Sari la conținut

Legenda


Bigfoot
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 594
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu e nimeni detinatorul adevarului absolut. Nici nu ne-am dat cu toate modelele, chiar si atunci cand ne dam parerile sunt subiective in functie de feeling-ul fiecaruia.

Dar de aici si pana la a nu mai zice nimic in una din putinele discutii despre motorete si comportamentul lor de pe acest forum e cale lunga.

 

Daca inca nu se ajunge la injuraturi si fiecare isi prezinta parerea eu zic ca suntem in spiritul discutiilor pe un forum de motorete.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta-i atitudinea de care te lovesti la noi....

 

Ai doua solutii relativ ieftine pentru a testa nu unul, ci mai multe modele de BMW :

 

1 ) - http://www.bmw-mountain-days.at/BMW-Mountain-Days.1.0.html

 

Aici stai cateva zile in care ai la test o gramada de mobre.

 

2 ) - un hotel in Germania parca (vine vlad imediat si ne da adresa in caz ca nu o aflu eu) unde inchiriezi mobre cu ziua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine asa pentru ca vorbesti numai prostii.

 

Ti-am zis ca esti subiectiv, ceva te roade. Na uite zic de rau de R 12 R vibreaza ca dracu la 120 - 150 in 6-a, nu fuge 300( poate pe platforma in panta ), odata ajuns la 230 daca ai spatiu si TIMP ciupesti 240. De la 180 nu se poate compara cu bestiile astea pe ROSU, macar nu trage sa moara cu 5-a la 60km/h :haha:

 

Hai bre ce naiba :friends: Nu inseamna ca daca avem gusturi diferite sau daca suntem ironici ( dar cu umor ) la adresa unor motociclete TESTATE , vorbim prostii.

 

Cred ca unul din putinele topicuri in care exista discutii in contradictoriu fara "scantei" .

 

Adrian B

R 1200 S nu se mai fabrica de ceva timp( 3 sau 4 ani ), nu prea a fost cumparat a fost un esec comercial cred. A fost inlocuit la misto de HP2 SPORT(mai evoluat) care costa cat un V MAX.

 

Ce inalt e R 1200 S :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vorbesti efectiv subiectiv. Io m-am dat prima data cu R12R si pana prin 2010 o consideram o mobra misto de avut o data ce esti pe dealuri, munti etc. Meciul s-a schimbat total cand m-am suit pe un K12R. Motoreta asta e blanda sau agresiva exact cat vrei tu sa fie ea. Nu exista comparatie in termeni de putere. La R12R deja iti clantaneau dintii in gura pe cand la K12R iti zice, a, deci mai vrei! Ia d-aci. A! Deci vrei si mai mult, ia d-aci inca oleaca. Si tot asa pana cand iti spui ca nu e sanatos ce faci. Io despre asta vorbesc aici si tu o arzi cu puterea aia la ture mici, pai plm in 200 m orice K se pisha pe orice R, let alone 400 m. A, si inca o chestie, vezi ca mai e un motor tare fasnet la ture mici : F800ST. As fi curios ce faci langa unul d-ala :rolleyes:

 

For ze fun...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un singur lucru te contrazic: ABS-ul face toti banii.

Una este sa franzezi cu o motocicleta cu ABS fata / spate si cu servo frana si una-i sa franezi cu una fara asa ceva.

Nu doar ca cea cu ABS se opreste mult mai rapid si mai bine, dar nici nu iti blocheaza roata.

Am avut tot felul de motorete, la toate le-am blocat roata spate si nu am cazut, dar asta la viteze sub 70 km / h.

Franeaza tu violent la viteza de croaziera a ta de 230 km / h fara abs, sa te vad atunci daca iti mai decuplezi ABS-ul cand iese din garantie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un singur lucru te contrazic: ABS-ul face toti banii.

Una este sa franzezi cu o motocicleta cu ABS fata / spate si cu servo frana si una-i sa franezi cu una fara asa ceva.

