu atat creste riscul sa bagati apa colorata, sau orice ati folosi voi, in cilindri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...