prisihayabusa Postat Septembrie 28, 2007 Share Postat Septembrie 28, 2007 o intrebare cam de incepator........ am o ninja zx6 r din 96 si am curatat carburatoarele iar acum dupa 5-7 mii ture parca merge in 2-3 pistoane.. si am mai observat o chestie ca vacumurile nu se ridica la fel adik pe pistonu 4 primu si dupa aia celelalte........ acum am un sincronizator de pe louis dar nu stiu de unde se regleaza carb.............din suruburile pilot sau de la reglaju dintre ele la clapete.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat Septembrie 28, 2007 Share Postat Septembrie 28, 2007 (editat) intrebare de necunoscator in ale mecanicii: 1. Cum iti dai seama ca nu sunt bine sincronizate carburatoarele? 2. Cum iti dai seama ca iti merge in 3 pistoane? Editat Septembrie 28, 2007 de Infinity Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex-Alex Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 intrebare de necunoscator in ale mecanicii: 1. Cum iti dai seama ca nu sunt bine sincronizate carburatoarele? 2. Cum iti dai seama ca iti merge in 3 pistoane? 1. E o operatie care se impune odata la cativa ani. E destul de greu de sesizat o desincronizare mica (dar importanta). Se observa la turatii joase prin fluctuatii de turatie si vibratii la mers in gol ale motoretei. 2. Aici se lasa cu usturimi si bashici. Pui degetul umed pe tevile de evacuare, cat mai aproape de motor, daca merge in 3, una din tevi e doar caldutza in timp ce celelalte 3 frig. Tre executat repede si imediat ce motorul a pornit, si e inca rece, altfel nu poti folosi degetul pentru verificari ulterioare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 asta e motivul pentru care nu toti colindatorii au ajuns muzicieni. ca sa faci asa ceva este obligatoriu sa te fi nascut cu lada de scule in brate , motorul il auzi si il simti. stii cand el vrea ceva. si oricat de bun meseriasi ai fi , in fiecare zi mai inveti cate ceva. este obligatoriu ca in fiecare dimineata sa te uiti in oglinda si sa spui ASTAZI SUNT MAI BUN CA IERI IAR MAINE VOI FI PERFECT(acest lucru a fost spus de celebrul filozof zimbabuian mort la nastere) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 se sincronizeaza din suruburile dintre ele dar mai intai verifica daca acele de dozaj(trebuie sa scoti membranele afara si sa verifici daca acele sunt egale,adica , vei vedea pe capatul lor cateva 'taieturi' iar in una dintre ele o siguranta) , oricum vei ajunge cu ea la un atelier, incearca sa o reglezi,nu te costa nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 Anunt urgent, Cine are un sincronizator cu 2 ceasuri vacumatice de vanzare??? ca inebunesc si tot nu pot regla gs-ul meu cum trebe, am inebunit carburatoarele si tot nu porneste iar cand porneste se incalzeste si merge bine turat dar da rateuri pe esapament la relanti ca si cum ar intrerupe o bujie iar cind o scot si o verific da scanteie sanatoasa, sunt noi si alele lui bujiile. Astept oferte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Ianuarie 24, 2008 Share Postat Ianuarie 24, 2008 Anunt urgent, Cine are un sincronizator cu 2 ceasuri vacumatice de vanzare??? ca inebunesc si tot nu pot regla gs-ul meu cum trebe, am inebunit carburatoarele si tot nu porneste iar cand porneste se incalzeste si merge bine turat dar da rateuri pe esapament la relanti ca si cum ar intrerupe o bujie iar cind o scot si o verific da scanteie sanatoasa, sunt noi si alele lui bujiile. Astept oferte. Ce te face sa crezi ca iti vei rezolva problema cu un vacuumetru? Din cate spui ai probleme mai grave cu carburatoarele decat o amarata de sincronizare. Du motorul la cineva care se pricepe sa-ti curete si regleze carburile sau sa iti spuna ce piese trebuie inlocuite in cel mai rau caz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyahmed Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Anunt urgent, Cine are un sincronizator cu 2 ceasuri vacumatice de vanzare??? ca inebunesc si tot nu pot regla gs-ul meu cum trebe, am inebunit carburatoarele si tot nu porneste iar cand porneste se incalzeste si merge bine turat dar da rateuri pe esapament la relanti ca si cum ar intrerupe o bujie iar cind o scot si o verific da scanteie sanatoasa, sunt noi si alele lui bujiile. Astept oferte. daca se incalzeste e amestecul prea sarac. mai da-i putina zeama inainte sa-l f... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_tulcea Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 (editat) Salut tuturor, Am o mica-mare problema: Nu am pornit motorul peste iarna si aveam rezervorul plin cu benzina Implicit carburatoarele pline cu benzina (care ulterior s-au tranformat in apa)... [etc] ... Mi s-au infundat carburatoarele/supapele (?) si vreau sa le curat. Am tot cautat numarul lui baiazid dar se pare ca este indisponibil... Nu vreau sa il fac la un incepator deoarece reglajul conteaza destul de mult DAR nici intr-un service sa ma rupa de bani ! Daca ma poate indruma careva spre cineva (si eventual un pret) ar fi super! Alte detalii care ar putea fi de folos: - moto Honda CBR 600F3 (din '97) - zona in care se afla: Brancoveanu; - nu mai porneste; Daca ma chinui pot sa il pornesc si sa merg in 3 timpi (?); - daca se poate sa vina persoana care il face cu sculele la mine e ok, daca nu am sa caut o masina de transport!; - Vreau cat mai repede sa il fac ca sa prind weekendul! Asfalt Uscat tuturor! Editat Martie 5, 2008 de paul_tulcea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyahmed Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 va prezint scula productie proprie pentru reglat carburatoare. initial e gandita pt fordul v6 la care lucrez, maine insa o voi pune sa vedem carburile lui joe care prezinta gauri in turatie si-un consum urban de peste 8. amestecul il voi masura cu doua lambade (cate una pe fiecare esapament), episodul doi maine cu partea practica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 cum adica sa mergi in 3 timpi ,frate ? Baiazid nu mai este in tara , d-aia nu ti-a raspuns . gasesti la sectiunea service telefoane si adrese de mecanici . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_tulcea Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 cum adica sa mergi in 3 timpi ,frate ? Baiazid nu mai este in tara , d-aia nu ti-a raspuns . gasesti la sectiunea service telefoane si adrese de mecanici . ) De aceea am pus un semnul interebarii... Ideea este ca raspunde greu la comenzi (in reluare)... La service Honda imi cere 80RON pentru curatare cu etc la carburatoare. Mi se pare cam putin (avand in vedere ca altii cer la negru pana la 200RON). Ma puteti ajuta/indruma spre cineva care se pricepe si este/sta aproape de zona Brancoveanu? (Am incercat ieri sa il pornesc insa fara succes!) Numai bine si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 Salut, Cu sincronizarea am terminat de mult, acum mi-am dat seama k am dereglat si nivelul in camere, am umblat la lamela de pe plutitoare si cu socul tras se ineaca repede, cind merge in parametri normali de temperetura nu se simte diferenta, nu se ineaca. Am buji noi multi-ground si e scinteie bine, asa k cine stie sa ma invete cum sa le reglez inapoi cum erau, e cel mai tare dau bere. Daca nu... ma descurc eu prin masuratori consecutive si tatonari pina reusesc. Nu am pus poza cu sincronizarorul meu pt k ati fi toti gelosi Este luata schita de aici, si adaptat k nu am avut robineti, merge f bine si e f sensibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 Salut, Cu sincronizarea am terminat de mult, acum mi-am dat seama k am dereglat si nivelul in camere, am umblat la lamela de pe plutitoare si cu socul tras se ineaca repede, cind merge in parametri normali de temperetura nu se simte diferenta, nu se ineaca. Am buji noi multi-ground si e scinteie bine, asa k cine stie sa ma invete cum sa le reglez inapoi cum erau, e cel mai tare dau bere. Daca nu... ma descurc eu prin masuratori consecutive si tatonari pina reusesc. Nu am pus poza cu sincronizarorul meu pt k ati fi toti gelosi Este luata schita de aici, si adaptat k nu am avut robineti, merge f bine si e f sensibil. Pt plutitoare : fara a presa arcurile cuielor poantou (carb tinut oblic ) distanta intre planul garniturii paharului si cel mai departat