Nu doar ca cea cu ABS se opreste mult mai rapid si mai bine, dar nici nu iti blocheaza roata.

Am avut tot felul de motorete, la toate le-am blocat roata spate si nu am cazut, dar asta la viteze sub 70 km / h.

Franeaza tu violent la viteza de croaziera a ta de 230 km / h fara abs, sa te vad atunci daca iti mai decuplezi ABS-ul cand iese din garantie :)

 

 

Cat de inconstient sa fi ca motociclist sa franezi violent de la + 100km/h (numai zic de cazul in care ai + 200km/h :lol: )? Hai sa franez ferm mai zic, dar nu violent.

 

Pana la 100km/h daca sti sa franezi poti frana cum vrei fara a fi in mare pericol. Cine a facut sau face enduro intelege ce zic. Cine nu, nu.

 

In opinia mea ABS-ul este pentru motociclistii de duminica, ABS_ul nu face decat sa te iresponsabilizeze ca motociclist, ceea ce in opinia mea nu e de bine.

 

Vad asta uneori daca merg cu boxerul sa zicem 3zile si apoi iau 450 SMR sau Pegaso-ul trebuie sa ma resetez sa revin la origini, si implicit sa fiu mai atent/responsabil cu frana, si oricum franez mai rapid si eficient pe USCAT si UD ( in cazul SMR-ului ) in cazul Pegaso-ului, necesita ceva atentie, e adevarat ca nu poti sa franezi din plin linistit ca la BMW, dar macar ai satisfactia ca TU ca motociclist ai franat, nu un calculator de cacao care e frustrant rau, mai ales daca ai un stil sportiv de mers. Sunt anumite cazuri in trafic in care chiar AM NEVOIE de roata spate sa-mi derapeze la o frana, si ................nimic.

De exemplu daca iti sare unu in fata la 50km/h si e ud putin pe jos, poti sa pui toate franele si parasuta ca NU te opresti cu ABS_ul, trebuie sa faci fandare ca sa-l ocolesti la limita pe ala care iti sare in fata....................E cu SMR_ul NU exista problema asta, ai franat a inghetat a derapat putin, dar S-A OPRIT :bow: MACAR .

 

La frane e 50% 50% degeaba ai tu motocicleta buna daca esti "slab" ca motociclist, asa la BMW poti sa franezi ca tolomacu' ca oricum franeaza computerul, NU TU.

Cea mai urata caracteristica a ABS-ului in opinia mea e pe ploaie, intra prematur cand chiar NU E NEVOIE, si implicit ai o distanta de franare egala cu cea a unui "tren"..........cel putin in cazul meu la R 1200 R.

 

 

De asemena ABS-ul necesita un timp de adaptare, daca e prima oara cand te urci pe asa ceva. Eu reusesc sa-l pacalesc pe serpentine, daca vreau sa merg gen SM cu boxerul, retrogradand 1 sau 2 trepte ( depinde de turatie ) si in acelasi timp tin USOR infranata roata spate => derapeaza exact ca la SM la intrarea in viraj.

 

Un cacao ABS-ul pentru motociclete in opinia mea. Punct.

Depinde de obisnuinta fiecaruia si de stilul de mers..............discutabil..........in functie probabil de reflexe si varsta.

 

Imi e frica sa ma duc la Bavaria sa-mi scot siguranta. Cand o sa fac un drum in afara tarii, o sa incerc sa rezolv "problema" cumva trebuie sa se rezolve.

 

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vorbesti prosti... ABS-ul te ajuta sa faci fandare pe franare fara sa blochezi rotile, sa franezi mai in siguranta.

din ce spui ai un stil de mers haotic si aptitudini de racer pe strada. ai ajuns sa compari SMR cu motociclete de turing? come on !!!

 

 

-trebuie sa ma resetez sa revin la origini-,

-In opinia mea ABS-ul este pentru motociclistii de duminica,ABS_ul nu face decat sa te iresponsabilizeze ca motociclist- UAU !!! cat de increzut sa fi sa spui asa ceva?

