Sari la conținut

Legenda


Bigfoot
 Share

Postări Recomandate

Nici nu stiu cum sa incep...........

 

Teoretic in weekend trebuia sa merg in Thasos. Totul frumos abia asteptam sa stau pe malul marii si sa mananc un chicken souvlaki cu tzatziki :rolleyes:

Eram cu Achim(el mergea in fata) am trecut de Veliko mergeam spre Nova Zagora, frumos viraje, distractie FUN scarita pe asfalt tot ce vrei, mai ales pe asfaltul lor rugos. Iesim din munti se schimba intr-un fel si asfaltul, numai era chiar asa de ..... rugos, cateva viraje largi linistite si apoi drum relativ drept pana la Nova Zagora. Tot imi fugea fundul pe viraje, nu dadea drift sau alte prostii dar derapa, eu in casca: .......... Ba ce asfalt de (cuvant urat) au astia aici!

Ajungem la benzinarie la LUKOIL Nova Zagora, pun frana si....... cand sa pun frana nimic. Eu folosesc 75% numai frana spate.

Intr-un sfarsit pun fata si ma opresc imediat. Ma dau jos ............ cand ma uit la frana spate.............plin da plin de ulei, ulei pe numarul de inmatriculare ulei pe cauciuc ulei pe bascula ulei pe disc ulei pe etrier, plina de ulei la propriu.

 

S-a dus tot chicken-ul meu souvlaki cu tzatziki :angryfire: . Ok punct. Excursia mea s-a terminat.

La prima vedere pare a fi rulmentul si simeringul de la grup. Asta in cazul fericit costa 1450RON.

In cazul in care s-a dus coroana si pinionul de atac , grupul costa 6000ron. Multumesc lui Dumnezeu ca exista bani si pot sa mi-o repar indiferent de costuri.............DAR M*IE BMW :finger: pentru ca vand, cel putin in RO motociclete PROASTE.

Nu avea voie sa pateasca asta la 33.400km NU AVEA VOIE .................PUNCT.

Ba cutia.............ba grupul ...................ba plm ce o sa mai fie? Si asta in conditiile in care motocicleta a fost luata de noua, intretinuta EXEMPLAR ( nu cu pasiune, cu nebunie/"fanatism" ) . Motocicleta necazuta, tinuta in garaj, fara zgarieturi fara nimic...........ca noua. Am schimbat intotdeuna toate lichidele din ea CHIAR DACA NU ERA CAZUL, dar le-am schimbat ca sa stiu eu in paranoia mea ca totul este NOU, sa stiu ca totul este de calitatea 1 in ea.

 

In plm daca era luata la SH nu aveam ce comenta, cine stie ce POET o fi mers cu ea, cine stie de cate ori o fi scapat-o pe jos, cine stie poate ca nu a schimbat niciodata uleiul pana la 30.000km .......... da ok e SH nu stiu istoricul, e riscul meu asumat sa-mi cumpar un (cuvant urat).

Nu mi se pare normal ca BMW sa vanda cacaturi noi cu o fiabilitate indoielnica..........plm daca e sa cumparam motociclete cu o fiabilitate demna de un SH la mana 8-a , ok sa coste 3000euro nu .............**********.........in plm.

 

BMW.....Da sunt motociclete comfortabile(geniala pozitie), dinamice(foarte dinamice), consuma putin (foarte putin).................dar au o fiabilitate de tot c.a.c.a.t.u.l . Fiabilitate cel putin indoielnica, mai ales in cazul meu.

 

Sincer jumatate sunt suparat de simpla idee ca am cumparat o motocicleta noua si tot timpul trebuie sa schimb ceva la ea, dar sunt si mai suparat ca s-a dus dracului Thasos-ul ala.............ba si abia asteptam sa ajung.......... tot timpul intrebam .........mai avem mult? Hai mai repede!