punct al plutitorului de planul mai inainte amintit 14,7+- 1mm (15 mm e ok). Se poate verifica si pe motor cu ajutorul unui tub transparent cuplat la stutul drenaj ,se slabeste surubul drenaj iar nivelul trebuie sa urce la nivelul garniturii paharului (toleranta 1mm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 Salut, Urmaresc postul cu interes de mult timp. Azi nu ma pot abtine sa nu zic ca ceasurile de sincronizare de pe louis sunt un mare cocos ... alea 2 - doar 30 eu (la reducere de la 40 EU) insa si la pretul asta un mare cocos raman. Stie cineva ceasuri bune si pe unde se pot gasi? Stima, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 "Se poate verifica si pe motor cu ajutorul unui tub transparent cuplat la stutul drenaj ,se slabeste surubul drenaj iar nivelul trebuie sa urce la nivelul garniturii paharului (toleranta 1mm)" La mine nu se poate asa ceva Ori cum iti ramin dator, Multam mult sa sti k tot asa am facut si pina acum, dar cu masuratul distantei e mai imprecis, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 se poate masura precis si cu sublerul (partea prt adancimi sau exista dispozitiv special pt asa ceva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sonny Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 am o problema cu yamaha virago 535 din '96 . in noiembrie , cand m-am dat ultima oara anul trecut mergea fara probleme , prindea chiar 140 km/h si peste daca era necesar ( foarte , foarte rar i-am dat atat ), de regula merg cu 100 - 120 km/h . bateria a stat in casa peste iarna si a fost pusa la incarcat din cand in cand ).nu l-am pornit deloc toata iarna. de vreo 3 zile l-am pornit si am facut 300 de km cu el ( avea rezervorul plin din noiembrie) si pana la 70- 80 km/h mai merge cumva dupa care abia daca pot prinde 100 km/h . am facut plinul de la omv si cam 100 de km aceeasi problema , e la fel de puturos ca o mobra , nu vrea sa traga peste suta . am verificat carburatoarele , jicloarele sunt curate , membranele vacuumatice perfecte , filtrul de aer curat ... daca l-am pornit fara filtru de aer si nu se tureaza cand il accelerez , mai degraba da sa moara. va rog dati-mi un sfat ce sa mai verific . sa incerc alta benzina ? de care ??? de unde ? o fi ruginit cilindrii pe interior ( imi dau si eu cu parerea , poate gresesc ) dar nu mai stiu ce sa cred , si asa vreme faina-i afara si eu ma uit la el in garaj si tot verific ce ar putea avea . astept sfaturi !!!!! va multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 cilindri nu au cum sa rugineasca, mai degraba incearca si cu alte bujii <asta e doar parerea mea> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyahmed Postat Martie 15, 2008 Share Postat Martie 15, 2008 (editat) aparat home made, cu coloana de mercur. am prezentat-o cate posturi mai devreme. motoru merge acum "ca uns", mi-a luat aproape o ora pana am fost multumit de rezultat. relatiul mergea perfect dupa primele invarteli de surubelnita, la turatii se strica faza. dupa lungi mestereli la relanti, la amestec...acum am facut 260 de km cu un plin pana la rezerva. inainte mutam la 190 pe R. mers numai in oras. nu se mai simt gauri in turatie, are putere deja de la 3000 de r/m. pornirea cu soclu la jumate de vis, zilele astea au fost cam 7 grade afara. alimentarea cu benzina a fost deliciul serii, o sticla atarnata la inaltimi ametitoare din lipsa de cuie s-o pun mai civilizat. Editat Martie 15, 2008 de crazyahmed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 am o problema cu yamaha virago 535 din '96 . in noiembrie , cand m-am dat ultima oara anul trecut mergea fara probleme , prindea chiar 140 km/h si peste daca era necesar ( foarte , foarte rar i-am dat atat ), de regula merg cu 100 - 120 km/h . bateria a stat in casa peste iarna si a fost pusa la incarcat din cand in cand ).nu l-am pornit deloc toata iarna. de vreo 3 zile l-am pornit si am facut 300 de km cu el ( avea rezervorul plin din noiembrie) si pana la 70- 80 km/h mai merge cumva dupa care abia daca pot prinde 100 km/h . am facut plinul de la omv si cam 100 de km aceeasi problema , e la fel de puturos ca