Editat de Saracie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un filmulet cat o mie de cuvinte

De fapt cat zero cuvinte. Total irelevant. Evident ca daca mergi cu 20 la ora ai sanse mult mai mari sa opresti in timp, doh!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inseamna ca aman2 am inteles filmul pe dos ?!!!??? :) , imi pare sincer rau ,eu incercam sa fiu de partea ta si-n mare parte iti dadeam dreptate dar acum ce sa facem,te las sa te lupti cu morile de vant

The Limit is Yours

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

The Limit is Yours

Asta am zis si eu ;) Doar ca nu vad relevanta filmului. Sorry.

PS: a, daca se doarea a fi o metafora ... scuze, azi sunt cuplat pe modul stiintific :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai spus-o acum ceva timp si pe topicul "cu sau fara abs?" - e destul de trist ca motocicletele si masinariile in general se fac tot mai user-friendly si idiot-proof. teoretic abs-ul ala ar trebui sa te ajute de cateva ori pe an cand iti taie fata dobitocu si te sui pe frane...practic multi lasa totul pe seama abs-ului si doar trag de maneta.

 

nu va mai intepati atata, toti aveti dreptate :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai spus-o acum ceva timp si pe topicul "cu sau fara abs?" - e destul de trist ca motocicletele si masinariile in general se fac tot mai user-friendly si idiot-proof. teoretic abs-ul ala ar trebui sa te ajute de cateva ori pe an cand iti taie fata dobitocu si te sui pe frane...practic multi lasa totul pe seama abs-ului si doar trag de maneta.

 

nu va mai intepati atata, toti aveti dreptate :peace:

 

Tu nu auzi ca supermoto intepeneste pe ploaie cand vii in blana? Aduna asfaltul in fata, invarte pamantul in sens opus cand bigfut pisca frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da va dati seama pilotii vechi care nu au avut parte de asa ceva ce mustrari de constiinta au toti ,bai frate daca alergam si noi cu toate sistemele astea era imposibil sa nu iesim campioni,astea ne lipseau :D kidding

parerea mea este ca abs`ul pt moto este foarte bun cand iti tarai basinile de colo colo mai ales pt cei care merg in oras,cand vrei sa faci de performanta nu-i vad rostul

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

urmaresc topicul de la inceputuri,baiatul a zis clar si raspicat din primul post parerea lui despre abs,asc si vad ca e pe aceeasi trasa si acum ,eu unul ce am inteles ca vrea sa ne spuna din ce am citit :

factorul de fun nu este asa de mare cu aceste 2 sisteme pe un drum serpuit + senzatiile adiacente transmise de aceste sisteme cand tu esti invatat cu un anumit stil de pilotaj si ele lucreaza/intra "prea rpd"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

factorul de fun nu este asa de mare cu aceste 2 sisteme pe un drum serpuit + senzatiile adiacente transmise de aceste sisteme cand tu esti invatat cu un anumit stil de pilotaj si ele lucreaza/intra "prea rpd"

Pot intelege treaba cu ASC ... cu greu, insa o pot intelege. Insa ABS ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

urmaresc topicul de la inceputuri,baiatul a zis clar si raspicat din primul post parerea lui despre abs,asc si vad ca e pe aceeasi trasa si acum ,eu unul ce am inteles ca vrea sa ne spuna din ce am citit :

factorul de fun nu este asa de mare cu aceste 2 sisteme pe un drum serpuit + senzatiile adiacente transmise de aceste sisteme cand tu esti invatat cu un anumit stil de pilotaj si ele lucreaza/intra "prea rpd"

 

 

eu zic sa incerci prima data ..pe ce drumuri serpuite vrei tu cu ambele sisteme si sa vezi ce in seamna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CMD si CNAIRDA sunt singurii care au inteles punctul meu de vedere si care nu s-au atacat sau nu au un complex ca multi altii, sau au cunostiinte de enduro.