 

Acum problema e urmatoarea:

Ce motocicleta imi pot cumpara care sa ma faca sa ma simt la fel de bine precum R 1200 R ? ..............PAS

Sa aibe o pozitie exemplara de homo sapiens, o dinamica jucausa, si un consum exagerat de redus(cel putin in cazul meu) pentru 1200cmc. Nu prea exista. NASOL NU? Nu prea am de ales.

Singura motocicleta de asfalt care imi face mie cu ochiul e V MAX-ul ........restul.......mmmmmmm...........nu vad de ce as schimba R 1200 R pentru altceva in afara de V-MAX 1700 atata timp cat multumesc lui Dumnezeu imi permit sa o repar de cate ori imi face SURPRIZE.

 

Era cat pe ce sa ma arunc la un PEGASO 660 Trail ca varianta de enduro-touring, acum 1 saptamana, bine ca nu m-am aruncat, $$ sunt la locul lor.......imi fac treaba cu asta vechi pana cand s-o gasi cineva sa o cumpere( de pomana nu o dau, mai bine sta la mine in garaj ). Bine ca macar Pegaso-ul asta din 96 la mana a XXXXX-a tine frate, n-are probleme, imi fac treaba cu el mai ales acum.

 

Si Aprilia Tuono reprezinta o varianta ......... dar nu e la fel de homo sapiens ca R 1200 R........... adica Tuono V4 e un fel de 2-a motocicleta , nu e vioara 1.

 

Intr-un final ce pot spune e ca ma bucur ca nu am cazut, cine stie cat crestea costul reparatiei dupa aceea, eu sunt sanatos asta e tot ce conteaza.

 

SFAT: Daca iti cumperi BMW, nu iti face iluzii ca iti cumperi ceva FIABIL.

Poate ca inainte BMW-urile erau fiabile, nu contest................In ziua de azi in opinia mea o motocicleta BMW e de unica folosinta, SAU ( poate ca sunt dur ) o motocicleta BMW nu isi justifica pretul cu toate inovatiile lor. Asa, am inovatii, si ma pis pe ele, ma intorc din vacanta cu coada intre picioare,si cu motocicleta pe platforma, pentru ca am BMW..........bag************* in ea

 

PS : Sa nu sara fanaticii BMW ca le critic marca. Cel putin eu sunt obiectiv. Sa nu spuna careva : Ba tu ai tras de ea ca animalu' si de aceea a cedat. NU ARE VOIE , la 33.000km NU ARE VOIE.

Imi cer scuze pentru limbajul porcos, dar incercati sa-mi intelegeti starea de spirit pe care o am acum.

 

Sanatate :cheers:

 

Abia astept sa o repar sa ies cu ea pe viraje din nou.

 

Pot sa-ti recomand motocicleta pe care merg eu.Se numeste Honda Pan-European 1300 ST.A mea are exact 4 ani si 47.000 km si singura defectiune,daca o putem numi asa,a fost becul de faza din stanga.Putere suficienta,consum moderat (6,5-7 l/100 km in regim de 160- 180 km/h),manevrabilitate sau "bicicleta" exceptionala,pozitie comoda,etc,etc.Era sa uit.Are o autonomie de 400-500 km cu un plin.Depinde cum tragi de ea.Anvelopele schimbate la 25.000 aia spate si la 30.000 km aia fata.Franare exceptionala datorata sistemului dual si sistemului ABS.Are o singura defectiune.Este numai pentru sosea.Dealtfel si LUV cocheta cu un Pan-european da nu stiu daca l-a si achizitionat.Desigur ca si bila neagra putem pune pretul destul de ridicat.post-27437-0-56704300-1347355222_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 610
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Un pic mai grea, un pic mai lunga. Insa (parerea mea) calitativ vorbind este peste orice BMW. De fapt cam toate Guzzi sunt peste BMW cand e vorba de calitate. Insa nu e la fel de jucausa ca R12R. Fa un test ca sa te convingi.

A, si era sa uit, nu cred ca Griso o sa fie mai reliable ca BMW. Iti zic asta ca sa ai ochii deschisi mult cand cumperi. Multe Guzzi se intorc la buyback aici. Nu stiu de ce pentru ca arata foarte misto.