o mobra , nu vrea sa traga peste suta . am verificat carburatoarele , jicloarele sunt curate , membranele vacuumatice perfecte , filtrul de aer curat ... daca l-am pornit fara filtru de aer si nu se tureaza cand il accelerez , mai degraba da sa moara. va rog dati-mi un sfat ce sa mai verific . sa incerc alta benzina ? de care ??? de unde ? o fi ruginit cilindrii pe interior ( imi dau si eu cu parerea , poate gresesc ) dar nu mai stiu ce sa cred , si asa vreme faina-i afara si eu ma uit la el in garaj si tot verific ce ar putea avea . astept sfaturi !!!!! va multumesc . Salut, verifica mai intai bujiile sa dea scinteie buna nu pe margini sau alba, carburatoarele sa nu fie infundate si filtrele de benzina, si cel de aer. Si nu are cum sa nu porneasca iar sa mearga cum trebe. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Salut, verifica mai intai bujiile sa dea scinteie buna nu pe margini sau alba, carburatoarele sa nu fie infundate si filtrele de benzina, si cel de aer. Si nu are cum sa nu porneasca iar sa mearga cum trebe. Bafta S-a rezolvat viroaga. Avea probleme cu ambele carburatoare La carburatorul cilindrului spate diafragma pistonasului era desprinsa la cel al cilindrului frontal lipsea saiba de sub surubul strangere al tubului de emulsie (lipsa in urma vreunei interventii de intretinere iar acesta avea joc 2-3 mm nefiind asigurat de surub ) deci cilindrul frontal mergea foarte sarac in sarcini mijlocii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redaccess Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 mai baieti am si eu o belea cu carburiciurile mele mici si dragi . Am o baba de yamaha FZR de prin 88 si saraca balbaie exact ca o baba la cumparaturi .io nu prea ma pricep cu reglaje vacumuri si alte tuburi sunt prea incuiat asta e invinutima daca vreti io atata stiu dau cheie ma urc pe ia si o iau la talpa . daca ma poate ajuta cineva cu chestiile alea interesante care par ptr mine de parca ar fi scoase din cartile lu ( Einstein ) si sa imi faca un reglaj la carburiciuri contra cost da nu prea mult ca mis sarac vas ramane mega recunoscator eu sunt din timisoara . Multumesc si asfalt uscat . Apropo daca poate si vrea careva sa faca un pustiu de bine ma poate gasi pe mess Don_juante@yahoo.com ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kilohertz Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 cine poate sa-mi spuna cat costa un carburator de suzuki gsx 750 R, sau daca are cineva de vanzare sa-mi trimita un mail la oanadaniel@gmail.com, am nevoie urgenta, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 am inceput sa citesc topicul dar nu l-am mai si terminat. in legatura cu lungimea furtunelor... conteaza lungimea furtunului in spatele lichidului, mai exact cantitatea de aer care se afla in spatele lichidului. cum spunea cineva, presiunea va fi mereu aceasi(sau mai degraba depresiunea), dar o cantitate mica de aer se va expanda mai putin la o scadere de presiune, pe cand o cantitate mai mare de aer va lua un volum mai mare, supusa aceleiasi scaderi de presiune. rezulta astfel o indicatie gresita. Trebuie sa va ganditi ca tocmai aerul din spatele luchidului il impinge pe aceste(lichidul) catre cilindru, tocmai datorita scaderii de presiune. nu conteaza cat furtun se afla intre lichid si gaura de admisie, conteaza sa fie aceeasi cantitate de lichid si acelasi volum de aer intre luchid si capatul obturat al furtunului In cazul cu sticlele, aerul din spatele lichidului, este, asa cum va dati seama, aerul care ramane in sticla. Mergand pe aceeasi idee, cu cat se afla mai mult aer in spatele ichidului, ca atat el isi va mari volumul mai mult, si cu atat veti avea o masuratoare mai fina. Ca sa va convingeti, in extrema cealalta, ce se intampla cand nu lasam deloc aer in spatele lichidului? Presupunand ca furtunul nu se deformeaza, lichidul nu se va deplasa deloc, oricat de mult ar scadea presiunea. atentie insa, cu cat se lasa mai multe aer in spatele lichidului, cu atat creste riscul sa bagati apa colorata, sau orice ati folosi voi, in cilindri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.