Ba parca e o competitie aici, ala e prost, ala e racer, ala e bleg, pana mea am o opinie asupra unui echipament al unei motociclete pe care o detin

 

Nu sunt infumurat sau increzut cand sustin ca IN OPINIA MEA abs-ul e pentru motociclisti CALMI , FOARTE CALMI.

 

Budd deja e in cosmos cu afirmatiile lui, e clar ca nu a inteles nimic, ca si altii.

 

Nu va mai atacati aiurea, ca e unu mai breaz ca altu, chestie de gusturi ABS-ul, si asta o spune unu care merge(in fiecare saptamana) cu 3 motociclete total diferite din toate punctele de vedere => incearcati sa cititi printre randuri si sa vedeti punctul meu de vedere, lasati bre copilariile.

 

Nici nu ne cunoastem face to face si deja se trag concluzii..........jenibil............. iar totul a pornit de la afirmatia cu frana violenta(Garcya) dupa ce am argumentat(fara sa atac pe nimeni) a sarit gradinita....................complexe multe.

 

:friends:

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Budd deja e in cosmos cu afirmatiile lui, e clar ca nu a inteles nimic, ca si altii.

 

Afirmatii? Baietel, tu faci afirmatii. Io doar iti dau peste bot cand vad ca te stropsesti la "pensionari".

 

Nu va mai atacati aiurea, ca e unu mai breaz ca altu, chestie de gusturi ABS-ul, si asta o spune unu care merge(in fiecare saptamana) cu 3 motociclete total diferite din toate punctele de vedere

 

Bingo! Nu cre ca e cineva sanatos la minte care ar dori sa puna ABS pe un trial bike, off road, SM etc. Mult prea greu si chiar inutil. Daca tu conduci totul ca pe un SM, atunci poate ar fi o idee sa ramai pe SM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai bot, eu sunt om nu catel :haha: . Esti cumva pensionar? Ce treaba au pensionarii aici?

 

Daca tot nu ne cunoastem, de ce-ti permiti sa spui ca ABS ul e pentru motociclistii de duminica? Iti garantez ca sunt motociclisti care te baga sub masa si la experienta si la nr de km si care prefera oricand un motor cu ABS....

 

Nu se ataca nimeni,doar ca tu iti dai cu parerea ca un atotstiutor si desfiintezi niste sisteme doar pt ca vorbesti din prisma ta.

 

Sunt sigur ca din prisma altora, motoarele boxer nici n-ar fi trebuit sa existe, dar asta nu inseamna ca asa e....

 

 

Daca faci afirmatii de genu' ala, trebuie sa te astepti si la reactii pe masura...

 

 

Nu sunt atotstiutor, iarasi ...........cineva care are o problema ar intelege asa ceva, sau s-ar gandi la asa ceva.

Am si spus pt cei OBISNUITI cu anumite discipline moto ( nu are rost sa mai repet )ABS-ul e ceva......idiot proof cum bine a zis cineva pe forum mai devreme.

 

Iarasi eu nu am dc sa ma compar cu nimeni la capitolul experienta si sincer nici nu ma intereseaza daca unu are mai multa experienta decat mine sau mai putina experienta decat mine.............ba nu stiu de unde e instinctul asta competitiv.

Ce treaba am eu cu casca altuia?

 

 

Banuiesc ca ai inceput pe ceva fara abs. Corect?

Cum ti se pare pe o moto cu ABS? Nu ti se pare ca inveti din nou sa sa mergi pe moto, toate reflexele si "instinctele/simturile tale" se reseteaza, cand vine vorba de o frana mai serioasa.

 

Bine spus, "desfiintez niste sisteme din prisma mea" am si dat exemplul meu R 1200 R comparat cu alte moto (personale nu din reviste sau teste), deci am facut comparatii obiective ( nu am mentionat ca sunt eu mare $$$$ "proprietar de posesiuni" , ca nu sti :unsure: ce mai poate sa inteleaga lumea asta, orice dar nu subiectul principal )

Nu am zis, asa d-am**** ca m-am trezit eu stramb, ba ABS-ul e pt bunicute sau "pensionari" ca tot se simte(sau nu) BUDD.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...