 

 

Mersi de pont. Problema e ca in RO nu am unde sa fac un test, deci curand nu ma voi atinge de un Guzzi.

Cel mai probabil o sa o repar indiferent de cost si voi face buyback tot cu un R. Probabil.........vine iarna. De reparat o repar sigur luna asta.

 

Ai mers pe un Griso 1200 8V?

 

n-ai casco? scap-o si tu intr-o rapa si ia-ti un multistrada.. ce atata drama.

 

Nu sunt adeptul CASCO. Cand se strica platesc. Platesti odata si atat, nu stai sa cotizezi tot timpul in eventualitatea ca odata probabil vei avea nevoie.........Cred ca iesi mai ieftin asa, in opinia mea.

 

Pot sa-ti recomand motocicleta pe care merg eu.Se numeste Honda Pan-European 1300 ST.A mea are exact 4 ani si 47.000 km si singura defectiune,daca o putem numi asa,a fost becul de faza din stanga.Putere suficienta,consum moderat (6,5-7 l/100 km in regim de 160- 180 km/h),manevrabilitate sau "bicicleta" exceptionala,pozitie comoda,etc,etc.Era sa uit.Are o autonomie de 400-500 km cu un plin.Depinde cum tragi de ea.Anvelopele schimbate la 25.000 aia spate si la 30.000 km aia fata.Franare exceptionala datorata sistemului dual si sistemului ABS.Are o singura defectiune.Este numai pentru sosea.Dealtfel si LUV cocheta cu un Pan-european da nu stiu daca l-a si achizitionat.Desigur ca si bila neagra putem pune pretul destul de ridicat.post-27437-0-56704300-1347355222_thumb.jpg

 

Mersi de pont dar nu sunt adeptul motocicletelor cu mult plastic pe ele, desi un TOURER merita, e ceva.

Honda ramane honda, la capitolul fiabilitate.

Sunt adeptul unui tourer la capitolul LENE si COMFORT , dar estetic vorbind sunt adeptul Roadster/Nakedbike la capitolul DESIGN, iar R-ul asta iti ofera cate putin din toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu o yamaha fz1, un kawasaki z 1000, honda cb 1000 r, un suzuki b-king poate nu sunt acelasi lucru ca feeling insa ca fiabilitate si ca motociclete de incredere nu cred ca vei avea probleme. cu confortul cred ca rezolvi cu o sea aftermarket, alt ghidon sau inaltatoare ...

Cat despre R1200 cum ca este o motocicleta proasta lucrul asta il spui acum dupa ce o sa il repari si te vei urca iar in sea o sa uiti se toate neplacerile mai ales ca thassos-ul nu pleaca de acolo ;)

Asa au patit toti prietenii mei care au avut probleme la bmw-uri gs sau rt suparati nevoie mare pana le-au pus iar pe sosea si totul s-a sters cu buretele.

:cheers: eu zic sa te bucuri ca nu te-ai tavalit de la uleiul ala pe roata de spate putea avea consecinte grave, asa fierul se repara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa mentionez ca prefer ceva cu cardan V-MAX R12R sau Griso. O sa tot am timp sa ma gandesc si sa strang,toata iarna.

 

 

Insa! Gandeste-te ca renunti la ESA :wink: Doar pentru ESA si nu as renunta la R12R.

 

CORECT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci nu e nici "legendă" nici "best firend". În clasa asta mi ar place mult un MT 01 sau un Breva,ca design.

 

Aici am gresit eu, m-am grabit cand am facut topicul. Imi cer scuze de greseala : BEST FRIEND

 

 

Poate ca unii se intreaba dc sunt revoltat.

Sunt revoltat pt ca un cardan teoretic ar trebui sa tina mai mult decat un lant. Un lant il schimbi la 25.000km daca ai grija de el, si te costa 150euro kit-ul iar un grup costa 1500euro..(sau 350euro simeringuri+rulmenti)......... din cate stiu eu nu se schimba la 33.000km. Nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei,asa da!

 

Insa! Gandeste-te ca renunti la ESA :wink: Doar pentru ESA si nu as renunta la R12R.

 

Am incercat GSA-ul unui prieten din 2008 cu ESA si intr-adevar este comod sa setezi suspensia la butoane insa mult mai tare m-a impresionat suspensia de la ktm 990 care era clasica, absorbea mult mai bine denivelarile. Insa ca si confort ESA este cireasa de pe tort :D

Referitor la cardan vs lant tot timpul am avut o preferinta pentru motocicleta cu cardan insa odata ce "am descoperit" ungatorul de lant nu mai reprezinta un criteriu de selectie al motocicletei...

Poate k-urile 1200,1300 or fi ceva mai rezistente in timp ...

Nici b-king-ul nu este de lepadat o avea ea aspect de "grasana in fusta scurta" dar are motor cu pedigree 1340cmc care iti ofera cuplu "cu galeata" de la 2500 de ture, ca sa citez pe cineva de aici, si "cu butoiul" sus in ture. Probabil urmatoarea mea motocicleta daca nu iese o hayabusa cu ABS. Nu pentru cum arata ci doar pentru motorul ala legendar.

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit pe forumuri si am inteles ca acel simering de la cardan cedeaza din 2 motive:

1) Mers cu pasager, deci incarcat.

2) Mers rapid, daca o tii tot timpul in 200 sau 200+......... uzezi mai repede acel simering.

 

Eu unul cu pasagera cred ca am 6000km din 33.000km iar de mers rapid, am mers (cand prindeam drumul liber) dar nu tot timpul pentru ca nu am avut unde.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit pe forumuri si am inteles ca acel simering de la cardan cedeaza din 2 motive:

1) Mers cu pasager, deci incarcat.

2) Mers rapid, daca o tii tot timpul in 200 sau 200+......... uzezi mai repede acel simering.

 

Eu unul cu pasagera cred ca am 6000km din 33.000km iar de mers rapid, am mers (cand prindeam drumul liber) dar nu tot timpul pentru ca nu am avut unde.

 

Astea-s legende. Cardanele de la seria 11XX incolo sunt mult mai sofisticate si mai grele. Ca fapt divers, cardanele pe stanga crapa in numar mai mic decat cele pe dreapta insa asta nu zice nimic. Uite la ianachim, are mobra de 100.000 km si n-are greturi cu cardanul. Motivul pentru care rulmentul si semeringul cedeaza (serios, de unde ai scos 350 eur? am luat rulment si semering cu 40 EUR) din cauza shims-urilor din grup, cele mari. Dealerul cand inlocuieste rulmentul/semeringul nu mai ia frumos cu comparatorul sa vada daca exista vreo abatere. La orice abatere se completeaza/des-completeaza grosimea "saibei" tocmai pentru ca rulmentul sa nu aiba joc in plan lateral. Jocul e infim de obicei, cam 0.05 mm insa in timp semeringul cedeaza si rulmentul se uzeaza. Ideea e sa-l schimbi imediat ce ai observat. Eu am mers cam 2 saptamani dupa ce am vazut ulei pe roata spate ceea ce ma duce cu gandul doar la semering insa cand am desfacut, am schimbat cu totul. Atunci mi-am facut ucenicia pentru grupul spate :D. La GSA am scos ambii rulmenti, doar asa, pentru ca puteam :crack: Acum m-am potolit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt adeptul CASCO. Cand se strica platesc. Platesti odata si atat, nu stai sa cotizezi tot timpul in eventualitatea ca odata probabil vei avea nevoie.........Cred ca iesi mai ieftin asa, in opinia mea.

 

Poate teoretic ai dreptate, daca vorbesti de reparatii/cazaturi.

Dar daca intr-o zi n-o mai gasesti unde ai parcat-o? Sau un copac cazut pe ea, o inudatie ceva? :scratch: Scenariul asta ma cam ingrozeste asa ca mi-am facut casco partial intotdeauna (include orice nu este din vina mea: furt, traznet, copac cazut etc) si e mult mai ieftin decat full-casco. Evident, iarna, cat moto sta la garaj, nu platesc nimic. Nu stiu insa daca in Ro exista varianta asta dar nu este exclus sa apara cat de curand.

 

Ai mers pe un Griso 1200 8V?

 

Tocmai am citit un articol cum ca politia din Berlin a renuntat in 2008 la BMW in favoarea lui Guzzi, probabil primind o oferta mai buna.

Insa pentru ca au fost tot felul de probleme tehnice, nu mai porneau, suruburi ce se slabeau, saua nu se pute ragla fara scule, problemele termice etc etc au renuntat si au revenit la BMW.

Culmea, au model special, R900 RT de 83cp!

 

Deci, nimeni nu-i perfect! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Budd

 

Da scuze deci EXACT costa piesele 1000lei iar manopera 425-450lei. Asta in cazul BUN.

 

@ KHK

 

Nu stiu care e faza cu CASCO in RO la motociclete, niciodata nu mi-am pus problema........defapt nu m-a interesat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Budd

 

Da scuze deci EXACT costa piesele 1000lei iar manopera 425-450lei. Asta in cazul BUN.

 

 

Eu cred ca doar semeringul trebuie inlocuit. Insa banuiesc ca Bavaria o sa-ti schimbe si rulmentul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici am gresit eu, m-am grabit cand am facut topicul. Imi cer scuze de greseala : BEST FRIEND

 

 

Poate ca unii se intreaba dc sunt revoltat.

Sunt revoltat pt ca un cardan teoretic ar trebui sa tina mai mult decat un lant. Un lant il schimbi la 25.000km daca ai grija de el, si te costa 150euro kit-ul iar un grup costa 1500euro..(sau 350euro simeringuri+rulmenti)......... din cate stiu eu nu se schimba la 33.000km. Nu?

 

Scuza ma dar tu ai problema cu un rulment si un simering si nu cu cardanul. Ar trebui specificat acest lucru. daca e chiar pana acolo e rulmentul de ;la roata spate care este incorporat in grup.

 

Nu inteleg (in afara de faptul ca a trebuit sa abandonezi excursia) de ce te revolti. Evorba de un simering sau rulment care se poate strica . asta nu inseamna ca motorul per ansamblu e rahat.

 

Stiu pe cineva cara a patit asa ca si tine dar nu era vorba de un rulment ci s-a rupt lantul de distributie.(si era HONDA).

 

.

 

@ Budd

 

Da scuze deci EXACT costa piesele 1000lei iar manopera 425-450lei. Asta in cazul BUN.

 

@ KHK

 

Nu stiu care e faza cu CASCO in RO la motociclete, niciodata nu mi-am pus problema........defapt nu m-a interesat.

 

1000 lei?! cum asa de mult. La R1100 rulmentul original este pana in 300 lei iar simeringul fie 100-150 lei-cel original BMW, dar se gaseste si la 10 lei/buc .Total 450 lei maxim piesele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai mentionat dc nu e normal in opinia mea sa cada ca un (cuvant urat) chinezesc sau ca un SH neingrijit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La R12 e oleaca mai multa munca de facut pentru ca BMW in imensa lor inteligenta au montat discul de frana pe flansa de aluminiu care vine peste hub. Insa per ansamblu operatiile nu difera ca durata pentru ca la 11XX ai capacul cu urechile de care se prinde etrierul si ala trebe ciocanit oleaca sa-l dai jos. Marea problema in a merge cu rulment bulit (de obicei colivia) e ca spanul iti ajunge in melc si strici grupul. Insa cum ziceam, daca nu simti nimic e clar ca rulmentul nu a fost INCA afectat. Nu stiu de unde luati voi rulomentii de la grupul spate insa eu am luat cu 27 eur de aici, din Olanda. Plm, pana si pe motorworks rulmentul mare e 40 pounds.

 

Am mai mentionat dc nu e normal in opinia mea sa cada ca un (cuvant urat) chinezesc sau ca un SH neingrijit.

E doar rulmentul, in cel mai rau caz. Cati km ai? Banuiesc cateva zeci de mii. Tot mai ieftin ca lantul :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La R12 e oleaca mai multa munca de facut pentru ca BMW in imensa lor inteligenta au montat discul de frana pe flansa de aluminiu care vine peste hub. Insa per ansamblu operatiile nu difera ca durata pentru ca la 11XX ai capacul cu urechile de care se prinde etrierul si ala trebe ciocanit oleaca sa-l dai jos. Marea problema in a merge cu rulment bulit (de obicei colivia) e ca spanul iti ajunge in melc si strici grupul. Insa cum ziceam, daca nu simti nimic e clar ca rulmentul nu a fost INCA afectat. Nu stiu de unde luati voi rulomentii de la grupul spate insa eu am luat cu 27 eur de aici, din Olanda. Plm, pana si pe motorworks rulmentul mare e 40 pounds.

 

 

Rulmentul la reprezentatnta BMW Cluj daca tin eu bine minte era 277 lei(62 euro). Simeringul nu stiu exact dar nu cred ca sare de 100 lei.

La SKF un rulment identic era la 400 lei si simeringul la 10 lei. Mentionez ca este vorba de 1100.

 

Acuma am verificat preturile si ar fi rulmentul si simeringul pt R 1200R din 2010 in jur de 500-600 lei. Nicidecum 1000 lei.

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am luat FAG. Cred ca si acum mai am unu' de 1150 pe undeva. Plus ala pinion bearing. Asta ultimul nu l-am gasit asa de ieftin. Simeringuri mi-am luat de la BADI vreo 5. Pretul iarasi a fost jenant de mic. Doar ca nu scrie BMW pe ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Simeringuri mi-am luat de la BADI vreo 5. Pretul iarasi a fost jenant de mic. Doar ca nu scrie BMW pe ele.

Este cineva pe aici mare fan BMW si daca citeste asta s-ar putea sa ai mari probleme cu el.. :D

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off topic:

 

La R1100R-ul meu din 96 in 6 ani de zile s-a stricat urmatoarele:(in afara de consumabile)

1. amortizor ghidon. - am reparat eu -costuri in jur de 160 lei

2. microcontact frana fata - costuri 150 lei

3. simering intre motor si ambreiaj- costuri - 320 lei ambreiaj nou- 100 lei simering-400 lei manopera.

4. eroare la ABS- curent insuficinet- rezolvat printr-un releu- cost 50 lei.

5. dupa 2 ani a trebuit sa schimb pivotul din fata, dar am reconditionat( am cumparat si un pivot nou 350 ron)

 

Si cam atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurele mobre cu care nu am avut probleme au fost alea pe care le-am luat ca sa le forjez/distrug. D-aia cand o sa dau de ceva petrol o sa-mi iau un Goldwing din 77-80. Pe care s-o rup in ture si sa o dau pe forestiere. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Singurele mobre cu care nu am avut probleme au fost alea pe care le-am luat ca sa le forjez/distrug.

Nici nu realizezi cita dreptate ai :grinbandit: , eu am si un Suzuki Swift, garajul meu ambulant cu care imi fac treaba si de care trag si-l hartanesc cind nu merg cu mobra sau cu ceaalta masina..nici nu mai tin minte de cind nu i-am schimbat uleiul sau placutele de frana..si merge aracul ca dracii aia mari.. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa si la mine, un Ford Escort din 97, un Polo din 96. Niciuna nu m-a costat bani. Escortul l-am aruncat la fiare vechi dupa ce mi-a zis la garaj ca trebuie sa schimbe etrierii adica 7-800 eur. Io daduse 1100 eur pe masina. Polo l-am tinut 3 ani si apoi l-am dat cu 500 eur dupa ce platisem 1200 eur pe el. Si inca functiona aproape perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...